Danijel Pranjić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Danijel Pranjić

Berichtdoor Crash » 20-10-2011 16:39

Waar kan ik die €100,- doneren? :)

Zonder gekheid, het zou in ieder geval zeer veel ambitie uitstralen als ze het proberen. Wanneer je serieus weer een gooi wilt doen naar de eerste 5 plekken op de ranglijst en hiermee kokketteert dan ben je het eigenlijk ook verplicht naar je trouwe supporterschare toe een gesprek proberen aan te gaan met Pranjic om hem te bewegen voor Heerenveen te kiezen.
Crash
Superster

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 20-10-2011 17:15

Superfries88' schreef:
Otsje P schreef:Ik wil eventueel wel € 100,- lappen :wink:

Idem dito! Als dat nodig is om Pranjic hier opnieuw te krijgen, dan denk ik daar geen tel over na.

Werkelijk ongelooflijk, dat meen je toch niet serieus he?
Ruud Huntbäck
Basisspeler

Berichtdoor Otsje P » 21-10-2011 06:46

Ruud Huntbäck schreef:Werkelijk ongelooflijk, dat meen je toch niet serieus he?

Ik weet niet zeker wat je bedoelt met je reactie :? We hebben heus niet de illusie dat we, door geld in te zamelen, voldoende budget krijgen om Pranjic te halen. Ik, en met mij waarschijnlijk Superfries, bedoel dat het mij wel wat waard zou zijn om Danijel terug te krijgen. Hoop dat je daar doorheen prikt.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 21-10-2011 07:09

Die :wink: van jou had ik nog wel door, maar de volgende reactie leek mij te serieus. Combinatie quote/avatar verklaart overigens een hoop, een superfan.......
Ruud Huntbäck
Basisspeler

Berichtdoor Superfries88' » 21-10-2011 08:26

Mijn reactie was niet té serieus. Natuurlijk wil ik Pranjic hier heel graag zien (al beschouw ik mezelf niet als een superfan) en daar zou ik wel honderd euro voor over hebben, maar ik heb niet de illusie dat wij als supporters zo'n transfer kunnen realiseren. Het is nu eenmaal aan de clubleiding om te bepalen wat ze nodig hebben, wie die rol kunnen invullen en betaalbaar zijn. Dat geldt voor iedere speler, ook voor iemand van het kaliber Pranjic. Mijn opmerking valt dus in de categorie 'ik breng 'm wel op de fiets naar...' :wink:.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Crash » 21-10-2011 08:42

Jammer. Als jij hem op de fiets vanuit München naar Heerenveen zou hebben willen fietsen zou ik ook daar wel €100,- voor over hebben gehad. :lol:
Crash
Superster

Berichtdoor Gekko » 28-10-2011 18:51

Het wordt waarschijnlijk Augsburg.
Gekko
Superster

Berichtdoor Calimero » 28-10-2011 20:30

Daar wordt hij heengestuurd samen met beloftes van Bayern Munchen, omdat ze (als ik me niet vergis) een samenwerkingsverband hebben. Een soort Heerenveen/Emmen-relatie dus zeg maar.
Calimero
Superster

Berichtdoor Flying Frisian » 01-11-2011 17:24

'Bayern-coach wil Pranjic aan contract houden'
Danijel Pranjic zal zijn contract bij Bayern München mogelijk alsnog uitdienen. Trainer Jupp Heynckes heeft zijn beslissing om de Kroaat in de winterstop te laten vertrekken teruggedraaid, meldt het Duitse medium Kicker maandag. Zijn contract loopt na dit seizoen af.

Pranjic werd in de zomer van 2009 gecontracteerd door Bayern München. De oud-speler van sc Heerenveen was in München nimmer onomstreden, onder trainer Louis van Gaal kwam hij evenwel veelvuldig in actie. Opvolger Heynckes lijkt het daarentegen niet te zien zitten in hem. Ook tegen 1. FC Nürnberg (4-0 zege) bleef de middenvelder negentig minuten op de bank.

Pranjic heeft in Bild zijn vertrekwens uitgesproken. "Bayern is een grote club, maar je moet vertrekken als je niet speelt", sprak de meervoudig international uit. Zijn hoop is dan ook gevestigd op de clubleiding en Heynckes. "Ik hoop dat ik toestemming krijg om München in de winter te verlaten."

FC Augsburg toonde reeds interesse voor Pranjic. Heynckes gaf aan open te staan voor een eventueel vertrek ('er valt overal over te praten als Danijel die wens uitspreekt'), maar lijkt van gedachten te zijn veranderd. Bayern is nog in iedere competitie volop actief en heeft derhalve een brede selectie nodig.

