Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

BS schreef:[ En dan nog te bedenken dat veel mensen hier dachten dat we hem nog wel zouden missen :lol:
Gelukkig heb jij altijd gelijk! Zeker toen je zei dat Sibon never nooit zou spelen en scoren voor Heerenveen. :lol:

Nilsson is geen geweldige speler, maar slecht was hij ook weer niet, hij heeft veel assisten gegeven. Als zijn vizier een beetje scherper had gestaan had hij er zo 15 in tetikt, maar dat mocht helaas voor hem en voor ons niet zo zijn. In de voorbereiding heeft hij het ook niet slecht gedaan, en bovendien hebben we een goed bedragje voor hem kunnen ontvangen. Dus wat willen we nog meer?
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

VI.nl:
Nilsson treurt want hij voetbalt niet in Frankrijk
30/10/2007 17:54

Lasse Nilsson dacht SC Heerenveen te verlaten voor een succesvol avontuur bij Saint-Etienne. Maar de Zweedse spits komt er amper aan voetballen toe.

Nilsson speelde in twee duels mee, goed voor in totaal 75 minuten. De tweevoudig international kwam voor het laatst op 1 september in actie. Hij begon tegen AS Nancy in de basis, maar werd al in de 44ste minuut vervangen. Volgens coach Laurent Roussey was de Zweedse aanvaller nog niet klaar voor de strijd in de Ligue 1 en miste hij agressie. Afgelopen weekeinde maakte Nilsson niet eens deel uit van de achttienkoppige selectie.

'Het is heel teleurstellend en ook een beetje verbazingwekkend', beschrijft zaakwaarnemer Martin Klette de situatie van Nilsson. 'Lasse verliet de Nederlandse competitie om in de Ligue 1 meer kans te maken om met de Zweedse nationale selectie deel te nemen aan het EK van 2008. Helaas is zijn kans alleen maar kleiner geworden.'

'Hij had afgelopen zomer ook een aanbieding van Real Betis Sevilla, die financieel gezien veel beter was. Maar hij koos voor Saint-Etienne. Natuurlijk heeft iedereen een periode nodig om aan te passen. Lasse heeft het moeilijk omdat hij niet speelt. Toch zal hij hard blijven werken om de trainer proberen te overtuigen.'

'Maar het zal duidelijk zijn dat deze situatie niet te lang moet duren', waarschuwt Klette in L'Equipe. 'Als er in december nog niets is veranderd, dan vragen we om een gesprek met de clubleiding. Misschien dat we dan een vertrek of een verhuur moeten overwegen. Maar tot die dag respecteert Nilsson de beslissing van de trainer.'
Zo slecht was het hier in Heerenveen nog niet, Lasse...
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Je gunt het zoon jongen niet, maar kan een glimlach toch niet laten. Mijnheer Nillson dacht wel uitgeleerd te zijn bij dat kleine clubje uit Friesland. En waar staat Nillson nu op de bank bij een middenmotor uit Frankrijk :mrgreen:
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ach dat uitlachen is ook betrekkelijk sc heerenveen 4 ever, vermoedelijk steekt hij maandelijks een paar 'L Euro's meer in de beurs dan jij en ik.
Maar een voetballer wil (en moet als hij international wil blijven) spelen en dat lukt zo niet.
Ik kijk ook wel met enig leedvermaak naar het bericht, maar gun het de voetballer Nilsson toch wel om zijn wedstrijden te spelen.
Hij heeft tenslotte bij ons toch wel altijd zijn best gedaan en ook mooie "kools" gemaakt.
Dat ik geen fan van lassie was staat daar helemaal buiten.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Lipton schreef:Gelukkig heb jij altijd gelijk! Zeker toen je zei dat Sibon never nooit zou spelen en scoren voor Heerenveen. :lol:
Dat heb ik nooit gezegd, ik zei dat ik hoopte dat hij nooit meer zou spelen en dat was ook uit emotie natuurlijk. Maar ik ben er erg blij mee dat hij mijn ongelijk aan het bewijzen is, hoor. Al heeft hij nog niet veel laten zien tegen de sterkere tegenstanders.
pluisje
Invaller
Berichten: 276
Lid geworden op: 26-06-2007 11:26

Bericht door pluisje »

Sven-Goran Eriksson has assured Greek striker Georgios Samaras he still has a future at Manchester City – as long as he stops believing he is Ronaldinho.
The City boss was ready to offload the £5million hitman in the summer after being unimpressed with his form in pre-season.
Eriksson was fed up with watching Samaras trying clever tricks and flicks when he felt the frontman should have been using his powerful frame.
The Greek star has since changed his style of play and was named on the bench for last Saturday’s win over Birmingham.
Eriksson said: “What Georgios has to do is decide what type of player he wants to be.
“I don’t think he should be doing a lot of tricks. He should be using his physical power because he is an extremely good header. For me he is a central striker and a good one.’’
Eriksson reckons Samaras is improving after buying into the new training regime at City. He added: “Georgios is now tactically more aware than he was of what to do out on the pitch in a game.




