Het bovenstaande artikel is overigens ook op de Nederlandse site van Goal.com te zien, leest ff wat makkelijker..
Het onderstaande artikel kwam ik zojuist tegen op een Deense website. Het is vertaald door Google, dus let niet op enige fouten. De keren dat ik hem heb gezien bij de beloften vond ik hem altijd vrij sterk, maar hij mocht vrij gemakkelijk vertrekken.
Ilsø: Gewoon een vrolijke jongen
Sønderjysk's Ken Ilsø was gewoon geweldig in de laatste wedstrijden in het najaar seizoen in Super League. Hij verloor tot zeven kilogram, was scherp als de hel en net werd vervolgens geselecteerd voor de nationale ploeg.
Alle daarom verwacht dat de elegante offensieve speler zou worden verkocht in de overdracht venster dat steen vervelen in de andere dag.
Maar dat niet. Ken Ilsø spelen ook in het voorjaar in te delen uit Haderslev, en de 22-jaar-oude profiel niet in de weg op enigerlei wijze aantoont dat hij de club verder.
- Ik heb altijd gezegd dat ik wil blijven hun loopbaan op een moment. Ik kon ook al hebben plaatsgevonden, maar als het moet, moet het recht voor me. En het was deze keer niet. Moet ik uit Sønderjysk, moet het worden, want ik kan een grote stap omhoog, dus ik ben niet teleurgesteld dat het niet iets met een schakelaar. Nu we net enenmale aan het verbeteren van onze positie in de Premiership, benadrukt Ken Ilsø.
Volgens de krant De informatie werd Ilsø aanbiedingen van Noorse Zemelen Bergen en FC Midtjylland, maar hij ging dus duimen omlaag.
- Natuurlijk ging ik en keek een beetje extra op mijn telefoon tot transfervinduets termijn. Dat kan snel gaan, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik dicht bij verkocht. Mijn droom is naar het buitenland te gaan op een moment en elke dag dat ik hard werken om succesvol te zijn voor mij een dag, maar nu mijn aandacht 110 procent op Sønderjysk, voegde hij eraan toe.
Herfst mooie prestaties op clubteam dat resulteerde in een plaats in de A landsholdstruppen. Het heeft Ilsø om een bekend gezicht, en het verhaal was niet erger nog, hij stond op en zijn vrienden liefde voor Mette Gregersen, die gespeeld Louise storesøster van TV2 julekalender Mikkel en Gold Card.
- Ik heb het sgu mooi genoeg dat veel mensen nu weten wie ik ben. De uitstekende ben eigenlijk een oogst bloem, omdat ik nog net een vrolijke jongen, maar mijn vriendin, ik ben echt blij. Ik geef haar nooit af. U kunt schrijven, zoals zij worden gewaarborgd gelukkig, lachen Ken Ilsø.
Sønderjysk het profiel hoop dat hij in het voorjaar van invloed kan zijn op het hoogste niveau en dus helpen om ervoor te zorgen dat zijn club de overleving in de bovenste rij.
- We moeten geconcentreerd blijven en elke keer gewoon blijven spelen ruwe kont uit zichzelf bij elkaar, moet je waarschijnlijk gaan. Ik denk tenminste dat we fysiek verplaatst ons hier in de winterstop. Alle spelers in de troep werkt in ongelooflijk goede vorm, maar het zal waarschijnlijk ook nodig, zegt Ken Ilsø.
Sønderjysk is de enige club in de Premiership niet wordt verhandeld, tijdens de winterstop. Ken Ilsø niet echt weet of het een voordeel of een nadeel.
- Het zal natuurlijk bewijzen. We kennen elkaar goed en heeft een Troupe dat in beweging is goed, en waar mensen hebben de prachtige samen. Ik hoop dat het kan worden weergegeven wanneer alle bereid zijn om de extra meter van elkaar, "zegt Ken Ilsø.
Ken Ilsø kwam Sønderjysk half jaar geleden uit Nederland Heerenveen, waar hij niet geslaagd.