Sebastiaan Steur

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ROVY
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-07-2004 00:18
Locatie: Heerenveen

Bericht door ROVY »

Heel veel Heerenveensupporters hadden waarschijnlijk ook nog nooit van Ruudje van Nistelrooy gehoord toen hij werd gecontracteerd. De grote onbekende....
De eerste training van dat seizoen heb ik hem voor het eerst aan het werk gezien; drama!!! Raakte niet 1 bal lekker. Toch is zo'n jongen gigantisch gegroeid in slechts 1 jaar tijd!
Waarom zou een Steur (zonder hem direct met RvN te vergelijken) niet eenzelfde groei door kunnen maken??
Ben in elk geval benieuwd, heb hem te weinig zien spelen afgelopen jaar om er een oordeel over te kunnen/mogen vellen.
wiero
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 15-06-2005 16:41
Locatie: Oosterwolde

Bericht door wiero »

Leuk intervieuw, moeten jullie vaker proberen te regelen. Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen bij Heerenveen, ik heb er vertrouwen in :D .
Stam kom naar Heerenveen!!!!!!!!!!!!
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Haha hij heeft inderdaad deze reacties gelezen, dat is duidelijk te merken aan zijn antwoord..

Maar ik denk dat Steur best een versterking kan zijn, maar dan moet hij zich nog wel erg ontwikkelen. Gezien de geschiedenis van SCH zal dat echter geen probleem zijn en hebben we volgend jaar zo een speler met een waarde van meer dan vijf miljoen euro in huis met Steur!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

van drie ton naar 5 miljoen in een jaar is maar voor een lucky few haalbaar hoor. Ik denk dat hij dit seizoen nog zal rijpen en misschien volgend seizoen bij een eventueel vertrek van Nilsson of Yildrim vol aan de bak.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Heerenveen rules schreef:Heb je gelijk in. Door de onwetenden 8) is er niet echt positief gereageerd.
Het merendeel van dit forum( de heel actieve leden dan), de goeien daar gelaten, is onwetend, die hebben van het hele voetbal gebeuren weinig kaas gegeten en dat is ENORM irritant.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Jurruh schreef: Gezien de geschiedenis van SCH zal dat echter geen probleem zijn en hebben we volgend jaar zo een speler met een waarde van meer dan vijf miljoen euro in huis met Steur!
Dit ook weer, was is dit voor dom gewauwel. Het slaat echt allemaal als een tang op een varken, voor degenen die niet weten wat dat betekend: allemaal gelul!!!!
wiero
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 15-06-2005 16:41
Locatie: Oosterwolde

Bericht door wiero »

Ja je hebt wel gelijk squerrel, soms hoor ik zelf ook bij degene die domme reacties plaatsen, maar fouten mag je maken als je jong bent tog? Geef ons gewoon een kans en je zult zien over een jaar of eerder kunnen de, nu lageren, volop met die forum meepraten denk ik.
Stam kom naar Heerenveen!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

De discussie is veel vaker geweest, en eigenlijk is het vreselijk offtopic, maar toch:

Misschien is het handig om gewoon veel te lezen zonder zelf berichten te plaatsen. Op deze manier leer je alles wat beter kennen, en stoot je niet mensen tegen het zere been door 'domme' reacties te plaatsen.
wiero
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 15-06-2005 16:41
Locatie: Oosterwolde

Bericht door wiero »

De discussie is veel vaker geweest, en eigenlijk is het vreselijk offtopic, maar toch:

Misschien is het handig om gewoon veel te lezen zonder zelf berichten te plaatsen. Op deze manier leer je alles wat beter kennen, en stoot je niet mensen tegen het zere been door 'domme' reacties te plaatsen.
Ja goed idee, heb ik ook gedaan eerst een paar maanden alleen maar gelezen en daarna aangemeld, maar ook als je eerst leest en dan schrijft is het nog steeds moeilijk, het is gewoon eerst even wennen.
Stam kom naar Heerenveen!!!!!!!!!!!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

In een ander interview werd hem gevraagd met wie hij de concurrentie aan moest gaan voor de positie(s) waarvoor hij in aanmerking kwam. Wist ie niet, zei die. Dat kwam nou niet echt positief over, maar als hij ons straks naar de UEAF Cupfinale schiet, vind ik het prima.
wiero
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 15-06-2005 16:41
Locatie: Oosterwolde

Bericht door wiero »

In een ander interview werd hem gevraagd met wie hij de concurrentie aan moest gaan voor de positie(s) waarvoor hij in aanmerking kwam. Wist ie niet, zei die. Dat kwam nou niet echt positief over, maar als hij ons straks naar de UEAF Cupfinale schiet, vind ik het prima.
Ja en als hij dan ook de beslissende in de finale zelf maakt, dan maak ik persoonlijk(met 2 linkerhanden) een stambeeld van hem.
Stam kom naar Heerenveen!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

Ja en als hij dan ook de beslissende in de finale zelf maakt, dan maak ik persoonlijk(met 2 linkerhanden) een stambeeld van hem.
wat is een stambeeld??
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

een beeld van Jaap Stam :mrgreen:
wiero
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 15-06-2005 16:41
Locatie: Oosterwolde

Bericht door wiero »

wat is een stambeeld??
Een ijzeren of metalen beeld.
Stam kom naar Heerenveen!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

Een ijzeren of metalen beeld
ok, dank je :roll:
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

wiero schreef: Een ijzeren of metalen beeld.
Boeit verder niet zo heel veel (iedereen weet wat je bedoeld) maar het woord
stambeeld is geen NL's woord :roll: (Je bedoeld standbeeld waarschijnlijk 8) )
Heerenveen: superbia ex septentrio
wiero
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 15-06-2005 16:41
Locatie: Oosterwolde

Bericht door wiero »

wiero schreef:
Quote:
wat is een stambeeld??


Een ijzeren of metalen beeld.


Boeit verder niet zo heel veel (iedereen weet wat je bedoeld) maar het woord
stambeeld is geen NL's woord (Je bedoeld standbeeld waarschijnlijk )
Ja idd, haha :D
Stam kom naar Heerenveen!!!!!!!!!!!!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ik zou iets heel inhoudelijks zeggen over de transfer van Sebastiaan Steur, maar zo te zien zou dat dit interessante gesprek alleen maar verstoren. Laat maar dus... :blbl:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

kom maar op forza, ik ben wel geinteresseerd.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Forza schreef:Ik zou iets heel inhoudelijks zeggen over de transfer van Sebastiaan Steur, maar zo te zien zou dat dit interessante gesprek alleen maar verstoren. Laat maar dus... :blbl:
Ik meld het tenminste gewoon als ik niks te melden heb, jij probeert gewoon te verbloemen
dat je niks te melden hebt :bfriend:
Sorry, nee alsjeblieft forza laat ons delen in jou wijsheid :/
Heerenveen: superbia ex septentrio
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Waarom zou hij wat inhoudelijks zeggen over de transfer van Steur? Het gaat hier nu over stambeelden( :urgs: ), dat is toch veel interessanter dan dat we het hebben over de voetballer Steur. :?
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ik geloof dat Heerenveen rules het heeft begrepen. Het zou zonde zijn om iets inhoudelijks te zeggen, omdat dat een heel andere interessante discussie alleen maar zou verstoren.
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Nou die discussie over het standbeeld is nu wel gesloten volgens mij.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Forza, je loopt te klagen dat de discussie nergens over gaat. Ipv iets interessants te
melden (wat misschien de offtopics doet verstommen) ga je zelf precies hetzelfde lopen doen :D
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

Gister bij de wedstrijd Heerenveen - Westerlo in Langezwaag viel Steur mij zeer positief op. En wat ik al van hem wist, (snel, actie in huis) werd ook bevestigd.
En mijn conclusie dat hij eerst wel bij de beloften zou gaan spelen, trek ik op basis van gisteravond ook in. Steur speelde onbevangen en fris, en heb goede hoop dat hij dit seizoen wel wat leuks zou kunnen laten zien. Een basisplek is nog wat te hoog gegrepen, maar dit is al meer dan dat ik van hem had verwacht.
Dieder

Bericht door Dieder »

Feanfan84 schreef:Gister bij de wedstrijd Heerenveen - Westerlo in Langezwaag viel Steur mij zeer positief op. En wat ik al van hem wist, (snel, actie in huis) werd ook bevestigd.
En mijn conclusie dat hij eerst wel bij de beloften zou gaan spelen, trek ik op basis van gisteravond ook in. Steur speelde onbevangen en fris, en heb goede hoop dat hij dit seizoen wel wat leuks zou kunnen laten zien. Een basisplek is nog wat te hoog gegrepen, maar dit is al meer dan dat ik van hem had verwacht.
ja ik vond het gister ook best goed spelen. Toch wel een stuk dreigender dan Yildirim, al speelde die ook niet slecht.
S-C-H
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 16-03-2004 13:19

Bericht door S-C-H »

Vind dat Steur meer moet voetballen en niet teveel van die mooie trucjes moet willen laten zien.
Als ie dat nou niet had gedaan, onder andere op terscheling en in langezwaag had hij beter gepresteerd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hoeveel minuten heeft hij nu gespeeld man? Ik heb in Langezwaag geen trucjes van hem gezien. Hij speelde wel effectief.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

S-C-H schreef:Vind dat Steur meer moet voetballen en niet teveel van die mooie trucjes moet willen laten zien.
Als ie dat nou niet had gedaan, onder andere op terscheling en in langezwaag had hij beter gepresteerd.
en altijd maar weer die mooie passes van die Yildirim, laat hem eens een man voorbij gaan en een keer gaan meeverdedigen :shock:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Waarom de man uitspelen, als je hem met je trap al kan uitspelen :?
Plaats reactie