Petter Hansson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Hansson speler van het jaar in de Voetbal International

Berichtdoor bigbear » 11-04-2004 03:15

Staat inmiddels bovenaan, en scoort tegen Utrecht minstens een 8!!!!!!!!!!!
De gouden schoen voor Petter zou echt fantastisch zijn, behalve Mika II zou ik echt geen betere weten dit seizoen.
Jullie wel ???????????????????????????????????????
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Berichtdoor Power » 12-04-2004 12:33

En terecht.
Bijna de enigste speler in HCE die altijd een voldoende scoort en zelfs bij de kleine wedstrijden 100% gaat.
Avatar gebruiker
Power
Selectiespeler
 
Berichten: 168
Geregistreerd op: 31-05-2003 12:19

Berichtdoor Knipecity » 13-04-2004 11:02

Petter is misschien wel de beste centrale verdediger die we ooit bij Heerenveen hebben gehad in verdedigend opzicht. Hij is verdedigend nog sterker dan Tieme en opbouwend ook wat beter. koppend is hij natuurlijk veel sterker. En hij blijft sober spelen. Ook een kwalitiet. Dit seizoen onze meest constante speler!
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Berichtdoor Beetle » 13-04-2004 11:33

Als de club verstandig is gaan ze met hem om tafel zitten voor een contractverlenging. Ik weet niet hoe lang zijn huidige contract is maar van mij mag het vijf jaar zijn. Weinig kaarten gehaald, vrijwel elke wedstrijd van de partij geweest en nog jaren genot van beleven als het even kan. Mocht hij eventueel dan toch vertrekken wordt de transfersom meteen een hoofdprijs.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Hansson speler van het jaar in de Voetbal International

Berichtdoor Friesland 1 » 13-04-2004 11:57

bigbear schreef:Staat inmiddels bovenaan, en scoort tegen Utrecht minstens een 8!!!!!!!!!!!
Hij kreeg dus slechts een 6,5. :angry: http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=d92415 terwijl zijn concurrent een 7 kreeg (Tomàs Galàsek, toch?). :roll:
Laatst bijgewerkt door Friesland 1 op 13-04-2004 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Friesland 1
Selectiespeler
 
Berichten: 194
Geregistreerd op: 24-02-2004 22:09
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Mh » 13-04-2004 15:20

Hij kreeg dus slechts een 6,5.
Dat slaat dus ook weer nergens op, zo'n laag cijfer. Hij heeft helemaal niks weggegeven en zelfs nog fouten van anderen hersteld :? . Die cijfers van de VI zijn sowiezo heel vaak aan de lage kant :!:
Mh
Selectiespeler
 
Berichten: 195
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:55

Berichtdoor Lipton » 13-04-2004 19:06

Volgens mij worden de cijfers van de vi meer op het systeem als CM 03/04 gerekend..
Als je veel goeie passes hebt een hoger cijfer enz.
Maar Hannson had wel hoger verdient dan een 6.5 :evil:
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Hansson speler van het jaar in de Voetbal International

Berichtdoor Harm Jan » 13-04-2004 19:37

bigbear schreef:Staat inmiddels bovenaan, en scoort tegen Utrecht minstens een 8!!!!!!!!!!!
De gouden schoen voor Petter zou echt fantastisch zijn, behalve Mika II zou ik echt geen betere weten dit seizoen.
Jullie wel ???????????????????????????????????????


