Georgios Samaras

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Denk je dat het weekend niet slechter kan......... :urgs: :urgs:

Als Samaras ook vertrekt kunnen de sportieve ambities voor dit seizoen ook de ijskast in. Wel veel geld op de bank, want €8 miljoen is veel, maar wederom moeten bouwen aan een nieuw elftal/voorhoede.
Natuurlijk zal Heerenveen een goede lijst met opvolgers hebben maar of die er meteen staan.... De geruchten worden wel erg serieus dus ik vrees dat we Samaras zaterdag wel eens niet meer in actie konden zien. Ben benieuwd vandaag :evil:
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Ik moet het allemaal nog zien. Ik geloof nog steeds niet dat een club dat bedrag wil ophoesten voor een speler die nog niet op dat niveau zit. Of ze moeten hem hier eerst nog laten 'rijpen'. Maar het lijkt me duidelijk dat hij nog niet klaar is voor de Premier League.

Het zal mij verbazen als hij nu in de winterstop gaat vertrekken. (voor dat bedrag lijkt me het overigens een goede zet....)
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Verbaas me een beetje over de tussenstand van de poll op de site :o

Edit: Zie net dat er nog maar zeven keer gestemt is.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

'Manchester City biedt zeven miljoen voor Samaras'

16/1/2006 9 :28

SC Heerenveen dreigt na Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop ook een tweede belangrijke aanvaller kwijt te raken. Manchester City heeft naar verluidt zeven miljoen euro over voor Georgios Samaras.
Samaras werd al eerder in verband gebracht met een verhuizing naar de Britse eilanden. Arsenal volgt de Griekse spits, terwijl ook Celtic een oogje zou hebben laten vallen op de Heerenveen-spits. Maar Manchester City heeft nu de beste papieren.

Voorzitter Riemer van de Velde bevestigde tegenover Omrop Fryslân de concrete belangstelling van Manchester City. De preses verwacht dat er maandag meer duidelijkheid komt over een eventueel vertrek van Samaras, voor wie naar verluidt in Manchester een contract tot medio 2010 klaarligt.

Samaras heeft in Friesland nog een contract tot medio 2008. Maar de Griek acht de kans groot dat hij eerder afscheid neemt van Heerenveen. 'Als er voor 1 februari een goede club komt, is er de kans dat ik wegga. Dat is onzeker, maar zeker weet ik wel dat ik na dit seizoen vertrek bij Heerenveen en ook uit Nederland', zei Samaras vorige week in de Leeuwarder Courant. 'Ik ben hier nu vijf jaar, ik heb genoeg geleerd. Het wordt tijd om het een niveau hoger te proberen.'


Het staat inmiddels op Vi.nl, dan begin ik me nu wel ernstig zorgen te maken..

Edit: Mocht het doorgaan, en het lijkt door te gaan, dan volgt er wat mij betreft ACTIE waarbij niks en niemand gespaard wordt!!! Je spitsenduo in de winterstop verkopen is NOT DONE!!!
Laatst gewijzigd door Squerrel op 16-01-2006 10:05, 2 keer totaal gewijzigd.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Pfff....dat wordt wat. We moeten als dit doorgaat dus een nieuwe spits inpassen middenin een hartstikke druk programma. Ik baal hier stevig van.
Tja....
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Age Hains Boersma schijnt eerder te komen als Georgios vertrekt!!!
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

rodion schreef:Age Hains Boersma schijnt eerder te komen als Georgios vertrekt!!!
Die Boermsa is er nog helemaal niet klaar voor joh.. die moet eerst een jaartje rijpen in het belofte elftal denk ik...
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Vi citeert ook alleen nog maar de andere bronnen natuurlijk. Niets nieuws onder de zon tot zover.
Maar de andere bronnen geven je inderdaad heel sterk het gevoel dat Groningen uit de laatste match is geweest van Sam. Hoop ook niet dat ze hem nu al verkopen, maardat hij toch het seizoen hier afmaakt. Dan maar direct op de boot zetten die gast. Na zijn uitlatingen in de pers geloof ik er niet in dat hij dan nog dat laatste half jaar serieus loopt te ballen in het Heerenveen shirt.

En uiteraard tijd voor actie als ie weg gaat. We hoeven het als supporter niet te pikken dat er halverwege het seizoen je 2 spitsen verkocht worden :angry:
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

rodion schreef:Age Hains Boersma schijnt eerder te komen als Georgios vertrekt!!!
Wat is je bron voor deze stelling??
Ik geloof hier namelijk niets van omdat hij in alle media heel erg duidelijk aangeeft dat hij bij Sneek blijft tot het eind van het seizoen en dat is voor hem ook het beste. Als ik hem was zou ik gewoon in de zomer beginnen en niet halverwege het seizoen.
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

Het lijkt nu wel haast zeker als alle voetbal site's het nieuws melden. Zal vandaag wel naar buiten komen dan. Werkelijk waar eerst je topscorder verliezen en dan ook nog een smaakmaker kwijt raken. :? Ik hoop dat Riemer een aantal goede vervangers heeft die hier kunnen en willen tekenen, anders dan zie ik het somber in de rest van het seizoen. :urgs:
NN gekkenhuis
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Ik heb geen bron, maar ik verwacht dit gewoon. We moeten ons echter niet zo druk maken. 8mln is een hoop geld en dit kunnen we vast goed investeren. Laat dat maar aan Riemer en Co. over.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Niet te geloven dat Heerenveen dit gebeuren laat....

Ik heb het idee dat er meer achter zit, een conflictje intern ofzo. Sammie was eerst nog 'verliefd' op Heerenveen en een paar maand later lijkt hij naar elke club te willen...

Ik kan het me echt niet begrijpen dat je deze speler op deze leeftijd laat vertrekken!
Net fan dat benaude!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Wat dacht je hoe dat gaat met jongens op die leeftijd. Sam ziet Huntelaar vertrekken en dan gaat het kriebelen: 'dat wil ik ook'. Die jongens verdienen veel, krijgen publiciteit en gaan dromen en sommigen ook zweven. Dat is nog begrijpelijk ook. Er ligt een wereld voor ze open, blijf daar maar eens nuchter onder. Dan kun je niet eens van ze verwachten. Als je koste wat koste die jongens vast wil houden, dan heb je alleen te maken met teleurgestelde spelers waar je de strijd ook niet mee wint.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Niet alleen de club zal blaam treffen wanneer Samaras vertrekt. Van Sammie zelf zou het me ook vies tegen vallen als hij weg gaat, iets meer loyaliteit richting de club had hem niet misstaan..

En dan bedoel ik, wacht tot het einde van het seizoen want je weet dat Hveen momenteel zoekende is zonder Huntelaar.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Daarom verwacht ik dat er iets meer achter zit. Ik heb het idee dat Samaras en Verbeek niet op één lijn zitten en dat ie daarom nu zo geforceerd gaat/wil vertrekken. Hij is in de eerste seizoenshelft al meerdere malen gewisseld (soms terecht en soms onterecht) en hij had misschien verwacht dat hij de diepe spits zou gaan worden na het vertrek van Huntelaar en ook dat is niet het geval!

oh ja, nog iemand bij de training geweest...?
Net fan dat benaude!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

rodion schreef:Age Hains Boersma schijnt eerder te komen als Georgios vertrekt!!!
Dat is leuk maar daar moet ik toch een beetje bij glimlachen.

De spits van VV Sneek zal de verlossing zijn na spelers die naar Ajax en de Premier League verdwijnen?
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Mocht de transfer doorgaan, waar ik wel vanuit ga, dan kan ik niks anders zeggen dan dat Heerenveen een kut beleid voert. Hoe kun je verdomme in godsnaam je beide topscorers in de winterstop verkopen? Het moge duidelijk zijn dat Heerenveen zich dus niet structureel wil mengen in de strijd om een plaats bij de beste vijf. Als supporter word ik hier dus echt niet goed van. Krijg je verdomme 9 miljoen voor Huntelaar, haal je er één of andere vage spits van een hoofdklasser voor terug. Zal voor Samaras straks wel de topscorer van Joure komen. :grmbl:
toni
Bankzitter
Berichten: 163
Lid geworden op: 23-10-2003 10:22
Locatie: Heerenveen

Bericht door toni »

training is nog bezig
Gebruikersavatar
Craig Montgomery
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 20-12-2005 14:50
Locatie: Ik zie het stadion vanuit mijn slaapkamer.

Bericht door Craig Montgomery »

pyter schreef: Zal voor Samaras straks wel de topscorer van Joure komen. :grmbl:
Oane en Age in de spits. :lol:
De "uit-supporters" in vak 22 horen daar niet thuis!!
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Als er mensen vandaag naar de training gaan, kunnen die dan even melden of Sammie op de training was.
Tink om de beam!!!!!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik vind het allemaal wel logisch. Heerenveen vangt gewoon heel veel geld voor deze spelers. Te veel om te weigeren.Tegenover de supporters is het gewoon moeilijk te verkopen, je spitsenkoppel, wat overal geroemd wordt, zal ineens in een weekje vertrekken....

Ook sportief zal dit wellicht zn weerslag hebben...Zeker wanneer ze het overgrote deel van het verdiende geld weer op de bank gaan laten `uitrusten`....

Samaras is soms een baltovenaar, maar hij kan niet 5-10 potten achter elkaar uitblinken. Daarmee heeft hij volgens mij nog lang niet bewezen een stap naar Engeland aan te kunnen.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

robke schreef:Mocht Samaras daadwerkelijk per direct vertrekken dan wordt het tijd voor actie. Zaterdagavond maar wat leuke spreekkoren richting bestuur en technische staf.
Technische staf? Kan me niet voorstellen dat Verbeek blij zal zijn wanneer beide spitsen verkocht worden....
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Misschien kun je een mooi spandoekje maken Robke:

H€€R€NV€€N op weg naar de P(L)AY OFFS!
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
toni
Bankzitter
Berichten: 163
Lid geworden op: 23-10-2003 10:22
Locatie: Heerenveen

Bericht door toni »

hij was wel gewoon op de training
Plaats reactie