Georgios Samaras

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Wanneer PSV Samaras haalt, hebben ze geen geld meer om Koné aan te trekken lijkt mij; aangezien Koné een miljoen of 9 moet kosten en Samaras ook niet voor een prikke weg gaat hier uit Heerenveen.
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Zelf als PSV SIbon al weet te slijten aan een wanhopige concurrent van ons (vitesse bijvoorbeeld waarvan ze ook geen miljoenen kunnen verwachten) wordt het nog uiterst moeilijk om Samaras te kunnen halen. PSV heeft geen ROOIE CENT]momenteel. Ze zijn al heel blij als ze ongeveer € 1.4 miljoen overhouden van de (eventuele) transfer van Hunt naar Ajax. Kortom, ik zie Samaras niet snel naar PSV vertrekken. Als Sam al weg gaat dan hoop ik echt dat Arsenal hem gaat halen. Alleen al vanwege het feit dat de top 3 dan eens beseft dat buitenlandse clubs de "kweekvijver" Heerenveen ook weten te vinden. Dat kan de onderhandelingspositie van Heerenveen alleen maar versterken! Bovenal hoop en verwacht ik dat Sam nog wel even blijft. Laat Arsenal hem maar kopen en nog even 1,5 jaar aan Heerenveen verhuren om verder te groeien!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

ik hoop alleen dat Samaras niet één of andere gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft..... dat zou ook niet voor het eerst zijn dat we een goeie speler om die reden voor een prikkie zien vertrekken!
Net fan dat benaude!
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Sam zei tegenover Talpa dat hij in de zomer weg zal gaan. Beetje vreemde zaak, ik ben benieuwd. Lijkt me wat voorbarig want hij moet eerst maar wat constanter worden (op links vandaag wel weer goed).

Ik zie de voorhoede dan voorlopig ook zo:

Samaras-Tarvajarvi-Yildrim/Nillson

(afhankelijk van hoe Tarva presteerd).
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Erik de Noorman
Jeugdspeler
Berichten: 42
Lid geworden op: 22-08-2005 11:36

Bericht door Erik de Noorman »

Ik zie de aanval anders.
Yildrim op rechts, Sam in het midden en Nilsson op links.
FF kijken hoe kearny en Tavajarvi zich in de ploeg kunnen knokken en dan hebben we ook nog steur. :D
Maar tarva op de bank ook al doet hij het leuk. Geef Sam het vertrouwen in de spits want hij is een echte spits.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

toch enigzins jammer dat Samaras nu al aangeeft in de zomer weg te willen!

:(
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Onedayflyer schreef:Sam zei tegenover Talpa dat hij in de zomer weg zal gaan.
Volgens mij zei hij dat hij zowizo tot de zomer blijft, dat is heel anders dan dat hij zegt dat hij in de zomer weggaat.
supporter: in voor en tegenspoed
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Frisian schreef: Volgens mij zei hij dat hij zowizo tot de zomer blijft, dat is heel anders dan dat hij zegt dat hij in de zomer weggaat.
ja dat zei hij, wel een beetje vaag :?

hoe lang loopt z'n contract eigenlijk door?
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

ik zou het zonde vinden als hij ons snel gaat verlaten want als hij dit seizoen blijft spelen zoals hij gisteren deed, wordt hij een hele grote! hij moet alleen iets beter met zn kansen omgaan!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

feanfans schreef: hoe lang loopt z'n contract eigenlijk door?
Tot er iemand komt die hem wil kopen.
Anti anti. :)
Superfrieze
Nieuw talent
Berichten: 90
Lid geworden op: 30-10-2005 20:14
Locatie: R'haule

Bericht door Superfrieze »

davp schreef:ik zou het zonde vinden als hij ons snel gaat verlaten want als hij dit seizoen blijft spelen zoals hij gisteren deed, wordt hij een hele grote! hij moet alleen iets beter met zn kansen omgaan!
Heerenveen kan een grote niet houden..
Of de speler moet zelf niet naar een grotere club wille (abe lenstra)
Heerenveen moet de spelers beter make zodat ze snel naar een betere club kunne van dat geld dat heerenveen voor die spelers krijgt kope ze weer nieuwe spelers enzo gaat dat wat rond :roll:
Proud to be a Frisian
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

Op abelenstra.com staat dat hij blijft tot het einde van het seizoen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Het moet NU gebeuren met samaras! Hij moet NU laten zien wat hij waard is...'

Persoonlijk vind ik hem erg sterk aan de bal, kopsterk, goeie dribbel, en zeer technisch begaafd!

Hij moet alleen meer scoren, doelgerichter zijn en niet te veel alleen willen doen. Toch gok ik op nog 10 goaltjes dit seizoen van hem.

Wat denken jullie?
Miereneukert!
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Ik verwacht wel een aantal goals van hem, maar hij zal niet gauw een echte goalgetter worden. Ik zie hem toch liever vanaf de linkerkant komen met z'n schitterende passeerbewegingen. Dan gaat er veel meer dreiging van hem uit.
Hij maakt vast en zeker z'n goals, maar Heerenveen moet toch echt op zoek naar een directe vervanger, want anders kan de 2e competitiehelft nog wel ééns moeilijk worden.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Samaras is een leukere speler om naar te kijken dan Huntelaar!!! Ik zie hem inderdaad ook liever vanaf links al zal ie in de spits ook zijn doelpuntjes wel maken. Er moet echter niet worden gezegd dat ie het nu maar moet laten zien. Dat heeft ie toch wel al. Belangrijke doelpunten gemaakt vorig seizoen en dit seizoen. Kortom, dat is een opmerking die volgens mij niet helemaal past.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Helemaal mee eens.
Ik vind wel dat er sowieso een aanvaller bij moet komen, echt volwaardige aanvallers hebben we namelijk, afgezien van Samas en ( misschien ) Tarvajarvi, niet. Nilsson is echt letterlijk en figuurlijk te licht en Yilderim valt evenmin in die categorie. Het Beloftenteam telt aanvallend wel een paar talenten, maar geen spelers die er meteen zullen staan. Kortom: valt Samaras door b.v een blessure ( dat is denkbaar ) weg, dan zitten we echt met een probleem. Eigenlijk nu al. Wel is het begrijpelijk dat niet meteen de eerste de beste wordt aangetrokken.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Samaras komt beter tot zijn recht naast een bliksemafleider. Als enige centrale spits heeft hij tot dusver moeite gehad het waar te maken. Het kriebelt bij hem maar op bais van zijn prestaties over een langere periode heeft hij nog geen 'grote' transfer afgdwongen.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Je kunt het ook positief bekijken, misschien heeft hij nu de ruimte om het zelf waar te maken. In het verleden was Huntelaar toch eerste keus en dat gaat aan zo'n jongen knagen, nu kan hij een aantal wedstrijden op de spits in zijn ritme komen en kunnen Nilsson en Yildirim aan hem wennen. Ik zeg niet dat hij er meteen staat, maar geef het eerst eens een paar wedstrijden de kans. Misschien valt het wel 100% mee.
Het is maar een spelletje
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

??? Ik blijf me verbazen over sommige mensen hier. Tot het einde waren er mensen die het niet in Huntelaar zagen zitten, hoe dom kan je zijn en nu dit met Samaras, een 2e fenomenale spits die Heerenveen heeft.... Ik zou zeggen; geniet van hem zolang we hem hebben want dit soort spitsen als KJ en Sam zal Heerenveen niet snel weer hebben.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Kijk ook eens op het feyenoord forum. Er zijn daar een aantal gasten die 'zeker weten' vanuit 'betrouwbare bron' dat Sam volgend jaar in de Kuip zal spelen?!!??!?!??

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... 693-50.php

Geniet dus nog maar even van hem, want het zal waarschijnlijk niet zo lang meer duren!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ach, wat moet je daar nou mee? Ik kom regelmatig langs die netwerk forums en als je alles gelooft zou de top3 inmiddels beter dan Chelsea zijn. Dus eerst maar eens wachten op berichten in kranten dan teksten op forums.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zal dat dan dezelfde bron zijn dan die weet te melden dat Samaras in onderhandeling is met Man. City? Wat er allemaal op die forums wordt geroepen moet met een hele grote korrel zout worden genomen. Vooral bij Feyenood.......
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Dat feyenoord.netwerk.to forum is net als het psv.netwerk.to forum niet veel soeps volgens mij. Het kan best zijn dat iemand daar heeft gehoord dat Feyenoord in Sam geinterresseerd is, maar ik kan me absoluut niet voorstellen dat er sprake is geweest van vergaand contact tussen beide partijen op dit moment. Heerenveen zal Sam sowieso niet nu al gaan verkopen voor de zomer, hij blijft tot aan het einde van het seizoen en dan gaan ze niet nu al praten over een transfer!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Ik denk dat je het kunt vergelijken met menig forum.Ook hier word wel eens rare dingen gemeld via zgn bronnen.Ik zie sammaras in principe overal wel heen gaan.Maar voor nu hoop ik dat hij het hier maakt.Alle ogen op hem gericht.Alleen soms eens wat minder pielen...
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Die ene vent op dat Feijenoord forum wil wel wedden om 1000 e dat hij naar hun toekomt in de zomer.De tijd zal het leren.
Gebruikersavatar
hannepan
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 01-08-2003 13:08
Locatie: Groningen

Bericht door hannepan »

ik geloof er niks van, waarom zou Samaras nu voor Feyenoord kiezen terwijl hij aan het eind v/h seizoen misschien naar allemaal andere (betere) clubs kan dan Feyenoord.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Omdat hij zich misschien eerst wil bewijzen bij een Nederlandse topclub voordat hij naar het 'buitenland' vertrekt. Een logische stap lijkt me, net als Huntelaar.
Plaats reactie