Georgios Samaras

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Lipton » 26-06-2007 22:45

Tsja, ik vond het wel wat slapjes van dat Samaras beslist weg wou, wat 1 wissel wel niet met iemand kan doen...
Maar ik zie hem wel graag terug komen, hij was teminsten iemand die er 200% voor ging, dat kon ik wel altijd van hem warderen.

Maar het hoeft niet, zolang Nilsson en Alves nog bij Heerenveen spelen hoeft er eigenlijk niks aangetrokken te worden.
En misschien is het beter dat Samaras pas over een jaar of 9/10 terug komt, als zijn carriere er zo goed als op zit.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor oldtimer » 26-06-2007 23:16

Zou Samaras nu werkelijk zijn weggegaan vanwege een ruzie of omdat hij een keer werd gewisseld? Dat is toch een naieve gedachte! Hoeveel verdiende hij ook al weer in Manchester? Hij is beroepsvoetballer en een conflict is gauw geforceerd. hoor. Ik heb hem nooit iets kwalijk genomen, zo werkt dat kennelijk in deze branche.
Hij mag van mij ook probleemloos terugkeren, maar ik zie hem dat niet doen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor hansrob » 27-06-2007 06:53

oldtimer schreef: Hoeveel verdiende hij ook al weer in Manchester?


25000,-- pond bruto per week
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Avatar gebruiker
hansrob
Basisspeler
 
Berichten: 871
Geregistreerd op: 16-06-2005 22:04

Berichtdoor drika746 » 27-06-2007 07:05

Hij werd 2 keer na een halfuur gewisseld, terwijl ook hij een momenten speler is zoals Alves.
Daarnaast stond hij niet altijd in de basis, als je dan de kans krijgt op een dergelijke transfer is dat niet onbegrijpelijk dat ie weg wil :erm:
Het moment en de manier waarop kwam de club niet heel goed uit, maar ik denk niet dat samaras dat zelf bedacht heeft. Waarschijnlijk zag zijn zaakwaarnemer een commissie door zijn vingers glippen en wou die de transfer er door drukken.Dan moet je als 19/20 jarige wel ruggegraat hebben om er tegen in te gaan, hem is waarschijnlijk ook een paradijs voor geschetst.
Ik nam het hem wel kwalijk toen omdat het ons niet goed uitkwam, maar heb altijd voor hem gehoopt dat hij het zou maken in Engeland, dat is tot op heden niet gelukt en als hij nog steeds een beetje tegen een balletje aan kan trappen komt hij nu terug zijn periode bij de club af te maken zoals hij had moeten doen.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Hielke » 27-06-2007 08:08

Feyenoord wil Samaras.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Berichtdoor Ebiede » 27-06-2007 08:17

SCH017 schreef:Feyenoord wil Samaras.


Als je het zo brengt geloof ik je gelijk.

Waar is je bon?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor Booijstra » 27-06-2007 08:41

Feyenoord wil zo langzamerhand iedereen die is afgeschreven bij een top- club, maar ik moet nog maar zien wie er allemaal naar Rotterdam komen.
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 27-06-2007 09:59

Voetbalonline.nl melde het nieuws.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor JayT » 27-06-2007 10:26

Ik persoonlijk betwijfel het ten zeerste dat sammy komt. Financieel gezien is het het grootste struikelblok...Het kan natuurlijk zo zijn dat SCH hem 'uit zijn lijden verlost' daar in City. Iig...tzijn en blijven speculaties.
Overigens denk ik dat je voor eenzelfde bedrag (rond 2-3 miljoen zoals gezegd wordt) ook een technische, maar ook vooral scorende man kunt halen, iets wat Sammy wel wat minder heeft.
Al ligt de prioriteit ergens anders...denk dat je pas over een spits na moet denken als er 1tje weg is...het liefst Lasse Langkous.
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Berichtdoor Superfries88' » 27-06-2007 11:13

Royce_SCH schreef:Als je goed leest is mijn hele verhaal gebazeert op het woordje 'als'.


Als Samaras vandaag z’n rugwervels breekt en nooit meer kan voetballen komt hij ook niet naar ons, dus wat is je punt? Samaras heeft naar mijn mening wel degelijk clubliefde. Dat hij destijds op een vervelende manier is vertrokken is jammer, maar ik geloof hem als hij zegt dat er een goede reden was. Dat hij nog afscheid heeft genomen zegt ook wel iets.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Hielke » 27-06-2007 11:30

Mee eens. Samaras is als klein jochie met z'n vader naar Heerenveen gekomen. Hier moet je alle respect voor hebben. Tuurlijk ging hij op een rotmanier weg. Dit neemt niet weg dat ik me toen in de thuiswedstrijd tegen Sparta enorm geergerd heb aan de fluitconcerten die hem ten deel vielen, in zijn laatste wedstrijd nog wel.

Wat mij betreft: een van de betere Heerenveen-spelers van de laatste jaren. Indien mogelijk: halen!
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Berichtdoor H-J » 27-06-2007 11:32

Het bericht van voetbalonline (is dat betrouwbaar??)

Feyenoord laat oog vallen op Samaras

http://www.voetbalonline.nl, 26 juni 2007 15:26 - Feyenoord heeft zich bij Manchester City gemeld voor de Griekse aanvaller Georgios Samaras. De voormalige aanvaller van Heerenveen mag op huurbasis weg. De Rotterdammers zijn niet de enige die zich gemeld hebben voor de goaltjesdief. Ook Heerenveen, Olympiakos en Real Betis hebben laten weten geïnteresseerd te zijn.

Samaras ging 18 maanden geleden voor 9 miljoen euro van Heerenveen over naar Manchester City. Het afgelopen seizoen is hij nauwelijks aan spelen toe gekomen.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Freeze » 27-06-2007 12:04

The Guardian:

Georgios Samaras wordt genoemd om terug te keren naar de eredivisie. Afgelopen weekend sluimerde al het bericht door dat SC Heerenveen de Griekse aanvaller wil terugkopen. Nu steekt ook de naam van Feyenoord de kop op. Samaras kan in Rotterdam een optie worden wanneer de transfer van Roy Makaay en/of Kenneth Perez geen doorgang vindt.
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Avatar gebruiker
Freeze
Basisspeler
 
Berichten: 626
Geregistreerd op: 15-05-2005 14:57
Woonplaats: Leiden

Berichtdoor geert23 » 27-06-2007 12:53

las net in de nieuwe vi dat samaras wel zou uitkijken naar een terugkeer naar heerenveen!
geert23
Selectiespeler
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: 17-06-2006 08:55

Berichtdoor Frisian Viking » 27-06-2007 13:41

drika746 schreef:Hij werd 2 keer na een halfuur gewisseld, terwijl ook hij een momenten speler is zoals Alves.

Het spijt me wel hoor. Maar een vergelijking tussen Alves en Samaras gaat volledig mank. Alves is vier klassen beter dan Samaras. Sammie is een fantastische voetballer, maar kan natuurlijk lang niet tippen aan Alves.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor oldtimer » 27-06-2007 14:06

Frisian Viking schreef:
drika746 schreef:Hij werd 2 keer na een halfuur gewisseld, terwijl ook hij een momenten speler is zoals Alves.

Het spijt me wel hoor. Maar een vergelijking tussen Alves en Samaras gaat volledig mank. Alves is vier klassen beter dan Samaras. Sammie is een fantastische voetballer, maar kan natuurlijk lang niet tippen aan Alves.


Het verschil is de veel grotere doelgerichtheid en scherpte voor de goal bij Alves.
Hij duikt steeds op het goede moment op als een betere bliksemschicht.
Daarnaast natuurlijk ook zijn soms fenomenale vrije trappen.
Qua individuele actie schat ik Samaras daarentegen hoger in. Hij kon tegensstanders compleet wegspelen, al heb ik daar in Engeland ( op TV ) vrijwel niets meer van gezien.
Mogelijk is hij daar in een keurslijf geperst waar hij niet in thuis hoorde.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Frisian4life » 27-06-2007 14:10

Klose is naar Bayern, waardoor Makaay mag vertrekken, Makaay was persoonlijk al rond met Feyenoord met de komst van Klose zal Bayern ook niet heel moeilijk gaan doen.
Als dit bovenstaande allemaal goed gaat haakt Feyenoord af. Ik ga ervan uit dat Feyenoord geen 2 spitsen haalt.

Dan blijven er nog 4 clubs over als ik de geruchten mag geloven. 2 Griekse (top)clubs maar ik denk niet dat Samaras nu al wil terugkeren. Real Betis, mooie uitdaging voor Samaras, grootste concurrent. Heerenveen is denk ik toch de grootste kanshebber als ik al zijn uitspraken mag geloven in de VI/Feanfan/Engelse kranten.

Laten we het hopen.
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

Berichtdoor drika746 » 27-06-2007 15:30

Frisian Viking schreef:
drika746 schreef:Hij werd 2 keer na een halfuur gewisseld, terwijl ook hij een momenten speler is zoals Alves.

Het spijt me wel hoor. Maar een vergelijking tussen Alves en Samaras gaat volledig mank. Alves is vier klassen beter dan Samaras. Sammie is een fantastische voetballer, maar kan natuurlijk lang niet tippen aan Alves.


Het spijt me wel hoor maar ik heb niet gezegd dat ze evenveel kwaliteit hebben. Onderscheid tussen kwaliteit en speelstijl lijkt wel moeilijk voor jouw :roll:
Een goaltjesdief kan ook bij Milan of bij Kluitjesvoetbalachterdedijk 4 spelen, ze hebben nog wel de zelfde speelstijl, ook al is er een klein verschil in kwaliteit

Samaras is geen speler die de hele wedstrjd aanwezig is Alves ook niet. Je kan een momentenvoetballer niet wisselen omdat hij na een half uur slecht voetbalt. En ook al is Samaras dan lang niet zo goed als Alves, hij heeft genoeg kwaliteit om niet na een half uur gewisseld te worden voor Nilsson of Yildirim.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor mitrita » 27-06-2007 17:50

Alves is 26, Samaras 22.
In 2002 (Alves was 21) scoorde hij 13 (18 wedstrijden).
2 jaar (2004/2005) terug scoorde Samaras 11.
Op dezelde leeftijd ontlopen ze elkaar dus niet zoveel.
Alves is inderdaad nu beter dan Sam, Sam kan zich nog ontwikkelen.
Alves heeft de lat dit seizoen natuurlijk wel erg hoog gelegd.
Dat Alves zich zo zou ontwikkelen dit seizoen konden wij niet vermoeden en zal men ook in Malmo niet gedacht hebben.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Berichtdoor oldtimer » 28-06-2007 11:20

Frisian4life schreef:Klose is naar Bayern, waardoor Makaay mag vertrekken, Makaay was persoonlijk al rond met Feyenoord met de komst van Klose zal Bayern ook niet heel moeilijk gaan doen.
Als dit bovenstaande allemaal goed gaat haakt Feyenoord af. Ik ga ervan uit dat Feyenoord geen 2 spitsen haalt.

Dan blijven er nog 4 clubs over als ik de geruchten mag geloven. 2 Griekse (top)clubs maar ik denk niet dat Samaras nu al wil terugkeren. Real Betis, mooie uitdaging voor Samaras, grootste concurrent. Heerenveen is denk ik toch de grootste kanshebber als ik al zijn uitspraken mag geloven in de VI/Feanfan/Engelse kranten.

Laten we het hopen.


Voor Makaay heeft zich inmiddels ook Wolfsburg gemeld ( trainer Magath is natuurlijk een oude bekende van Makaay ).
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Venderwel » 28-06-2007 11:47

Makaay en Hofland hebben al getekend bij Feyenoord
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Janneman » 28-06-2007 14:50

Wat een terugkeer voor Samaras kan betekenen. Persoonlijk heb ik nooit moeite met deze jongen gehad. Alleen dat onvoorspelbare en lakse in zijn spel maakten hem en geliefd en gehaat. Ik hoop dat hij in Engeland als speler weer een stukje gegroeit is en verder moet het wel goed komen want Samaras wil natuurlijk aantonen dat hij nog steeds goed kan voetballen!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor oldtimer » 28-06-2007 17:06

Hij kan in Engeland in allerlei opzichten zijn gegroeid, maar nauwelijks als voetballer.
Van al die dingen die hem hier " groot " maakten heb ik daar ( ik heb hem zoveel mogelijk op TV gevolgd ) vrijwel nooit iets gezien. Zal ook wel iets te maken hebben met de kwaliteiten van City als geheel, het zag er geregeld totaal niet uit.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor AldeboarNN Fans » 06-07-2007 18:17

Stade Rennes wil Samaras

Ook Stade Rennes aast nu op Georgios Samaras. De aanvaller van Manchester City stond eerder al in de belangstelling van Feyenoord en SC Heerenveen, de club waar hij tussen 2002 en 2006 ook al voor uit kwam. De 22-jarige Samaras zou graag verkassen naar Frankrijk. Nog deze week zal Rennes me de Engelsen om de tafel gaan
Ken-nie Steppe, wel keepen
Avatar gebruiker
AldeboarNN Fans
Basisspeler
 
Berichten: 795
Geregistreerd op: 20-12-2004 18:08
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor hansrob » 06-07-2007 18:27

AldeboarNN Fans schreef:Stade Rennes wil Samaras

Ook Stade Rennes aast nu op Georgios Samaras. De aanvaller van Manchester City stond eerder al in de belangstelling van Feyenoord en SC Heerenveen, de club waar hij tussen 2002 en 2006 ook al voor uit kwam. De 22-jarige Samaras zou graag verkassen naar Frankrijk. Nog deze week zal Rennes me de Engelsen om de tafel gaan


Sammie heeft dit jaar niet in de belangstelling van sc Heerenveen gestaan. Men wist dat het verschil in salaris onoverbrugbaar zou zijn. Daar hij destijds met een verdubbeling van zijn salaris ook niet akkoord wilde gaan lijkt het mij logisch, en de club ook, dat het verschil tussen anderhalve ton (toen bij ons) en 1,3 miljoen (nu bij City) ook nu onoverbrugbaar zal zijn.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Avatar gebruiker
hansrob
Basisspeler
 
Berichten: 871
Geregistreerd op: 16-06-2005 22:04

Berichtdoor drika746 » 07-07-2007 08:08

hansrob schreef:
Sammie heeft dit jaar niet in de belangstelling van sc Heerenveen gestaan. Men wist dat het verschil in salaris onoverbrugbaar zou zijn. Daar hij destijds met een verdubbeling van zijn salaris ook niet akkoord wilde gaan lijkt het mij logisch, en de club ook, dat het verschil tussen anderhalve ton (toen bij ons) en 1,3 miljoen (nu bij City) ook nu onoverbrugbaar zal zijn.


Je kunt die jongen echt wel overtuigen met 4,5 ton en een toekomstige premie bij een transfer, geld was leuk toen het goed ging maar nu wil hij denk ik vooral weer voetballen, zoals hij zelf al eerder zei
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Crash » 10-07-2007 19:09

Manchester City heeft een overeenkomst bereikt met Reginna om Rolando Bianchi over te laten komen naar het City of Manchester Stadium. Met de transfer is waarschijnlijk een bedrag van rond de €13,5m gemoeid. Reginna verwacht de transfer van de 24 jarige aanvaller woensdag rond te hebben.

Bianchi was nummer vier op de topscorerlijst in de Serie A vorig seizoen met 18 doelpunten. Mede dankzij zijn doelpunten heeft Reginna hoge ogen kunnen gooien.

Bron Voetbalprimeur.

Mooi, weer een stapje verder verwijderd van de basis voor Samaras. Mag nu vast wel verkassen. Heerenveen alsnog een optie, nu Sterchele besloten heeft om carriere te maken bij GBA?
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor ItFean82 » 10-07-2007 19:19

Crash schreef:Mooi, weer een stapje verder verwijderd van de basis voor Samaras. Mag nu vast wel verkassen. Heerenveen alsnog een optie, nu Sterchele besloten heeft om carriere te maken bij GBA?


Ja het zou heel mooi zijn als Sammie weer terug komt, maar ik verwacht toch een probleem met zijn salariseisen.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor Anne » 07-08-2007 13:46

'Samaras gaat ook in uitverkoop bij Man City'

7/8/2007 12:56 vi.nl

De koopdrift van Sven-Göran Eriksson heeft gevolgen voor de huidige spelersgroep van Manchester City. Georgios Samaras is een van de potentiële slachtoffers.
Manchester City moet snijden in de selectie en zet daarbij de nodige spelers nadrukkelijk in de etalage. Voor dertigers Danny Mills, Ousmane Dabo en Paul Dickov lijkt geen plaats meer bij The Citizens.

Maar ook de jongere generatie lijkt niet te ontkomen aan een toekomst buiten Manchester. Kasper Schmeichel (20) en Samaras (22) zijn volgens de Engelse media de voornaamste kandidaten voor een transfer.

Samaras heeft niet te klagen over een gebrek aan populariteit. Maar de aanvaller dreigt ten onder te gaan aan de hevige concurrentie, die met de komst van Rolando Bianchi, Valeri Bojinov en Mark Bresciano is toegenomen.

De verkoop van de Griekse international, die anderhalf jaar geleden voor 7,5 miljoen euro werd weggehaald bij SC Heerenveen, biedt ook de mogelijkheid de koopzucht van Eriksson ietwat te compenseren.

De Zweedse manager heeft inmiddels meer dan vijftig miljoen euro uitgegeven. Voor Samaras zijn Middlesbrough, Stade Rennes en RC Lens in de markt.

-----------------------------------
Anne
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 10-06-2005 12:42
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten