Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Beetje raar, de berichtgeving over Tieme Klompe. Op de officiele site word dus gemeld dat het contract van Tieme niet wordt verlengd en nu wordt het door Omrop Fryslan weer omgedraaid.
Zino
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 26-10-2003 02:15

Bericht door Zino »

Dat heeft de maken met de datum van 1 april. Je moet voor die tijd ontslag aanvragen anders kan het niet meer. Mocht Klompe nu niet op tijd fit worden dan kan HV 'm zonder problemen ontslaan.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Foppe verschafte me gisteren op OF ook al wat meer duidelijkheid inderdaad. Het is helemaal nog niet zeker dat hij echt weg moet.

Uuuh, Klompe op een banner, kan dat geregeld worden?
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

roelof de vries schreef:Foppe verschafte me gisteren op OF ook al wat meer duidelijkheid inderdaad. Het is helemaal nog niet zeker dat hij echt weg moet.

Uuuh, Klompe op een banner, kan dat geregeld worden?
Zo'n karikatuur :)
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Stam per direct naar FC Groningen
woensdag 31 maart 2004 23:00

EXCLUSIEF – Zelden sloten twee op het oog losstaande gebeurtenissen zo goed op elkaar aan. FC Groningen stuurde vandaag Regillio Vrede de laan uit en presenteert donderdag Jaap Stam als zijn opvolger.

Het is Vrede's eerste seizoen in Groningen en hij staat er normaal gesproken in de basis, maar de club wil hem op staande voet ontslaan nadat hij afgelopen zondag zijn collega Paul Matthijs bedreigde. Dat gebeurde in de rust van het thuisduel met FC Twente, schijnbaar omdat de middenvelder bij een vrije trap niet Vrede aanspeelde maar een ander, ook al stond die minder vrij. Trainer Ron Jans wisselde beide kemphanen meteen.

Maandag werd Vrede door de clubleiding al voorlopig geschorst; Matthijs werd niet bestraft. FC Groningen heeft inmiddels de arbitragecommissie ingeschakeld. Volgens algemeen directeur Hans Nijland gingen Vrede en zijn advocaat niet akkoord met een voorstel van de FC. "Nu rest ons niet anders dan deze stap te nemen. Een terugkeer is voor FC Groningen niet aan de orde. Er zijn grenzen overschreden en een basis om met elkaar verder te gaan, die is er niet."

Henk Veldmate, manager technische zaken, wilde dat echter niet afwachten en nam woensdagochtend contact op Lazio Roma om te informeren naar zijn houding tegenover een transfer van Stam. Beide partijen kwamen er snel uit; FC Groningen biedt de geboren Kampenaar, een contract van één jaar met een optie voor nog twee. Bovendien zal Stam met onmiddellijke ingang tot het einde van het seizoen op huurbasis uitkomen voor FC Groningen, die nog nauwelijks nog naar beneden moeten kijken.
De speler zelf was nogal schimmig in zijn commentaar. In een telefoongesprek wilde hij de overgang bevestigen noch ontkennen. Wel meldde hij nog niet te peinzen over het het beëindigen van zijn carrière en dat "er zeer binnenkort duidelijkheid zou komen".

Morgen om 16:00 wordt er in het Oosterpark een persconferentie belegd. Waarschijnlijk zit Jaap Stam achter de tafel; te vrezen valt dat er een groen-wit shirt voor hem klaar ligt.
Laatst gewijzigd door Sharan op 31-03-2004 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Klompe per direct naar FC Groningen
woensdag 31 maart 2004 23:00

EXCLUSIEF – Zelden sloten twee op het oog losstaande gebeurtenissen zo goed op elkaar aan. FC Groningen stuurde vandaag Regillio Vrede de laan uit en presenteert donderdag Tieme Klompe als zijn opvolger.
Bron: http://sc.heerenveen.org/?p=actueel/nieuws/2263
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Goeie grap, jokers!
:blbl:
Petter Hansson, rots in de branding.
Bliksem
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2002 16:29
Locatie: Sneek

Bericht door Bliksem »

volgende keer die grappen na 12 uur :blbl:
Sharan
Invaller
Berichten: 294
Lid geworden op: 26-07-2003 12:42
Locatie: @Home

Bericht door Sharan »

Kijk eens naar de Bron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :blbl:
Liever SC Cambuur dan SC Cens**r!!!
Franssie
Nieuw talent
Berichten: 96
Lid geworden op: 14-02-2004 11:06

Bericht door Franssie »

zou nu pas een echte grap worden als groningen morgen echt tieme presenteerd.
Maar doe maar niet, laat 'm nog maar lekker even blijven, heerenveen gaat m gewoon
een verlaagde aanbieding doen.
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Uit het bericht op jullie fansite:
Klompe per direct naar FC Groningen
De speler zelf was nogal schimmig in zijn commentaar. In een telefoongesprek met de Fansite wilde hij de overgang bevestigen noch ontkennen.
Bron: Tieme Klompe
Oftewel: Jullie schijnen gezien de duidelijke titel van het bericht zeker te weten dat Klompe deze kant op komt en de bron daarvoor is hij zelf. Toch doet hij nogal schimmig over zijn eventuele overgang. Daar kan ik dus niet echt een touw aan vast knopen.

Van mij mag die trouwens komen, maar ik moet het nog maar zien allemaal.
Bovendien zal Klompe met onmiddellijke ingang tot het einde van het seizoen op huurbasis uitkomen voor de oosterburen, die nog nadrukkelijk naar beneden moeten kijken.
Ach gut, nog even een sneer uitdelen? Volgens mij valt dat nadrukkelijk naar beneden kijken best mee.
..still wearin' of the green!
foppe65
Nieuw talent
Berichten: 61
Lid geworden op: 25-03-2004 16:58
Locatie: Lemmer

Bericht door foppe65 »

Klompe heeft een nieuwe club: F.C. Groningen ik kan wel janken!!!!!!

:(
You simply the best, better than all the rest!!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Laat dit een grap zijn!
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Ow ik heb ineens zo'n voor gevoel. Zoals ik hierboven al postte rammelt dat bericht aan alle kanten. 1 april grap van die fansite wellicht?
..still wearin' of the green!
MannusD
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07
Locatie: Apeldoorn

Bericht door MannusD »

Nou ik kan me het niet voorstellen. Helemaal met de gedachten dat het 1 april is. Had de fansite het vorige jaar niet een grap die door vele voetbalwebsites werd over genomen(was het niet iets dat foppe een eigen programma kreeg bij net 5?). Laten we hopen dat het nu weer het geval is.
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

MannusD schreef:Nou ik kan me het niet voorstellen. Helemaal met de gedachten dat het 1 april is. Had de fansite het vorige jaar niet een grap die door vele voetbalwebsites werd over genomen(was het niet iets dat foppe een eigen programma kreeg bij net 5?). Laten we hopen dat het nu weer het geval is.
Ik vrees van wel. Want zoals ik al zei had die mogen komen van mij. Zeker als het dus blijkbaar al een soort van traditie was lijkt het me niet waar.

Zet het eens op een rijtje: Hoe weet die fansite dat die bij ons gaat tekenen als Klompe het zelf bevestigd noch ontkent? Hij staat immers zelf als bron vermeld onder het bericht.
..still wearin' of the green!
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

We hebben een mail gekregen van een insider. Daarop hebben we Tieme gemaild, vervolgens belde hij terug en heeft ie het een beetje toegelicht. Van beide personen kunnen we vanzelfsprekend niet alles in de openbaarheid gooien, je weet hoe dat gaat in het voetbal. Foppe zat immers ook een beetje zwijgend te glimlachen in Studio Voetbal toen ie allang contact had gehad met de KNVB. Dit is het deel wat we op de site mogen zetten, vanavond volgt meer...
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Vincent schreef:vanavond volgt meer...
Dat het een grap was wellicht?
De dag is nog niet voorbij, eerst zien dan geloven....

Hoezo vanavond trouwens? Volgens jullie wordt er om 16:00 toch al een persconferentie belegd waar Klompe als FCG'er wordt gepresenteerd?
..still wearin' of the green!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Natuurlijk is dit een grap. komop zeg... als het niet zo was, had Vincent wel anders gereageerd, en bij dik en dun beweerd dat dit geen grap was...
Ladies and gentleman: We've got him!
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Venema voor 2 jaar naar DKV
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

H-J schreef:Venema voor 2 jaar naar DKV
Bron??
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Omrop Fryslan.. heb het ook gezien!

Najah kan ie mooi in zijn eigen huis blijven wonen!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

The North schreef:Omrop Fryslan.. heb het ook gezien!
De site van Omrop Fryslan:
Ronnie Venema hat foar twa jier tekene
by Cambuur. De 29-jierrige Venema spile
oant no ta foar Sportklub Hearrenfean.
Hy waard ek ien kear útliend oan
Veendam. Sa'n bytsje alle klubs út de
earste divyzje hiene belangstelling foar
de rjochterferdigener.

Venema tekene tongersdeitemiddei by
Cambuur. De seleksje fan Cambuur foar it
kommende seizoen is dêrmei folslein.
Meiinoar lutsen de Ljouwerters sân nije
spilers oan. Doelstelling foar it nije sei-
zoen is in plakje by de earste seis en
dielname oan de neikompetysje.
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Mooi voor Tonie, nog mooier voor Cambuur. Eindelijk een degelijke back waar je op kunt bouwen.....

Tonie, succes!
Petter Hansson, rots in de branding.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Als je die aanwinsten van Cambuur zo ziet, dan hebben ze best een redelijk team volgend seizoen!
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Ben je daar zo blij om?
F.A.R.K.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ik wel. Lijkt me leuk, weer een derby op het hoogste niveau.
Richard
Nieuw talent
Berichten: 115
Lid geworden op: 02-12-2002 18:39

Bericht door Richard »

Om even op Forza terug te komen, ik denk dat een derby op het hoogste nivo nog wel even kan duren. Je gaat niet xomaar van de 16e plek naar een toppositie. Maar met zo'n goaltjesdief als van Rijswijk :blbl: weet je het nooit natuurlijk. Ik den dat Cambuur voorin gewoon klasse tekort komt tegen Excelsior, Heracles, Zwolle, Volendam etc
Het wachten zal wel op een bekerloting zijn als we de komende jaren op het hoogste platform tegen hun willen uitkomen en ik zou zeggen mooi houden zo!!! :mrgreen:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Arie de Boer schreef:Ben je daar zo blij om?
Dat zie je mij toch nergens zeggen? Ik constateer het alleen. Maar net als Forza zie ik de derby wel weer zitten ja.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Heeft iemand enig idee waar Hakkanson en Verbiest zijn gebleven?
Plaats reactie