Genoeg

Kezman
Galasek
Heitinga
Robben
Opdam
Van Galen
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Berichtdoor Superfries88' » 13-04-2004 19:44

Kezman = Heeft tijden in de competitie drooggestaan
Galasek = Goede speler maar komt er niet altijd uit
Heitinga = Liet zondag zien dat hij er nog niet is
Robben = Heeft al tijden niet veel meer gespeeld
Opdam = Draait even goed mee maar volgend seizoen is t weer op zn oude niveau (waarschijnlijk)
Van Galen=Jaartjes beginnen voor m te tellen
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Cross79 » 13-04-2004 19:53

Superfries88' schreef:
Kezman = Heeft tijden in de competitie drooggestaan
Galasek = Goede speler maar komt er niet altijd uit
Heitinga = Liet zondag zien dat hij er nog niet is
Robben = Heeft al tijden niet veel meer gespeeld
Opdam = Draait even goed mee maar volgend seizoen is t weer op zn oude niveau (waarschijnlijk)
Van Galen=Jaartjes beginnen voor m te tellen


Dat is jou idee van hun ja
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor mechielz » 13-04-2004 19:54

Superfries88' schreef:Kezman = Heeft tijden in de competitie drooggestaan

Maar is nog wel steeds topscoorder van de HCE
Superfries88' schreef:Galasek = Goede speler maar komt er niet altijd uit

Noem eens een voorbeeld ... (lukt niet hè :wink: )
Superfries88' schreef:Robben = Heeft al tijden niet veel meer gespeeld

Dus gaat hij ook naar Chelsea en is hij beslissend voor het Nederlands elftal.... maar dat is logisch als je al tijden niet gespeeld hebt.
Superfries88' schreef:Opdam = Draait even goed mee maar volgend seizoen is t weer op zn oude niveau (waarschijnlijk)

Slaat ook weer helemaal nergens op
Superfries88' schreef:Van Galen=Jaartjes beginnen voor m te tellen

Je kunt hem moeilijk met Hansson vergelijken, maar van Galen is nog nooit zo goed geweest volgens mij dan dit seizoen, dus wat je over hem zegt slaat ook weer nergens op.

Dus Superfries verklaar je nader zou ik zeggen....
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Harm Jan » 13-04-2004 20:16

Ze zijn het zowaar met me eens.. :D
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Berichtdoor Superfries88' » 13-04-2004 20:26

Kezman=Weliswaar topscorer en een superspits,maar niet constant zoals Hansson in verdedigend opzicht,Dus als beste speler komt ie net niet in aanmerking

Galasek=Ook een fantastische voetballer,maar de meeste mensen (zelfs enkele Ajacieden) vinden dat Galasek ook niet constant genoeg is voor een kampioen

Robben=Heeft dit jaar met enige regelmaat laten zien waarom hij naar Chelsea gaat en waarom ie in Oranje hoor maar ook Robben heeft na de winterstop een terugslag gehad en door blessures is ie niet voldoende in actie gekomen voor de beste speler

Opdam=Speelt al jaren mee bij AZ,maar vaak is gebleken dat hij bij een club als AZ steun nodig heeft om goed te functioneren,Hansson kan ondanks een mindere wedstrijd van anderen toch fantastisch spelen

Dan Van Galen=Speelt een fantastisch seizoen,Pakt weinig kaarten en is kanshebber
Ik zei alleen dat de jaartjes voor m gaan tellen en dus niet altijd goed kan functioneren

Conclusie:
Stuk voor stuk goede voetballers die goed kunnen voetballen maar af en toe toch een steekje laten vallen.Hansson heeft dat (op een uitzondering na ) eigenlijk niet.Maar misschien ben ik niet helemaal objectief ben en dus sneller iemand van andere clubs minder zal vinden (in mijn oordeel) dan Heerenveen spelers,maar ieder zijn mening uiteraard.Ik hoop dat je voldoende door mij bent geinformeerd en ik hoop dat je mijn mening deelt zoniet ook geen probleem hoor :P
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Hansson speler van het jaar in de Voetbal International

Berichtdoor Friesland 1 » 13-04-2004 21:21

Harm Jan schreef:
bigbear schreef:De gouden schoen voor Petter zou echt fantastisch zijn, behalve Mika II zou ik echt geen betere weten dit seizoen.
Jullie wel ???????????????????????????????????????

Heitinga
[offtopic?]Als iemand Heitinga noemt dan denk ik altijd waarom zou hij wel in oranje kunnen en Seip niet? :angry: :crying: (Ik denk dat het komt omdat hij bij Ajax speelt en Seip bij 'ons'.
Avatar gebruiker
Friesland 1
Selectiespeler
 
Berichten: 194
Geregistreerd op: 24-02-2004 22:09
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Harm Jan » 13-04-2004 22:34

En omdat Heitinga beter is. :huh:
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Berichtdoor Friesland 1 » 13-04-2004 22:38

Harm Jan schreef:En omdat Heitinga beter is. :huh:
:? Ik ben anders van mening dat Seip minstens gelijkwaardig is. (Zeker de laatste maanden). En natuurlijk is Hansson nog veel beter.
Laatst bijgewerkt door Friesland 1 op 13-04-2004 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Friesland 1
Selectiespeler
 
Berichten: 194
Geregistreerd op: 24-02-2004 22:09
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Dennisjuhhh » 13-04-2004 22:46

Speler van het jaar gaat toch over enkel dit seizoen!

En niet over de prestaties van vorig jaar en dat zn jaartjes voor hem beginnen te tellen.

Je moet de prestaties die hij geleverd heeft DIT SEIZOEN, meetellen.

Daarom vind ik dat Opdam best kansen maakt, ook van Galen speelt een indrukwekkend seizoen.

Hansson wordt nog steeds beter, hij begint nog beter te spelen de laatste tijd.
Trots van het Noorden
Dennisjuhhh
Bankzitter
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 25-02-2004 12:26
Woonplaats: Hoogeveen

Berichtdoor Harm Jan » 13-04-2004 22:53

Superfries88' schreef:Kezman=Weliswaar topscorer en een superspits,maar niet constant zoals Hansson in verdedigend opzicht,Dus als beste speler komt ie net niet in aanmerking

Galasek=Ook een fantastische voetballer,maar de meeste mensen (zelfs enkele Ajacieden) vinden dat Galasek ook niet constant genoeg is voor een kampioen

Robben=Heeft dit jaar met enige regelmaat laten zien waarom hij naar Chelsea gaat en waarom ie in Oranje hoor maar ook Robben heeft na de winterstop een terugslag gehad en door blessures is ie niet voldoende in actie gekomen voor de beste speler

Opdam=Speelt al jaren mee bij AZ,maar vaak is gebleken dat hij bij een club als AZ steun nodig heeft om goed te functioneren,Hansson kan ondanks een mindere wedstrijd van anderen toch fantastisch spelen

Dan Van Galen=Speelt een fantastisch seizoen,Pakt weinig kaarten en is kanshebber
Ik zei alleen dat de jaartjes voor m gaan tellen en dus niet altijd goed kan functioneren

Conclusie:
Stuk voor stuk goede voetballers die goed kunnen voetballen maar af en toe toch een steekje laten vallen.Hansson heeft dat (op een uitzondering na ) eigenlijk niet.Maar misschien ben ik niet helemaal objectief ben en dus sneller iemand van andere clubs minder zal vinden (in mijn oordeel) dan Heerenveen spelers,maar ieder zijn mening uiteraard.Ik hoop dat je voldoende door mij bent geinformeerd en ik hoop dat je mijn mening deelt zoniet ook geen probleem hoor :P



Kezman: Niet zo constant als Hansson in verdedigend opzicht, dat komt dan waarschijnlijk omdat Kezman een spits is, zoals je zelf al opbiecht is Kezman voor Nederlandse begrippen een superspits. En hij is dus met afstand topschutter ook al scoord hij niet is hij nog van enorm belang voor PSV. Maar sommige mensen denken dat als een spits niet scoord dan niet goed heeft gespeelt.

