Georgios Samaras

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

rodion schreef:Sorry Vrieskist, maar jij snapt er niet zoveel van. Samaras kan de bal juist goed vasthouden. Dat ie sneller moet spelen kan ik inkomen. Gisteren speelde die echter bijna alles af in de eerste helft.
Ok, maar als je soms suf de bal verspeelt vind ik dat niet echt balvast.
Gebruikersavatar
Jukke
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 15-05-2005 22:27
Locatie: Hoornsterzwaag / Jubbega

Bericht door Jukke »

Ik heb gister op Talpa iemand horen zeggen dat Samaras naar Engeland gaat, per direct :angry:
Hoop het dus egt even niet, want dan is de hele voorbereiding voor niks! :urgs:
Superfriesk Ût Jobbegea
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wie zei dat dan? En naar welke club?
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

jah daar ben iik ook wel benieuwd naar, ik heb nog geen transfer geruchten op internet kunnen vinden waarin staat dat samaras per direct vertrekt naar engeland..
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Het werd genoemd door de supporter van Den Haag uit het linkerrijtje.
Volgens mij werd er geen club genoemd.
Gebruikersavatar
Jukke
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 15-05-2005 22:27
Locatie: Hoornsterzwaag / Jubbega

Bericht door Jukke »

rottevalle schreef:Het werd genoemd door de supporter van Den Haag uit het linkerrijtje.
Volgens mij werd er geen club genoemd.

Klopt helemaal, dus die ADO gast zal wel weer lullen, hoop ik :roll:
Superfriesk Ût Jobbegea
Dieder

Bericht door Dieder »

heeft iemand die uitzending nog trouwens? toen het uitviel ben ik maar naar bed gegaan...
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Lijkt me niet dat ie weggaat, aangezien die 10 miljoen die SCH vroeg, maar zou wel balen zijn anders :(
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Georgios Samaras wil snel hogerop, schrijft het Algemeen Dagblad woensdag. ,,Wanneer ik vertrek? Alles kan'', zegt de opvolger van Klaas Jan Huntelaar.

Nu Klaas Jan Huntelaar op het punt staat om naar Ajax te verhuizen, is Georgios Samaras de eerste kandidaat voor de spits-positie bij SC Heerenveen. De Griek heeft er zelf alle vertrouwen in dat hij net zo productief wordt als de huidige topscorer van Nederland: ,,Misschien maak ik er zelfs wel meer. Klaas Jan kon het namelijk niet alleen, de hele ploeg was mede verantwoordelijk voor zijn persoonlijke succes.'' Maar! Als het aan Samaras ligt, speelt ook hij niet lang meer voor Heerenveen. Tenminste, dat maakt het Algemeen Dagblad op uit de uitspraken van de spits zelf: ,,Ik voel dat ik klaar ben voor een stap hogerop. Er is al wat voorzichtige interesse, maar er is nog niets concreet. Wanneer ik wegga? Geen idee. Misschien komende zomer, misschien eerder, alles kan.''

Tijdens de wedstrijd tegen RKC Waalwijk zat (opnieuw) een scout van Arsenal op de tribune voor Samaras. Op PSV-sites circuleert het gerucht dat de zaakwaarnemer van de speler zijn pupil ondanks een doorlopend contract bij de club uit Eindhoven heeft aangeboden. De uitspraken van Samaras zijn opmerkelijk. De spits heeft altijd gezegd slechts te willen vertrekken als SC Heerenveen hem wil verkopen om geld te verdienen.

Het klopt overigens wel dat PSV op zoek is naar een nieuwe spits, maar dan moet de club eerst Gerald Sibon (ex-Heerenveen) kwijt. Vitesse heeft concrete belangstelling. Trainer Guss Hiddink heeft al een opvolger op het oog, maar wil in de GPD-bladen geen namen noemen: ,,Het is in ieder geval een aanvaller die we ook in de Champions League kunnen inzetten.'' Het gaat dus om een speler die dit seizoen nog niet uitkwam in dat toernooi.

bron: abelenstra.com, Algemeen Dagblad
Zouden we er nog wel bij kunnen gebruiken, gaat ie straks ook nog weg........
Zitten we de volgende ronde in europa helemaal zonder C. spits.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
willemweetniet
Nieuw talent
Berichten: 107
Lid geworden op: 19-09-2005 20:29

Bericht door willemweetniet »

Meneer is gek geworden hij denkt dat hij het alleen kan :? Volgens mij kan niemand het alleen.
Verder is Sam goed hoor maar nog niet genoeg klaargestoomd om bij PSV of zo te gaan spelen.

