Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Seip wil zich bewijzen in Premier League

Marcel Seip maakte anderhalf jaar geleden de overstap naar Engeland. Nu blijkt dat een juiste keuze. Met Plymouth doet hij in het Championship mee om de prijzen, terwijl de Premier League lonkt.
"Mijn vertrek uit Nederland is achteraf gezien een van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt", zegt de 25-jarige Seip in VI. "Ik had een eigen kroeg, ging veel te vaak op stap en kampte met drank- en gokproblemen. Ik wilde daarom per se naar het buitenland. Een nieuwe start maken en de zorgen om me heen doen verdwijnen. Privé heb ik nu alles op een rijtje. Ik heb net een huis gekocht, een nieuwe Engelse vriendin en leef voor het voetbal."

Volgens de verdediger is het Engelse voetbal ook meer 'zijn voetbal': "De fysieke manier van spelen hier is me ook op het lijf geschreven. In Nederland moet je als verdediger een goede voorzet kunnen geven en die het liefst zelf inkoppen om enige waardering te krijgen, in Engeland klappen ze al voor het wegtrappen van een bal."

Een terugkeer naar Nederland zit er voorlopig nog niet in. Eerst wil Seip zich bewijzen op het hoogste niveau in Engeland: "Een officieel bod ligt er nog niet bij Plymouth, maar ik heb begrepen dat ik in de gaten gehouden wordt door diverse clubs. Het ideale scenario zou zijn als ik komende zomer de stap maak. Op korte termijn hoeft een transfer voor mij niet zo. Januari is toch meer de maand van de paniekaankopen."
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ja, ik ben misschien soms wat kort door de bocht, maar er zijn hier ook veel mensen die lijken te denk dat het niet zo kan zijn dat een speler het bij Heerenveen simpelweg NIET redt. Johnson en Tarvajarvi moeten maar kansen blijven krijgen. Lopes is vast goed genoeg, Matusiak gaat het misschien straks wel goed doen blablabla. Dat vrijblijvende moet juist weg. Sneller doorselecteren als je als Heerenveen je twijfels hebt en niet aanmodderen met niveau Tarvajarvi en Johansson e.d. Dan kom je niet verder.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Jeroen schreef:Weer een typische TWR-overdrijving. Verbeek heeft gezegd "hij brengt nog niet wat we verwachten" en TWR leest "hij moet vertrekken".
Nee, als Matusiak zich niet verbetert tot aan de zomer, moet hij vertrekken. Dat is niet zozeer mijn mening, maar iets wat intern bij Heerenveen gezegd is.

Enne Allback, is die te oud voor ons?
100% achter Marco van Basten!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Garcia-Garcia schreef: Matusiak heeft 1 waterballet gespeeld en voor de rest steeds 5 a 10 minuten als invaller. Een echte kans heeft hij nog niet gehad en ik die gaan ze hem wel geven. 3 miljoen is immers veel geld.
Hij heeft OOk een hele wedstrijd gespeeld thuis tegen De Graafschap ( zonder waterballet ) en 45 minuten zowel uit bij Feyenoord als thuis tegen Utrecht. Dat is nog betrekkelijk weinig, maar toch meer dan jij opgeeft.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

lees net de selectie van Marokko voor de africa cup.
Zie ik een opvallende naam [Abdelkrim Kissi (EN Paralimini)/b] meende dat die gast bij een club uit Meppel speelde.

http://www.enpfc.com/player.php?pId=95
Wij zijn Heerenveen.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Meppel heeft ie echt maar een blauwe maandag gezeten. Ging hij toen niet naar Frankrijk?
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Ik meende dat hij nu bij een Bulgaarse (of Hongaarse) profclub zit, Loko Sofia? Ik weet het niet zeker.
hummelinho
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 30-01-2006 22:04

Bericht door hummelinho »

Hij heeft vorig jaar een paar maanden bij MSC gevoetbald (en gedegradeerd) en voetbalt nu bij een club uit Cyprus.

Op voetbalprimeur.nl trouwens een interview met Marcel Seip, die misschien volgend seizoen de overstap naar de Premier League kan maken.
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

hummelinho schreef:Hij heeft vorig jaar een paar maanden bij MSC gevoetbald (en gedegradeerd) en voetbalt nu bij een club uit Cyprus.

even googelen levert het volgende op!
De 26-jarige Marokkaan Abdelkrim Kissi heeft volgens zijn huidige club MSC een contract bij de Bulgaarse club Beroe Stara Zagora getekend. Kissi kwam in de loop van dit seizoen over van SC Heerenveen, waar hij uit beeld was geraakt. Bij de hoofdklasser MSC uit Meppel speelde hij zijn wedstrijden om fit te blijven. In Bulgarije maakt de Marokkaanse international het seizoen af. Na de zomer wil Kissi naar Engeland om daar in de Premier League te spelen.

Bron RTV Drenthe

Herstel iets verder googelen levert het volgende op

Abdelkrim Kissi - Enosis Paralimni (Cyprus).
hummelinho
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 30-01-2006 22:04

Bericht door hummelinho »

Afbeelding
Mattes vertrekt bij sc Heerenveen
Christoph Mattes verlaat sc Heerenveen. De Oostenrijker keert terug naar zijn geboorteland, om daar te spelen voor Red Bull Salzburg. De 19-jarige Mattes was vier jaar actief in Friesland.

In Oostenrijk zal Mattes (op foto links) in eerste instantie voor het belofteteam spelen, iets dat hij bij sc Heerenveen ook deed. Na de zomer zal het Oostenrijkse talent vervolgens rijp moeten zijn voor het eerste elftal van Salzburg, dat in de Oostenrijkse competitie momenteel de tweede plaats bezit.

Bron: Voetbalprimeur.nl

Er was geen topic over hem, dus plaats ik het hier alvast :wink:

Ik kende hem persoonlijk een beetje omdat hij hier in het dorp in een gastgezin gezeten heeft...
sam20
Bankzitter
Berichten: 164
Lid geworden op: 02-01-2008 23:49
Locatie: fryslân

Bericht door sam20 »

Georgios Samaras verruilt Manchester City voor Birmingham City. De spits komt bij zijn huidige werkgever niet aan spelen toe, en wil dan ook graag vertrekken. Binnen enkele dagen zal hij een meerjarig contract ondertekenen bij The Blues.

Samaras, die tussen 2002 en 2006 uitkwam voor sc Heerenveen, komt over voor een bedrag van 4,5 miljoen euro. Met dit geld hoopt Manchester City een nieuwe aanvaller te contracteren. De club liet onlangs al doorschemeren geïnteresseerd te zijn in Nicolas Anelka en Peter Crouch. Mocht het niet lukken een van hen aan te trekken, dan wil City zich gaan richten op de Braziliaan Vagner Love.
sam20
Gebruikersavatar
FeanfanPieter
Verified
Invaller
Berichten: 368
Lid geworden op: 02-08-2007 14:49
Locatie: DKV van DKV

Bericht door FeanfanPieter »

Krijgt Heerenveen hier dan ook nog een percentasje van ?
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
sam20
Bankzitter
Berichten: 164
Lid geworden op: 02-01-2008 23:49
Locatie: fryslân

Bericht door sam20 »

FeanfanPieter schreef:Krijgt Heerenveen hier dan ook nog een percentasje van ?
Denk het wel zelfs voor van Nistelrooy (transfer naar Real)kregen ze nog een vergoeding.
sam20
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ik vond in het Samaras topic het volgende:
Bij een transfer van Georgios Samaras naar een derde club ontvangt Heerenveen een aandeel van 25 procent in de winst. Tenslotte zal Manchester City op een nader te bepalen datum in het Abe Lenstra een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen sc Heerenveen.

bron: officiele site
Laatst gewijzigd door ItFean82 op 05-01-2008 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Op naar het volgende seizoen....
sam20
Bankzitter
Berichten: 164
Lid geworden op: 02-01-2008 23:49
Locatie: fryslân

Bericht door sam20 »

Hij is toen voor 7.5 miljoen weggaan en ik denk dat ze 25% van de extra opbrengst krijgen ,maar misschien heb ik het mis?
Dat zou dus beteken dat ze niks krijgen .Heerenveen kon nog wel extra aan hem verdienen met het behalen van europees voetbal.Daar is misschien nog wat te halen.
sam20
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Mooi, maar waar komt dat nieuwsbericht vandaan?
sam20
Bankzitter
Berichten: 164
Lid geworden op: 02-01-2008 23:49
Locatie: fryslân

Bericht door sam20 »

pieterpieter schreef:Mooi, maar waar komt dat nieuwsbericht vandaan?
http://www.v-bal.nl/nieuws/bekijk.php?id=32798
sam20
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

sam20 schreef:Hij is toen voor 7.5 miljoen weggaan en ik denk dat ze 25% van de extra opbrengst krijgen ,maar misschien heb ik het mis?
Dat zou dus beteken dat ze niks krijgen .Heerenveen kon nog wel extra aan hem verdienen met het behalen van europees voetbal.Daar is misschien nog wat te halen.
Klopt, ze krijgen 25% van de meerwaarde over 7,5mln. Nu krijgen ze dus niks. Dit seizoen zal City wel UEFA-cup halen, waardoor wij 500 000 zouden krijgen als Samaras daar nog voetbalde. Als hij tussentijds vertrekt... misschien de helft?

Al met al zal die oefenwedstrijd wel het enige zijn wat we overhouden.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ook een speler met een Heerenveen verleden:
Van der Weij nieuwe trainer van Stiens

Stiens In navolging van ploeggenoot Sandor van der Heide, gaat aanvaller René van der Weij van SC Cambuur-Leeuwarden komend seizoen ook een eerste elftal trainen. Zondagderdeklasser Stiens maakte gisteren bekende dat Van der Weij na dit seizoen de nieuwe coach is. Van der Heide werd enkele weken geleden benoemd tot trainer van zaterdagtweedeklasser Balk.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Erik Edman kan na het huidige seizoen gaan en staan waar hij wil. De verdediger van Stade Rennes doet het volgens de technische staf van de voetbalclub naar behoren, waardoor de Zweed een contractverlening aangeboden kreeg. De back ging echter niet in op het aanbod en gaat opzoek naar een nieuw avontuur.