FeanFan.
Flying Frisian
Superster

Berichtdoor Wolliepoly » 01-11-2011 17:44

ik zie Ajax straks nog wel voor hem aankloppen.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler

Berichtdoor Otsje P » 28-11-2011 13:19

In de Duitse pers geeft Pranjic maar weer eens aan dat hij weg wil. Op huurbasis, of verkoop, hij wil minuten maken. Het maakt hem niet uit waar. Half jaar huren zal wel te duur zijn ben ik bang. Waarschijnlijk wil Bayern ook nog eens niet mee werken, die willen deze groep intact houden.
Otsje P
Superster

Berichtdoor NOXX » 28-11-2011 15:57

Pranjic: ‘Het maakt me niet uit waar, als ik maar minuten maak’

Er komt niemand bij en er gaat niemand weg. Dat is de bedoeling van Bayern München voor de transferperiode van januari. Danijel Pranjic zal daar toch wat anders over denken, want de ex-speler van sc Heerenveen komt totaal niet in de plannen van coach Jupp Heynckes voor. Waar de eveneens ontevreden Ivica Olic rustig blijft, trekt Pranjic van leer.

“Mij maakt het helemaal niets uit waar ik speel. Ik wil simpelweg minuten maken”, laat de 29-jarige Kroaat optekenen in Kicker. “Het liefst wil ik hier blijven, maar dit seizoen is erg zwaar voor mij. Het afscheid is nabij.”

Pranjic is inzetbaar aan de linkerkant, maar daar zijn Philipp Lahm en Franck Ribéry onomstreden. Nu Bastian Schweinsteiger geblesseerd is mag hij zich weer richten op de positie van controlerende middenvelder, maar zodra Schweinsteiger weer terug is zijn ook daar de kansen op speeltijd gering.

Heeft Veenstra al even een belletje gedaan?
NOXX
Selectiespeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-12-2011 16:43

Deze held heeft vandaag de mijlpaal van 30 jaar bereikt
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Calimero » 02-12-2011 21:29

Ik heb gehoord dat Surhuisterveen gerant wil staan voor het salaris van Pranjic.. ;)
Calimero
Superster

Berichtdoor Surhuisterveen » 02-12-2011 21:36

Ja dat moet lukken. En anders een gedeelte..
SCH
Surhuisterveen
Superster

Berichtdoor Calimero » 02-12-2011 21:43

Ach, elke procent is er één toch?
Calimero
Superster

Berichtdoor NOXX » 07-12-2011 20:36

Pranjic vanavond toch weer even in de basis bij Bayern. Al is het wel een soort b-elftal....
NOXX
Selectiespeler

Berichtdoor Jurjenv » 08-12-2011 07:30

Chelsea had belangstelling voor hem. Dat gaat (nog) geen SCH worden...
Jurjenv
Superster

Berichtdoor geert. » 08-12-2011 23:10

Jurjenv schreef:Chelsea had belangstelling voor hem. Dat gaat (nog) geen SCH worden...

Pranjic zit mometeen bij Bayern al redelijk op een zijspoor. Ik vraag mij of hij bij een club als Chelsea meer speeltijd zal krijgen. Pranjic kan denk ik beter kiezen voor een subtopper in een topcompetitie. Bij een subtopper zal hij wekelijks spelen denk ik, niet bij clubs als Chelsea.
geert.
Beheerder

Berichtdoor NOXX » 09-12-2011 15:05

Als die verstandig is keert die terug bij Heerenveen!!! :stan: :mrgreen:
NOXX
Selectiespeler

Berichtdoor xander » 11-12-2011 23:12

Maarja hij mag van Bayern nog niet weg.
Alle ballen op Henkie!
xander
Superster

Berichtdoor Feantastisch|nl » 12-12-2011 23:29

HSV zet Pranjic ook op shortlist

Danijel Pranjic zit in een lastig pakket. De ex-speler van sc Heerenveen zit veelal op de bank. Als het aan de directie van der Rekordmeister ligt, blijft hij dit seizoen gewoon in München. Ook nu HSV interesse heeft in de verdediger/middenvelder.

Volgens de Duitse website Kicker is Hamburger SV erg gecharmeerd van de Kroaat. Ondanks zijn ‘no go-status’ heeft Pranjic over interesse niets te klagen. Eerder berichtte Feantastisch al dat ook Chelsea de Kroaat op een shortlist heeft. Bayern-trainer Jupp Heynckes ziet echter het liefst dat zijn selectie – dus inclusief Pranjic – intact blijft dit seizoen.

