Daniel Berg Hestad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Misschien handig om het één en ander even op de website te zetten zodat een groter publiek er achter komt wat er allemaal gaande is.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Frisian Viking schreef:Misschien handig om het één en ander even op de website te zetten zodat een groter publiek er achter komt wat er allemaal gaande is.
Haha je kon wel helderziend zijn. Als de tijd rijp is komt er inderdaad één en ander op de diverse fansites te staan, is de bedoeling. Eerst maar even met zijn allen bepalen wat er nu precies moet gebeuren!
schgirl
Nieuw talent
Berichten: 88
Lid geworden op: 14-02-2003 19:28
Locatie: balk

Bericht door schgirl »

Zag hestad vanmiddag nog lopen met een jongetje
sc heerenveen pride of the north
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

En die knuffels voor de wedstrijd, anders ben ik bang dat deze actie wat ondersneeuwt bij eventueel andere "dingen"!!!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ik weet niet of het zo handig is om het voor de wedstrijd te doen. Ten eerste omdat er tijd nodig zal zijn om die dingen van het veld te halen en tweede omdat ik me voor kan stellen dat Hestad (en zijn collega's) zich dan nog willen concentreren op voetballen. Meestal is er wel een spreekstalmeester die de spelers die afscheid nemen aankondigt en vaak zeggen ze ook nog wel wat. Dat kan ook een goed moment zijn. Denk ik. Heb er ook geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Hartstikke goed initiatief Martsje.
Ik hoor wel even hoeveel geld er bijeen moet komen.Mijn (financiele) steun heb je.
Misschien is het een idee om de rest van het bedrag te doneren aan een (eventuele) stichting die onderzoek doet naar het soort ziektes waar zijn zoon aan lijdt?
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Sahu: geniaal idee!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Jeroen schreef:Haha je kon wel helderziend zijn.
Je weet maar nooit :wink: .
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Als je die knuffels inzamelt, en vanaf 1 vak(bijv. 27) gooit, geeft dat denk ik het mooiste gezicht. Ik ben het dus zeker eens met het idee van de knuffels, en dat ze het op moeten ruimen, da's dan jammer. En ik denk niet dat het de spelers uit de concentratie zal houden, er gebeurt wel meer in stadions voor de wedstrijden, en misschien gaat Hestad hier (nog) beter van spelen!
Corruption is everywhere, fight it!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Let wel...Er kunnen sancties volgen van de KNVB als men dingen op het veld werpt!!
Graaijax Hamsterdam!!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Bij de KNVB werken ambtenaren. Die zullen toch op zondag niet opletten? Ik denk overigens wel dat een en ander in ieder geval bij de club gemeld moet worden, al was het maar om te voorkomen dat mensen voor, tijdens of na zo'n actie moeilijk gaan doen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Poenkt schreef:Let wel...Er kunnen sancties volgen van de KNVB als men dingen op het veld werpt!!
Ook als dit na de wedstrijd gebeurd bij het afscheid nemen van spelers?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Het lijkt me het belangerijkste dat het wel van te voren wordt aangekondigd. Als je een grote actie wilt organiseren moet je wel veel mensen mee krijgen. dus plaats tegen die tijd even een berichtje op diverse fansites.

Over die knuffelactie: ik doe mee! (lijkt me handiger om dit na de wedstrijd te doen. (zou toch ronduit slecht zijn als hestad hierdoor uit zijn concentratie komt)
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Jeroen schreef:Even kort samenvattend:
  • Martsje bekijkt of het mogelijk is om een shirt in te lijsten tegen een redelijk bedrag
  • Wij als supporters willen knuffels op het veld gooien (iedereen mee eens?)
  • Er moeten een paar spandoeken komen, in het Noors voor Hestad
  • edit: Hakansson speelt dan nog met RBC en zullen we dus later afscheid van moeten nemen
Lijkt me een schitterend gebaar!
Lijken me prachtige ideeen. Aangezien ik echter nooit bij een wedstrijd ben - dus daarom ook niets kan doen aan zijn afscheid - kan ik op z'n minst wel wat Noorse woorden voor jullie uit de kast halen, mocht dat nodig zijn. Ik ben bevriend met een Noor... en wel meerdere andere uit het buitenland.

Ik heb alvast gevraagd om deze woorden te vertalen:
'Bedankt voor alles' is "Takk for alt"
'Het was een geweldige tijd' is "Det var en hyggelig tid"
'We zullen je niet vergeten' is "Vi kommer ikke til å glemme deg"
En 'veel succes, en hou je taai' is "Lykke til og ta vare på deg selv".
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Op de tribune zit bij elke wedstrijd een waarnemer van de KNVB. Deze meld alle voorvallen aan de KNVB. Het te vroeg weghalen van spandoeken in het OPS, heeft al diverse keren tot klachten geleid...Ga er niet zo maar vanuit dat het is toegestaan...
Graaijax Hamsterdam!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Even een telefoontje naar RKC hoe ze het daar gedaan hebben...
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Welke KNVB-ambtenaar geeft er nou een boete omdat er knuffels op het veld worden gegooid voor een dergelijk doel? Dat gebeurt gewoon niet. Den Haag heeft het ook al eens gedaan voor Adelaar.

Verder allemaal prima ideeen. Maar als we dat shirt willen kopen en in willen lijsten, dan kunnen we daar toch gewoon geld voor inzamelen? Moet niet zo'n probleem zijn. Martsje wil het kortsluiten met het shirt en de lijst, misschien kan dan van het eventueel resterende geld nog knuffels gekocht worden. Toch?

En ik ben het met Forza eens om het dan na de wedstrijd uit te voeren. Als we er dan voor zorgen dat we zo veel mogelijk knuffels in de vakken 26 en 27 verzamelen en overleggen met de club dat Hestad een rondje maakt ('alla Meinseth'), dan kunnen die knuffels dan op het veld gegooid worden.

Moet Torcida della Nord ook weer in actie komen?
(heb hier nog 30 meter stof liggen)
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Ik doe mee. Ben blij met dit soort acties vanuit het publiek. Spelers die iets voor je club hebben betekend of nog steeds betekenen verdienen idd een gebaar!!!
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Prachtig, dat afscheid van Meinseth. Ik was toen acht jaar, maar wat ik mij er van kan herinneren was geweldig. Volgens mij werd hij vroegtijdig gewisseld. Hij vertelde waarom hij stopte (iets met de spieren dacht ik) en er was verschrikkelijk veel vuurwerk. Je hoorde hem wel, maar je zag hem niet.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Nou Roelof, een aantal spandoeken zijn natuurlijk welkom en ik weet niet of jij een vrije dag wilt gaan zitten knutselen 8) Er zijn al voorbeelden van teksten genoemd, dus aan inspiratie geen gebrek.
En wat je verder met die lap stof wilt: verzin maar wat leuks :mrgreen:

Sahu: top idee van je. Het lijkt me niet praktisch als iedereen kleine bedragjes op mijn rekening stort en dat ik dan het overblijvende weer ergens anders heen moet storten. Is het mogelijk dat bijv. iemand van Nieuw Noord of zo het geld cash int o.i.d. en dat ik bijvoorbeeld de rekening voor het shirt naar NN stuur? Dan hebben ze alles op papier en is exact duidelijk wat alles gekost heeft. Uiteraard geef ik van te voren hier op het forum de verwachte kosten aan, dan weet iedereen wat er van hem/haar eventueel verwacht wordt.

Die knuffels kunnen inderdaad bij een ererondje gegooid worden, daar kan geen mens volgens mij problemen mee hebben en welke ambtenaar daar wel moeilijk over doet, die komt maar naar mij en ik flikker hem hoogstpersoonlijk achter die knuffels aan het veld op :upto:

Nog een aardigheidje: never walk alone?
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

Nog een aardigheidje: never walk alone?
vanavond bij Liverpool hebben we in ieder geval allemaal kunnen zien hoe het moet
kippevelmomentje
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik ben helemaal voor en doneer hierbij vast de eerste (als ik goed gelezen heb) €10,- voor het shirt Martsje!

Knuffelactie moeten we gewoon zaterdag al promoten bijvoorbeeld! Posters in de gracht ophangen en dan gewoon iedereen oproepen tegen NEC een knuffel mee te nemen. Kleine uitleg erbij en klaar volgens mij.

Spandoeken: vorig jaar ben ik toch wel even bezig geweest met die doeken voor JOHAN, HANS, RONNIE en TIEME (Oosttribune)- ook omdat ik ze niet gespoten had, maar voor Hestad kan het ook eenvoudiger denk ik. Gewoon een mooie Noorse tekst en die dan op Oost of Zuid hangen. Roelof, ik wil wel helpen spuiten, geen probleem! (André, mond dicht! :mrgreen:)

Je kunt verder alleen iets voor spelers doen als je zeker weet dat ze weg gaan. Een doekje voor Jesper is natuurlijk hartstikke leuk, maar je hebt er weinig aan als hij er zelf niet bij is (wat dus het geval is).
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Trouwens, voor de tekst op het spandoek opteer ik voor:

"Daniel, takk for alt! Vi kommer ikke til å glemme deg!"

Daniel, bedankt voor alles! We zullen je nooit vergeten! (Met dank aan Fladian dus.)
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Het zou mooi zijn het hele gezin Hestad (op het veld) in het zonnetje te zetten. Er is overigens ook zo'n schilder die spelers schildert (als ze international zijn, meen ik).
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Gekko schreef:Het zou mooi zijn het hele gezin Hestad (op het veld) in het zonnetje te zetten. Er is overigens ook zo'n schilder die spelers schildert (als ze international zijn, meen ik).
Klopt, in de business-suites hangen allemaal schilderijen van (met name) oud-spelers. Je ziet alleen het hoofd (en het bovenste gedeelte van de borst), en ze hebben het shirt van hun land aan.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Frisian Viking schreef:Klopt, in de business-suites hangen allemaal schilderijen van (met name) oud-spelers. Je ziet alleen het hoofd (en het bovenste gedeelte van de borst), en ze hebben het shirt van hun land aan.
Allemaal schilderijen?? Hoeveel internationals hebben we dan bij Heerenveen gehad?
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Fotze schreef: Allemaal schilderijen?? Hoeveel internationals hebben we dan bij Heerenveen gehad?
Ik ben in één geweest. En daar heb ik Nurmela en Kist zien hangen. Ook als je langs andere suites loopt zie je ze hangen. Als ik nog een keer met m'n pa mee mag zal ik wel even goed kijken wie er nog meer hangen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Oké. Maar laten we nu niet afdwalen door het te hebben over hoeveel internationals we wel/niet gehad hebben.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Sorry Nielshh.... :oops:

Ik ben ook wel voor een leuk afscheidscadeau voor Daniel. Ik zal het forum in de gaten houden over hoe en wat. En wil eventueel ook wel een donatie hiervoor doen.
Wie moet er kapot?
dutchproud
Invaller
Berichten: 334
Lid geworden op: 07-12-2004 17:58
Locatie: It ' Hearrenfean
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

weet iemand ook waar je fakkels/bengaals vuur kunt kopen :?:

Ik zou dan wel fakkels willen halen als jullie dat ook willen gebruiken :?: ( of mag dat niet :!: )

Ik heb gehoord dat er allemaal verschillende soorten zijn.
Wat voor soort wordt er dan het meest gebruikt in stadion, dan weet ik waar ik naar moet vragen.

B.V.D. 8)
niels aka DP
Never Change a Winning Team !!
Plaats reactie