“There is a big difference between the Samaras that I see now and the one that I saw when I got here in July.”
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

ík weet niet of dit de geschiktste plaats is, maar stel man city wil Alves echt kopen: zou het een goede deal zijn om deze voor Samaras te ruilen?(+wat extra stuivers)
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Samaras heeft nog geen trek in een terugkeer naar Heerenveen. Dat wurdt him dus net.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

En hoe weet je dat Theo? Heeft hij dit ergens gezegd, of denk jij dat?
Op naar het volgende seizoen....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Garcia-Garcia schreef:En hoe weet je dat Theo? Heeft hij dit ergens gezegd, of denk jij dat?
Heeft in een artikel gestaan. Ik meen het Algemeen Dagblad, maar dat stuk staat wel ergens in het Alves-topic.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Ik lees inderdaad wel eens wat. :roll:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Oké mijn excuses was het nog niet tegen gekomen.
Op naar het volgende seizoen....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

De kans dat Ruud van Nistelrooy zijn carriere zal afsluiten bij PSV, lijkt heel klein te worden. Diens zaakwaarnemer is inmiddels in gesprek met Real Madrid om zijn nog een jaar durende contract te verlengen. "De insteek van de gesprekken is een contract tot 2010 of 2011. Dan ben ik 35 en betekent het in principe einde carrière, hoewel je het nooit met zekerheid kan zeggen. Ik kom dan in elk geval in de fase dat je het per jaar gaat bekijken”, aldus de spits in De Telegraaf. Bij Manchester United zinspeelde hij eerder nog wel enkele malen over een terugkeer naar PSV.
Bron: PSV Netwerk

Mooi voor Ruud natuurlijk, al zou ik hem graag nog eens willen zien op de Nederlandse velden. Blijft toch een topspits.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Even een update van wat vertrokken spelers. Joey van den Berg begint zowaar wedstrijden te spelen voor Go Ahead Eagles en had afgelopen wedstrijd zelfs een basisplaats. Ook Turk en Maruanaya lijken te kunnen rekenen op een basisplaats of iig veel speeltijd.
Johnson lijkt sinds zijn slechte wedstrijd tegen Ajax eindelijk weer eens een basisplek te hebben verovert. Hij heeft inmiddels al meer speel minuten in de eredivisie gemaakt dan een seizoen geleden.
Berichten over Väyrynen hebben we sinds het sluiten van de transferwindow niks meer gezien.

En Boersma heeft last van een blessure.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Op zaterdagavond is er tegenwoordig PSV TV te zien, op RTL of SBS (overigens ook Ajax en Feyenoord). Afgelopen zaterdag zat ik te kijken en toen lieten ze de wedstrijd Jong NAC-Jong PSV zien in een samenvatting. Vayrynen scoorde toen de 0-1. Lange bal en vanaf de hoek van de 16-meter schoot hij de bal knap in de verre hoek. Fraaie goal. Hij zal dus wel herstellende zijn van een blessure.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Väyrynen is tijdens de voorbereiding geblesseerd geraakt en heeft sinds die tijd niet meer bij de eerste selectie gezeten.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

En Yildrim? Weet iemand daar iets meer over?Speelt ie op hoogste niveau in Turkije en hoe draait-ie?

Over topic iets hierboven ... man wat zou ik Ruud hier graag zijn carriere zien afsluiten ...
100% achter Marco van Basten!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Dat is een volslagen utopie.
Ruud heeft wel eens aangegeven, dat, al heeft hij hier het nodige geleerd, van alle clubs waar hij heeft gespeeld, de gevoelsband ( een belangrijk punt bij het afsluiten van iemand's carriere ) met Heerenveen het kleinst is.
Natuurlijk ook omdat hij hier maar kort heeft gespeeld.
PSV heeft zijn voorkeur en daarna ongetwijfeld ( als deze jojo-club weer eens in de Eredivisie doordringt ) FC Den Bosch.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Weet ik, maar dromen mag toch? Ik vind dat echt een geweldige voetballer.

Iemand al iets over Yildrim?
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

TWR22 schreef:Iemand al iets over Yildrim?
Heb jij geen http://www.google.nl?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Elfsborg heeft interesse in Allbäck. Marcus heeft volgens Zweedse media ook wel interesse in een terugkeer naar Zweden.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

TWR22 schreef:Iemand al iets over Yildrim?
Heb via een voetbalforum even geïnformeerd bij een Galatasaray-supporter. Volgens hem draait zijn club prima, maar over Yildirim kon hij weinig vertellen. Wel dacht hij dat Heerenveen er goed aan heeft gedaan om hem deze zomer te verkopen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Nog even over Vayrynen: vanmiddag is hij na 66 minuten ingevallen bij Finland-Azerbeidzjan. Tussenstand was toen 0-1, maar eindstand is 2-1. Grappig dat Kolkka daar een basisplek heeft trouwens :) .
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

Lazio Roma lonkt naar diensten van Samaras
Geplaatst op 17-11-2007 15:07 door Mart Waterval

Oud-Heerenveen speler Georgios Samaras vertrekt mogelijk in de winterstop bij zijn Britse werkgever Manchester City. De Griekse aanvaller, die zijn opleiding bij de Friezen volgde, zou in de interesse staan van de Italianen van Lazio Roma. Tegen de Italiaanse krant Corriere dello Sport zou Samaras hebben laten weten dat hij een vertrek naar de Romeinen overweegt.

"Ik weet niet of ze aan aanbieding hebben gedaan bij Manchester City, maar ik moet eerlijk: als Lazio interesse in me zou hebben, zou ik erg blij zijn. Het is een grote club." Wel houdt Samaras nog een slag om de arm over zijn vertrek uit Manchester. "Coach Sven-Göran Eriksson vertelde me dat ik mijn kans zal krijgen. Maar ik moet wachten op het juiste moment. Maar hij zei ook dat hij een transfer niet in de weg zal staan." Dit seizoen speelde Samaras pas drie duels voor de club, waar eerder ook Paul Bosvelt onder contract stond.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Boy Waterman wil niets van eigen kind weten
AZ-keeper laat eigen kind in de steek


AMSTERDAM - Op het voetbalveld gaat het de jonge Boy Waterman (23) voor de wind. Het privéleven van de AZ-keeper is echter een rommeltje. Zo zou hij niets van zijn pasgeboren dochter Jeada moeten hebben..

Boy Waterman (23) was eens zielsgelukkig met de zwangerschap van zijn vriendin Thalita. Dat sloeg echter snel om, meldt weekblad Story.


,,Alles staat in het teken van zijn voetbalcarrière. Na een gesprek met zijn ouders wilde hij het kindje ineens niet meer hebben. Boy vroeg me om een abortus te plegen. Als ik het weg liet halen konden we samen verder. Anders niet." Om deze reden verbrak Thalita haar relatie met de AZ-keeper, zo meldt Story.


Sindsdien blijft het stil staat Thalita er alleen voor. Het ziet er naar uit dat haar dochter zonder vader door het leven zal gaan: ,,Ik heb het inmiddels wel behoorlijk gehad met hem", schrijft Story.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Als dit verhaal klopt is het niet alleen een overschatte keeper, maar ook een vent van niks.
Gebruikersavatar
pjutje
Selectiespeler
Berichten: 656
Lid geworden op: 05-11-2007 20:13
Locatie: Groningen / Slappeterp

Bericht door pjutje »

Skopperij schreef:Als dit verhaal klopt is het niet alleen een overschatte keeper, maar ook een vent van niks.
Dat denk ik dus ook. Alhoewel ik het 'overschatte keeper' bij Boy niet (vaak) gebruik, hij doet zo nu en dan goed zijn best.
Het verhaal komt uit de Story en wordt ook door de Telegraaf gemeld.. Ik persoonlijk heb in eerste instantie altijd mijn twijfels bij dit soort berichten in dit soort media. Dat wil zeggen... ik ben nog niet cker van de waarheid. Maar idd, mocht het zo zijn dan is het een .......... (is er een fatsoenlijk woord voor???¿¿¿¿)
H'veen 4-life
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

1 Allbäck (Sweden) scores! Only two minutes are on the clock but Sweden are already ahead courtesy of Marcus Allback, the striker meeting a cross from Zlatan Ibrahimović.
Bron: UEFA.com

8)
Gebruikersavatar
pjutje
Selectiespeler
Berichten: 656
Lid geworden op: 05-11-2007 20:13
Locatie: Groningen / Slappeterp

Bericht door pjutje »

Superfries88' schreef: Bron: UEFA.com

8)
Haha.. ik zag een uur en 15 minuten geleden ook op NOS Teletekst staan dat ie al in de 2e minuut had gescoord. Allbäck is stiekum nog steeds een topper :D
H'veen 4-life
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Kwam toevallig nog een goal van Daniël Jensen tegen van een twee maanden geleden.. En die zat er best lekker in, zie em hier.. 8)
Plaats reactie