Sebastiaan Steur

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Steur de Gekste!!

Volgens mijn info is het iets met zijn hamstring. Ik zal binnenkort weer eens informeren!
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Fotze schreef:Steur is naar mijn informatie op dit moment geblesseerd. Vandaar dat hij niet op de bank zit.
Wat heeft hij dan? En komt het door die extra gaatjes in zijn oren? Of zaten die gaatjes er al in, maar heeft hij er alleen nieuwe oorbellen ingehangen?

Edit: en niet net voor me gaan posten he!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Piet schreef:Wat heeft hij dan? En komt het door die extra gaatjes in zijn oren? Of zaten die gaatjes er al in, maar heeft hij er alleen nieuwe oorbellen ingehangen?
Lees je dit topic wel door voordat je iets post?? :mrgreen:
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Viking woman
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 08-04-2005 20:50

Bericht door Viking woman »

Fotze schreef:Steur de Gekste!!

Volgens mijn info is het iets met zijn hamstring. Ik zal binnenkort weer eens informeren!
Ja graag, ben benieuwd.. :wink:
Gebruikersavatar
Viking woman
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 08-04-2005 20:50

Bericht door Viking woman »

Piet schreef: Wat heeft hij dan? En komt het door die extra gaatjes in zijn oren? Of zaten die gaatjes er al in, maar heeft hij er alleen nieuwe oorbellen ingehangen?

Edit: en niet net voor me gaan posten he!
Nou door gaatjes wordt je niet ziek lijkt me, denk erom he: Steur is onze vriend! :wink:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Denk dat Steur na dit seizoen gewoon weer naar Volendam of in ieder geval een kleinere club gaat alla Rose.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Steur in de basis! :P
Hopelijk dat ie snel weer terug komt van zn blessure, concurrentie in het team is niet slecht!
SCH
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Hij heeft meegespeeld met de beloftes tegen PSV dus die bessure is wel over!
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
Viking woman
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 08-04-2005 20:50

Bericht door Viking woman »

Hij moet er toch echt bij komen want Yilidirim was gisteren weer waardeloos. Waarom geven ze deze jongen geen kans? Of zal Verbeek wachten met RKC uit (dan is zijn grootste fan er wel bij)
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Steur heeft gescoord vanavond voor de beloften! Het werd 2-0.
SCH
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Hij mag wat mij betreft wel een kans krijgen als linksbuiten, mits Nilsson naar de rechterkant verkast...
Steur heeft gescoord vanavond voor de beloften! Het werd 2-0.
En hoe deed Seip het? :D
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Kaka schreef:En hoe deed Seip het? :D
Die hield de nul! :mrgreen:
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Die hield de nul!
Haha. Misschien dat hij keeper moet worden, aangezien we 3 doelpunten tegen kregen :P
SCH
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

In de LC van vandaag werd gemeld dat Verbeek totaal niet tevreden is over de ontwikkeling van Sebastiaan Steur.

Het lijkt er op dat Steur nog een hele lastige periode gaat mee maken bij Heerenveen. :(
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Zou me dan niks verbazen als ie uitgeleend gaat worden om te kijken welk niveau die daadwerkelijk aankan.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Hmm... weinig nieuws over Steur de laatste tijd. Als hij wordt uitgeleend, cq verkocht dan maar weer terug naar Volendam?
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Bij Heerenveen zie ik het inderdaad somber in voor hem, het lijkt er niet op dat hij een kans gaat krijgen in de nabije toekomst. Toch zonde, we hadden best een goede rechter/linkeraanvaller erbij kunnen gebruiken, maar hij gaat het niet redden denk ik. Is toch een tegenvaller, aangezien hij volgens mij toch voor redelijk wat geld is gekocht...
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Dit stond al onder het "transfer geruchten" maar volgens mij past het toch beter hier....
Steur wil Heerenveen verlaten
10 april 2006, 13:57

Sebastiaan Steur heeft de clubleiding van sc Heerenveen laten weten komende zomer te willen vertrekken uit Friesland. De 22-jarige aanvaller komt in het Friese Haagje amper aan spelen toe.
Steur kwam vorige zomer over van FC Volendam, waar hij wekelijks behoorde tot de uitblinkers. Bij Heerenveen wist hij echter niet te overtuigen en speelde slechts drie duels in de hoofdmacht.

De clubleiding van Heerenveen heeft Steur toestemming gegeven om, ondanks zijn contract tot 2010, transfervrij te vertrekken naar een andere club.
Voetbal primeur

Nog wel transfervrij, H.veen heeft dus echt geen vertrouwen in deze jongen (lijkt mij)..
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dat soort spelers heb je niets aan. Voegt niets toe, weinig van gezien.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tja, dat was ook wel duidelijk. Weinig ballen zeg. Laat het dan zien zou je zeggen, knok er voor. Dat heeft hij kennelijk niet in zich. Jammer!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Tijdens trainingen wekte hij bij mij de indruk ook moeilijk coachbaar (vies woord) te zijn. Een beetje eigenwijs.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Was een tijdje geleden bij het tweede te kijken en sprak daar met zijn vader. Volgens hem kreeg Steur gewoon geen kans, wat hij ook deed. Verbeek negeert hem volledig.

Ja, wat moeten we daar van denken. Wat ik van hem gezien heb, was bepaald niet goed. Anderzijds hebben we het weer over een jonge speler, met wie Verbeek naar verluidt niet klikt. Misschien wel een aankoop van Riemer, waar Verbeek niet op zat te wachten (oeh, wat een theorie...).

Ligt de waarheid zoals meestal in het midden?
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Tja, zeg eens eerlijk: op links hadden we tot de winterstop Samaras en Nilsson, en na de winterstop kwam Nilsson zelfs helemaal los. Dan kan je het Verbeek toch niet kwalijk nemen dat hij Steur geen kans geeft? Er was dit seizoen gewoon geen plek voor hem, hoe jammer dat ook is.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Weer een Volendammer die het buiten het dorp weer niet redt dus. Met Tuyp is het bij ons niet anders. Misschien dat hij in zijn geboortedorp weer opbloeit.
Graaijax Hamsterdam!!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Jeroen schreef:Tja, zeg eens eerlijk: op links hadden we tot de winterstop Samaras en Nilsson, en na de winterstop kwam Nilsson zelfs helemaal los. Dan kan je het Verbeek toch niet kwalijk nemen dat hij Steur geen kans geeft? Er was dit seizoen gewoon geen plek voor hem, hoe jammer dat ook is.
Als er geen plaats voor een speler is, waarom trek je dan veel geld uit om hem aan te trekken vraag ik me dan af.

Het verhaal van Steur zijn vader zou wel eens kunnen kloppen, dat is volgens mij ook het geval met Hanssen, die kan nog zo goed spelen, maar die zal voorlopig geen basis plaats weten te veroveren.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

We hoeven er niet omheen te draaien, Steur heeft natuurlijk geen enkele echte kans gehad. Wat moet je ibij invalbeurten van een paar minuten in godsnaam laten zien?
En, er van uitgaande dat we op links al jaren een probleem hebben, is dat op zijn minst opmerkelijk. Heerenveen moet toch vertrouwen hebben gehad, anders hadden ze hem toch nooit zo'n langlopend contract aangeboden? Ik moet trouwens wel zeggen, dat ik Steur in zijn spel ( bij de Beloften dan in hoofdzaak ) wat onbesuisd en wild vond. Met wat meer rust en discipline had hij het misschien wel gered.
En wat die vader betreft: misschien heeft hij gelijk, maar helemaal onbevooroordeeld is de man natuurlijk ook weer niet.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Kansen krijg je ook op de training....... Dus kansen zat gehad.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ben ik maar gedeeltelijk met je eens.
Je kunt pas in een wedstrijd laten zien wat je werkelijk kunt en dan zijn invalbeurten van 3 - 4 minuten natuurlijk een lachertje. Er zijn, vooral pal na de winterstop, gelegenheden genoeg geweest om hem het eens een helft te laten proberen. Vooral als je ook nog eens zo mager in je aanvallers zit.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

oldtimer schreef:Ben ik maar gedeeltelijk met je eens.
Je kunt pas in een wedstrijd laten zien wat je werkelijk kunt en dan zijn invalbeurten van 3 - 4 minuten natuurlijk een lachertje. Er zijn, vooral pal na de winterstop, gelegenheden genoeg geweest om hem het eens een helft te laten proberen. Vooral als je ook nog eens zo mager in je aanvallers zit.
In de beloften speelt hij natuurlijk ook wedstrijden. En daar vond ik hem nou ook niet echt geweldig...
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

oldtimer schreef:. Er zijn, vooral pal na de winterstop, gelegenheden genoeg geweest om hem het eens een helft te laten proberen. Vooral als je ook nog eens zo mager in je aanvallers zit.
Verbeek krijgt tijdens trainingen een goed beeld van de kwaliteiten van Steur. Hij kan hem daar op beoordelen. Gezien zijn speelminuten in het eerste zou je kunnen zeggen dat Verbeek hem niet goed genoeg vindt. Hij is dus zelfs niet goed genoeg om een kans te krijgen. En dat baseert hij dus op de trainingen en de wedstrijden bij de beloften.
Plaats reactie