Henrico & Jeroen Drost

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Reken maar dat Drost over een jaar of 8/9 echt wel een betere voetballer is dan nu.

Als je Drost met Bosvelt gaat vergelijken is dat echt een hele slechte redenatie, Bosvelt heeft inmiddels al mooi wat jaren gespeeld, en dus heeel wat ervaring.

Dat is iets wat Drost nog helemaal niet heeft, maar dat komt vanzelf.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Zou het ook niet zo zijn dat een speler zich beter gaat onrwikkelen in een goed draaiend team?
In het geval van Drost zie je dat die jongen onzeker is (Zuiverloon ook) dit mede is de schuld van de trainer die om het hutje zijn spelers wisselt of vervangt wat natuurlijk het vertrouwen van (jonge) spelers niet ten goede komt.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Lipton schreef:Reken maar dat Drost over een jaar of 8/9 echt wel een betere voetballer is dan nu.

Als je Drost met Bosvelt gaat vergelijken is dat echt een hele slechte redenatie, Bosvelt heeft inmiddels al mooi wat jaren gespeeld, en dus heeel wat ervaring.

Dat is iets wat Drost nog helemaal niet heeft, maar dat komt vanzelf.
Beter is nog maar de vraag. In ieder geval meer ervaring, als dat volgens jou gelijk staat aan beter, klopt er iets niet met jou redenatie.

Ik vergelijk Drost niet met Bosvelt, geef alleen maar aan dat ie van Verbeek of Bosvelt, die wel over de "over mijn lijk" factor beschikken, iets kan leren. En dat komt niet vanzelf.

Voor Drost persoonlijk hoop ik dat ie flink wat opsteekt, dan is het misschien mogelijk dat ie beter wordt. Technisch zal 't allemaal wel in orde zijn, qua bikkelen mag er nog wel wat aan gedaan worden.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Ik weet niet of ik nog 8 a 9 seizoenen geduld kan hebben, voordat ie beter wordt :roll:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef: Jeroen is nog maar 19 jaar en verkeert in een "vorm crisis" dit komt onder andere doordat hij er niet helemaal met de kop bij is omdat hij een kind krijgt en met alles wat daar omheen draait.

Dat Jeroen soms wel te lief is helemaal waar, maar zoals ik begrepen heb speelt hij altijd heel sterk op de trainingen, en veel slechter in het veld, dat is dus gewoon een mentale kwestie.
Echt humor dit! Ja sorry hoor, maar dit gaat toch nergens meer over......... Waar het op neerkomt is dat we maar moeten accepteren dat hij slecht speelt, want hij krijgt een kind en hij is sterk op trainingen. :lol: :lol:
En vormcrisis? Hij speelt al ruim een jaar onder het vereiste niveau.
Ga jij nog maar 8/9 jaar wachten Lipton........ :lol:, maar ik denk niet dat de club daar op gaat wachten.
Wat mij betreft is Drost gewogen en te licht bevonden. Hij kan het niveau niet aan. Hij is nog steeds de trage, risicoloze, niet meedogenloze speler die hij was bij zijn debuut. Ik vind dat hij alleen maar slechter wordt.
Jelmer P.
Bankzitter
Berichten: 194
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46

Bericht door Jelmer P. »

Verbeek is ook verstandig geworden, Drost mag morgen thuis blijven.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

drost zit morgen niet bij de selectie tegen vitesse. Verbeek geeft de voorkeur aan Calvin jong a ping.
Cross-Side on tour
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Als ik naar mezelf kijk was ik op mijn 19e ook een mietje in het veld. Ging nooit een duel aan en als ik iemand een schop gaf, schaamde ik me. En nu 3,4 jaar later vind ik het geweldig iemand een trap te geven en een schouderduw winnen met mijn lengte./
Toen zat ik in het 2e en met wat ervaring opdoen in het 3e kan en durf ik dat nu.

Misschien voor Drost ook beter. 1 á 2 jaar rijpen bij een club als Sparta, of VVV en dan terugkeren.
Drost is op dit moment Heerenveen-onwaardig met zij tikkies terug. En qua duelkracht is het ook een lichtgewicht.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Jeroen heeft een vormcrisis, ik heb echt wel beter van hem gezien en misschien is een stapje terug wel even goed voor hem.

Calvin erbij is prima voor de moraal van jongens in belofteteam die zo kunnen zien dat er kansen komen als ze het goed doen en dat geldt natuurlijk ook voor Johnson.

Als Garcia Garcia ook fit blijft en beter wordt en Prager en Tarva zijn weer inzetbaar dan komt er alleen maar meer concurrentie en dat is beter voor de prestaties.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Vertrek Drost lijkt aanstaande
Foto: Orangepictures28 november 2006, 18:44
Door: Roy van den Berghe
Jeroen Drost lijkt op een zijspoor te zijn geraakt bij SC Heerenveen. De jeugdige linksback heeft zijn plaats in de basis moeten afstaan aan Michel Breuer en maakt donderdag tegen Vitesse zelfs geen deel uit van de selectie.
Dit omdat Gert-Jan Verbeek de voorkeur geeft aan Jong A Pin, een speler die normaliter zijn wedstrijden in het tweede van de Friese club speelt. De coach liet al enkele malen weten niet tevreden te zijn over de ontwikkeling van Drost, terwijl ook het publiek langzaam begint te morren over de matige prestaties van het talent.

Het lijkt dan ook een kwestie van tijd te zijn voordat hij (op huurbasis) vertrekt uit Friesland. Dit is opmerkelijk te noemen, aangezien de vorig seizoen definitief doorgebroken Drost eerder nog in de belangstelling stond van PSV. De Eindhovenaren zagen in de destijds sterk spelende Drost de ideale linksback met het oog op de toekomst
Bron Voetbalprimeur


Inpakken en wegwezen en Braafheid halen in de winter..
Spijt heb je morgen maar!
Rickiej
Nieuw talent
Berichten: 106
Lid geworden op: 08-03-2006 18:05

Bericht door Rickiej »

Ja idd, hij heeft z'n beste tijd wel gehad in heerenveen!!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Een verhuurperiode kan inderdaad geen kwaad. Wordt niemand slechter van.

2 jaar geleden werden de beide Drostjes nog een geweldige toekomst voorspelt, maar Henrico haalt het (voorlopig) niet bij Heerenveen en ook Jeroen komt te kort momenteel.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ze zijn wel heel snel met conclusies trekken daar bij Voetbalprimeur. Ik zie nergens citaten of wat dan ook van wie dan ook. Ze zullen zelf het rekenmasjientje erbij hebben gepakt en 'nieuws' maken.

Jeroen stelt zeker teleur de laatste maanden - zijn ontwikkeling stokt compleet in mijn ogen - maar afschrijven vind ik te ver gaan.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Rickiej schreef:Ja idd, hij heeft z'n beste tijd wel gehad in heerenveen!!
Nou ik denk dat zijn beste tijd nog moet komen, het lijkt me zinvol dat Jeroen wordt verhuurd net zoals Henrico. Misschien kan hij zich daar verder ontwikkelen. Want talent heeft hij zeer zeker wel.
Op naar het volgende seizoen....
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ebiede schreef:Inpakken en wegwezen en Braafheid halen in de winter..
Drost is al één en al braafheid! Een jaartje schoffelen bi een lager geklasseerde eredivsionist (Excelsior?) zou goed voor hem zijn. In de randstad moet hij ook wat meer van zich afbijten. Op rechts een bikkelar erbij die ook nog kan voetballen, dan staat het er al heel wat beter bij. Net als AZ was het ook tegen Ajax en Odense steeds gevaarlijk over de flanken.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Los van de fout tegen Az zou ik het verstandig vinden dat hij zich herpakt op huurbasis. Ik blijf het geen bijzondere back vinden, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Ben benieuwd wie ze gaan aantrekken of dat de jongens uit het tweede nu "los" mogen!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Ik kan het nergens mee staven, maar ik heb het idee bij de gebroeders Drost dat ze het "leven" hebben ontdekt en dat ze niet alleen meer op het voetbal gefocused zijn.
Begrijpelijk, dat wel, maar slecht voor de carriere.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Drost staat een beetje stil in zijn carriere.
Dat komt mede omdat hij weinig tot geen concurentie heeft voor de linksbackpositie.
Hij was lange tijd de enige vaste speler voor deze positie totdat Verbeek echt niet meer om Breuer heen kon, en ik moet zeggen zeer terecht.
Als back van sc Heerenveen moet je veelvuldig opkomen maar dat zie je bij Jeroen heel erg weinig.
Verder valt het de grootste leek op dat hij alleen maar balletjes terug of breed speelt en eigenlijk nooit vooruit.
Daarom ben ik het met de meesten eens dat het niet verkeerd zou zijn om hem ook te verhuren net zoals zijn broer, al denk ik dat Henrico, ondanks dat hij het heel goed doet bij Excelcsior, niet het niveau wat er van een sc Heerenveenspeler verwacht word gaat halen.
Ik zou hem alleen niet verhuren aan een eerstedivisieclub maar aan een middenmotor in de eredivisie, daar zal hij veel bij kunnen gaan leren.
Het probleem is alleen als je hem zou gaan verhuren zal er zowizo een speler voor de linksbackpositie bij moeten komen omdat je dan alleen Johansson voor die plek zou hebben.
supporter: in voor en tegenspoed
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

mitrita schreef:Ik kan het nergens mee staven, maar ik heb het idee bij de gebroeders Drost dat ze het "leven" hebben ontdekt en dat ze niet alleen meer op het voetbal gefocused zijn.
Begrijpelijk, dat wel, maar slecht voor de carriere.
Hij is net getrouwd (volgens mij) en krijgt binnenkort een kind. Volgens mij heeft Jeroen het leven al lang ontdekt :wink:
anti ajax
Jeugdspeler
Berichten: 34
Lid geworden op: 10-10-2006 21:03
Locatie: bergum

Bericht door anti ajax »

Misschien is Braafheid van utrecht iets voor ons?
blue white dynamite!
schfries1989
Selectiespeler
Berichten: 719
Lid geworden op: 07-12-2005 10:00
Locatie: heerenveen

Bericht door schfries1989 »

Jeroen schreef: Hij is net getrouwd (volgens mij) en krijgt binnenkort een kind. Volgens mij heeft Jeroen het leven al lang ontdekt :wink:

Hij krijgt geloof ik in December een kind, en dan komt zijn vriendin ook bij hem in wonen. In 1e estantie zouden ze dan met zijn 3en wonen, maar Henrico heeft inmiddels een huisje in Rotterdam. Ik dacht eerlijk gezegd nog niet dat ze getrouwd waren( al weet ik dat niet 100% zeker) ik dacht dat omdat zijn vriendin volgende maand bij hem in komt trekken 8)
Superfriezen!!!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Vaderschap geeft bij tweelingen altijd verwarring: wie is de vader van welk kind? Is het nou van Jeroen of van Henrico?
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

anti ajax schreef:Misschien is Braafheid van utrecht iets voor ons?
je loopt achter, op je moet beter lezen.

naam is al 100x genoemd
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Vanavond geen Jeroen Drost mee naar Arnhem. Voor hem in de plaats: Calvin Jong A Pin... :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Oké, nu lees ik bepaalde berichten voor de tigste keer (Braafheid, Jong-a-Ping). Kunnen we a.u.b. even lezen wat er al gezegd is voor we hier iets posten?

Het mag namelijk wel iets toevoegen wat je post... (lees: moet!) :huh:
freddyadu
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 14-11-2006 10:43

Bericht door freddyadu »

Jeroen en Henrico zijn van harte welkom om het eerste van Dos Kampen te komen versterken. :D :wink: Hoop voor hun dat ze het toch gaan redden, vergeet niet dat ze nog heel jong zijn. Vind Jeroen idd risicoloos spelen maar dat is hier al vaker gezegd.
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

Geen inzet op de trainingen, en een dag voor de wedstrijd worden gespott in het uitgaans leven van heerenveen met prager. beetje vaag??
net stinne, mar winne!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hoezo, ze hoefden toch niet te spelen....
Plaats reactie