Toch trek ik het stukje in twijfel: Sam doet zich vaak voor als clubman en nuchtere kerel maar dat vind ik hier niet uit blijken.
Supersub
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 27-06-2005 15:01
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door Supersub »

Ik weet niet wat er allemaal van klopt, maar Samaras moet nog het nodige leren. Qua tactisch inzicht en rendement moet het allemaal nog veel en veel beter met die jongen. Prima voetballer, maar nog geen TOPvoetballer.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Dat PSV verhaal schijnt wel te kloppen hoor, het schijnt inderdaad dat Samaras(of zaakwaarnemer) zich heeft aangeboden, of tenminste gevraagd of PSV inderdaad nog interesse heeft.
Ik zou zeggen: Kom op Riemer verkoop hem ook maar, dan kan er misschien nog een skybox bijgebouwd worden :?

Samaras is wel een goede voetballer, maar soms drijft hij zijn acties wat te ver door, zodat hij stikt in de schoonheid.
Moet wat meer rendement uit de man komen.
supporter: in voor en tegenspoed
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

neem aub niet alles letterlijk wat in het AD staat, zoals ze zelf schrijven: tussen de regels door klinkt het alsof samaras direct weg wil. Als een krant zo begint te schrijven wordt het wel heel vaag.
Ik heb het AD gelezen, dus volgens mij is dat de kanttekening die abelenstra.com erbij maakt. Ik mag hopen dat het verhaal onzin is, maar dat zal wel niet. Samaras wordt toch redelijk uitgebreid geciteerd. Als ik ooit al de hoop of de verwachting had dat Heerenveen zich ooit tussen de top 3 kon voetballen, dan is die de laatste weken goed de grond in geboord. Balen!
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Neem wel een klein beetje aan dat dit verhaal een kern van waarheid bevat, al is het alleen al omdat er weer een scout van Arsenal op de tribune zat & ik kan mij herinderen dat dit vorig seizoen rond de winterstop ook al het geval was en ook waren ze er weer in de voorbereiding om te kijken hoe ie ervoor stond......
Arsenal heeft gewoon op dit moment problemen voorin, vooral nu V persie gebleseerd is hebben ze alleen Henry nog, want Pires, Ljungberg, Bergkamp & Reyes zijn allen niet in vorm en spelen belabberd (als ze al spelen). Aangezien ze nu al redelijk ver achter staan op de rest (ook voor europees voetbal) kijken ze natuurlijk al voor eventuele versterking en dan weten ze ook dat Henry waarschijnlijk aan het einde van het seizoen weg gaat, Bergkamp stopt en Pires & Ljungberg misschien wel eens verder willen kijken.
Daarom lijkt mij het niet onwaarschijnlijk dat ze Sam op het oog hebben, misschien niet direct in january maar wel voor het volgend seizoen.....waarom zou je anders zo vaak komen kijken naar 1 speler.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Nou nergens niet om hoor, maar als Heerenveen Huntelaar én Sam zouden verkopen in de winterstop zijn ze echt niet goed bij hun verstand... Dat ze Huntelaar al in de winterstop laten gaan vind ik als niet echt verstandig maar tegen zo'n bedrag kun je geen nee zeggen maar Samaras moeten ze echt nog minimaal een half jaartje kunnen houden hoor!

Ook denk ik niet dat Samaras al klaar is om zo'n stap te maken, tis een fantastische voetballer maar moet nog mooi anderhalf jaar in Friesland blijven ballen!
Net fan dat benaude!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik denk niet dat Samaras voor Arsenal een directe versterking zou zijn, daarvoor is zijn rendement op dit moment gewoon te laag. Dat hij naar PSV zou gaan dat verhaal klinkt me veel geloofwaardiger in de oren, maar of Riemer zijn laatste jaar echt met een financiele klapper wil afsluiten vraag ik me af. Wat heb je aan een financiele klapper wanneer je je team daarmee tandeloos maakt?
Het is maar een spelletje
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Onderschatten we Riemer nu niet een beetje? Hij is niet geheel achterlijk. Hij zal heus niet beide spitsen in de winterstop verkopen.
Ik kan me niet voorstellen dat de uitspraken die in het AD staan door Samaras gedaan zijn. Daar oogt hij veel te professioneel voor. En hij zal ook wel weten dat hij nog niet klaar is voor een overstap naar een grote club. Daar is hij nog veel te wisselvallig voor.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Ik las het vanmorgen ook en ik vond het een beetje vreemd.

'Onze' Sam is nog niet toe aan een stap hogerop. Hij kan leuk voetballen maar is niet zo doelgericht als Huntelaar. Ik zie hem dan ook niet als centrale spits maar meer als linksvoor en dan een Groningen actie oid doen.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Bepalen wij als supporters dat een speler nog geen stapje hoger kan of bepaalt de speler dat zelf.Als een speler denkt dat hij een hoger niveau aan kan moet hij gaan.
Misschien denkt een speler wel dat hij zich bij een andere club zich als speler beter kan ontwikkelen.
Maar misschien is er bij heerenveen wel wat aan de hand.er zijn al een paar spelers die zeggen te willen opstappen na dit seizoen.Misschien klikt het wel niet met de trainer.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

De wedstrijd tegen sofia was een van zn beste wedstrijd die hij dit seizoen heeft gespeeld.Ik kan me niet voorstellen dat hij weg gaat hij is nog veel te jong voor komt toch op de bank ergens anders!!Je kunt wel geld voor hem vangen maar wat heb je eraan we moeten elke keer weer opnieuw beginnen!!!
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Ik denk dat Samaras wél een stap hogerop kan, alleen zou het dan niet in een 4-3-3 spelend team zijn, maar een 4-4-2. Het zou voor Heerenveen wel een grote aderlating als we onze juweeltjes beiden zien vertrekken.
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

'PSV wil Samaras van Heerenveen'

Nadat Guus Hiddink liet weten dat PSV op zoek is naar een extra aanvaller breken de geruchten los. Zo zou PSV Heerenveen aanvaller Georgios Samaras willen overnemen. Samaras liet vandaag weten klaar te zijn voor een stap hogerop en zinspeelt op een transfer. Naast PSV zou ook Arsenal geïnteresseerd zijn.
"Ik voel dat ik klaar ben voor een stap hogerop. Er is al wat voorzichtige interesse, maar er is nog niets concreet. Wanneer ik wegga? Geen idee. Misschien komende zomer, misschien eerder, alles kan." aldus Samaras.

Samaras voldoet aan de criteria van Hiddink, hij is namelijk inzetbaar in de Champions League. Hij speelde met Heerenveen in de Uefa Cup.

(PSVZone.nl)

Nu meldt ook deze toch altijd vrij betrouwbare site dat PSV geinterresseerd is in Sam. :? Vooral het feit dat Samaras aangaf van mischien komende zomer weg, mischien wel eerder vind ik toch vrij verontrustend. Zelf denk ik dat hij nog niet klaar is voor een overgang naar PSV, maar ik zou me best voor kunnen stellen dat Hiddink gecharmeerd van hem is, omdat hij toch graag met snelle spitsen speelt en Sam ook vanaf links kan spelen, want die positie is toch ook dun bezet bij hun.

Het is natuurlijk nog maar een gerucht, dus we zullen wel zien hoe het gaat lopen.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Als ie al gaat, dan pas in de winter. Anders kunnen we het wel 'shaken'!
SCH
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Dat bericht van psvzone is alleen maar opgebouwd uit citaten van het artikel uit het AD.

Dit neem ik echt niet serieus. Sam zal nooit weggaan halverwege dit seizoen.

Aan Huntelaar is het voorstel gedaan om te blijven en dan zou Riemer voor meer versterkingen gaan zorgen voor het elftal om zo te bouwen aan sterker elftal.
Zouden ze dit voorstel nu ook niet aan Sam (kunnen) doen? Of zouden ze niet zoveel vertrouwen in Sam hebben als dat ze in Klaas Jan hadden?
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

Als zij alle beide weg zouden gaan hebben we een heel groot probleem!!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik neem aan dat ze Samaras echt niet voor een paar centen wegdoen en PSV heeft een behoorlijk tekort. Dus PSV kan hem echt niet betalen. Puur onzinbericht lijkt me!
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

ik hoop het!
TheArjan
Bankzitter
Berichten: 177
Lid geworden op: 08-10-2004 10:21

Bericht door TheArjan »

Uhm ... PSV krijgt een miljoen van de transfer van Huntelaar, verder is Robert weg voor een flinke huursom plus evt verkoopbedrag. Als dan ook Sibon (salaris) weggaat is er heus wel wat ruimte bij PSV
Plaats reactie