De inmiddels 29-jarige Scandinaviër beschikt over een aflopend contract bij Stade Rennes. "En op dit moment is een contractverlenging niet aan de orde. Mijn familie en ik zijn toe aan iets nieuws. Ik bevind mij in een ideale situatie. Ik kan eindelijk zelf bepalen waar ik naar toe wil", aldus de voormalig spelers van SC Heerenveen.

Edman is bezig aan zijn derde seizoen in Franse dienst. Voor die tijd kwam de international uit voor Tottenham Hotspur, SC Heerenveen, AIK, Karlsruher, Torino Calcio, Helsingsborg en Habo IF.
Bron: SoccerNews
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

En Marcel Seip heeft weer eens gescoord.

Is nu rust bij de wedstrijd in de FA Cup van Plymouth Argyle tegen Hull City.

Ruststand:

Plymouth Argyle [2 - 0] Hull C.

23' [1 - 0] N. Abdou

25' [2 - 0] M. Seip
Ken-nie Steppe, wel keepen
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ach hij speelde bij ons als sub-topper ook bijna altijd in de basis, dus waarom zou hij niet onderin de premier league mee kunnen? Ik vind het al vreemd dat je van sub-top Nederland naar de Championship gaat....
Een subtopper in Nederland is niet slechter dan de onderste 6,7 in Engeland.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

vi.nl
Het matig presterende NEC wil zich tijdens de winterstop versterken. Youssouf Hersi, die eerder al twee seizoenen in Nijmegen actief was, is een van de kandidaten.
'Ik heb wat namen geopperd', tekent RTV Gelderland op uit de mond van coach Mario Been. 'Mede door de schorsingen van Jonas Olsson en Lorenzo Davids hebben we vooral wat nodig aan de linkerkant en in het centrum van de verdediging.'
Been zou ook hebben bevestigd dat Hersi in beeld is. De 25-jarige middenvelder is er bij FC Twente niet in geslaagd een basisplaats te veroveren. Tussen medio 2002 en de zomer van 2004 huurde NEC Hersi al eens van Ajax.
NEC is momenteel in trainingskamp in Doorwerth en ook Mark Otten is daarbij van de partij. De 22-jarige verdediger speelde sinds april van het afgelopen jaar geen duel meer vanwege een ernstige knieblessure.
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Wordt ook nooit wat met die Hersi. Ben blij dat ie maar heel even bij ons gespeeld heeft. Die gast gaat de komende 10 jaar nog 8 middenmoters uit de eredivisie af en dan is het einde carriere.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Hersi zal het inderdaad nooit redden. Kan op z'n tijd heel aardig voetballen, maar is veel te wisselvallig. In de meeste wedstrijden gewoon dramatisch. Net zoals een Denneboom trouwens.

Overigens best grappig. Ik keek vandaag op de selectiepagina van Valerenga. Even informatie opzoeken over onze mogelijke nieuwe aanwinst, maar ik zag ook Allan Jepsen bij de selectie staan. Eén van de selectiespelers uit de CL-periode.
sam20
Bankzitter
Berichten: 164
Lid geworden op: 02-01-2008 23:49
Locatie: fryslân

Bericht door sam20 »

Even op google gekeken naar Borre Meinseth,kan alleen achterhalen dat hij nog scout voor Heerenveen .Zou hij iets te maken kunnen hebben met Grindheim? Weet iemand nog wat te vertellen over deze symphatieke man !
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
sam20
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Thomas Holm speelde tot vorig jaar ook nog bij Valerenga trouwens. Speelt nu bij de club van Berg Hestad, Molde FK..
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Even een onderzoekje gedaan, maar dit jaar zal Molde weer te bewonderen zijn in de hoogste afdeling van het Noorse voetbal. Ze zijn in 2006 hopeloos gedegradeerd maar ze zijn dit vorig jaar kampioen geworden.
Daniel scoorde 8x in 25 wedstrijden.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Yildirim verlaat tijdelijk Gaziantespor
Voormalig Heerenveen-speler Ugur Yildirim trainde gisteren mee met de amateurs van AGOVV, die in Turkije op trainingskamp zijn. De aanvaller van Gaziantespor wacht al maandenlang tevergeefs op zijn salaris, waarop hij heeft besloten zijn club tijdelijk te verlaten. "De Turken beloven altijd van alles, maar ze houden zich nooit aan afspraken," zucht zaakwaarnemer Bob Maaskant. "De FIFA en de Turkse bond helpen ons niet en kozen de kant van de club."

Bron: AD
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Dit vind ik nou weer grappig heh :lol:

zou hij weer verkeerde gebaren hebben gemaakt naar de clubleiding :stan:
FORZA SC HEERENVEEN
Plaats reactie