Galasek: Ik weet niet of jij wel eens voetbal kijkt en ik betwijfel helemaal of je er wel een beetje verstand van hebt (niet dat ik de wijsheid in pacht heb). Maar Galasek haalt elke wedstrijd een ruime voldoende, hij valt dan niet zo op net als Opdam en Radomski maar toch staat hij er altijd. Hij loopt zoveel gaten dicht hij zit overal tussen, hij speelt gewoon constant goed. Goed genoeg om meer punten te halen dan Hansson.

Robben: Och die heeft misschien 2 maandjes gemist, om dan te zeggen dat hij te weinig heeft gespeeld, mja beetje een zwak argument, hij dolt iedereen aan de zijkant, hij doet me denken aan Overmars toen die nog bij Ajax speelde al vind ik dat Robben nog meer potentieel heeft. Zoals je zegt vind je dat hij terecht een transfer naar de miljarden ploeg Chelsea heeft versierd. En hij is ook niet voor niets keus No. 1 op de linksbuiten positie in het keurkorps van de heer Advocaat. Als je dat al zegt moet je bij jezelf eens te rade gaan of jij jezelf niet per ongeluk tegenspreekt.

Opdam: Speelt al jaren bij AZ, dit jaar in dezelfde (onzichtbare) rol als Galasek, je zegt dat Opdam enkel goedspeelt als AZ dat ook doet, en weer denk ik bij mezelf, kijk je wel eens naar een wedstrijd van AZ? Als ik dit zo lees weet ik dat ik dan een retorische vraag zou stellen, want het antwoord is overduidelijk: nee. AZ laat hem niet beter spelen, hij laat AZ beter spelen. Hij is de start motor van AZ als hij niet goed speelt zullen de anderen al 10% meer werk moeten leven om toch tot hetzelfde resultaat te kunnen komen. Man Opdam is goud waard voor een ploeg als AZ. De echte kenners is dit gelukkig niet ontgaan. Maar omdat hij niet direct opvalt, is hij bij de meesten niet goed genoeg.

Van Galen: Als je zegt dat van Galen niet kan winnen omdat hij te oud is ga ik daar niet eens serieus op in. Hij speelt immers altijd goed, de jaren zijn nog niet gaan tellen, hij kan nog 90 minuten op top niveau spelen. Dit is waarschijnlijk zijn beste seizoen, dus die argumentatie tjah, bagger.[/quote]
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Berichtdoor Harm Jan » 13-04-2004 22:55

Friesland 1 schreef:
Harm Jan schreef:En omdat Heitinga beter is. :huh:
:? Ik ben anders van mening dat Seip minstens gelijkwaardig is. (Zeker de laatste maanden). En natuurlijk is Hansson nog veel beter.


Fout gedacht dan.
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Berichtdoor Superfries88' » 14-04-2004 07:17

Tja....zoals ik al zei ieder zijn mening maar toch ben ik het niet helemaal met je eens

Kezman:Zoals ik al zei een fantastische spits en misschien wel veel te goed voor NL.
Maar spitsen worden afgerekend op goals en niet op goede wedstrijden.Als Kezman meer zou voetballen als Makaay dan had ie allang in de 30 goals gestaan.

Galasek:Ik moet zeggen dat ik m niet heel goed bekijk maar ik heb vrienden die voor Ajax zijn en die vinden dat hij op sommige momenten niet op z'n best is.Bij Ajax moet je gewoon meer presteren dan bij een kleinere club en dus moet je meer laten zien en dat laat Galasek nog niet altijd zien maar t blijft een goede voetballer natuurlijk

Robben:Ik heb al gezegd dat hij te weinig speelt want we hebben t over een klassement waar je per wedstrijd punten krijgt.Als je ziet dat Hansson alles speelt en Robben niet alles dan kan Robben het klassement nooit winnen natuurlijk.Maar een goede speler is het natuurlijk.

Opdam:Ja t is gewoon een speler die AZ beter maakt zeg jij maar dan moet je dat meer laten zien,Van Galen maakt AZ beter net als Perez.Opdam doet wat ie doen moet en dan doet ie ook goed maar als AZ terugvalt zal hij nog wel goed spelen maar automatisch op een iets lager nivo,Hansson heeft dat eigenlijk niet.

Van Galen:Tja....Van Galen te oud om te winnen? Hoe je daarbij komt is mij de vraag.
Van Galen is oud en 90 minuten elke wedstrijd is m wat te veel vaak.Ondanks zijn goede passes en geweldige inzicht en ook fantastische goals maakt hij wel een kans zoals ik al zei...Geen verkeerd woord voor Van Galen,Alleen maar lof !!

Tja...Hansson speelt dan elke wedstrijd wel goed en is daarom ook terecht uitverkoren om in t Zweeds elftal te mogen en maakt bij dit klassement een goede kans,Maar ook Kezman en Van Galen maken wel een kans,Galasek ook wel trouwens maar kan nog beter
Het is mn bedoeling niet om deze spelers af te kraken zoals jij denkt maar daar kan over gediscussieerd worden en dit is gewoon mijn mening...Je mag het er niet mee eens zijn natuurlijk maar ik denk toch wel dat mijn mening aardig klopt met sommigen,Blijkbaar zijn jullie het niet met me eens maar ja zo is t leven nu eenmaal

Daarbij wil ik nog een ding zeggen,Jij zei dat Galasek niet helemaal opviel zoals Radomski en Opdam.Maar Radomski en Opdam doen hun werk precies zo als Galasek dus hier spreek je jezelf tegen volgens mij
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Harm Jan » 14-04-2004 08:29

Galasek valt net als Opdam en Radomski niet op.

Voor de rest ga ik je niet blijven ontkrachtigen want dat schiet toch niet op. Ieder zijn mening.
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Berichtdoor Friesland 1 » 14-04-2004 10:34

Harm Jan schreef:
Friesland 1 schreef:
Harm Jan schreef:En omdat Heitinga beter is. :huh:
:? Ik ben anders van mening dat Seip minstens gelijkwaardig is. (Zeker de laatste maanden). En natuurlijk is Hansson nog veel beter.
Fout gedacht dan.
En Heerenveen heeft het laatste doelpunt tegen Volendam gekregen en Ajax heeft zondag nog een doelpunt tegen gekregen. (Daarbij moet ook gezegt worden dat onze verdediging iets meer onderdruk staat dan die van Ajax.) Tevens zei Marcel in de LC laatst dat spelers van de top3 heel vaak worden opgehemeld. Mij lijkt dat in de grootste mate voor Heitinga te gelden.
Avatar gebruiker
Friesland 1
Selectiespeler
 
Berichten: 194
Geregistreerd op: 24-02-2004 22:09
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Harm Jan » 14-04-2004 15:56

Och als Heracles 10 wedstrijden op rij de nul houd, roepen ze toch ook niet om Marnix Smit.

Verdedigen gaat inderdaad in eerste plaats om de nul te houden, goed gezien.

Maar als je weinig treffers tegen krijgt betekend dat niet per cé dat je over een (super) goeie centrale verdediger beschikt.

Als Seip op het niveau is van Heitinga zijn we minimaal 2 jaar verder, en dan speelt Heitinga al bij een Europese topclub, in potentie is Seip een hele goeie speler maar hij is nog lang niet op het niveau Heitinga.
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Berichtdoor Friesland 1 » 14-04-2004 16:23

Harm Jan schreef:Verdedigen gaat inderdaad in eerste plaats om de nul te houden, goed gezien.

Maar als je weinig treffers tegen krijgt betekend dat niet per cé dat je over een (super) goeie centrale verdediger beschikt.


