Petter Hansson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Stade Rennes verliest met 2-1 van Guingamp. En Hansson ging niet vrijuit.... :cry:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Flying Tilster schreef:Stade Rennes verliest met 2-1 van Guingamp. En Hansson ging niet vrijuit.... :cry:
De beelden..
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Mooi dat hij daar ook aanvoerder is. Zegt iets over zijn status bij Rennes.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Status betekent ook echter dat hij in Rennes duidelijk meer salaris kan krijgen dan wat onze club kan bieden.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Hij maakte vandaag de 1-0 in de 4-1 gewonnen wedstrijd tegen Toulouse
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Hansson voor 1 jaar naar Monaco. Lekker jaartje belastingvrij voetballen. :p
Gebruikersavatar
Camel
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 05-12-2008 13:42

Bericht door Camel »

Ex-Heerenveen-verdediger Hansson verliest kunstgebit bij luchtduel

Petter Hansson zal de wedstrijd tegen Arles Avignon niet snel vergeten. De voormalig verdediger van SC Heerenveen, die momenteel bij AS Monaco op de loonlijst staat, speelt sinds enige tijd met een klein kunstgebitje. Die vloog uit na een duel met de Senegalees Déme N'Diaye.

Hansson en N’Diaye schrokken beide niet terug in het duel en dat had voor eerstgenoemde nogal pijnlijke gevolgen. De tandprothese van de Zweed vloog naar buiten, waarna Hansson direct op zoek ging naar het kunstgebitje. Toen hij deze vond, kon hij zijn gebit snel weer herstellen.
De wedstrijd tussen Arles en Monaco kende overigens geen doelpunten (0-0), waardoor Monaco nu zestiende staat en Arles onderaan de ranglijst blijft bungelen. Hansson is nu drie jaar weg bij Heerenveen en speelde drie seizoenen voor Stade Rennes, dat hem deze zomer overdeed aan Monaco.
Afbeelding

Tsja.. :lol:
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ziet er toch vooral lekker uit 8) Toch wel respect voor die man dat 'ie zijn gebitje gewoon opraapt en weer verder speelt.. :lol:
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ook lekker voor die tegenstander, heb je zo ineens een kunstgebit in je nek liggen.. :lol:

Had in zijn Heerenveenperiode al gezien dat hij een aantal tanden miste, ziet er bijna angstaanjagend uit. Hij kan wat het voetbal betreft misschien beter zonder spelen, maar dat zal zijn vrouw wel niet zo charmant vinden, haha.. :mrgreen:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Qua leven heeft hij een leuke stap gemaakt naar Monaco, qua niveau niet. Staat onderin de ranglijst.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Marça schreef:Ook lekker voor die tegenstander, heb je zo ineens een kunstgebit in je nek liggen.. :lol:
Hij zet graag z'n tanden in de tegenstander :lol:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Altijd al moeders mooiste geweest! :lol:

Afbeelding
Wéér uit!!!!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

God, wat zou ik graag zien dat iemand hier een bericht plaatste met daarin het verheugende nieuws dat "de witte tornado" bij ons stadion gesignaleerd was. Het liefst met gesigneerde contractpapieren onder de arm, en een grote aanvoerdersband om diezelfde arm.
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Alsjeblieft niet. Nooit terughalen. Sowieso geen spelers terughalen. Weg is weg en vooruit kijken maar weer.
Afbeelding
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Want? Een speler die 4 jaar lang alles heeft gespeeld in de sterke Franse competitie is in de eredivisie een aanwinst. Daarbij is Petter een kerel, een Winner, die een ploeg op sleeptouw neemt. Iets waar we het afgelopen seizoen naar gesmacht hebben. "Je moet nooit spelers terughalen" vind ik zo'n dooddoener. Misschien wordt het wel nooit meer zoals het was, maar minder dan de centrale verdedigers die er nu staan wordt het echt niet. Dan hebben we wel een speler die uitstraling heeft, en een goede naam bij de fans. Daarbij is hij transfervrij, en zal je je er dus nooit een buil aan vallen. Ik heb altijd ontzettend van hem genoten, daar kijk ik met weemoed naar terug. Ik geloof niet echt in een terugkeer, maar zou het fantastisch vinden. Mag het?
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik denk overigens niet dan Hansson zo snel terug zal keren. Woont nu in een belastingparadijs, en kan vast wel naar clubs die (een stuk) hoger aangeschreven staan dan een middenmoter in een matige competitie.
Corruption is everywhere, fight it!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Fanatic 4-ever schreef:Ik denk overigens niet dan Hansson zo snel terug zal keren. Woont nu in een belastingparadijs, en kan vast wel naar clubs die (een stuk) hoger aangeschreven staan dan een middenmoter in een matige competitie.
Ik ben bang dat je gelijk hebt hoor. Maar je hoopt ergens dat zo'n speler echt een band met onze club heeft, en dat hij graag zijn carrière bij ons af wil sluiten. Maar nogmaals, ik zie het ook niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Dat hoop ik ook zeker. Maar Hansson heeft natuurlijk ook een gezin om te verzorgen, en dan kan ik me voorstellen dat er aantrekkelijkere opties zijn dan (bijvoorbeeld) 2 jaar Heerenveen.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Otsje P schreef:Mag het?
Natuurlijk mag dat. Ik ben er gewoon geen voorstander van. Er wordt gewoon altijd vergeleken met toen. Het hoeft maar even niet te lopen met Hansson en dan komt het gemor meteen. "Vroeger deed 'ie het zo goed, etc."

Dan liever een verrassing met een ervaren speler zonder Heerenveen-verleden. Zoals destijds met Bosvelt.
Afbeelding
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

In Heerenveen hadden ze Petter Hansson de afgelopen zomer graag zien terugkeren en ook in zijn thuisland Zweden hoopten ze op een weerzien. Maar de Zweedse verdediger (in december wordt hij 35) zet na dit seizoen definitief een einde achter zijn carrière. 'Ik denk dat ik naar Zweden terugkeer wanneer de competitie voorbij is.' Maar dus niet meer om te voetballen.

Een reden daarvoor zou wel eens kunnen liggen in het huidige seizoen van Hanson bij Monaco. De Monegasken staan al tijden onderaan in Ligue 2 (!) en dat is op alle fronten binnen de club te merken. 'Het is duidelijk dat het moeilijk is wanneer het zo slecht gaat als nu,' zegt hij tegen Fotbollskanalen.

'Ik denk dat ik naar Zweden terugkeer wanneer de competitie voorbij is. Of ik daar ga voetballen? Nee, dat denk ik niet. Dit is mijn laatste seizoen'. De Zweed, die in Friesland viermaal op rij werd uitgeroepen tot Speler van het Jaar, is er nog niet helemaal uit maar alles wijst erop dat hij terugkeert naar Uppsala, in de buurt van waar hij opgroeide.

Hoewel hem het leven in Zuid-Frankrijk goed bevalt, is het sportief een drama. 'De wedstrijden die we spelen zijn voor de tegenstander vaak de wedstrijd van het jaar. Wij zijn nog altijd de roemruchte club.'
feanonline

Een mooie carriere voor een speler als Hansson. Ik denk dat hij er nog wel eens aan denkt dat hij nooit bij een echte topclub heeft gevoetbald.
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Hansson stopt per direct met profvoetbal en keert terug naar Zweden.
SCH
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Vandaag weer eens aanwezig bij een wedstrijd van Heerenveen. Goed dit monument van een verdediger weer eens te zien. Zou nog moeiteloos mee kunnen op karakter
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Haha, op karakter. Op karakter kunnen zoveel ex-profvoetballers nog bij een topclub meespelen.
Heerenveen till I die!
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Kruiswijk volgend jaar dan maar vervangen door Gert-jan Verbeek centraal achterin? Als we dan toch op karakter gaan selecteren....
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Tijd voor de karakterelf

doel: VdB
verdediging: vacature, Hansson, Seip en Verbeek
Midden: Bosvelt, Maarten de Jong en Jan de Visser
voor: Nurmela, Keur en vacature
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Vacature: Tjibbe Bruinsma maar doen? En anders Wildschut.
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Petter Hansson moet toch wel geschrokken zijn van het nivo van zijn oude club, mooi trouwens om hem weer terug te zien!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Gekko schreef:Vacature: Tjibbe Bruinsma maar doen? En anders Wildschut.
De aanvallende vacature zou ingevuld moeten worden door Eric Regtop of Anthony Lurling in mijn optiek.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Net het inverview met hem bekeken. Maar wat verlang ik toch weer naar een speler als deze. Ongekend.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie