Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

jesper was bij heerenveen ook niet het vriendje van foppe, en sibon wou hem geen bal geven geloof ik
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Den Haag Fanatic schreef:Wat is jullie persoonlijke mening over Jesper Hakansson? Heel eerlijk gezegd ken ik hem niet goed genoeg, om een oordeel over hem te geven.
Een speler met voldoende snelheid en techniek. Ook aan inzet ontbrak 't 'm niet, was het
met Jesper gelukt hier was ie uitgegroeid tot een échte publiekslieveling (alhoewel er nu ook
nog steeds veel mensen met een zwak voor hem zijn). Het heeft hem niet meegezeten maar
of en hoe hij daarvan hersteld is weet ik niet, ben 'm uit het oog verloren. Had wel het idee
dat ie bij RBC nog een positieve invloed had, en das heel wat bij een ten dode opgeschreven
team.
(Ow jah, hij scoorde volgens mij bij zijn debuut tijdens de competitieopening in de arena, het
programma is dan wel niet bekend maar dat gun ik 'm nog wel een keer. Jullie ook gok ik zo?)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

cross schreef:........ en sibon wou hem geen bal geven geloof ik
behalve in de wedstrijd waarin sibon 3x binnen 8 minuten scoorde tegen utrecht, toen kreeg jesper een prachtige assist van sibon en maakte het ook prachtig af

die laatste wedstrijden van dat seizoen speelde hij overigens wel richard knopper uit de basis

van jesper hakansson gaat altijd dreiging uit en ik weet zeker dat ADO veel plezier aan hem gaat beleven (als hij fit blijft natuurlijk, want hij wel blessure gevoelig)
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tot blessure enorm talent, toen bijna 2 jaar in totaal geblesseerd geweest en behoudens enkele goede wedstrijden niet meer de oude geworden. Eiste min of meer basisplaats van Foppe en moest/wilde daarom weg, werd verhuurd, kwam vervolgens weer terug met hangende pootjes omdat het zo slecht niet was bij H'veen. Was bij RBC, van wat ik zag, 1 van de besten, maar dat team was dramatisch.

Lijkt me zeker een versterking voor ADO als ze hem belangrijk maken.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Nurmela keert niet terug bij Heracles

Mika Nurmela zal komend seizoen niet uitkomen voor Heracles Almelo. De ex-international van Finland heeft besloten zijn loopbaan te beeindigen, zo meldt TC Tubantia woensdag.

Nurmela werd tijdens het vorig seizoen aangetrokken om de geblesseerde Hofstede te vervangen. In een redelijk seizoen wist hij een aantal keren beslissend te zijn voor Heracles en ook als tijdelijk vervanger van Rudy Jansen stelde hij niet teleur.

Lange tijd was onzeker of hij zijn 1-jarig contract zou verlengen, maar Nurmela koos ervoor om helemaal te stoppen. Het einde van het seizoen kende hij wat fysieke problemen die hem aan de kant hielden, wellicht zijn deze doorslaggevend geweest in zijn keuze te stoppen met voetbal.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

Het hoofdstuk ‘betaald voetbal’ lijkt dicht te klappen voor Ronnie Venema. De verdediger (31) wil graag profvoetbal blijven spelen, maar belangstelling blijft vooralsnog uit. MSC Meppel zou hem graag willen contracteren.
Venema stond de afgelopen seizoenen onder contract bij Cambuur Leeuwarden. Na een botsing met trainer Roy Wesseling vertrekt hij echter bij de Friezen. Eerder was de verdediger werkzaam bij SC Heerenveen en BV Veendam.

MSC promoveerde afgelopen seizoen naar de hoofdklasse.
van voetbalprimeur

jammer had hem nog wel een paar jaar in de gouden gids divisie zien spelen
al was hij de afgelopen 2 jaar wel constant geblesseerd
vandenbusschefan
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 26-10-2005 23:05
Locatie: Haskerdijken

Bericht door vandenbusschefan »

De 4-1 tegen Ajakis toen stond hij ook in de basis omdat Sibon gebleseerd was volgens mij ik vond hem toen niet slecht hij was toen een aardige stand-in.
Heerenveen on-tour!
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Ja, een goede spits dat was-ie, die Venema :?
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Edmanian Devil schreef:Ja, een goede spits dat was-ie, die Venema :?
Volgens mij heeft hij in totaal drie goals gemaakt. Twee tegen AZ (in één seizoen geloof ik zelfs) en de gelijkmaker in en tegen Valencia :D . Maar bij DKV heeft hij het niet geweldig gedaan en ja, dan is het logisch dat clubs niet staan te springen om hem.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

vandenbusschefan schreef:De 4-1 tegen Ajakis toen stond hij ook in de basis omdat Sibon gebleseerd was volgens mij ik vond hem toen niet slecht hij was toen een aardige stand-in.
We hebben hier te maken met een kennert. :lol:

Ronnie in de spits olé, olé..... 8)

Zou wel grappig zijn. Venema naar mijn oude cluppie in Meppel.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

vandenbusschefan schreef:De 4-1 tegen Ajakis toen stond hij ook in de basis omdat Sibon gebleseerd was volgens mij ik vond hem toen niet slecht hij was toen een aardige stand-in.
Ik ben de derde die hier op reageert, maar waar heb je het over?

Je oude cluppie heerenveen rules? Heb vaak tegen msc gespeeld, zowel tweede als eerste en vaak gewonnen :mrgreen:

Leuke en gezellig cluppie msc, altijd groot feest na de wedstrijd
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Hier ging 't nog een keer flink los tegen MSC, spelers en supporters gingen met elkaar op de vuist. Duel werd gestaakt en na drie rode kaarten op een later tijdstip overgespeeld - zonder publiek.

Maargoed, terug ontopic. :)
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

vandenbusschefan schreef:De 4-1 tegen Ajakis toen stond hij ook in de basis omdat Sibon gebleseerd was volgens mij ik vond hem toen niet slecht hij was toen een aardige stand-in.
Ben ik hier de eerste die door heeft dat ie het over Hakansson heeft? :mrgreen:
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Gearard schreef: Ben ik hier de eerste die door heeft dat ie het over Hakansson heeft? :mrgreen:
Hehe, nu je 't zegt. Beetje ongelukkig gepost dan, had 'ie beter even iemand kunnen quoten, zodat dat voor iedereen ook duidelijk werd. Had een hoop verwarring en een aantal onnodige posts bespaard.
vandenbusschefan
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 26-10-2005 23:05
Locatie: Haskerdijken

Bericht door vandenbusschefan »

Edmanian Devil schreef:Ja, een goede spits dat was-ie, die Venema :?
haha nee ik bedoelde eingenlijk Hakansson :P
Heerenveen on-tour!
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

'Huntelaar akkoord met Fiorentina'

Het Financiële Dagblad meldt vanochtend dat Klaas Jan Huntelaar een akkoord heeft bereikt met Fiorentina. De aanvaller van Ajax speelt pas een halfjaar in Amsterdam, maar zou graag naar Italië vertrekken. Gisteren meldde de Italiaanse krant La Nazione al dat er een overeenkomst was.

Direct na het WK in Duitsland zullen de Italianen met Ajax om de tafel gaan zitten. Huntelaar (22) maakte dit seizoen furore in het buitenland door zijn vele goals in de Nederlandse competitie, bekertoernooien en op het jeugd EK in Portugal. Naast de Dremptenaar staat ook zijn ploeggenoot Ryan Babel op het verlanglijstje van de Italiaanse club.

Huntelaar speelde al zes seizoenen op het hoogste niveau. In 107 competitiewedstrijden maakte de goaltjesdief al 76 doelpunten. Hij kwam in zijn korte loopbaan al uit voor PSV, De Graafschap, AGOVV, Heerenveen en Ajax.
Cross-Side on tour
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik geloof er geen reet van en zou het ook uitermate dom van hem vinden als hij dit zou doen.

Daarbij,volgens mij heeft Klaas Jan zijn carriere tot in de puntjes gepland en zal hij dat niet gaan vergooien met een overgang naar Fiorentina. En wie wil er nou naar een competitie en door en door verrot is?
Laatst gewijzigd door Squerrel op 28-06-2006 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

De nieuwe Batistuta? 8)

Ik zou het heel opmerkelijk vinden, als dit doorgaat.
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Ik denk niet dat Ajax hem kwijt wil tenzij ze met hele groote bedragen aankomen maar ik ga er van uit dat hij nog minstens 1 jaar bij Ajax speeld.
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Volgens Klaas Jan Huntelaar's zaakwaarnemer Arnold Oosterveer is een transfer naar Fiorentina niet aan de orde. Hij bestempelt het gerucht in gesprek met Betten Beursmedia News als "absolute onzin."
Dinsdag verschenen in de Italiaanse media berichten dat Huntelaar al een akkoord zou hebben Fiorentina en de Italiaanse club bovendien vrijwel rond zou zijn met Ajax over de transfersom van acht miljoen euro. Opvallend genoeg betaalde Ajax een half jaar geleden negen miljoen euro aan sc Heerenveen.

"Huntelaar heeft een doorlopend contract met Ajax", zegt Oosterveer. "En Ajax legt echt geen negen miljoen euro op tafel voor een speler die slechts een halfjaar blijft."

"De informatie die dit soort sites brengen moet je altijd een met een korrel zout nemen", zo voegt de belangenbehartiger van de Eredivisie-topscorer eraan toe.
is dit gerucht ook weer uit de wereld.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

zaakwaarnemes heb ik sowieso al geen vertrouwen meer. dus die geloof ik ook niet
Cross-Side on tour
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

cross schreef:zaakwaarnemes heb ik sowieso al geen vertrouwen meer. dus die geloof ik ook niet
Vooral in Arnold Oosterveer niet meer..
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

Spaanse promovendus trekt aan Fledderus

30/6/2006 20:05

Mark-Jan Fledderus zou komend seizoen in de Primera División kunnen voetballen. Gimnástic de Tarragona heeft zich bij FC Groningen gemeld voor de aanvaller.
Fledderus staat bij FC Groningen nog tot de zomer van 2007 onder contract. Maar zowel de club als de 23-jarige speler zou open staan voor een transfer van de in Coevorden geboren speler.

Nástic eindigde afgelopen seizoen als tweede in de Primera División en dwong daarmee promotie af naar het hoogste niveau.

Fledderus beleefde de laatste competitie zijn doorbraak. Hij speelde 23 duels mee en scoorde daarin vier keer. Dat hij de mogelijkheid heeft in Spanje te gaan voetballen is des te opmerkelijk omdat hij twee jaar geleden nog als amateur aan de slag ging bij de Groningers.
Cross-Side on tour
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

En zo raakt groningen mischien nog een speler kwijt, ik zal het wel frustrerend vinden als Groningen fan dat er maar geen opvolgers komen, mischien heeft Poenkt of Harris hier wat over te melden?
Een onderschrift: wat is dat?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Misschien wel leuk om oud-spelers te blijven volgen.

Nog kort geleden, maar toch:
De 1e oefenwedstrijd zit erop. Op Terschelling werd met 0-20 gewonnen van de plaatselijke AVV. Vooral de van Heerenveen afkomstige Lasse Schone maakte een goede indruk
Erik de Noorman
Jeugdspeler
Berichten: 42
Lid geworden op: 22-08-2005 11:36

Bericht door Erik de Noorman »

En jahoor wie zag ik afgelopen week in hardewijk rondlopen.
Jaha Youri Rose met vrouw/vriendin en kind. FF bij de dolfijntjes kijken.
Youri had een grote zonne bril op, een army tag om de nek. een roze strak t-shirt, lger driekwarts broek en teenslippers. Op zijn arm stond Noah getattoeerd. Het aller leukste vond ik toch dat spongebon rugtasje wat hij om had hahahah een echte stoere papa!!!!!!!!!
Is hij nog van H'veen of is hij verkocht ????? Ik kan het niet allemaal bijhouden. :wink:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Je hebt hem afgelopen seizoen toch regelmatig kunnen zien voetballen als je de samenvattingen hebt gezien. Hij is verkocht aan Sparta :shock:
SCH
Erik de Noorman
Jeugdspeler
Berichten: 42
Lid geworden op: 22-08-2005 11:36

Bericht door Erik de Noorman »

Ja maar ik wist niet zeker of hij verhuurd was of verkocht zo bedoelde ik het
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Even een berichtje, hoop voor Lurling dat ie daar z'n draai weer kan vinden.
[url]http://www.vi.n[/url]l schreef:6/7/2006 8 :25

Anthony Lurling keert teurg bij de club waar hij zijn loopbaan begon. FC Den Bosch huurt de 29-jarige aanvaller voor een seizoen van 1. FC Köln.

'Er is de afgelopen weken hard gewerkt om Lurling weer naar De Vliert te krijgen', vertelt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. 'De concurrentie was groot en dus zijn we blij dat het is gelukt. Met hem hebben we er een zeer ervaren aanvaller bij met wie we onze aspiraties hopen waar te kunnen maken.'

Lurling begon zijn loopbaan in het seizoen 1994/95 bij de Bossche club, waarvoor hij vijf jaar in de eerste divisie uitkwam. Via SC Heerenveen, Feyenoord, NAC Breda, Köln en RKC Waalwijk keert de geboren Bosschenaar terug. Hij speelde 339 competitieduels en maakte 105 goals.

FC Den Bosch nam in het huurcontract een optie op om Lurling over te nemen van Köln, waar het contract van de aanvaller nog doorloopt tot medio 2008. Indien FCDB komend seizoen promoveert, treedt de optie automatisch in werking en zal Lurling voor vier jaar aan de Brabantse club verbonden zijn.


Heerenveen: superbia ex septentrio
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

De Vries mag weg bij Leicester
Geschreven door Rogier Deelstra op dinsdag, 18 juli om 13:19


Mark de Vries heeft zijn langste tijd gehad bij Leicester City. De spits maakte in de voorbereiding al geen deel uit van de selectie. Hij heeft nog een contract tot 2008.

De 30-jarige aanvaller speelde sinds afgelopen winter voor SC Heerenveen. De Friezen hadden een optie tot koop op De Vries, maar maakten hier geen gebruik van. De Vries maakte weinig indruk in het Abe Lenstra stadion. Hij speelde slechts zeven duels.
Plaats reactie