Arek Radomski

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Austria Wien voor de 23ste keer landskampioen
Geplaatst op 06-05-2006 22:26 door Jelmer van der Dussen

Austria Wien heeft voor de 23ste keer het landskampioenschap behaald. De club uit Oostenrijk werd op de voorlaatste speelronde kampioen door een overwinning op Wacker Tirol (2-1).

Gemakkelijk ging het niet voor de ploeg van Joey Didulica en Arek Radomski. De club uit Wenen had de grootste moeite met Wacker Tirol, na een 0-1 achterstand werd het alsnog omgebogen in een overwinning door goals van Gruber en Sebo.

De laatste keer dat Austria kampioen van Oostenrijk was, was in 2003. Het is de 23ste keer dat Austria de beste is in Oostenrijk. Ze kunnen nog de 'dubbel' halen, dinsdag wordt aangetreden tegen Mattersburg in de finale van de beker.
Tink om de beam!!!!!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Volgens NoS teletext was arek 1 van de uitblinkers vandaag. Leuk om te lezen dat hij het goed doet
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Inderdaad. Toevallig vroeg ik me deze week nog af hoe het hem in Oostenrijk verging, aangezien die competitie amper voorbij komt.

http://www.fk-austria.at/magnoliaPublic ... LER/8.html
Hier overigens de spelerspagina van Arek.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Mooi voor Arek. Verdient hij wel.

Gedurende 8 jaar van veel waarde geweest voor Heerenveen.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Mooi voor die jongen. Volgens sommigen een stap omlaag, maar hij heeft nu wel een echte prijs gewonnen.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Schitterend voor die kerel ja. De afgelopen jaren op afstand onze beste speler. Hij heeft zijn huis in Heerenveen gehouden toen hij afgelopen zomer vertrok geloof ik. Misschien zien we hem nog weleens terug in een bepaalde functie.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Arek op NN dan maar :mrgreen: Als dit waar is, dan tekend dat wel voor Arek dat hij een speler met echte clubliefde was.
Een onderschrift: wat is dat?
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Afbeelding
Arek Radomski (35) heeft zijn carrière per direct beëindigd • De Poolse middenvelder, die in het verleden uitkwam voor onder meer BV Veendam, NEC en SC Heerenveen, was sinds zijn vertrek bij Cracovia Kraków zonder werkgever • Aldaar werd zijn contract, na de degradatie eind vorig seizoen, niet verlengd •

Bron: Vi.nl
Nog een oud interview met hem: http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/inte ... adomski/10

Geweldige speler, altijd één van mijn favoriete spelers geweest.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Ik draag dan ook altijd nog een Heerenveenshirt met zijn naam erop als ik in het stadion ben.
Held!!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

CrazyArgos schreef:Ik draag dan ook altijd nog een Heerenveenshirt met zijn naam erop als ik in het stadion ben.
Held!!
Ow, ben jij dat!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

De beste speler die we op zijn positie ooit gekend hebben. Heeft hier ook altijd in een hele mooie ploeg kunnen spelen met kerels als Hansson, Vonk, Hansma, Klompe en noem ze allemaal maar op. Speelde in de hoogtijdagen van de club.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

De meest gewaardeerde speler van heerenveen. Bijna elke supporter vindt hem een held!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Mooi filmpje over Arek op de officiële site. Hij was deze week even terug in Heerenveen, en je kan zien dat hij het fijn vind om even terug te zijn.

Sowieso opvallend hoeveel oud spelers er de laatste tijd even terug op het oude nest waren. (Radomski, Djuricic, Hansson, Edman)

Allen hebben ze nog steeds veel waardering voor de club, dat is toch een compliment.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Hij was hier een 5, 6 weken terug al. Begeleidde Steblecki van Cambuur bij zijn transfer. Das wel weer jammer dan. :wink:
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Mooi interview met Arek, was afgelopen maandag bij JH, leuk om hem weer te zien!
In die tijd een geweldige voetballer voor Heerenveen, nee, zo'n type speler missen we op dit moment wel!
Plaats reactie