Danijel Pranjić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

En wat heeft feyenoord de laatste 2 seizoenen op europees gebied gepresteerd. Minder dan Heerenveen. vorig jaar gingen ze er in de groepsronde uit, en afgelopen seizoen al in de 1e ronde. Kwamen wij verder en in de beker gingen ze er ook al eerder dan ons uit de afgelopen 2 seizoenen. Dus een verbetering is het niet echt, tenzij je meer wilt verdienen!!
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Tsja Feyenoord is ook al tig jaar boven ons geeindigd in de competitie, dus in dat opzicht is Feyenoord weer beter dan Heerenveen. Feyenoord heeft meer geld en op de meeste posities heeft Feyenoord een betere speler staan dan Heerenveen. Niet voor niks heeft Heerenveen pas vorig jaar voor het eerst een wedstrijd in de Kuip gewonnen.

Pranjic zou er voor zijn eigen toekomst goed aan doen om bij Feyenoord te tekenen. Hij komt in aanmerking voor de nationale ploeg en kan er veel meer verdienen. Ik zou het een aderlating voor het team vinden, maar hij behoort tot de spelers die ik een mooie tranfer gun.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

sch-united schreef:3 keer kampioen in de afgelopen 30 jaar is misschien wat weinig voor een (top)club als Feyenoord, maar er is wel elk jaar weer de intentie om zo lang mogelijk mee te strijden om het kampioenschap. Wij als H'veen supporters mogen er blij mee zijn als de doelstelling is om bij de eerste vijf te eindigen.
Dat is dus ook het grote verschil. Maar ja, hoevaak heeft Feyenoord de afgelopen jaren gestreden om het kampioenschap? Dat bedoel ik met de uitspraak dat Feyenoord een topclub door de supporters is. Om de één of andere reden hebben ze een hele grote achterban.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Feyenoord heeft meer geld
Dat valt nog wel tegen, denk ik.
Ja, ze hebben een hogere begroting, maar zolang Kuyt en/of Kalou niet verkocht zijn, hebben ze niet echt veel te besteden.
Ze haken niet voor niks steeds als een van de eersten af bij de onderhandelingstafel
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Even terugkomend op het 'gerucht' dat Pranjic een optie voor Feyenoord is of was. Hadden ze eerder niet belangstelling voor Theo Janssen van Vitesse? Die zie ik daar eerder heen gaan, en zal (weet zijn contractduur niet) een goedkoper prijskaartje hebben.
SCH
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Feyenoord wil zijn selectie nog op 3 plaatsen versterken en daarbij zoeken ze nog naar een middenvelder. Als ze maar van Pranjic afblijven.

Ze mogen Hanssen of Nörregaard wel voor een jaartje huren. Zitten vanavond niet eens bij de selectie.
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

http://www.youtube.com/watch?v=UuflE6ZQ5s8

Mooie goal van pranjic!! (de derde)
St James' Park!!!
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Pranjic in de Kroatische selectie:
Rapaic, Balaban en Pranjic in selectie Kroatië
V-bal.nl 2-08-2006 om 16:33 | Gewijzigd: 22-08-2006 16:34 | Door: Les Gones

De Kroatische bondscoach Slaven Bilic heeft dinsdag zijn selectie van 24 spelers bekendgemaakt voor de EK-kwalificatiewedstrijd (groep E) tegen Rusland, op 6 september in Moskou. En er zitten twee Kroatische spelers in die in de Belgische competitie spelen en eentje die in de Nederlandse competitie actief zijn.

Bosko Balaban (Club Brugge) en Milan Rapaic (Standard) worden dus opgeroepen door bondscoach Bilic en Danijel Pranjic van Heerenveen zit ook in de selectie bestaande uit 24 man. Ook Vedran Runje (ex-Standard) werd in de selectie opgenomen. Voor de rest zitten er vrijwel geen verassende namen in de selectie van Kroatië.

Selectie Kroatië:

Doelmannen: Stipe Pletikosa (Shakhtar Donetsk), Vedran Runje (Besiktas).

Verdedigers: Dario Simic (AC Milan), Goran Sablic (Dynamo Kiev), Anthony Seric (Panathinaïkos), Robert Kovac (Juventus Turijn), Josip Simunic (Hertha Berlijn), Dario Knezevic (Rijeka), Vedran Corluka (Dinamo Zagreb), Hrvoje Vejic (Tomsk).

Middenvelders: Marijan Buljat (Dinamo Zagreb), Niko Kovac (Salzburg), Jerko Leko (Monaco), Marko Babic (Bayer Leverkusen), Darijo Srna (Shakhtar Donetsk), Milan Rapaic (Standard Luik), Niko Kranjçar (Hajduk Split), Luka Modric (Dinamo Zagreb), Danijel Pranjic (SC Heerenveen).

Aanvallers: Mladen Petric (FC Basel), Ivan Klasnic (Werder Bremen), Ivica Olic (CSKA Moskou), Bosko Balaban (Club Brugge), Eduardo da Silva (Dinamo Zagreb).
Erg mooi voor hem. Heeft ie wel verdiend. Alleen nu maar hopen dat ie zich niet te veel in de kijker speelt van Europese (top)clubs.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Kunnen wij niet een enorm mooie meid regelen die Pranjic tot en met 1 september bezig houdt? Dan is hij in ieder geval tot de winterstop bij ons.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Gekko schreef:Kunnen wij niet een enorm mooie meid regelen die Pranjic tot en met 1 september bezig houdt? Dan is hij in ieder geval tot de winterstop bij ons.
Wie zegt dat Pranjiç van meiden houdt?? :wink:

Danijel moet absoluut blijven, onmisbare schakel! Verbindings man tussen verdediging en aanval, en heeft een enorme drive.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Gekko schreef:Kunnen wij niet een enorm mooie meid regelen die Pranjic tot en met 1 september bezig houdt?
Inkoppertje? :lol:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

The Czech connection 8)
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Voor zover ik weet heeft Daniël al een meid. Zag hem in Koudum met een bloedmooie meid..
En nee, dat was niet zijn moeder (of zusje) :wink:
SCH
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Pranjic terug in nationale team


Danijel Pranjic is na lange afwezigheid weer terug in het nationale team van Kroatie. De linkermiddenvelder van SC Heerenveen werd door bondscoach Slaven Bilic opgeroepen voor de EK-Kwalificatieduel tegen het Rusland van Guus Hiddink. Pranjic draaide vorig jaar uitstekend bij de Friezen, maar werd door de na het WK opgestapte bondscoach Kranjcar volledig genegeerd. Onder Bilic lijken zijn kansen te zijn gekeerd.

Eindelijk weer eens. Hij verdient het!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Heerenveen en danijel pranjic zijn in onderhandeling over het verlengen van zijn contract.Alleen wil het niet zo vlotten.Danijel heeft het eerste aanbod naast zich neer gelegd.Maar koos formsma heeft goede hoop dat de twee partijen er uit komen.Ze gaan op zoek naar compremis.Het over een contract tot 2011.

bron http://www.fok.nl.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Die laatste is van Pranjic neem ik aan? Die zit er aardig in ja.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Jah derde goal was van pranjic indien je die gekke kroaat niet verstond :lol:
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

voetbalzone schreef: Pranjic weer bij Kroatische selectie

De Kroatische bondscoach Slaven Bilic heeft Daniel Pranjic opgenomen in zijn selectie voor het EK-kwalificatieduel tegen Macedonië. De middenvelder van SC Heerenveen keert daarmee terug in het Kroatische keurkorps, aangezien hij in november 2006 nog werd gepasseerd voor het EK-kwalificatieduel tegen Israël.

Bilic selecteerde één debutant voor het treffen met de Macedoniërs. Ante Rukavina werd voor de eerste maal opgeroepen voor het Kroatische elftal. De 20-jarige spits verdiende zijn invitatie door de laatste weken uitstekend voor de dag te komen met zijn huidige club Hajduk Split. Ook Milan Rapaic (Standard Luik) en Bosko Balaban (Club Brugge) kregen een uitnodiging van Bilic.

De Kroaten staan momenteel aan kop in hun EK-kwalificatiegroep E. Het Balkanland staat bovenaan met tien punten uit vier wedstrijden. Rusland staat tweede met acht punten uit vier wedstrijden. De nummer drie Engeland haalde uit evenzoveel duels zeven punten, wat eveneens geldt voor Israël.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik snap er geen zak meer van. Pranjic raakt de laatste tijd helemaal niks en is dan ook 1 van de zwakste schakels op dit moment. Hij brengt gewoon niet wát hij kan brengen!
SCH
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Pranjic wordt momenteel helemaal verkeerd door de trainer gebruikt :!: :!: Hij speelt het beste met een vaste linksvoor waardoor hij de ruimtes minder hoeft te bestrijken want als Pranjic dan eens een lange rush of actie heeft gemaakt komt hij te kort om voor de goal de noodzakelijk actie te maken. :grmbl:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Uhuh, Pranjic heeft altijd in een 4-4-2 systeem gespeeld, hij zou juist heel veel moeten kunnen met de ruimte voor hem.

De laaste tijd vind ik Pranjic niet heel erg denderend of overtuigend overkomen, misschien dat hij veel meer behouden moet spelen.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Erg vreemd dat spelers opgeroepen worden door de bondscoach wanneer ze absoluut niet in vorm zijn. Gebeurde dit afgelopen jaar ook al niet met Lassie? Waarschijnlijk kijken ze naar zijn assists en niet naar zijn spelniveau, anders kan ik het ook niet verklaren.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Johanvdw
Nieuw talent
Berichten: 82
Lid geworden op: 06-03-2007 10:14
Locatie: Surhuisterveen
Contacteer:

Bericht door Johanvdw »

Na Petter Hansson en Lasse Nilsson vindt ook Danijel Pranjic dat hij toe is aan een stapje hogerop. Dat zegt de middenvelder woensdag in Voetbal International.

sc Heerenveen bood aan het contract van Pranjic open te breken en te verlengen tot de zomer van 2011. ,,Dat vind ik te lang'', zegt Pranjic in VI. ,,Ik heb nu nog twee jaar te gaan en dat lijkt mij meer dan voldoende. Net als iedere andere speler heb ik ook de ambitie om ooit nog eens voor een betere club te spelen.'' Lasse Nilsson en Petter Hansson gaven eerder al aan dat ze toe zijn aan een andere club. Van Hansson is zeker dat hij die woorden ook in daden gaat omzetten.

Pranjic: ,,Ik denk dat ik daar klaar voor ben. Ik heb het goed naar mijn zin bij sc Heerenveen en zou het niet erg vinden hier nog een of twee seizoenen te spelen. Maar ik moet ook aan mezelf denken. Met het geld dat ik verdien als voetballer ondersteun ik mijn familie in Kroatië. En het is nu eenmaal een feit dat een topspeler bij sc Heerenveen niet zo veel kan verdienen als bij andere clubs.''

stond op abelenstra.com

Jammer....
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Jammer, maar op zich heel bergijpelijk. Heerenveen doet er goed aan hem dan over een seizoen te verkopen. Op het moment is het niet denderend wat Daniel laat zien, maar we weten allemaal dat hij één van de topspelers is binnen onze selectie.

Hij zit er ook al een paar jaar, dus echt onverwacht zijn deze teksten voor mij niet.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Voorstopper schreef:Hij zit er ook al een paar jaar, dus echt onverwacht zijn deze teksten voor mij niet.
Precies.
Hoe jammer het ook klinkt, maar Heerenveen blijft gewoon een tussenstation voor zulke spelers... :grmbl:
Ik heb geen onderschrift nodig...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Inderdaad jammer, maar wel begrijpelijk. Pranjic heeft ondanks z’n huidige vorm voldoende mogelijkheden om hogerop te komen. Ook mooi dat hij niet spreekt over een transfer komende zomer, maar dat hij zijn contract best wil uitdienen.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Superfries88' schreef:Inderdaad jammer, maar wel begrijpelijk. Pranjic heeft ondanks z’n huidige vorm voldoende mogelijkheden om hogerop te komen. Ook mooi dat hij niet spreekt over een transfer komende zomer, maar dat hij zijn contract best wil uitdienen.
vind een transfer bespreek baar maar alles behalve AZ. Vind het een arrogante en on-sympathieke club.
Wij zijn Heerenveen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

camataru schreef: vind een transfer bespreek baar maar alles behalve AZ. Vind het een arrogante en on-sympathieke club.
Die hebben Stijn Schaars de komende jaren daar lopen als het goed is.

Verder begrijpelijke reactie van Pranjic, een voetballer van zijn kaliber hoort ook een volgende stap te maken na 2/3 jaar Heerenveen. Mooie Spaanse of Italiaanse subtopper denk ik.
werner
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 05-10-2004 13:14

Bericht door werner »

Sulejmani speelt volgend jaar op de plaats van Pranjic en das een raspaardje :wink:
Plaats reactie