Daniel Berg Hestad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Squerrel » 20-05-2005 23:22

Poenkt schreef:
Martsje de Jong schreef: maar dan zou ik het persoonlijk leuk vinden als Lipton het geeft, omdat hij echt een enorme fan is van Hestad.



Komt de wedstrijd op Canal+ dan? Daar ken Lipton alleen maar van. Kan ik dat shirt niet overhandigen? :wink:


Jij hebt tenminste nog 2 wedstrijden van heerenveen gezien poenkt :mrgreen:
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Poenkt » 20-05-2005 23:26

Squerrel schreef:
Jij hebt tenminste nog 2 wedstrijden van Heerenveen gezien poenkt :mrgreen:


Ik heb zelfs vlak voor mijn neus zien scoren :oops: ...wie kan me dat navertellen?..Nee, niet jij Rimmer, want je stond achter me. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Forza » 20-05-2005 23:35

Ben blij dat ik uiteindelijk er toch voor gekozen heb om niet mee te betalen als ik lees dat ENE lipton het aan Hestad mag/gaat?? geven. Ik doe het dan ook niet zo diplomatiek als Arnoud Die lipton is (in mijn ogen) dus gewoon een LAMLUL eerste klas, altijd meningen en grote bekken hier en (bijna) nooit bij een wedstrijd. Dus ik ben het absoluut niet met je eens Martsje, al heb ik dan geen enkel recht van spreken omdat ik niet betaald heb maar wilde het wel even kwijt.


Tsjongejonge, er stond alleen maar dat ze het persoonlijk leuk zou vinden... Gelukkig zijn er genoeg andere alternatieven aangedragen en is het voor iedereen duidelijk wat er wanneer gaat gebeuren :?
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Frisian » 21-05-2005 07:30

Poenkt schreef:
Martsje de Jong schreef: maar dan zou ik het persoonlijk leuk vinden als Lipton het geeft, omdat hij echt een enorme fan is van Hestad.



Komt de wedstrijd op Canal+ dan? Daar ken Lipton alleen maar van. Kan ik dat shirt niet overhandigen? :wink:

Dan word je wel ontmaskerd Poenkt, dan weet iedereen gelijk wie je bent. :wink:
Tenminste degene die niet in Grunn waren. :mrgreen:
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Martsje de Jong » 21-05-2005 07:36

Jongens, hij krijgt het gewoon na de wedstrijd.
Mijn lieftallige wederhelft wil wel zo vriendelijk zijn het shirt af te leveren bij de stand van Nieuw Noord voor de wedstrijd en van daaruit zal iemand het overhandigen.
Wie dat wordt zal mij eerlijk gezegd een worst wezen.
Ik ga me niet verantwoorden voor mijn suggesties, maar toch een beetje: ik weet echt niet wie van het forum bij hoeveel wedstrijden aanwezig is en persoonlijk vind ik dat ook niet echt een argument om iemand wel of niet wat te laten overhandigen. Alsof Daniel weet wie van jullie er hoe vaak en waar op de tribune zit. Zout op, het gaat om het gebaar. Iemand zonder seizoenskaart kan net zo hartstochtelijk fan zijn als iemand met. Even ter verduidelijking dus.

Maar goed, dat shirt wordt na de wedstrijd in het FFP overhandigd en wie dat doet maken ze bij NN wel uit. Die hebben tenslotte de actie ondersteund en alles mogelijk gemaakt qua organisatie en zo.

Squerrel, ik ben blij te horen dat jij je gesteund voelt door het feit dat niet de persoon van jouw keuze het shirt overhandigt. Lekker belangrijk toch? In ieder geval een stuk belangrijker dan het feit dat we als supporters met elkaar afscheid nemen van een voetballer die we graag een hart onder de riem steken voor zijn vertrek.
Martsje de Jong
Nieuw talent
 
Berichten: 149
Geregistreerd op: 03-12-2002 09:59
Woonplaats: Beetgum

Berichtdoor Poenkt » 21-05-2005 11:46

Frisian schreef:Dan word je wel ontmaskerd Poenkt, dan weet iedereen gelijk wie je bent. :wink:
Tenminste degene die niet in Grunn waren. :mrgreen:


En dan?
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Roelof » 21-05-2005 12:54

Mijn lieftallige wederhelft wil wel zo vriendelijk zijn het shirt af te leveren bij de stand van Nieuw Noord voor de wedstrijd en van daaruit zal iemand het overhandigen.


Uche, uche...wie?
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Skip » 21-05-2005 15:23

Wijze woorden Martsje! Een prima actie bedenken, zelf voor een groot deel voorbereiden, maar bij het moment supreme op de achtergrond blijven. Ieder z'n eigen stijl, maar ik vind dit klasse!
Skip
Selectiespeler
 
Berichten: 266
Geregistreerd op: 03-05-2004 14:28

Berichtdoor eddie » 21-05-2005 17:27

Martsje, een simpelere oplossing zou zijn dat je man thuis blijft en op de kleine past. Moet toch onderling op te lossen zijn! Zo niet, dan lijkt mij je man de juiste persoon om het kado namens jou te overhandigen aan Hestad. Al me met al in mijn ogen dus eigenlijk geen groot probleem.
eddie
Nieuw talent
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:27

Berichtdoor the rockII » 21-05-2005 18:21

Martsje: alle respect voor je actie en de tijd die je hieraan hebt besteed. Toch vind ik het nogal vreemd dat je zelf niet naar FFP kan komen om het te overhandigen.

Je geeft aan dat het shirt afgegeven wordt bij het NN hokje en dat ze (we) het daar wel regelen. Ik weet van niets, maar misschien een of meer andere bestuursleden wel. Persoonlijk vind ik het een beetje raar dat NN dit dan maar moet regelen. Het is per slot van rekening geen actie van NN, maar van een aantal supporters. Er is vast wel een supporter die heeft bijgedragen aan de actie en die het shirt wil overhandigen...of niet?
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Martsje de Jong » 21-05-2005 19:32

The Rock en verder iedereen anders die het wil weten,

Ik heb het tot nog toe allemaal prettig geregeld met Nielshh, die veel geregeld heeft omtrent deze huldiging. Bijvoorbeeld dat het dus om kwart over vijf in het FFP op het grote podium plaats zal vinden. Verder heeft hij er voor gezorgd dat er geld ingezameld werd en alles steeds met mij kortgesloten. Kortom, perfect voor elkaar en Niels hoort bij Nieuw Noord (dacht ik tenminste) en vandaar mijn verwijzing naar Nieuw Noord. Maar ik begrijp dat jij er liever niet mee gelinkt wil worden :blbl:

Om eerlijk te zijn mensen, ik ben hier 15 pagina's geleden met een vraag gekomen of het leuk was iets te doen, vervolgens zijn we op een aantal ideeën gekomen, waarvan ik die van het shirt heb uitgevoerd. Ingelijst en met een messing-plaatje erin met een daarop in het Noors een korte tekst ten afscheid. Twee keer voor van Beetgum naar Heerenveen gekloot en weer terug, met veel gedonder toch nog op tijd het plaatje gekregen en alle mogelijke moeite gedaan om er zondag bij te kunnen zijn. Al hoe graag ik ook wil, ik kan gewoon echt niet. Ik snap dan ook niet waarom daar wat een dubieus punt van wordt gemaakt door jou. Lullig! We hebben hier onderhand al heel wat gemiep en gemekker gehad over het hoe en waarom, maar over het algemeen was de sfeer super positief. Nu begin jij weer, eerlijk gezegd heb ik er spijt van dat we net het shirt bij Roelof gebracht hebben (die het morgen meeneemt naar het stadion), want ik heb de aardigheid er inmiddels wel af.
Martsje de Jong
Nieuw talent
 
Berichten: 149
Geregistreerd op: 03-12-2002 09:59
Woonplaats: Beetgum

Berichtdoor Forza » 21-05-2005 19:41

Roelof de Vries schreef:Uche, uche...wie?


Dan zullen we morgen goed opletten wie er met het ding rondloopt. Dan is dat ook meteen duidelijk! :lol: Voor alle duidelijkheid: ik heb het shirt vanavond bij Roelof afgeleverd omdat dat de kortste weg is richting Nielshhh, die het idd gaat aanbieden. Door omstandigheden wist en weet ik niet hoe laat ik er morgen kan zijn en omdat ik het niet zie zitten om om twee voor half drie met dat ding door een volle gracht te zeulen, heb ik het in goed overleg met Roelof zo geregeld.

En therock... Misschien is het een idee dat je je eerst eens informeert voordat je iets begint te roepen. Dan had het er niet zo lullig uit gezien. Nu weten we allemaal dat je bericht meer over jou zegt, dan over de actie voor Hestad. Jammer.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Arnoud » 21-05-2005 20:20

Laat je niet ontmoedigen Martsje - de aktie die je in gang gezet hebt is gewoon een goede en komt rechtstreeks uit het hart. Dat er gaandeweg dingen anders lopen dan je oorspronkelijk voor ogen stond, dat kan gebeuren. Dat er de nodige mensen zijn die je afzeiken (kritische opmerkingen maken is wat anders) zegt inderdaad meer over die mensen dan over jou.
Er zullen morgen genoeg mensen zijn met digitale camera's dus de overhandiging van het shirt komt onherroepelijk op Feanfans.nl te staan. En die herinnering blijft, de rest vervaagt snel genoeg.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor the rockII » 21-05-2005 20:28

Mijn lieftallige wederhelft wil wel zo vriendelijk zijn het shirt af te leveren bij de stand van Nieuw Noord voor de wedstrijd en van daaruit zal iemand het overhandigen.
Wie dat wordt zal mij eerlijk gezegd een worst wezen.


Daar doelde ik op Martsje. Ik verwijt je helemaal niets. Snap eerlijk gezegd niet dat je zo reageert. Ik wilde enkel aangeven dat het leuker is om iemand het shirt te laten overhandigen die heeft meegewerkt aan de hele actie ipv het bij NN neer te leggen. Bovenstaande tekst van je suggereerd dat wij het maar even uit moeten zoeken. Maar Niels doet het dus...logische keuze aangezien hij er idd. aan mee heeft gewerkt. En ja...hij is net als ikzelf bestuurslid van :stan:.

In ieder geval jammer dat je het niet zelf kunt doen. Klasse actie van je en een mooi gebaar. (voor het geval je nog twijfelt aan mijn mening over de actie)
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor wald pyk » 21-05-2005 20:28

Martsje bedankt dat je dit hebt willen regelen.Dat je het shirt niet zelf kan aanbieden is jammer.Een goede oppas vinden is moeilijk.The rock als je niet met de aktie eens bent
prima,maar ga dan niet met modder gooien en laat ieder in zijn waarde.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor the rockII » 21-05-2005 20:32

The rock als je niet met de aktie eens bent
prima,maar ga dan niet met modder gooien en laat ieder in zijn waarde.


Toch gek dat jullie uit mijn post afleiden dat ik tegen de actie ben. Integendeel :!:
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Martsje de Jong » 21-05-2005 22:55

Veel plezier morgen en ik hoop dat er mooie foto's van gemaakt worden en uiteraard ben ik ook erg benieuwd naar hoe het afscheid was.

Groetjes,
Martsje
Martsje de Jong
Nieuw talent
 
Berichten: 149
Geregistreerd op: 03-12-2002 09:59
Woonplaats: Beetgum

Berichtdoor paparazzi » 22-05-2005 00:06

Waarom wordt er zo moeilijk gedaan over het afleveren van dat shirtje aan Hestad? Eventjes met riemer kortsluiten dat je direct na de wedstrijd even het veld opkomt (wat mij leuker lijkt dan in zo`n stoffig zaaltje) en klaar is kees! ?
En Martsje, inmiddels zal er echt wel iemand via dit forum te vinden zijn die even bij jou wil oppassen, of gaat dat niet zo daar in friesland?
Anders breng je je kind maar hier zondag naartoe in Zuid-Limburg,dan neem ik ze wel even mee naar `t vrijthof in Maastricht waar we dan even een terrasje pakken saampjes, gezellig! :D
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Eastermar » 22-05-2005 08:45

Er gaan geruchten dat Niels een speech van een halfuur gaat houden.
Klasse Niels :stan:
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Squerrel » 22-05-2005 09:07

Eastermar schreef:Er gaan geruchten dat Niels een speech van een halfuur gaat houden.
Klasse Niels :stan:


Heb ik ook gehoord, hup Niels :mrgreen:
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor aardbeitje » 22-05-2005 09:23

in het noors zeker :mrgreen:
zo kan ik ook een speech houden van een half uur
moet je je woordenboek niet vergeten
aardbeitje
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 02-06-2003 17:59

Berichtdoor Forza » 22-05-2005 10:23

Ik hoorde juist dat de speech drie kwartier gaat duren en dat eht in het Fries is! :D Ik hoop maar dat het goed komt met het ding, want bij de overdracht in de binnenstad van Leeuwarden is gisteravond nog bijna een Leeuwarder onthoofd door een niet nader te noemen forum-gebruiker... :shock:
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Jukke » 22-05-2005 16:31

Was een mooi afscheid van Hestad, ook mooi behangrolletje op 24/25

Volgens mij hadden de spelers niet allemaal door dat de knuffels voor HEstad waren :P
Superfriesk Ût Jobbegea
Avatar gebruiker
Jukke
Selectiespeler
 
Berichten: 250
Geregistreerd op: 15-05-2005 21:27
Woonplaats: Hoornsterzwaag / Jubbega

Berichtdoor Edmanian Devil » 22-05-2005 16:48

Ik vond het afscheid van Hestad en Sikora een aanfluiting, om twee redenen:

1. Na het laatste fluitsignaal weet een derde van het publiek niet hoe snel ze weg moeten komen, waardoor ik met vier personen tussen ongeveer 25 lege plekken sta.
2. De club kan ook niks organiseren: "Victor bedankt, dan gaan we snel naar Daniël. Daniël bedankt en dan nu de speler van het jaar....." Misschien moet de voorzitter het publiek de kans geven om de beide spelers een voor een even toe te zingen, in plaats van met een sneltreinvaart het programma af te werken.

Jammer, gemiste kans.
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor armiva » 22-05-2005 17:47

Ik vond wel dat er vanmiddag toch wel veel mensen op hun plaats bleven, i.pv. 10 minuten voor het einde al weggaan. Jammer dat dat bij elke wedstrijd niet zo kan.
armiva
Bankzitter
 
Berichten: 14
Geregistreerd op: 03-12-2002 20:13
Woonplaats: Bolsward

Berichtdoor Currahee » 22-05-2005 18:49

Martsje bedankt voor het werk wat je verzet hebt in deze actie en Daniel was er erg blij mee. Al mag het praatje van de :stan: mensen voortaan wel in het engels :wink: volgens mij heeft hij er niks van verstaan. Maar hij was oprecht blij met het shirt
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Forza » 22-05-2005 19:37

De huldiging op het veld was idd niet denderend. De bijeenkomst in FFP (aaaaaaaaaaargh, wat een naam) maakte heel veel goed. Wat is die Klaas Jan toch een geil ding met zo'n grote pruik op :lol: Hestad was idd blij met zijn cadeautje. En moet dat in het Engels? Vriendschap is een universele taal, dacht ik.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Jaap F. » 22-05-2005 19:54

Forza schreef: Vriendschap is een universele taal, dacht ik.
Dat verwar je met sex, vermoed ik :wink:
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Forza » 22-05-2005 20:01

Dat verwar je met sex, vermoed ik


Huh? Is dat niet hetzelfde? :?
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Currahee » 22-05-2005 20:07

Lol nah het maatke ook niet zoveel uit. En hij was er blij mee maar volgens mij verstond hij er geen bal van wat er gezegt werd. Maar het gaat om het gebaar en dat was perfect.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten