Hjalte Bo Nørregaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Is al genoemd, ik houdt het gewoon op Norregaard, zonder een streepje door de 'o' dus...
Super transfer dag vandaag! alhoewel je natuurlijk nooit te vroeg moet juichen he :wink:
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik stem ook voor NRG....... :D
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

NRG it will be...



als het aan mij lag :mrgreen:
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Ik ben pro bono :bfriend:

Maar dit ziet er leuk uit, laat ze maar komen die nieuwe spelers, heb het idee dat het wat hetzelfde type is als hestad (zelfde soort omschrijvingen toen ie werd gehaald)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Wat is er mis met de naam 'Bo'? Je gaat een speler toch geen NRG noemen... :blbl:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2448
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Satyricon schreef:Wat is er mis met de naam 'Bo'? Je gaat een speler toch geen NRG noemen... :blbl:
NRG spreek je denk ik uit als het engelse Energy :) In dat geval is het wel leuk gevonden misschien.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

aahhh.. eindelijk nieuwe spelers! Stuer zal idd nog wel een beetje te kort komen om direct in de basis te komen maar als ik alle geluiden over NRG :wink: een beetje mag geloven dan moet hij er toch wel direct staan! Ik kan niet wachten tot de eerste oefenpotjes!!!
Net fan dat benaude!
Dieder

Bericht door Dieder »

hmm NRG en Bono vind ik wel de leukste, doe de laatste maar :lol:
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Vrieskist schreef: NRG spreek je denk ik uit als het engelse Energy :) In dat geval is het wel leuk gevonden misschien.
Dat was precies de gedachte die ik had toen ik NRG opperde.
NoRreGaard= NRG (lees: energy)
Mooie bijnaam voor een dynamische middenvelder nietwaar?
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
marpykje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 28-03-2005 12:51
Locatie: h'veen

Bericht door marpykje »

Misschien ook wel leuk om hem net als Oege een typisch friesche bijnaam te geven.

Gjalt.
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

aan zijn staat van dienst te zien lijkt het me een goede versterking voor ons leeggekochte middenveld.
maar over de bijnaam, gewoon hjalte lijkt mij ook niet zo moelijk maar NRG is ook een leuke bijnaam..
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Vrieskist schreef: NRG spreek je denk ik uit als het engelse Energy :) In dat geval is het wel leuk gevonden misschien.
I know... daarom alleen al volslagen idioot.

Ik ben geen willekeurige rapper - eigenlijk moet hier zelfs Nederlander staan...- die nooit naar school is geweest en alleen MSN taal machtig is.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Leeuwarder Courant schreef:Selectie Heerenveen rond na dubbeltransfer
Door Johann Mast

HEERENVEEN - Drie dagen na het vertrek van Arek Radomski heeft SC Heerenveen dubbel toegeslagen op de transfermarkt. De club contracteerde gisteren de 24-jarige Deense middenvelder Hjalte Bo Norregaard van FC Kopenhagen en de 21-jarige aanvaller Sebastiaan Steur van FC Volendam. De selectie voor het nieuwe seizoen is nu in principe rond, maar volgens voorzitter Riemer van der Velde is er ruimte voor nog een eventuele versterking.

Norregaard komt transfervrij over van FC Kopenhagen, waar ook ex-Heerenveenspeler Ole Tobiasen onder contract staat. De Deen wordt vandaag medisch gekeurd in Heerenveen en tekent een contract voor drie seizoenen met een optie op nog een seizoen. Van der Velde en trainer Gertjan Verbeek volgden de Deen intensief en hakten vorige week de knoop door na een bezoek aan Kopenhagen. Norregaard maakte onlangs voor het eerst deel uit van de Deense selectie voor de oefeninterland tegen Finland. Denemarken won die wedstrijd in Helsinki met 0-1, maar Norregaard maakte zijn debuut nog niet.

De 1,82 meter lange middenvelder scoorde het afgelopen seizoen in 31 wedstrijden acht doelpunten voor Kopenhagen. In de finale van de Royal League, het kampioenschap van Scandinavië, scoorde Norregaard in de wedstrijd tegen het Zweedse IFK Göteborg (1-1) het Deense doelpunt. Kopenhagen won na strafschoppen. Norregaard werd door de supporters van FC Kopenhagen uitgeroepen tot populairste speler van het seizoen.

Voor Sebastiaan Steur moet Heerenveen een afkoopsom betalen, omdat de Volendammer een doorlopend contract had bij zijn huidige club. Steur is aangetrokken voor de positie links voorin, een plaats waar bij Heerenveen in het afgelopen seizoen vaak de problemen lagen. De linksbenige aanvaller tekent na zijn medische keuring een contract voor drie seizoenen met een optie op nog eens twee. Steur moet het vetrek van Victor Sikora (NAC) en Denis Calincov (terug naar Anderlecht) opvangen, maar de Volendammer is vooral een aankoop voor de langere termijn. ,,Hy sil hurd wurkje moatte om yn 'e basis te kommen, dat is dúdlik'', aldus Van der Velde.

Steur, die eerder bij Waterwijk (amateurs) en Ajax speelde, kwam in zestig wedstrijden uit voor FC Volendam en scoorde daarin zes doelpunten. De Volendammer is uitgelaten over zijn transfer naar Heerenveen. "Dit is natuurlijk geweldig. Ik ga naar de eredivisie, en dan ook nog naar Heerenveen, wat ik de aantrekkelijkste club na de topdrie vind. Omdat de club Europees speelt en een heel mooi stadion heeft", aldus Steur. Hij sluit zich op 4 juli aan bij de selectie van Heerenveen.

Volgens Riemer van der Velde heeft trainer Verbeek zijn selectie voor het seizoen 2005-2006 nu rond. ,,We fine op dit stuit dat we klear binne, mar noch in fersterking is altyd besprekber'', aldus Van der Velde. ,,In echt goede spiler is altyd wolkom en in jong talint foar de langere termyn is ek in mooglikheid. Mar yn prinsipe binne we der.''

Heerenveen contracteerde tot dusver naast Steur en Norregaard al Paul Bosvelt, Orlando Derveld en de Zweedse verdediger Tom Siwe.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2448
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Nou :) Dan is dat ook weer duidelijk. De nieuwe selectie staat zo goed als vast dus :)
Dieder

Bericht door Dieder »

en dit betekend ook dat Kranjcar waarschijnlijk niet komt. Helaas, maar waarschijnlijk veel een veelste duur.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2448
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Dieder schreef:en dit betekend ook dat Kranjcar waarschijnlijk niet komt. Helaas, maar waarschijnlijk veel een veelste duur.
Moet je wel een zgn. bekend talent halen? Soort v/d Vaart figuur? Die zitten niet op hveen te wachten denk ik en ik andersom ook niet eigenlijk.
Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

Het is Fernando, en niet zoals de LC meldt; Orlando, Derveld.
Fries Dagblad meldt ook dat de selectie vrijwel rond is. Wat nieuwtjes over Norregaard; Besiktas had ook belangstelling voor hem, het is een vriend van Tomasson. Verder heeft hij een groot loopvermogen en een geweldige actieradius, en ze volgden hem al wat langer.
Jalba
Nieuw talent
Berichten: 65
Lid geworden op: 25-09-2003 00:22

Bericht door Jalba »

Misschien ook wel leuk om hem net als Oege een typisch friesche bijnaam te geven.
Jelte

:D
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Piter
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Je spreekt Hjalte ook uit als Jelte. Riemer was erg blij met die naam; waarschijnlijk ook dé reden waarom ze hem gekocht hebben.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Nou zijn we daar ook uit.
Gebruikersavatar
UK
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 31-12-2004 16:31

Bericht door UK »

roelof de vries schreef:Je spreekt Hjalte ook uit als Jelte. Riemer was erg blij met die naam; waarschijnlijk ook dé reden waarom ze hem gekocht hebben.
En dat hij lekker kan ballen is dan van ondergeschikt belang lijkt me.

UK
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Als Bono scoort weten ze in ieder geval wat ze moeten draaien.

" I will follow!"
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Beetle schreef:Als Bono scoort weten ze in ieder geval wat ze moeten draaien.

" I will follow!"
Of Energy van G-spott (lekker vlot)
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

en als hij in z'n eentje een heel team naar de slachtbank leidt op een mooie zondagmiddag dan moeten ze "sunday bloody sunday" maar draaien :wink:
Dieder

Bericht door Dieder »

davp schreef:en als hij in z'n eentje een heel team naar de slachtbank leidt op een mooie zondagmiddag dan moeten ze "sunday bloody sunday" maar draaien :wink:
hehe... of beautiful day :lol:
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Hjalte Bo Nørregaard forlader FCK
21. juni 2005 20:21

Den stærke midtbanespiller har skrevet en tre-årig kontrakt med hollandske Heerenven.

Han siger til DR:

- Jeg er nede i Heerenveen nu, og i morgen skal jeg til det obligatoriske lægetjek i klubben. Og jeg regner da ikke med, at de finder noget forkert ved min krop. Jeg betragter skiftet som et videre skridt i min fodboldudvikling og blive en bedre spiller ved at være hernede. Der er mange danske spillere, som er startet her i klubben, og det er også derfor, at jeg føler, det er et godt skridt at tage.

Hollænderne får 24-årige Nørregaard gratis da hans kontrakt med FC København er udløbet.

Heerenven sluttede i år som nummer fem i Æresdivisionen, og skal derfor spille med i årets UEFA Cup.

..en zo is het maar net!
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

kenst ut ek nog vertalen?
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Bijnaam krijg je niet, die moet je verdienen :!:
aardbeitje
Nieuw talent
Berichten: 83
Lid geworden op: 02-06-2003 18:59

Bericht door aardbeitje »

us seip heeft het verdiend om seipinho te heten :P
Plaats reactie