Ik zei dus dat onze verdediging meer onderdruk staat dan die van Ajax (ongeveer 4:5) doordat minder ploegen tegen Ajax op de aanval wil spelen dan tegen ons. Dat betekent dat als Ajax een gelijkwaardige vedediging zou hebben ze maar 31 * 0,8 = 24,8 doelpunten tegen zou moeten hebben nu. En dat is niet zo.

Als Seip op het niveau is van Heitinga zijn we minimaal 2 jaar verder, en dan speelt Heitinga al bij een Europese topclub, in potentie is Seip een hele goeie speler maar hij is nog lang niet op het niveau Heitinga.
Aan de ene kant is het jammer dat Seip blijkbaar niet wordt gezien voor oranje :( . Aan de andere kant is het mooi want dan blijft hij hier in ieder geval! :mrgreen: (Verder wil ik er nu over ophouden omdat het erg offtopic begint te raken.)
Avatar gebruiker
Friesland 1
Selectiespeler
 
Berichten: 194
Geregistreerd op: 24-02-2004 22:09
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Harm Jan » 14-04-2004 16:34

Dus als we gezond over voetbal discussieren gaan we offtopic, even een vraagje, waar is dit forum voor ?

Juist ja, om over voetbal en dan met name Heerenveen te discussieren.

Seip is niet de enige verdediger van Heerenveen, en Heitinga niet bij Ajax.

Ajax speelt ook (nog) meer op de helft v/d tegenstander dan Heerenveen dat doet.

Maar ja, we komen er niet uit.. ;)
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Berichtdoor Cross79 » 14-04-2004 17:04

Kezman: Kezza is een aanvaller, die kun je in de eerste plaats al niet vergelijken met een verdediger dus daar gaat ons vriendje uit Zwaagwesteinde de mist al in.
Kezza is topscorer van NL, dat hij niet constant is alla, welke spits is dat wel.

Galasek:Thomas is denk ik dit seizoen 1 van de belangrijkste en slimste pionnen op het middenveld, dat jij zegt superfries88 dat hij niet constant e.d. is geeft dus aan waarom jij geen greintje verstand van voetbal hebt en we dus ook weten dat jij afgaat op boekjes en tv beelden.

Robben:Arjan duikelaar Robben, met stip de beste linksbuiten van NL dit jaar. niks op aan te merken, jammer van de blesure,s.

Opdam:Opdam, mwa zou het met je eens kunnen zijn over deze speler dat hij volgend seizoen weer een 13 in een dozijn is, maar dit seizoen erg belangrijk..

Van Galen:Sinds van Galen zijn kop wat meer gebruikt is het een speler die te goed is voor een club als AZ.


Hansson: Beste mandekker van NL.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 14-04-2004 17:40

Kezman=Misschien ben ik met die ene zin niet heel gelukkig geweest.Maar ik bedoelde dat Kezman niet voorin zoveel laat zien zoals Hansson achterin.Blijkbaar kwam t over als Kezman als verdediger.Was niet zo bedoeld.Kezman is topscorer en niet constant genoeg en zoals jij terecht zegt:wie wel? Nou ik kan ook niemand noemen maar Kezman heeft een periode gehad waarbij geen bal in het net wou.Volgens mij was ie al na 10 wedstrijden op 10-12 goals waarna hij in een dip kwam.Ik weet niet precies hoelang dat gekost heeft en of die periode niet te groot was.

Over Galasek:Tja...Ik bekijk Tomas via bladeren en via tv maar ben ik de enige?Nee denk ik niet dus een verstand van voetbal heb ik wel degelijk maar dat stopt ook ergens.
Maar ik praat regelmatig met fans van Ajax die Galasek op sommige momenten er niet 100% staat en bij een topclub moet dat eerder dan bij een kleine club mede door t geld dat je meer moet presteren.

Robben=Helemaal met je eens Cross,Maar zoals ik al zei t gaat niet om de beste speler in totaal maar over dit seizoen in de competitie.

Opdam=Ja heel belangerijk maar ik weet niet precies hoe hij zou presteren als AZ helemaal wegzakt zoals tegen Zwolle en ADO thuis..Maar belangerijk is hij zeker

Van Galen:Niks op toe te voegen

Hansson:Beste wil ik niet zeggen maar een van de besten zeker

De VI jury zal maar moeten beslissen wie t wordt maar er zijn nog meer kanshebbers natuurlijk:
Ik zie bv in de top 10 ook Aerts,Petrovic,Vayrynen :D ,Gentenaar,Timmer,Kromkamp en Zwaanswijk staan..Hier misschien ook nog kanshebbers bij?
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Harm Jan » 14-04-2004 17:48

Superfries88' schreef:Maar ik praat regelmatig met fans van Ajax die Galasek op sommige momenten er niet 100% staat en bij een topclub moet dat eerder dan bij een kleine club mede door t geld dat je meer moet presteren.


Mwah ik ga nooit af op wat anderen zeggen, ik kan zelf mijn oordeel vormen. En ik betwijfel nu als ik dit zo lees dat die Ajaciedjes wel verstand van het spelletje hebben. (niet dat ik de wijsheid in pacht heb.
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Berichtdoor devito » 14-04-2004 18:33

Ik denk dat het wel even handig is om even de puntentelling van het voetballer van het jaar klassement uit te leggen, dat voorkomt een hoop onnodige discussies.

Alle spelers die tijdens een competitiewedstrijd minimaal 45 minuten in actie komen krijgen een cijfer (lees punten) toegekent. Komt een speler als invaller tijdens de tweede helft op het veld dan krijgt hij dus geen cijfer.

Het eindklassement wordt gebaseerd op de 30 hoogste cijfers die een speler gedurende het seizoen behaalt. Speelt een speler alle 34 wedstrijden mee dan mag hij de 4 slechtste resultaten wegstrepen. Indien een speler minder dan 30 wedstrijden speelt tellen alle resultaten mee. Er wordt dus niet gerekend met een gemiddeld cijfer.

Uit bovenstaande kunnen jullie dus opmaken dat een speler die minder dan 30 wedstrijden minstens 45 minuten speelt nagenoeg kansloos is voor een gouden, zilveren of bronzen schoen. In de tussenstand die wekelijks in de telegraaf staat zijn de vier slechtste resultaten reeds weggestreept.

Om even terug te komen op de discussie wie de gouden schoen gaat winnen.
* Kezman heeft 24 van de 29 wedstrijden gespeeld en is dus al zo goed als kansloos(buiten de slechte wedstrijden die hij heeft gespeeld)
* Robben komt niet meer in actie en is dus ook volstrekt kansloos.
* Heitinga heeft ook maar 21 van de 29 wedstrijden gespeelt en is dus kansloos.
* Opdam heeft inmiddels 4 wedstrijden gemist en staat op 3 gele kaarten. Bij een volgende gemiste wedstrijd (bijvoorbeeld door een schorsing als gevolg van z'n 4e gele kaart) verspeelt ook hij zijn kansen op een hoge klassering.
* Hansson heeft nog maar 1 wedstrijd gemist en kan dus zijn 3 slechtste resultaten wegstrepen (hij heeft ook nog maar 2 gele kaarten, dus een schorsing hangt nog niet in de lucht)

Voor dat er weer zinloos geouwehoerd wordt, zou een ieder misschien even de stand moeten doornemen in De Telegraaf van vandaag.
devito
Nieuw talent
 
Berichten: 60
Geregistreerd op: 11-04-2003 15:32
Woonplaats: Gorredijk

Berichtdoor Harm Jan » 14-04-2004 19:10

Kan mij die puntentelling schelen ik kan wel oordelen zonder 1 of andere kut puntentelling.
wie dit leest, is niet blind
Avatar gebruiker
Harm Jan
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 06-06-2003 14:13
Woonplaats: in a world where INSANITY is the one thing that keeps people alive!!!

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten