Georgios Samaras

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-01-2006 12:15

Feyenoord moet eerst maar eens zorgen dat ze Kuyt verkopen. Eerder kunnen ze Samaras niet halen....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor 30plus » 10-01-2006 08:31

Samaras moet mooi op de linkerkant blijven spelen, hij heeft het al een paar keer in de spits positie mogen proberen en ik vind dat hij spelend op de linkerflank veel gevaarlijker is dan in de spits, dat betekent dat Samaras dus niet de opvolger van Huntelaar wordt, daarvoor zal een andere speler aangekocht moeten worden.
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Atinovic » 10-01-2006 10:39

30plus schreef:Samaras moet mooi op de linkerkant blijven spelen, hij heeft het al een paar keer in de spits positie mogen proberen en ik vind dat hij spelend op de linkerflank veel gevaarlijker is dan in de spits, dat betekent dat Samaras dus niet de opvolger van Huntelaar wordt, daarvoor zal een andere speler aangekocht moeten worden.


Als je dat echt vind dan zou wellicht Hoogendorp de beste keuze zijn. Maar aan de andere kant heeft Babel het voordeel dat hij op links kan spelen (tenminste dan vind ik hem het sterkste) en dan kan Samaras naar de positie die hij ambieert de diepste spits.
Avatar gebruiker
Atinovic
Bankzitter
 
Berichten: 45
Geregistreerd op: 22-12-2005 10:04
Woonplaats: Oudehaske

Berichtdoor Frisian » 11-01-2006 12:35

Arsenal denkt opnieuw aan Samaras

SC Heerenveen-aanvaller Georgios Samaras wordt opnieuw in verband gebracht met een overgang naar Arsenal. De Britse topclub zou de Griek al enkele malen hebben bekeken en zou zo’n 5,7 miljoen euro overhebben, zo meldt althans The Daily Mirror woensdag.

Samaras verklaarde onlangs het seizoen af te willen maken in Heerenveen en daarna te willen bekijken waar zijn toekomst ligt. De Friezen lijken overigens geen zaken te willen doen met het bedrag dat Arsenal zou overhebben. Tijdens de zomerstop zou de club nog een transfersom van liefst tien miljoen euro hebben gevraagd aan Real Betis Sevilla.

De Griek is één van de kandidaten om dit seizoen Klaas Jan Huntelaar te vervangen in de spitspositie.


bron: eurosoccer
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor broekster » 11-01-2006 12:56

Als feyenoord een spits wil kopen, zou ik niet samaras erbij halen. Hij is net als Kalou een man voor de actie, dan zouden ze beter een balvaste spits kunnen halen als Bvb. type huntelaar als vervanger van kuyt.
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

Berichtdoor Voorstopper » 11-01-2006 13:07

Tijdens de zomerstop zou de club nog een transfersom van liefst tien miljoen euro hebben gevraagd aan Real Betis Sevilla.


Dit is niet Betis, maar de club Sevilla C.F , waar nu de Jong mee in onderhandeling is....

Die club heeft afgelopen zomer voor een gigantisch bedrag Baptista verkocht aan Real Madrid, waardoor ze flink wat geld overhadden voor Samaras.

Ik vind het jammer dat Samaras gezegd heeft tot de zomer te willen blijven en dan verder te willen kijken.... Hiermee geeft hij toch aan het gevoel niet te hebben dat hij de komende paar jaar in het Heerenveenshirt zal spelen.

Samaras is een kunstenaar aan de bal, zou het erg jammer vinden voor alle supporters die wekelijks van zijn acties genieten als hij op zn 20/21ste al zou vetrekken. Ik vind hem ook wel erg jong om de stap al te maken....
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Heerenfan » 11-01-2006 13:07

Tijdens de zomerstop zou de club nog een transfersom van liefst tien miljoen euro hebben gevraagd aan Real Betis Sevilla.


10 miljoen :shock:
En dat voor iemand die voor de zomerstop meestal als invaller speelde.........
Dus als "supersub" ben je meer waard dan een spits die elke wedstrijd speeld & scoort (huntelaar was toen ook nog geen 9 mln waard).
Geen wonder dat Riemer (nog) niet over een mogelijk vertrek naar & met Arsenal wil praten, want tussen vraag en aanbod zit wel een heel groot verschil (en ik vond 5.7 mln al redelijk voor Sam).
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Avatar gebruiker
Heerenfan
Basisspeler
 
Berichten: 537
Geregistreerd op: 30-08-2005 13:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Supersub » 11-01-2006 14:19

Samaras moet mooi nog twee seizoenen bij Heerenveen blijven, dan kan hij daarna als een volwassen spits de stap maken. Maar goed misschien kent hij het verhaal van Persie ook en dan wordt het moeilijk hem te behouden.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Supersub
Selectiespeler
 
Berichten: 191
Geregistreerd op: 27-06-2005 14:01
Woonplaats: Burgum

Berichtdoor Surhuisterveen » 11-01-2006 14:22

Samaras moet mooi nog twee seizoenen bij Heerenveen blijven


Ik denk dat ook een mooi deal zou zijn met Arsenal. Samaras verkopen aan Arsenal, en nog 1 of zelfs 2 jaar 'echt laten rijpen' bij ons.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor KingBee » 11-01-2006 14:29

Volgens mij kun je hem dan nog beter een jaartje onder contract hebben, als ie goed presteert zal ie alleen maar meer geld op leveren, zie gevalletje Huntelaar, die is in een half jaartje tijd ook 3 miljoen euro meer waard geworden!

Maar ik hoop dat Sam hier nog mooi 1 a 2 jaar blijft voetballen want ik vind hem de meest atractieve speler die bij Heerenveen speelt sinds Igor Korneev! Even een cliche uit de kast trekken... voor zo´n speler ga je naar het stadion!!!
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Joho » 11-01-2006 14:41

Heerenfan schreef:
Tijdens de zomerstop zou de club nog een transfersom van liefst tien miljoen euro hebben gevraagd aan Real Betis Sevilla.


10 miljoen :shock:
En dat voor iemand die voor de zomerstop meestal als invaller speelde.........
Dus als "supersub" ben je meer waard dan een spits die elke wedstrijd speeld & scoort (huntelaar was toen ook nog geen 9 mln waard).
Geen wonder dat Riemer (nog) niet over een mogelijk vertrek naar & met Arsenal wil praten, want tussen vraag en aanbod zit wel een heel groot verschil (en ik vond 5.7 mln al redelijk voor Sam).


Samaras heeft een contract dat langer doorloopt en is een speler met een actie die maar weinig hebben. Ik acht Samaras tot veel meer instaat dan Huntelaar. Contract verlengen zou ik zeggen en dan over 3 jaar voor 25 miljoen verkopen.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor SCH-4-LIVE » 11-01-2006 14:43

Qua potentie kan Samaras véle malen beter worden dan Huntelaar. Samaras wordt 21 in februari. Toen Huntelaar zo oud werd trainde hij net mee met Heerenveen. Huntelaar is de koele killer, Samaras is een geheel ander soort speler. Huntelaar moet de bal eigenlijk aangespeeld krijgen binnen de 16, Samaras kan de bal als het ware zelf ophalen.

Het enige minpunt bij Samaras is nog zijn wisselvalligheid. Hij wisselt briljante wedstrijden af met slechte wedstrijden. Maar dat mag nog, hij is jong. Mocht een club toehappen, verhuur hem dan nog tot 2007 aan Heerenveen, dan is hij definitief klaar voor een grote stap hogerop, denk ik.
SCH-4-LIVE
Basisspeler
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: 16-12-2004 19:31

Berichtdoor Heerenfan » 11-01-2006 15:17

Arsenal show interest in Samaras
Arsenal face competition if they decide to make a bid for Heerenveen's highly-rated striker Georgios Samaras.
Reports claim Arsenal are to sign the 20-year-old and Heerenveen team manager Joop Heida confirmed Arsenal had watched the Greek forward.
But he told BBC Sport: "Arsenal are not the only club interested in Georgios.
"He will not be going in January. If he goes it will be at the end of the season. In the summer we can look and see what is best for him."
Samaras has helped the club to the last 32 of the Uefa Cup and to fifth place in the Dutch league.
But they have already sold top scorer Klaas Jan Huntelaar to Dutch rivals Ajax in the transfer window and Heida has insisted that no more players will be leaving in January.
The 6ft 3in Samaras is under contract with Heerenveen until 2008 but Arsenal are said to be leading the way to sign him for a reported fee of £3.75m.
Heida added: "Everybody is for sale but that is not enough for Georgios Samaras. I think it would be much more.
"They have made no bid but scouts from Arsenal have watched games here in Holland but I don't know exactly what their interest is."

Bron; BBC

Het gerucht lijkt concreet te worden.... :(
Maar wel goed om te weten dat ie niet in de winter gaat.
Laatst bijgewerkt door Heerenfan op 11-01-2006 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Avatar gebruiker
Heerenfan
Basisspeler
 
Berichten: 537
Geregistreerd op: 30-08-2005 13:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Kaka » 11-01-2006 15:19

Dat zal waarschijnlijk ook wel het beoogde doel van Arsenal zijn denk ik, nu voor een miljoen of 6 kopen en dan nog tot 2007 o.i.d.bij ons laten spelen. Dan zou het voor Heerenveen, als hij toch zijn contract niet wil verlengen, ook wel interressant zijn denk ik. Anders loopt hij over 2 seizoenen voor nop de deur uit. Dan weet je ook waar je aan toe bent..
Avatar gebruiker
Kaka
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 03-08-2005 16:06

Berichtdoor Surhuisterveen » 11-01-2006 15:34

Heida added: "Everybody is for sale but that is not enough for Georgios Samaras. I think it would be much more.


Vorige week was in Surhuisterveen de centrumcross. Een kennis van me vroeg aan Joop Heida:'Wie is de volgende speler die vertrekt?'. Waarop Joop antwoordde: 'Samaras'.
Dus een transfer lijkt in de maak.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor boy waterman » 11-01-2006 15:36

heida spreekt een goed mondje engels zeg.......... :mrgreen:
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Berichtdoor rodion » 11-01-2006 20:14

Waar zijn de Anti-Samaras mensen op dit forum. Nu hoor ik ze niet. Samaras moet zich nog bewijzen? Nou, ik denk dat ie veel gaat opleveren. En natuurlijk willen de meeste supporters dat ie blijft, maar zo werkt het nu een keer. Als je hogerop kan ga je. En Samaras vind ik echt wel een clubman.
rodion
Basisspeler
 
Berichten: 803
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05

Berichtdoor broekster » 11-01-2006 20:16

Toch denk ik niet dat samaras er meteen staat.....
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

Berichtdoor rodion » 11-01-2006 20:20

Dat hoeft ook niet. Het is overigens wel Samaras die ervoor zorgde dat Heerenveen vorige seizoen in de tweede competitiehelft zoveel punten haalde en die ervoor zorgt dat Heerenveen nog in de UEFA-cup zit.
rodion
Basisspeler
 
Berichten: 803
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05

Berichtdoor paparazzi » 11-01-2006 23:41

Samaras in beeld bij Arsenal
door onze redactie
AMSTERDAM -
Georgios Samaras staat in de belangstelling van Arsenal. De Griekse spits van Heerenveen weet van de Engelse interesse. De Friese club is nu nog niet van plan de 20-jarige spits te laten vertrekken.

Teammanager Joop Heida: "Voorlopig mag Samaras nog niet weg. Een eventueel vertrek tijdens de zomermaanden is tegen die tijd pas bespreekbaar". Behalve Arsenal zijn er nog enkele clubs die belangstelling tonen voor de Griek. "Er zijn inderdaad nog een paar clubs die interesse hebben" , aldus Heida.

Het contract van Samaras loopt nog tot 2008. Arsenal zou al een bod van £3.75 miljoen (euro 5,5 miljoen) gedaan hebben. Heida: "Iedereen is te koop, maar het bod voor Samaras is nog niet hoog genoeg, dat zal nog meer moeten worden".


Bron; http://www.telegraaf.nl 19.22 uur
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor rodion » 12-01-2006 08:02

Dat kan ik je wel vertellen: een paar transfervrije spelers kopen aan het eind van het seizoen.
rodion
Basisspeler
 
Berichten: 803
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05

Berichtdoor rodion » 12-01-2006 15:05

De LC maakt al melding dat Samaras definitief Heerenveen zal verlaten, hetzij nu of het einde van dit seizoen. SHIT HAPPENS.
rodion
Basisspeler
 
Berichten: 803
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05

Berichtdoor simplythebest » 12-01-2006 15:18

rodion Geplaatst: 12-01-2006 08:02 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Dat kan ik je wel vertellen: een paar transfervrije spelers kopen aan het eind van het seizoen.


Hoe wil je dat doen, transfervrije spelers Kopen? :P
Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen!
simplythebest
Nieuw talent
 
Berichten: 80
Geregistreerd op: 15-05-2005 13:03
Woonplaats: kortehemmen

Berichtdoor rodion » 12-01-2006 15:49

Daar heb je gelijk in!!! Foutje van deze kant.
rodion
Basisspeler
 
Berichten: 803
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05

Berichtdoor Jeroen » 12-01-2006 16:04

Samaras binnen half jaar weg
12/01 Georgios Samaras verruilt (uiterlijk) aan het eind van het seizoen SC Heerenveen voor een club in het buitenland. Dat zegt de spits in de Leeuwarder Courant.

< Home - Wilco Hellinga stopt ermee >

Samaras las ook dat Arsenal belangstelling voor hem zou hebben, maar houdt zich wat dat betreft op de vlakte: ,,Natuurlijk is het een mooie club, maar ik zeg je dat ik nog nooit met iemand van Arsenal heb gesproken.'' De Daily Mirror meldde echter dat de club uit Londen iets minder dan zes miljoen euro voor de spits overheeft. Samaras: ,,Het is niet belangrijk wat ik vind van 5,7 miljoen, maar Heerenveen. Mijn contract loopt door tot 2008.''

Dat de spits gaat vertrekken is inmiddels zeker. Wanneer dat gebeurt, is nog niet helemaal duidelijk maar lang zal het niet duren. ,,Als het morgen niet gebeurt en volgende week evenmin, dan maak ik het seizoen af bij Heerenveen. Ik kan daar niks van zeggen, ik kan niet in de toekomst kijken'', zegt Samaras. ,,Als er voor 1 februari een goede club komt, is er de kans dat ik wegga. Dat is onzeker, maar zeker weet ik wel dat ik na dit seizoen vertrek bij Heerenveen en ook uit Nederland. Ik ben hier nu vijf jaar, ik heb genoeg geleerd. Het wordt tijd om het een niveau hoger te proberen.''

In het contract van de spits staat geen gelimiteerde transfersom: ,,Dat is lastig, maar ik kijk daarbij maar naar Klaas Jan. Hij had eveneens een doorlopend contract en is nu ook vertrokken. Als het bod maar goed genoeg is, dan zal ik pressen om mijn vertrek af te dwingen.'' Samaras sprak al met een aantal clubs en heeft een voorkeur voor de Engelse competitie. Daarbij is geld interessant, maar niet allesbepalend: ,,Stel dat het gaat tussen Bayern München en Arsenal en Bayern biedt meer, dan zou ik nog best voor Arsenal kunnen kiezen. Geld is niet heilig, maar Engeland evenmin. Spanje is ook een mooi voetballand.''


Dit is dus de echte clubman Giorgios Samaras. Waar velen hier op het forum Klaas Jan bijkans uitkotsten vanwege zijn eerlijke verhaal over zijn ambities, werd Samaras geprezen omdat hij zich professioneel inlikte bij de supporters... En nu?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Arjen » 12-01-2006 16:06

Het gaat wel erg snel zo met de geruchten rondom een mogelijke transfer van Samaras. Eerst interesse die bevestigd wordt en vervolgens geeft Samaras blijkbaar zelf aan dat hij zeker weggaat nu of later. Met name dat nu vertrekken is een opvallende wending van Samaras die verdacht veel lijkt op het gedrag van Huntelaar.

Ik mag hopen dat Heerenveen pas in de zomer overgaat tot verkoop. Maar ja als de zak met geld komt dan zal ook Samaras wel eens verkocht kunnen worden. Ik hoop toch echt dat Samaras sowieso dit seizoen nog blijft want anders zijn de ambities van Heerenveen niet echt overeenkomstig het handelen van de clubleiding.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Squerrel » 12-01-2006 16:12

Ik kan gewoon niet geloven dat er ook maar een kleine kans bestaat dat Samaras voor eind januari bij ons vertrekt, welk bedrag er ook geboden wordt (of het moet een buitensporig hoog bedrag zijn).
Laatst bijgewerkt door Squerrel op 12-01-2006 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Arjen » 12-01-2006 16:14

Maar als het artikel klopt dan is Samaras zelfs bereid om zijn vertrek te forceren en dat is natuurlijk een slechte zaak. Als het artikel klopt dan valt mij dat vies tegen van Samaras.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor fcdinamo » 12-01-2006 16:16

Heeft Sammie toevallig ook Oosterveer als zaakwaarnemer? :wink:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten