Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Bericht door Korneev »

Valt me vies tegen van lasse... als je de middenmoot in Frankrijk niet aan kunt (...) had meer van hem verwacht. Maar denk dat AZ of Feyenoord hem strax haalt
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Korneev schreef:Maar denk dat AZ of Feyenoord hem strax haalt
Dan zou ik me helemaal kapot lachen: wij krijgen dan nog een aardig zakcentje uit doorverkoop en AZ heeft er de zoveelste net-niet spits bij.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Mij niet, je kan toch zien dat Lasse ons vorig jaar veel punten gekost heeft. Ik heb dezelfde ergernis nooit bij Sulejmani dit jaar. Heerenveen heeft het meesterlijk gedaan, een matig speler voor redelijk veel verkocht en als hij nu naar AZ gaat dan kom ik niet meer bij van het lachen.
Op naar het volgende seizoen....
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Korneev schreef:Valt me vies tegen van lasse... als je de middenmoot in Frankrijk niet aan kunt (...) had meer van hem verwacht. Maar denk dat AZ of Feyenoord hem strax haalt
De belangijkste reden waarom Nilsson het bij St. Etienne niet maakt is zijn gebrek aan fysieke kracht, aan " body " dus.
Dat wordt overal gevraagd ( en zal hem dus overal dwars blijven zitten ).
Zo beschouwd heeft hij het hier, zeker qua rendement, niet eens zo slecht gedaan.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Achter af kan je concluderen dan het goed geweest is dat Nilsson weggegaan is, het heeft ons de nodige middelen opgeleverd. En hij had dit seizoen waarschijnlijk geen basisplaats meer gehad. Toch vindt ik het zonde voor hem dat hij weinig speel tijd krijgt bij die club.

Even iets anders, Turk scoorde gister voor Go Ahead Eagles zijn eerste goal, tegen Cambuur.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Tegen Cambuur scoren als (ex) Heerenveen is altijd goed, als niet (ex) Heerenvener trouwens ook.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

oldtimer schreef:De belangijkste reden waarom Nilsson het bij St. Etienne niet maakt is zijn gebrek aan fysieke kracht, aan " body " dus. Dat wordt overal gevraagd ( en zal hem dus overal dwars blijven zitten ).
Zo beschouwd heeft hij het hier, zeker qua rendement, niet eens zo slecht gedaan.
In Frankrijk inderdaad overal! En juist daar wil-ie blijven ....
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Go Ahead huurt Nederlands Arsenal-talent
30/12/2007 20:24

Go Ahead Eagles krijgt er het komende half jaar een speler van Arsenal bij. De Deventenaren huren de Nederlander Vincent van den Berg tot de zomer van 2008, meldt het ANP.

De achttienjarige middenvelder is bezig aan zijn tweede seizoen in Londen. Arsenal nam de veelzijdige aanvallende middenvelder in 2006 over van SC Heerenveen. Van den Berg schopte het nog niet tot de hoofdmacht van The Gunners.

Go Ahead slaagde erin het talent te huren dankzij de bemiddeling van de voormalige Arsenal-vleugelspits Marc Overmars. Van den Berg gaat op 2 januari mee met The Eagles op trainingskamp naar het Turkse Belek.
vi.nl
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

GAE heeft al hoog (ex-)Heerenveen gehalte en dat wordt zo alleen maar meer. Wie hebben ze onderhand?
Bakkati
Schoenmakers
Túrk
Maruanaya
Smeekens
Moeliker
Joey van den Berg
en nu dus Vincent van der Berg. Zijn er toch 8
RCL
Nieuw talent
Berichten: 65
Lid geworden op: 04-10-2006 19:03
Locatie: op de B/FR grens

Bericht door RCL »

TWR22 schreef: In Frankrijk inderdaad overal! En juist daar wil-ie blijven ....
Bij ST Etienne zijn er voorlopig geen eventuele uitgaande transferts,dus momenteel blijft Nilsson idd bij ST Etienne
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Van Voetbalprimeur.nl:

Birmingham City wil bankzitter Samaras
Birmingham City ziet in Georgios Samaras de ideale nieuwe spits. De Engelse promovendus wil volgens The Manchester Evening News iets meer dan vier miljoen euro betalen voor de bankzitter van Manchester City.

The Citizens zijn naar verluidt bereid mee te werken aan een transfer van Samaras. De oud-aanvaller van sc Heerenveen komt niet in de plannen voor van trainer Sven-Goran Eriksson.

De 22-jarige Griek speelt sinds januari 2006 voor Manchester City. Een doorbraak in het Premiership bleef echter uit met 44 duels en acht doelpunten.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Wat waren de randvoorwaarden ook alweer? We kregen 500 000 als City UEFA-cup zou halen zolang Samaras daar zou spelen, 1 000 000 als dat CL was. Verder zou City hier een oefenduel komen spelen en krijgt Heerenveen een percentage bij doorverkoop.

Dit jaar lijken ze UEFA-cup te halen. Ik denk dat we dan meer vangen dan dat hij nu getransfereerd wordt voor 4mln. Laat hem maar lekker blijven dus. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Skopperij schreef:Wat waren de randvoorwaarden ook alweer? We kregen 500 000 als City UEFA-cup zou halen zolang Samaras daar zou spelen, 1 000 000 als dat CL was. Verder zou City hier een oefenduel komen spelen en krijgt Heerenveen een percentage bij doorverkoop.

Dit jaar lijken ze UEFA-cup te halen. Ik denk dat we dan meer vangen dan dat hij nu getransfereerd wordt voor 4mln. Laat hem maar lekker blijven dus. :mrgreen:
Het lijkt mij dat Heerenveen sowieso die 500 000 euro zou krijgen mocht Manchester City Uefa Cup voetbal halen, ook al speelt Samaras daar niet meer. Dus duimen maar, het zal nog lastig genoeg worden.

Verder ben ik wel benieuwd wanneer ze hier komen voor een vriendschappelijke wedstrijd, zeker nu ze een veel aansprekender team hebben dan in voorgaande jaren.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Hoe die 500 000 in elkaar zit weet ik niet exact meer, maar het was iets van 'zolang Samaras daar nog speelt'. Misschien zou het voor dit seizoen dan ook de helft zijn. Wel goed geregeld trouwens. Wij geld omdat een team met een ex-speler van ons UEFA cup haalt, terwijl die ex-speler 0,0 heeft bijgedragen daar aan ;)
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Elfsborg wil Allback, echter in Europa zijn er opties..

Malmo krijgt 16 meloenen in kronen als heerenveen hem verkoopt.
Spijt heb je morgen maar!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Delen door 9 en je hebt euro's. 16 Zweedse meloenen is rond 2 euro meloenen.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Allback niks voor ons dan???
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

TWR22 schreef:Allback niks voor ons dan???
Wat mij betreft niet. Als Alves vertrekt, dan zie ik liever een spits komen met snelheid en een actie, zoals Sulejmani. Mocht Allbäck komen, dan kunnen we Matusiak ook wel gedag zeggen.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

BS schreef:Wat mij betreft niet. Als Alves vertrekt, dan zie ik liever een spits komen met snelheid en een actie, zoals Sulejmani. Mocht Allbäck komen, dan kunnen we Matusiak ook wel gedag zeggen.
Matusiak gaan we ook gedag zeggen na dit seizoen .... Ik zie Allback zeer graag komen!
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

TWR22 schreef:Matusiak gaan we ook gedag zeggen na dit seizoen .... Ik zie Allback zeer graag komen!
Ik zou Matusiak nog niet te snel afschrijven, dat zou ook kapitaalvernietiging zijn trouwens. Daar komt nog bij dat Allbäck alweer tegen de 35 jaar aanloopt. Dus dat lijkt me niet echt meer een optie voor ons.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Matusiak zal vertrekken. Let maar op. Ik weet dat ze het niet (meer) in hem zien zitten.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

TWR22 schreef:Matusiak zal vertrekken. Let maar op. Ik weet dat ze het niet (meer) in hem zien zitten.
Zelfs al zou dat waar zijn, dan nog moeten ze niet beginnen aan Allbäck. Die heeft zijn tijd hier gehad.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

TWR22 schreef:Matusiak zal vertrekken. Let maar op. Ik weet dat ze het niet (meer) in hem zien zitten.
Matusiak heeft 1 waterballet gespeeld en voor de rest steeds 5 a 10 minuten als invaller. Een echte kans heeft hij nog niet gehad en ik die gaan ze hem wel geven. 3 miljoen is immers veel geld.
Op naar het volgende seizoen....
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Weer een typische TWR-overdrijving. Verbeek heeft gezegd "hij brengt nog niet wat we verwachten" en TWR leest "hij moet vertrekken".
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Komen ze weer met geen kans gekregen. De mensen die er verstand van hebben bij Heerenveen kunnen echt wel op basis van trainingen, potjes in het 2e en die minuten in het eerste zien of Matusiak het kan redden of niet. Ik heb ook mijn twijfels. Tot dusver is het niet veel soeps.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

ALS 26.000 schreef:Komen ze weer met geen kans gekregen. De mensen die er verstand van hebben bij Heerenveen kunnen echt wel op basis van trainingen, potjes in het 2e en die minuten in het eerste zien of Matusiak het kan redden of niet. Ik heb ook mijn twijfels. Tot dusver is het niet veel soeps.
Gelukkig bezoek jij iedere training, potjes in het 2de en dergelijke :wink: Bradleu viel vorig jaar ook tegen en kijk wat tie nu presteerd... een beetje krediet is echt wel op z'n plaats hoor!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Mika Sverige
Nieuw talent
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-06-2006 16:39
Locatie: Groningen

Bericht door Mika Sverige »

De artikelen uit Aftonbladet in het kort:

Het contract van Allbäck bij FC Kopenhagen loopt deze zomer af. Allbäck en de club zijn nog het nog niet eens over contractverlenging. Allbäck heeft aangegeven wel te willen verkassen: of nog een uitstapje naar een club in Europa (Brann en Rosenborg (No) zijn geïnteresseerd) óf terug naar Zweden (Elfsborg en Göteborg zijn geïnteresseerd).

Ik zou zeggen een telefoontje naar Marcus en hij speelt volgend seizoen weer voor ons. Helemaal gratis en voor niks ook nog! Kunnen we van het geld van Alves mooi het middenveld en/of de verdediging versterken.
Heja Sverige! Heja Europa!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Klopt, maar over Bradley hoorde je niet dat men ontevreden was. Nee, hij was TE gretig. Matusiak is al wat jaartjes ouder en staat er gewoon niet na een half jaar.
Ik hoop dat hij de pannen van het dak speelt in de 2e seizoenshelft en dat ik verschrikkelijk ongelijk krijg en dat geldt voor alle spelers die nu nog net buiten de boot vallen zoals Lopes en Loohuis.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

ALS 26.000 schreef:Komen ze weer met geen kans gekregen. De mensen die er verstand van hebben bij Heerenveen kunnen echt wel op basis van trainingen, potjes in het 2e en die minuten in het eerste zien of Matusiak het kan redden of niet. Ik heb ook mijn twijfels. Tot dusver is het niet veel soeps.
Ongetwijfeld maar weet jij of ze het in hem zien zitten? En ik moet mijn mening hoofdzakelijk opbouwen aan de hand van zijn invalbeurten en ik denk dat hij nog een kans gaat krijgen. Dat hij tot nu toe te weinig brengt is een open deur intrappen.
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie