Henrico & Jeroen Drost

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Drost bros.

Berichtdoor Eric » 27-09-2008 19:43

Niet serieus te nemen zo'n site dus.

Verder inderdaad lekker in de winterstop verhuren in de hoop dat we er nog wat voor kunnen vangen
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Drost bros.

Berichtdoor Jordi-Hearrenfean » 27-09-2008 19:54

Verhuren? Zo snel mogelijk verkopen!

Ik wil die jongen nooit meer in een Heerenveen-shirt zien.
17 mei 2009!
Jordi-Hearrenfean
Selectiespeler
 
Berichten: 374
Geregistreerd op: 14-09-2008 16:22
Woonplaats: Assen

Re: Drost bros.

Berichtdoor pyter » 27-09-2008 20:15

Hehe ik sluit me compleet bij Jordi aan. Wat een aanfluiting die jongen. Het leek vorig seizoen wat te worden, maar dat was schijnbaar maar een bevlieging. Helaas, te vaak gewogen, te vaak te licht bevonden.
pyter
Basisspeler
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:49
Woonplaats: Amsterdam

Re: Drost bros.

Berichtdoor BW Viking » 27-09-2008 20:17

Jordi-Hearrenfean schreef:Verhuren? Zo snel mogelijk verkopen!

Ik wil die jongen nooit meer in een Heerenveen-shirt zien.


Contract ontbinden.
Avatar gebruiker
BW Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 295
Geregistreerd op: 13-05-2008 18:37

Re: Drost bros.

Berichtdoor BS » 27-09-2008 20:22

Wat iedereen al wist is nu nog maar eens pijnlijk duidelijk geworden: Drost is absoluut ongeschikt voor het niveau dat Heerenveen nastreeft. Zeker als rechtsback. Voetballend is het helemaal niets met hem en verdedigend is het zo mogelijk nog dramatischer. Zijn catastrofale optreden van vanavond heeft echter wel het voordeel dat we hem waarschijnlijk niet snel meer zullen terug zien in de opstelling van Heerenveen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Drost bros.

Berichtdoor Korneev » 27-09-2008 20:52

"U wordt bedankt u kunt wel gááááááán!"
(bron: PIGMEAT)

Ben alleen bang dat andere clubs hem gratis nog niet willen hebben ....
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Avatar gebruiker
Korneev
Basisspeler
 
Berichten: 522
Geregistreerd op: 25-02-2006 16:32
Woonplaats: Damwâld

Re: Drost bros.

Berichtdoor Surhuisterveen » 27-09-2008 20:54

Bye bye. Vind hem echt een 'mietje'. Is veel te zacht voor dit nivo. Totaal geen bikkel.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Drost bros.

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-09-2008 21:05

Sneu voor Drost dat de technische staf niet het vermogen heeft om in te zien dat hij tekort komt. Hij had nooit opgesteld mogen worden dan had hij ook niet zo voor lul gezet kunnen worden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Drost bros.

Berichtdoor Blizzard » 27-09-2008 21:25

Hij is niet geschikt voor het niveau dat wij nastreven. Dat heb ik trouwens ook al voor deze wanvertoning gezegt. Drost brengt namelijk niks extra's in je elftal. Hij geeft erg veel ruimte weg, is fysiek niet super sterk, niet snel, niet hard en opbouwend vrij matig. Op die manier gun je de directe tegenstander een hele plezierige avond. Deze tekortkomingen komen voornamelijk aan het licht als het elftal het moeilijk heeft. Draait je elftal behoorlijk, dan voetbalt hij nog wel aardig mee...

Gewoon niet meer opstellen. Zet allrounder Breuer maar rechtsback of desnoods Svec totdat Janmaat er weer is.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Drost bros.

Berichtdoor BW Viking » 27-09-2008 21:53

Jullie halen de woorden uit me mond afgelopen week heb ik op deze forum al gewaarschuwd of het wel zo verstandig is Drost tegen NAC optestellen (en tegen ieder andere tegenpartij) zet gewoon Svec of als Bak Nielsen weer terug is Breur plaatsje opschuiven naar de back totdat Janmaat terug is.
Avatar gebruiker
BW Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 295
Geregistreerd op: 13-05-2008 18:37

Re: Drost bros.

Berichtdoor BS » 27-09-2008 21:55

Iedereen hier wist het al lang. Alleen de technische staf van Heerenveen nog niet. Erg jammer. Tegen Heracles was hij ook al de voornaamste oorzaak van het gelijke spel na die 2-0 voorsprong.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Drost bros.

Berichtdoor zweed1 » 27-09-2008 22:06

BS schreef:Iedereen hier wist het al lang. Alleen de technische staf van Heerenveen nog niet. Erg jammer. Tegen Heracles was hij ook al de voornaamste oorzaak van het gelijke spel na die 2-0 voorsprong.


Hij weet niet wat verdedigen is. Liep de hele avond achter Lurling aan. Stond altijd voor de bal, volgens mij moet een verdediger altijd achter de bal staan.

Taktisch dus een volstrekte onbenul.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Drost bros.

Berichtdoor Lipton » 27-09-2008 23:06

Lekker kortzichtig allemaal, want iedereen weet wel dat hij een hekel heeft om op de back te spelen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Drost bros.

Berichtdoor drika746 » 27-09-2008 23:31

Lipton schreef:Lekker kortzichtig allemaal, want iedereen weet wel dat hij een hekel heeft om op de back te spelen.



En daarom mag hij daar zo slecht spelen. Hij is werknemer van Heerenveen en dient in die hoedanigheid zijn taak zo goed mogelijk uit te voeren, of hij dat leuk vindt of niet doet niet ter zake. Hij heeft vandaag afgedaan, dergelijke prestaties zijn beneden niveau.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Drost bros.

Berichtdoor Lipton » 28-09-2008 00:33

Ach nee, natuurlijk Henrico deed het allemaal met opzet, wat een lul zeg.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Drost bros.

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-09-2008 07:14

De posts van jou hebben weer net zo weinig niveau als het spel van Drost Lipton. Ook al is het niet zijn favoriete plek, dan hoeft hij niet zo beroerd en gelaten (totaal geen inzet) rond te hobbelen. Ik hoop echt dat deze jongen (??? :mrgreen: ) geen minuut meer speelt want hij is een regelrechte aanfluiting.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Drost bros.

Berichtdoor Gekko » 28-09-2008 09:30

De trainer heeft iets gevraagd van hem wat hij niet kan. Drost (of Kopic) centraal met Dingsdag en Breuer op rechts en het probleem was veel minder groot geweest. Nooit meer opstellen aan de zijkant dus.
Laatst bijgewerkt door Gekko op 28-09-2008 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Drost bros.

Berichtdoor mitrita » 28-09-2008 09:48

Een beetje de nuance terug.
Henrico is geen topper en normaal ook geen basisspeler.
Vorig seizoen heeft hij het centraal achterin niet verkeerd gedaan.
Op de vleugels heeft hij echter nog nooit een goede wedstrijd gespeeld.
Geen kwestie van niet willen maar niet kunnen en iedere supporter weet dat .
Je mag het de technische staf kwalijk nemen dat ze het het toch steeds proberen.
In dat opzicht verwijt ik Sollied meer dan Drost (net als het tot mislukken gedoemde experiment met Dingsdag op het middenveld)
Laatst bijgewerkt door mitrita op 28-09-2008 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Drost bros.

Berichtdoor Squerrel » 28-09-2008 11:20

mitrita schreef:In dat opzicht verwijt ik Sollied meer dan Drost (net als het tot mislukken gedoemde experiment met Dingsdag op het middenveld)


Dat ben ik 100 punten met je eens, tot nu toe ben ik nog weinig onder de indruk van de tactische vaardigheden van Solied.

Natuurlijk is het Drost die speelt als een vrouwtje maar een beetje trainer moet zulke dingen toch inzien, de selecltie is nog groot zat (ondanks de blessures)
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Drost bros.

Berichtdoor ALS 26.000 » 28-09-2008 19:34

Tsja, je hebt wel gelijk. Drost komt te kort, maar Breuer op rechts en Drost centraal lijkt een betere optie dan andersom.
Volgende week heb je met Sarpong en Suarez weer twee hele beweeglijke spelers die door Drost, maar ook Svec niet te verdedigen zijn.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Drost bros.

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-09-2008 20:15

ALS 26.000 schreef:Volgende week heb je met Sarpong en Suarez weer twee hele beweeglijke spelers die door Drost, maar ook Svec niet te verdedigen zijn.


En ook Dingsdag heeft de draaicirkel van een vrachtwagen. En ook onze 'nieuwe' linksback Popov is weinig behendig.
Al met al hebben we een verdediging die te traag is en te weinig echte kerels herbergt die laten zien 'tot zover en niet verder'.
Zeg maar de John de Wolf- Henk Fraser - Ruud Heus achterhoede van het kampioensteam van Feyenoord begin jaren 90 :mrgreen: . Er moeten bikkels in staan die in staat zijn een man 90 minuten lang uit de wedstrijd te spelen. Die hebben wij helaas niet al zie ik graag een achterhoede Janmaat - Breuer - Bak Nielsen - Popov/JAP ???

Maar tegen Ajax moeten Breuer - Kopic - Dingsdag - Jap het maar doen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Drost bros.

Berichtdoor Heerenveen SC » 28-09-2008 22:12

Vandaag speelde JEROEN Drost met Vitesse tegen Ajax. Suarez als tegenstander. Maakt zijn eerste goal van de wedstrijd.

Wie speelt er volgende week waarschijnlijk tegen Suarez? Als het zo blijft als gisteravond wordt het Henrico... Mag toch hopen dat dat niet de waarheid is, anders kunnen we het schudden!
Avatar gebruiker
Heerenveen SC
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 26-09-2008 19:15

Re: Drost bros.

Berichtdoor BW Viking » 28-09-2008 22:23

Heerenveen SC schreef:Wie speelt er volgende week waarschijnlijk tegen Suarez? Als het zo blijft als gisteravond wordt het Henrico... Mag toch hopen dat dat niet de waarheid is, anders kunnen we het schudden!


Tegen Heracles was Drost al een drama en verantwoordelijkheid voor het niet winnen van 3 punten toen was hij verantwoordelijk voor de eerste tegendoelpunt die Heerenveen opbrak, en toch stelde Sollied hem op tegen NAC met alle consequenties van dien alhoewel ik het daarom Sollied ook verwijt had hij zijn conclusies allang moeten strekken en toch maar opstellen die Drost maar nu er een storm van kritiek is overgewaaid gaat nu eindelijk een belletje rinkelen bij Sollied (hoop ik).

Ook moet Vandenbussche vervangen worden, heeft niets met offday te maken dit speelt zich al heel lang af. niets voor niets hebben ze Steppe gehaald voor een hoog bedrag gebruik hem nu eindelijk dan!.

Op deze manier halen we ook niet de groepsfase van de UEFA cup.
Avatar gebruiker
BW Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 295
Geregistreerd op: 13-05-2008 18:37

Re: Drost bros.

Berichtdoor Royce_SCH » 29-09-2008 08:37

Weg met Henrico Drost! Hij kan het nivo niet aan waar Heerenveen naar streeft. Hij heeft nu al een paar wedstrijden erg zwak gespeeld, met als de druppel afgelopen zaterdag tegen NAC Breda. Tuurlijk is Henrico Drost geen rechtsback, maar dan nog mag ik er van uitgaan dat je op die positie uit de voeten kan, want je speelt immers bij Heerenveen. Donderdag moet Breuer maar mooi rechtsback spelen. Jammer, maar dit lijkt echt het laatste seizoen voor de gebroeders Drost. Allebei verkopen volgend jaar.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Drost bros.

Berichtdoor AllardP » 29-09-2008 09:49

Heerenveen SC schreef:Wie speelt er volgende week waarschijnlijk tegen Suarez? Als het zo blijft als gisteravond wordt het Henrico... Mag toch hopen dat dat niet de waarheid is, anders kunnen we het schudden!


Suarez speelt tegenwoordig vanaf rechts: daarom kwam hij J. Drost ook tegen. Hij zal dus spelen tegen JAP, misschien wel zijn favoriete tegenstander uit de hele eredivisie. Ik hoop maar dat Calvin bij de Spelen zijn angst voor grote spelers is kwijtgeraakt. Tot nu toe vind ik hem nog niet zo slecht spelen...
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Drost bros.

Berichtdoor Caspar » 29-09-2008 09:50

Ongelovelijk zeg. Kunnen we een beetje de nuance er in houden? Drost zal ongetwijfeld beroerd gevoetbald hebben afgelopen weken, maar hij wordt hier nu plotseling door iedereen weggeschreven alsof hij van het niveau VV Lutjebroek is! Kom op zeg. Van iedereen die nu zo hard is was de helft vorig jaar lovend dat hij Bak Nielsen zo goed opving. En nu kan hij plotseling niets meer? Misschien moeten we naar Sollied kijken die hem op de verkeerde positie zet?

Royce_SCH schreef:Weg met Henrico Drost! (...) Tuurlijk is Henrico Drost geen rechtsback, maar dan nog mag ik er van uitgaan dat je op die positie uit de voeten kan, want je speelt immers bij Heerenveen. Donderdag moet Breuer maar mooi rechtsback spelen.


Natuurlijk joh. Iedereen weet dat het niet zijn positie is, maar toch moet hij daar kunnen spelen?? We zetten Sibon toch ook geen rechts back? :?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Drost bros.

Berichtdoor Blizzard » 29-09-2008 10:01

Van mij mag hij ook wel weg. Gewoon omdat hij niet voldoende niveau heeft voor de subtop. Is niet erg verder maar het is wel een mi terechte constatering. Zal best een aardige jongen zijn maar ik ben totaal niet onder de indruk van zijn voetbalkwaliteiten. De manier waarop hij voetbalt is een parodie op verdedigen. Noem nou eens zijn sterke punten. Waar is hij goed in wat hem tot een verdediger maakt die thuis hoort bij Heerenveen?
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Drost bros.

Berichtdoor KingBee » 29-09-2008 10:26

Caspar schreef:Natuurlijk joh. Iedereen weet dat het niet zijn positie is, maar toch moet hij daar kunnen spelen?? We zetten Sibon toch ook geen rechts back? :?


En jij hebt het over nuance...? Dat is toch appels met peren vergelijken! Een rechtercentrale verdediger naar rechtsback of een spits naar rechtsback.....

Je kunt die jongen wel de hand boven het hoofd willen houden maar Drost komt gewoon veel en veel te kort! Hij kan het niveau lang niet aan! En wat ik ook bij hem mis is de echte wil om te winnen, als je zijn gezichtsuitdrukking zag op het moment dat hij voorbij werd lopen bij die goal van Lurling.... daar straalt absoluut geen echte winnaarsmentaliteit vanuit!

Het was al bekend, maar wederom gewogen en te licht bevonden.
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Re: Drost bros.

Berichtdoor Caspar » 29-09-2008 10:39

KingBee schreef:En jij hebt het over nuance...? Dat is toch appels met peren vergelijken! Een rechtercentrale verdediger naar rechtsback of een spits naar rechtsback.....


Natuurlijk is mijn bericht ook niet genuanceerd, maar dat is alleen om een beetje tegengas te geven aan het onmogelijke opportunisme hier. Vorig jaar was iedereen lovend, nu kan hij er niks meer van. En volgens mij zit er een flink verschil in centraal achterin of op de zijkanten. En is het helemaal niet vanzelfsprekend dat iedereen daar dan kan spelen..
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Drost bros.

Berichtdoor Niels » 29-09-2008 10:43

Je kunt iemand wel ergens opstellen, maar soms beheersen bepaalde spelers een bepaalde positie gewoon niet. Simpel. Heeft niks met fruitvergelijkingen te maken.

Henrico is geen back. Hij weet dat, wij weten dat en hopelijk weet Sollied dat nu ook. Maar zoals eerder al aangegeven is het de trainer denk ik meer aan te rekenen dat een Lurling zaterdag kon excelleren dan een Drost. Die, zoals uit het interview van SC Heerenveen TV ook blijkt, zelf ook wel weet dat het slecht was wat hij liet zien. Maar een trainer hoort een speler niet in ie situatie te brengen, zeker niet als hij alternatieven heeft.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten