Daniel Berg Hestad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Arjen schreef:Misschien wil Heerenveen zelf wel optreden als shirts "sponsor" ze zullen als club toch ook wel iets aanbieden. Dan zouden wij bijvoorbeeld twee mega knuffels kunnen kopen en aanbieden aan beide kinderen.

Lees jij het topic wel door Arjen??? :mrgreen:
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Een combinatie: 2 megaknuffels met heerenveenshirts aan!! De knuffels gekocht door de supporters...de shirts beschikbaar gesteld door de club!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Wij hoeven hier toch geen actie te bedenken die de club uit gaat voeren? het wordt toch de actie van de supporters?

Verder: top actie. mijn (financiele) steun zal er zijn!

PS. Als we willen dat dit een verrasing blijft voor de familie hestad moet je het natuurlijk niet door de leeuwarder courant en omrop fryslan publiek laten maken...
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Euh, wordt lastig om zo een concreet omlijnd plan samen te stellen mensen... Steeds weer nieuwe ideeën en opties. We hebben niet zo enorm lang de tijd, helaas. Een en ander is wel te realiseren, maar dan moeten we nu echt een paar knopen doorhakken.

Persoonlijk zeg ik dit:
- Shirts met namen van kinderen die ze zelf kunnen dragen. Lopen ze er straks stoer bij in Noorwegen.
- Ingelijst shirt voor Hestad met 'Superfriser' en z'n rugnummer er onder.
- Knuffels op het veld vanuit het hele stadion.
- Spandoek met afbeelding a la Petter en dan de tekst 'Daniel, bedankt voor alles! We zullen je nooit vergeten!' (In het Noors natuurlijk, maar even geen zin om terug te scrollen.)
- Hopelijk een ereronde met het hele gezin.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nielshh schreef:Euh, wordt lastig om zo een concreet omlijnd plan samen te stellen mensen... Steeds weer nieuwe ideeën en opties. We hebben niet zo enorm lang de tijd, helaas. Een en ander is wel te realiseren, maar dan moeten we nu echt een paar knopen doorhakken.

Persoonlijk zeg ik dit:
- Shirts met namen van kinderen die ze zelf kunnen dragen. Lopen ze er straks stoer bij in Noorwegen.
- Ingelijst shirt voor Hestad met 'Superfriser' en z'n rugnummer er onder.
- Knuffels op het veld vanuit het hele stadion.
- Spandoek met afbeelding a la Petter en dan de tekst 'Daniel, bedankt voor alles! We zullen je nooit vergeten!' (In het Noors natuurlijk, maar even geen zin om terug te scrollen.)
- Hopelijk een ereronde met het hele gezin.
ben ik voor!
Jesper
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-03-2005 09:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Jesper »

Dat moet toch te halen zijn!! Prima plan!!
Wat?
Folkert
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 18-09-2004 11:49
Locatie: Valkenswaard

Bericht door Folkert »

Knuffels op het veld vanuit het hele stadion.
Deed RKC toen ook bij Schreuder, in een iets andere situatie...
Flean op!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Folkert schreef: Deed RKC toen ook bij Schreuder, in een iets andere situatie...
Zo heel anders is het niet, bovendien, we hoeven niet altijd orgineel te zijn!
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Folkert, ik begrijp waar je op doelt en het is meteen even mijn kleine probleempje met het knuffelproject. Begrijp met niet verkeerd ik zal de laatste zijn om te zeggen dat we het niet moeten doen, maar dat met Schreuder was toen hartverscheurend.
Folkert
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 18-09-2004 11:49
Locatie: Valkenswaard

Bericht door Folkert »

Tja, zelf vond ik het iets wat heel persoonlijk voor Schreuder was bedoeld..
Flean op!
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Ik voel me dus op dat punt ook een beetje dubbel, je wilt ook niet totaal onbedoeld mensen voor het hoofd stoten met zo'n actie.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

ik doe mee :D .
Leuke ideeen allemaal........
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Den Haag heeft het daarna ook voor het dochtertje van Adelaar gedaan... Ik vind het een goed idee tenzij iemand natuurlijk met een beter idee komt.. Folkert?
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik denk niet dat je deze twee zaken moet gaan vergelijken. Schreuders geval is natuurlijk enorm triest, maar Hestads situatie is dat ook. Alleen op een andere manier.

Het lijkt me sterk als je Schreuder voor het hoofd stoot door zoiets te doen...
Folkert
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 18-09-2004 11:49
Locatie: Valkenswaard

Bericht door Folkert »

Niet Schreuders hoofd, eerder van de RKC-aanhang

Ik zal ook wel eens even goed nadenken.. :wink:
Flean op!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

AIK schreef:
fakkels kunnen volgens mij wel. in de thuiswedstrijd tegen fc twente had twente-supporters ook fakkels. en rookmakers ofzo.
Denk je dat sc Heerenveen hiervoor toestemming heeft gegeven?? Ik kan je zeggen dat dat absoluut niet is gebeurd. Nogmaals.... vuurwerk mag in het algemeen alleen op 31 december tussen 10.00 en 1 januari 02.00 uur tot ontbranding worden gebracht. Op andere momenten mag alleen een professioneel bedrijf dat doen.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Zo, het contact met de club is gelegd. Het hele idee voor Hestad gaat mee in het directie-overleg van maandag, waar sowieso dit onderwerp al aan de orde zou komen. We moeten nu dus snel het conceptplan afronden lijkt me. Ik heb afgesproken dat ik het idee nog even op papier zet en doormail vandaag.
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Persoonlijk zie ik geen probleem met een eventuele knuffel-aktie! Dan zou je namelijk nooit meer iets kunnen doen want er worden zoveel dingen gekopieerd. Gewoon omdat het anderen ook weer op iedeeën brengt.
Maar goed, we kunnen ook voor 2 grote knuffels kiezen. Misschien is het al gemeld maar hoe oud zijn de 2 (b)engels eigenlijk van Hestad?
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

We moeten dus aanstaande zaterdag het geld zien in te zamelen.
Een €200 hebben we wel nodig. (3 shirts en spandoek)

Kortste klap lijkt me om bij het huisje van NN het geld in te leveren. Evenals met de vlaggen actie. Meteen een mooie gelegenheid voor Eric en Friesche #1 om de vlaggen nog even te betalen! :mrgreen:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Een €200 hebben we wel nodig. (3 shirts en spandoek)
Via Danny moeten we toch op een mooi(er) prijsje voor die shirts kunnen komen lijkt me?!?

Voor zaterdag: in ieder geval collecteren dus en posters ophangen met verhaal knuffels!
schgirl
Nieuw talent
Berichten: 88
Lid geworden op: 14-02-2003 19:28
Locatie: balk

Bericht door schgirl »

Zijn 2 kinderen heten: Tobias van 4 jaar
Jonathan van 2 jaar
sc heerenveen pride of the north
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

schgirl schreef:Zijn 2 kinderen heten: Tobias van 4 jaar
Jonathan van 2 jaar
Hey cool! En mag ik vragen hoe je dat weet? bedoel moeten wel zeker weten natuurlijk, staat zo raar die verkeerde namen op een shirt!

Mmm..kleine kids....kunnen natuurlijk gewoon kleine shirts kopen, maar die kunnen ze niet zo lang aan. Nou hoeft dat ook niet persé natuurlijk.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Om de geest van eerdere knuffelacties te gebruiken maar toch onderscheid te houden kun je, denk ik, beter twee grote knuffels doen met Heerenveen shirt. Een stroom aan knuffels is mooi voor het oog maar de koters hebben er minder aan. Twee grote knuffels, op het veld overhandigen, door Martsje als initiator namens al die anderen die het gevoel delen die dat staand, applaudiserend, zijn naam scanderend of wat er ook maar spontaan opkomt, ondersteunen. Bengaals vuur vind ik niet passen bij het karakter van hetgeen gaat gebeuren. Wel bij feest vanwege het halen van Europees maar niet bij het afscheid. Dat neemt bovendien het zicht weg op wat er gebeurt voor de 'Hestadjes'.
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Was ik weer met een volgende verslagje:

Het shirt voor Hestad zelf wordt geregeld, is ook op tijd klaar. Zodra ik de namen van de jongens zeker weet, kan ik ook de andere twee gaan regelen.
We moeten de shirts wel betalen, maar krijgen de bedrukking cadeau.

Het shirt van Hestad komt op 60 Euro, die kleine shirtjes kosten 50 euro per stuk, maar daar moet wel wat aan te veranderen zijn.
Danny zei dat Mustafa erg duur is met inlijsten, dat komt al gauw op zo'n 100 euro. Niettemin zal ik hem eerst even bellen of we tegen materiaalkosten dat shirt kunnen inlijsten bij hem, want het is best een secuur klusje en ik ben niet zo'n crea-bea die dat even voor elkaar bokst.

Nu nog even een koperen plaatje met inscriptie regelen, maar ook dat is al zo goed als rond.

Groetjes,
Martsje
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Zo, nog even met Mustafa gebeld en die lijst het shirt in voor 72 Euro, dus we hoeven geen btw te betalen.

Wel moet het factuuradres dan ook even naar Mustafa gestuurd worden.

Exclusief de shirtjes van de jongens zitten we dan op 132 Euro. Die andere twee shirtjes er nog bij en een paar knuffels, dan gaat het nog leuk in de papieren lopen, maar dat moet dan maar even.

Even voor de gulle gevers onder ons: we hebben een bedrag nodig van iets meer dan 200 euro zoals het nu staat.

Het lijkt mij het beste dat we dit geld allemaal inleveren bij NN en degenen die dat niet kunnen, maar wel willen doneren, of die even een bedrag overmaken (naar NN, lijkt mij het beste, maar dat laat ik aan Niels over) en dan onder vermelding van Hestad.

Ik had hier en daar al wat geluiden gehoord van mensen die willen bijdragen, kunnen we even inventariseren wie er allemaal mee willen dokken? Dan kunnen we de kosten een beetje verdelen.

IK BETAAL OOK MEE! (Tsja, wie zal dat nog verbazen?)
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Doe effe een bus neerzetten bij NN de komende wedstrijd en zet dat ook even op de papiertjes. Vaak hebben mensen nog wel wat kleingeld wat ze erin willen gooien en ik kan je vertellen dat het dan errug hard kan gaan!

Ik ben er zelf niet zaterdag....kan ik ergens anders doneren?
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik zal zaterdag € 10,00 in de pot bij het NN-huisje doen - prima aktie Martsje !
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Daniel staat vandaag in de VI in de rubriek Persoonlijk en daar staan de namen van zijn kinderen ook bij: Tobias(4) en Jonathan(2) dus..
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

ik wil ook wel graag meebetalen aan deze actie! kan geld bij grunn-uit geven of kan ik iets overboeken??? zeg het maar. Ik kan niet meer naar Heerenveen dit jaar behalve dan de uitwedsrijd tegen groningen..
St James' Park!!!
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Mooi initiatief. Zal ook doneren en tevens wat vrienden er op aan spreken om dat te doen! Succes verder.
Petter Hansson, rots in de branding.
Plaats reactie