Henrico & Jeroen Drost

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

Als Vermeer haalbaar is lijkt me het een goeie versterking zo goed zijn Waterman en VDB volgens mij niet. En vermeer maakte op mij een goede indruk op het WK.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

tiewenvisser schreef:Als Vermeer haalbaar is lijkt me het een goeie versterking zo goed zijn Waterman en VDB volgens mij niet. En vermeer maakte op mij een goede indruk op het WK.
Waterman speelt bij Jong Oranje, als Vermeer beter was geweest, dan had Vermeer daar wel gespeeld. En VDB is weer beter dan Waterman, dus ja.....
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ben het niet met je eens. Die Verfmeer maakte een betere indruk dan VDB ooit gedaan heeft. Heel rustig en stabiel.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Maar dat waren ook wedstrijden waarin hij geen reet te doen kreeg, daar moet je wel rekening mee houden. En dat ie aardig mee kan voetballen is mooi meegenomen natuurlijk.
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

ALS 26.000 schreef:Ben het niet met je eens. Die Verfmeer maakte een betere indruk dan VDB ooit gedaan heeft. Heel rustig en stabiel.
Oh ik ben het met je eens dat hij een goede indruk maakte, maar dat was een paar wedstrijden op een toernooi, tegen leeftijdsgenoten. Eredivisie en Uefacup is toch heeel wat anders!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Heerenveen heeft wel 2 jonge talentvolle keepers in huis.... Wanneer je zou besluiten Waterman te verhuren (wat ik een goede optie vind), dan zou Vermeer best kunnen komen, maar als 2e keep. Waarom zouden we een keeper op huurbasis aantrekken die de ontwikkeling van de jongens van Heerenveen in de weg zal staan.... :shock: en die na een goed jaar em weer naar Ajax peert....

Ik ben voor Westerveld, wanneer Waterman verhuurd wordt......

En voor Drost....Het wordt vechten dit jaar voor een plaatsje bij de eerste 11.....
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Venderwel schreef:[Oh ik ben het met je eens dat hij een goede indruk maakte, maar dat was een paar wedstrijden op een toernooi, tegen leeftijdsgenoten. Eredivisie en Uefacup is toch heeel wat anders!
Een toernooi voor leeftijdsgenoten kom op Venderwel die ploegen zoals Argentinie die zijn toch minstens even goed als bijv Utrecht en het blijft een WK he.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Hans Vonk terug?
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

rottevalle schreef:
Een toernooi voor leeftijdsgenoten kom op Venderwel die ploegen zoals Argentinie die zijn toch minstens even goed als bijv Utrecht en het blijft een WK he.
Het blijven leeftijdsgenoten! En ploegen als Argentinië zijn vast net zo goed als bijvoorbeeld Utrecht, maar onze jongens u20 zouden het tegen Argentinië niet volgehouden hebben....dus ook niet tegen Utrecht, VDB houdt het wel tegen Utrecht! ;-)
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Mika_Ugur 4-ever..
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-06-2005 14:11
Locatie: Fryslan..

Bericht door Mika_Ugur 4-ever.. »

rodion schreef:Hans Vonk terug?
Heb niet het idee dat hij terug wil.
Hij vermaakt zich wel bij Ajax hoor, Staat best vaak in de basis.
|-->Mika Vayrynen & Ugur Yildirim<--|
Sc Heerenveen 4-life..
jsh2878
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-08-2005 15:34

Bericht door jsh2878 »

Last match (VS Olympique Marseille) is his first starting and full time match.

How about his play?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

He never played in the first team before. I think he did it perfect.
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

sc heerenveen 4 ever schreef:He never played in the first team before. I think he did it perfect.
He has played before, but not in the starting line up.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Satyricon schreef: He has played before, but not in the starting line up.
Dat bedoelde ik
Een onderschrift: wat is dat?
berry27
Nieuw talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 29-11-2005 22:00
Locatie: kampen
Contacteer:

Bericht door berry27 »

die jongen komt er ook wel net als z,n broertje .hij moet z,n kans eens krygen centraalachterin dat is eigenlijk z,n plek .hopen dat hy snel een kans krygt ene ga zo door .
Gebruikersavatar
Viking woman
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 08-04-2005 20:50

Bericht door Viking woman »

Hoi Berry, leuk je weer eens te spreken ook al is het nu dan via het forum. Ik deel je mening helemaal, zoals je die hierboven hebt gepost. We steunen Jeroen en Henrico helemaal :wink:
Maar.. ze komen er toch wel. Als je kijkt hoe snel het nu al met Henrico is gegaan. Maar dat hebben ze ook verdiend, ze hebben er ook veel voor over. Is erg knap :!:
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Alweer een Berry? Die naam komt me ergens vaag bekend voor...toch niet DE Berry? :roll:
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

ik geloof niet dat het dezelfde is, zo wel dan heeft dacht ik wel een record aan registraties/
namen op z'n naam staan.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Nummertje 27 is dit :mrgreen:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

DE Berry is uiteraard ook weer van harte welkom! :urgs:
berry27
Nieuw talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 29-11-2005 22:00
Locatie: kampen
Contacteer:

Bericht door berry27 »

moet toch ff weten wie nou wie is ,viking woman weet ik nu maar booistra???? tell me more ene DE berry .doe maar gewoon berry hahaha.
pak wat je pakken kan ,je leeft maar een keer.
simplythebest
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 15-05-2005 14:03
Locatie: kortehemmen

Bericht door simplythebest »

Vindt het trouwens top dat henrico het zo goed doet bij heerenveen, maar wat is er eigenlijk met prager aan de hand?? Die voetbalde ook altijd super op het middenveld. Kan me herrinneren dat hij aan het begin van het seizoen geblesseerd was maar nu toch niet meer? Kan iemand mij vertellen wat er met hem aan de hand is?
Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

berry27 schreef:die jongen komt er ook wel net als z,n broertje .hij moet z,n kans eens krygen centraalachterin dat is eigenlijk z,n plek .hopen dat hy snel een kans krygt ene ga zo door .
En wat zegt oom Berry nu?

ps
Wel in normaal Nederlands graag.
Anti anti. :)
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Geef my Seipinho maar, ik vind Drost toch echt beter op het middenveld...
Gister op de back werd hij gewoon teveel voorbij gelopen. En was hij gewoon niet goed!
Maar dat kun je van tevoren niet weten
Gebruikersavatar
Viking woman
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 08-04-2005 20:50

Bericht door Viking woman »

simplythebest schreef:Vindt het trouwens top dat henrico het zo goed doet bij heerenveen, maar wat is er eigenlijk met prager aan de hand?? Die voetbalde ook altijd super op het middenveld. Kan me herrinneren dat hij aan het begin van het seizoen geblesseerd was maar nu toch niet meer? Kan iemand mij vertellen wat er met hem aan de hand is?
Hij is sinds kort weer fit van een blessure. Heeft een paar keer weer mee gedaan met de beloften en dat ging goed. Ik verwacht dus ook dat hij er snel weer bij is.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Force schreef: Maar dat kun je van tevoren niet weten
Waarom kan je dat tevoren niet weten dat hij aan allekanten voorbij wordt gelopen :?:

Als je iemand in het veld zet, neem ik aan dat je weet wat hij kan, en niet kan :?:
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Je zit goed of je zit slecht in een wedstrijd. Als je een slechte dag hebt, word je voorbij gelopen. Bij een goeie wedstrijd waarschijnlijk minder.

En natuurlijk weet je wat hij wel of niet kan, maar iedereen heeft weleens een goeie of een slechte dag toch?
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Henrico zou eens een kans moeten krijgen in het centrum naast Hansson. Ik zie Breuer namelijk liever op t middenveld spelen. Voor de rechtsbackpositie mist hij voorlopig in ieder geval snelheid, iets wat overigens ook niet Jeroens sterkste kant is.
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

FryslanFoppe schreef:Henrico zou eens een kans moeten krijgen in het centrum naast Hansson. Ik zie Breuer namelijk liever op t middenveld spelen. Voor de rechtsbackpositie mist hij voorlopig in ieder geval snelheid, iets wat overigens ook niet Jeroens sterkste kant is.
Op het middenveld zie ik geen plek weggelegd voor Breuer momenteel, ik vind wel dat H.Drost wel eens de voorkeur naast Hansson zou mogen krijgen, maar momenteel vind ik het prima dat hij rechtsback is, zie hem liever dan Seip..
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Kom jongens, even rustig aan. De Drostjes zijn grote talenten en Henrico balt aardig mee op het middenveld, maar brengt nog niet dat extra's dat bijvoorbeeld mannen als Bosvelt, Pranjic, Kissi en vorig jaar Hestad, Radomski en Vayrynen konden brengen. Zo ver is hij nog lang niet. Het spelen op het middenveld maakt hem echter wel completer omdat op het middenveld meer van je gevraagd wordt qua handelingssnelheid.

Laat Henrico maar lekker een tijdje wennen en dan kunnen over een jaar of 2 de beide Drostjes centraal spelen, want daar moet je vooral ook ervaring hebben. Maar goed, over 2 jaar zijn ze vast niet meer bij ons.
Plaats reactie