Sebastiaan Steur

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

oranjebloed schreef:Hallo, ik ben FC Volendam supporter en ik wil jullie wel wat vertellen over Steur. Het is een snelle linksbuite die goed kan voetballen met de bal in de voeten. Verder is het helemaal niets voor SC Heerenveen!! Hij is een mietje niet zo'n beetje. Durft niet eens te koppen of hard in duel te gaan. Hopelijk zullen ze hem wel wat harder maken bij Heerenveen, want anders is het een miskoop!!
Gert-Jan neemt hem wel even mee naar boksles :wink:
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

michel schreef: Dus Steur wordt een topper? :mrgreen:
Zoals ik al zei in m'n post; Huntelaar viel wel op in de GGD. Beetje vreemde conclusie die je dan trekt niet?
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

oranjebloed schreef:Hallo, ik ben FC Volendam supporter en ik wil jullie wel wat vertellen over Steur. Het is een snelle linksbuite die goed kan voetballen met de bal in de voeten. Verder is het helemaal niets voor SC Heerenveen!! Hij is een mietje niet zo'n beetje. Durft niet eens te koppen of hard in duel te gaan. Hopelijk zullen ze hem wel wat harder maken bij Heerenveen, want anders is het een miskoop!!
GJ en Riemer weten echt wel wat ze in huis halen volgens mij kun jij het niet hebben dat hij naar Heerenveen gaat of heb ik dat verkeerd?
Dieder

Bericht door Dieder »

ik heb alleen het idee dat steur een beetje een noodaankoop is...
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Heb hem laatst in Volendam zien voetballen tegen Haarlem. Was de enige speler van beide teams die goed was, maar of hij goed genoeg is weet ik niet.


Wel snel en goed aan de bal en veel lef in zijn acties, dus wat dat betreft heeft hij de ingredienten om ons te vermaken.
Tink om de beam!!!!!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Dieder schreef:ik heb alleen het idee dat steur een beetje een noodaankoop is...
Een noodaakoop zal het niet zijn, die worden eerder dicht bij de sluitings datum van de transfermarkt begaan.

Maar hij zal wel een tijd nodig hebben om zich aantepassen aan het Heerenveen niveau een beetje een Breuer geval.
Maar welicht als hij redelijk wat speel tijd krijg, dat hij al vroeg potten kan gaan breken.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

sch-united schreef: Zoals ik al zei in m'n post; Huntelaar viel wel op in de GGD. Beetje vreemde conclusie die je dan trekt niet?
De laatste 2 quotes zijn een jaar oud, je gaf toen aan:
1> Huntelaar krijgt het moeilijk en krijgt veel kritiek, na 5 wedstrijden vraagt iedereen om Sibon
2>over Huntelaar Yildirim: ze kunnen zich goed ontwikkelen of ze kunnen het niveau niet aan
3>Herzi weet je wat je hebt gehaald
4>voorhoede is er niet beter op geworden

Achteraf
1>Huntelaar deed het FANtastisch, zeker de eerste wedstrijden!
2>jah op zich kun je met die uitspraak alle kanten op (je zegt dus niks) maar om je toch tegen te spreken :wink: Ze hoefden zich amper te ontwikkelen en waren vanaf het begin hele belangrijke en gevaarlijke spelers
3>moet ik hier iets aan toevoegen? weinig van gezien en het einde van het seizoen niet eens gehaald (ook al wist jij te vertellen dat dat de versterking was)
4>We hebben een topscorer die er meer maakt en een koning van de assists

Maar je zult wel doelen op je laatste woorden uit je oorspronkelijke post: "maar goed dat zegt natuurlijk niet alles" :urgs:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

michel en sch-united, dit lijkt me iets voor een pb-mailwisseling. Ondanks dat ik me helemaal kan vinden in het betoog van michel...
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Jeroen schreef:michel en sch-united, dit lijkt me iets voor een pb-mailwisseling. Ondanks dat ik me helemaal kan vinden in het betoog van michel...
Ok ik neem aan dat je doelt op het 'persoonlijke geharrewar'? Want verder (alhoewel ik het
nog niet direct heb aangegeven) is het wel on-topic.
Want, een aantal mensen (die net als ik, gok ik, maar een heel klein benulletje hebben van
wie Steur is) staan hier te ropen dat het een miskoop is, dat ie verhuurd moet worden. En
dus ging ik eens kijken wat ze vorig jaar over de eerste divisie spelers te zeggen hadden.
De meesten waren vorig jaar om die tijd nog niet aangemeld (....) maar bijv. sch-united wel,
heb 'm gewoon als voorbeeld eruit gepikt.

(hoe krijg je het überhaupt in je kop om een 21-jarige speler, uit de eerste-divisie, die al 3
jaar in de basis speelt en een 3 ton heeft gekost een miskoop te noemen? .....Vooraf!?!)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ben het met je eens hoor. Maar het is inderdaad een beetje persoonlijk. Ik waardeer de research die je gedaan hebt. :D Er wordt inderdaad teveel zomaar wat geroepen zonder onderbouwing.
Richard
Nieuw talent
Berichten: 115
Lid geworden op: 02-12-2002 18:39

Bericht door Richard »

Je hebt volkomen gelijk, ze roepen maar wat.Het scoutingssysteem bij Heerenveen is zo dat er bij iedere toto divisie wedstrijd een scout aanwezig is. Steur is dus een jaar gescout, mij dunkt dat je dan wel een beeld hebt van wat hij kan en niet kan.Het is een jonge jongen die via het 2e en invalbeurten zijn kans moet krijgen. Maar wat moet je dan anders halen.? Onze beide buitenspelers zijn bekend, haal je nog een goede buiten dan wil die weer niet wissel staan, zie Sela.Dus ik denk voor de toekomst een goede aankoop.Er zal heus wel eens iemand bij zitten die het nivo niet aan kan (Rose) maar proberen kun je altijd.
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Feanfan84 schreef:
Beetje jammer dat een Volendam supporter dit moet zeggen. In de wedstrijd dat Volendam de periodetitel won tegen HAarlem dit jaar was Steur zo hard aan zijn hoofd geraakt dat hij met een tulband verder moest. Het bloedde als een gek en hij is ook wel 5 keer bij de verzorger geweest in de wedstrijd , omdat hij door wilde.

Dus karakter heeft hij wel!!!!!!!
Tink om de beam!!!!!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

(hoe krijg je het überhaupt in je kop om een 21-jarige speler, uit de eerste-divisie, die al 3
jaar in de basis speelt en een 3 ton heeft gekost een miskoop te noemen? .....Vooraf!?!)
Ook ik vind het onzin dat je een speler nu al gaat beoordelen.
Het kan echter wel zo zijn, dat de speler het eerste seizoen weinig zal opvallen, hij zal zich zeker moeten aanpassen aan het Heerenveen nivo.
Dat zal net als bij een speler als Breuer veel tijd in beslag gaan nemen.

Nog even over Huntelaar, wat ik destijds een kritiek punt vond dat hij van de 26 gemaakte doelpunten maar liefst 7 uit een penaly had gemaakt.
Maar dat is natuurlijk ook weer een kwaliteit.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

je hebt weer helemaal gelijk lipton. Wat kan jij er dom in om lullen :blbl:
Laatst gewijzigd door Squerrel op 23-06-2005 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Dieder

Bericht door Dieder »

Squerrel schreef:je hebt weer helemaal gelijk lipton. Wat kan jij er dom in om lullen :blbl:
en jij schijnt je overal aan te ergeren...
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

sch-united schreef:Lijkt me ook duidelijk geen directe versterking. Hij is me niet opgevallen in de GGD afgelopen seizoen in tegenstelling tot Huntelaar, Yildirim en Rose het seizoen daarvoor. Maargoed dat zegt natuurlijk niet alles.
Nou nog 1 keer dan. Waar staat dat Steur een miskoop is??? Ik zeg geen DIRECTE versterking (meteen van toegevoegde waarde voor het team). Ik geef aan dat Steur me NIET is opgevallen in de GGD in tegenstelling tot Huntelaar en Yildirim het seizoen daarvoor. Een tegenstelling dus waarmee ik probeer aan te geven (onderbouwen) waarom Huntelaar en Yildirim er wel meteen stonden en Steur in mijn visie er niet meteen zal staan.

Hieruit concludeer jij (michel) vervolgens dat ik Steur een 'miskoop' zou vinden?
Hoe vaker ik die post doorlees, hoe vreemder ik jou conclusie vind. Het zou mij zelfs niks verbazen als Steur zich over 1 a 2 jaar ontwikkeld heeft tot een basiskracht. Het woord miskoop neem ik sowieso niet snel in m'n mond (zoek dat maar op in m'n vorige posts :mrgreen:)

En het feit dat Huntelaar zich zo stormachtig ontwikkeld heeft, heeft mij inderdaad verbaasd. Feit is echter wel dat Huntelaar en wedstrijd of 7 a 8 fel ter discussie heeft gestaan en dat velen riepen om Samaras (waaronder ik). Niet dat ik Huntelaar iets kwalijk neem, in tegendeel zelfs..Alleen vind ik nog steeds dat je niet van een speler uit de GGD (met nauwlijks eredivisie ervaring) die 21 jaar is kunt verwachten dat hij een volledig seizoen constant presteert in de nederlandse subtop.

Sorry voor deze laatste Off-topic van mijn kant maar ik kon het niet laten 8)
vak-26
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 02-04-2005 09:01
Locatie: hardergrijp

Bericht door vak-26 »

nauw we zien het vanzelf wel en we kunnen we hem altijdt weer verhuren.
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Had zelf verwacht dat ze kees kwakman van volendam zouden aantrekken.
oranjebloed
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-06-2005 16:59

Bericht door oranjebloed »

Jongens ik zeg heus niet zomaar wat! Steur deed het in de GGD aardig, maar in de nacompetitie tegen RBC had hij het zeer moeilijk. Best een goede speler, maar het niveau is bij Heerenveen natuurlijk veel hoger dan bij Volendam. Kees Kwakman zou het juist wel redden volgens mij. Als verdediger maakte hij de meeste goals voor Volendam en was achterin de beste man. Zeker de belangrijkste speler voor Volendam. Toch hoop ik wel dat ze bij Heerenveen een goede voetballer van Steur maken, want dat gun ik Steur én Heerenveen van harte!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Morgen een EXCLUSIEF :wink: interview met Sebastiaan op de fansite... Hou de fansite rond een uurtje of 14:00 in de gaten! Erg leuk interview al zeg ik het zelf. 8)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Inmiddels staat het interview online:
EXCLUSIEF Interview met Sebastiaan Steur

vrijdag 24 juni 2005 14:11

Afgelopen woensdag tekende Sebastiaan Steur een contract bij SC Heerenveen. Vandaag presenteert de Fansite een interview met de kersverse aanvaller van de club. "Na de top drie is SC Heerenveen de mooiste club om voor te spelen."

lees verder op de fansite: http://sc.heerenveen.org/?p=actueel/nieuws/2634
8)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Leuk interview :) Beetje kort de loopbaan en de verwachtingen :)
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Leuk gedaan, hoop dat jullie vaker zulke speciale artikelen plaatsen!
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

Het is voor hem te hopen dat hij niet op het forum heeft gekeken :P
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Royce schreef:Het is voor hem te hopen dat hij niet op het forum heeft gekeken :P
heerenveen.org schreef:Hoe komen de supporters van SC Heerenveen op je over?
Steur: "Wat ik tot nu toe merk als ik op de site kijk en de reacties zie op mijn transfer, komt het op me over dat ze het beste voor de club wensen. En dat laten ze ook merken, ze zijn met hun club bezig en dat is natuurlijk belangrijk!"
zo kun je er ook tegenaan kijken dus :D
Hij is een snelle man dus? als het lukt voor 'm om het team te halen dan is dat een leuke
combinatie; snelheid met actie op links en die gouden voetjes van Oer op rechts.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

michel schreef:Hij is een snelle man dus? als het lukt voor 'm om het team te halen dan is dat een leuke combinatie; snelheid met actie op links en die gouden voetjes van Oer op rechts.
Nilsson is ook niet de langzaamste hoor ;)
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Is een leuk interview, nu maar even afwachten wat hij ons gaat brengen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat zegt hij dan diplomatiek. Dat de supporters het beste voor de club willen. Er is hier niet echt positief gereageerd op zijn komst, wat nergens op slaat want weinig mensen kennen zijn kwaliteiten.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Er is hier niet echt positief gereageerd op zijn komst
Niet iedereen over één kam scheren. Het waren vooral de mensen die nog niet zo lang op dit forum actief zijn. En die mensen zijn daar mijn inziens terecht opgewezen.

We hebben gewoon weer een toppertje in spé gehaald!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Heb je gelijk in. Door de onwetenden 8) is er niet echt positief gereageerd.
Plaats reactie