Pranjic kwam in 2005 over van Dinamo Zagreb. Toen hij in 2009 koos voor Bayern München had de smaakmaker van sc Heerenveen 129 wedstrijden achter de rug, waarin hij in totaal 32 keer scoorde. Hij heeft nog een contract bij Bayern tot de zomer van 2012.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Feantastisch|nl
Bankzitter

Berichtdoor Flying Tilster » 12-12-2011 23:46

Gaan we nu de nieuwsberichten van Feantastisch hier blijven posten?
Als je nieuws hebt prima.. maar jullie plaatsen hier continue oud nieuws... Beetje onnodig lijkt mij.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Flying Tilster
Superster

Berichtdoor Frisian Viking » 13-12-2011 06:45

Flying Tilster schreef:Gaan we nu de nieuwsberichten van Feantastisch hier blijven posten?
Als je nieuws hebt prima.. maar jullie plaatsen hier continue oud nieuws... Beetje onnodig lijkt mij.

Dit is gisteren bekend geworden via VI.nl. Is gewoon nieuw nieuws dus.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Berichtdoor Feantastisch|nl » 13-12-2011 10:34

Flying Tilster schreef:Gaan we nu de nieuwsberichten van Feantastisch hier blijven posten?

Slechts een zeer bescheiden percentage van de berichten die we plaatsen, posten we hier ook. Met de moderators is eens afgesproken daar selectief in te zijn. Dat doen we. Dit bericht vonden we relevant genoeg om hier ook te delen. Mocht je hier wel moeite mee hebben, kun je uiteraard de moderators waarschuwen. ;)
Flying Tilster schreef:Als je nieuws hebt prima.. maar jullie plaatsen hier continue oud nieuws... Beetje onnodig lijkt mij.

Dit is geen oud nieuws. We volgen de ontwikkelingen rond Pranjic op de voet. De concrete interesse nu van HSV is nieuw. Je kunt de posttijden op onze website ook bekijken. Toen we dit bericht op het forum hadden gezet (meestal wat later dan op de eigen website), stond het inderdaad al wel een paar uur ook op andere websites. Als dat echter de beperking is, kun je de helft van alle forumberichten met verwijzingen hier wel schrappen.

Stuur gerust een PB als je nog klachten/feedback voor ons hebt, we waarderen dat. Hier maar weer verder over onze Pranjic.
Fantastisch medium voor supporters van sc Heerenveen
Feantastisch|nl
Bankzitter

Berichtdoor xander » 15-01-2012 21:18

Gisteren geruchten gehoord dat Hannover 96 Pranjic voor een halfjaartje wil strikken. Wel opvallend gezien Hannover 3 goede spelers voor zijn positie heeft. Overigens wil Borussia Mönchengladbach hetzelfde.
Alle ballen op Henkie!
xander
Superster

Berichtdoor Barrie » 01-02-2012 19:02

Pranjic woedend op Bayern na afketsen transfer

Danijel Pranjic heeft geen goed woord over voor de handelswijze van zijn werkgever Bayern München. Volgens de Kroatische international blokkeerde de Duitse topclub op de slotdag van de transfermarkt een overstap naar Everton. De Rekordmeister zou een te fors prijskaartje om zijn nek hebben gehangen.

"Ik had met Everton overeenstemming bereikt over een contract voor tweeënhalf jaar", laat de 30-jarige Pranjic weten in Kroatische media. "Ik was klaar om in het vliegtuig te stappen, maar nu is allemaal het voorbij. Ik kan mijn gevoelens op dit moment niet onder woorden brengen. Ik ben zo teleurgesteld."

"Bayern vroeg een bizar hoge transfersom. Ze wisten dat Everton daar nooit aan wilde voldoen", baalt de oud-speler van SC Heerenveen. "'Het maakt mij ongelukkig dat ik nu dit seizoen afmaak in Duitsland. Ik krijg hier nauwelijks een kans en had bij Everton meer speelminuten kunnen maken."

Bron-fcupdate.nl

Geen gelukkig huwelijk, aan dit bericht te lezen zal Pranjic ten koste van alles komende zomer München willen verlaten. Hopen dat hij dan niet kiest voor het 'avontuur' in Qatar of zo'n gure oostblokmaffiaclub.
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Barrie
Selectiespeler

Berichtdoor Superfries88' » 01-02-2012 21:16

Zijn contract loopt af en de clausulegrens zal hij waarschijnlijk niet halen, dus Pranjic gaat in de zomer gewoon transfervrij weg bij Bayern. Ik denk dat hij nog wel een leuke club zoekt en niet in Qatar gaat kijken. Zeker als er Engelse clubs hem blijven volgen.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Calimero » 02-02-2012 19:17

Engelse, Duitse én Nederlandse ( ;) ) clubs liggen op de loer voor de diensten van Pranjic. Lijkt me dus dat hij niks te zoeken heeft in een zandbak, bovendien zal hij daar zelf ook niet de voorkeur bij hebben liggen.
Calimero
Superster

Berichtdoor JelleV » 27-04-2012 05:42

Champions League finale, ja hoor.
JelleV
Nieuw talent

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers