Georgios Samaras

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Wel een goal ( na een verre ingooi van links ), maar verder vrij onopvallend. Rushes, zoals bij Heerenveen zijn handelsmerkj waren, heb ik de laatste wedstrijden van hem niet gezien. Misschien ook het gevolg van het spel van City, dat nogal is geenit op de lange bal.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Of een gevolg van het feit dat hij een paar weken geblesseerd aan de kant stond...
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Samaras happy at Eastlands

Georgios Samaras has reacted to Stelios Giannakopoulos's recent comments that the Manchester City striker should be performing on a bigger stage.

The winter window recruit read the views from his Greek international colleague but has informed skysports.com of his happiness at the way he has settled into life at Eastlands.

Although his goal counted for little in the 2-1 defeat at Tottenham at the weekend, it was the 21-year-old's fifth since joining Stuart Pearce's side, proving he is capable of cutting it at Premiership level.

When asked about Bolton Wanderers star Stelios's promptings about a move to another club, he was honest in his appraisal of the situation.

"It's too early to speak about it," Samaras told skysports.com. "I just came to City.

"Stelios is a good friend of mine, a player and a person that I really admire.

"He feels the same for me and that's why I think he said what he said.

"Of course I want to make a step forward in my career, but this is going to come for me in the future and only if I play consistently good football with City.

"I'm very happy to play for Manchester City. I will keep working hard and I think that, through the success of City, I will go further.

"I work to be one of the best. I work to reach the top."

Samaras denied having any official contact with Arsenal before joining City despite intense speculation that Gunners boss Arsene Wenger wanted to buy him from Heerenveen.

"No, absolutely nothing with Arsenal," he responded. "Of course, there were many offers, official and unofficial, for me but I didn't take them into consideration.

"I wanted to play football.

"A few days before the New Year, I spent a lot of time thinking about my future and I decided that City was the best choice for me.

"I decided to reject all the other offers and think only of Manchester City.

"I said to myself - go to City or stay at Heerenveen."
bron Sky

Dus uiteindelijk heeft de "buitenwacht" in de naam van Stelios Giannakopoulos mogelijk toch een rol gespeeld bij zijn keuze voor een vertrek bij H.veen...
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Stelios bedoelt dat hij bij een betere club dan Manchester City moet spelen. Dit heeft helemaal niks met zijn transfer van Heerenveen te maken.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Sam zegt dat hij zal blijven ... dus die is zometeen weer weg :mrgreen:
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Ik vond enkele uitspraken die over Samaras werden gedaan vandaag "on the board"

"I do not think we have wasted our money at all. Samoras has a lot of potential and is a very good player. He is everywhere on the pitch and is one of the most hard working members of the team. I just wish we had more players like him and then perhaps we would win a few more matches."

"Were you not there or brain damaged at the home game against sunderland, as he was class. Also goal agaist Aston villa 4th rnd replay, CLASS"

"The lad has more talent than half of our team put together he's still got to adapt to the english styl of play an I dont think Pearce wanted to use him as much as he has had to due to coles injury"

By the way Hoe was jullie weekend Jeroen en il Prima Capo!?
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik volg de wedstrijden van Samaras vrijwel wekelijks op Sport zoveel.
Erg onder de indruk ben ik ( nog? ) niet.
Evenmin trouwens van Manchester City.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

chrissie schreef: By the way Hoe was jullie weekend Jeroen en il Prima Capo!?
Perfect. In de komende Noord Nieuws een reisverslag :wink:
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Gisteren het interview en rapportage gezien op Omrop Fryslân van Giorgious Samaras.
Leuk om te horen dat hij het Heerenveen publiek "de beste" vindt en aan spelers denkt hoe het hun vergaat en SCH ook volgt in competitie. Kan natuurlijk standaard anwoord zijin, maar toch leuk om uit zijn mond te horen.
Vind het toch vreemd dat hij geen interview in het nederlands kan geven, hij is hier toch al vanaf 16 jaar? Als je dat vergelijkt met andere spelers, die spreken hun woordje binnen 1 jaar :roll:
De supporters die geinterviewd werden waren ook positief over de Griek, zongen zelfs "spontaan" :wink: een liedje over hem.
Hoop echt dat Samaras daar gaat slagen.

Zag Jeroen als supporter ook nog in beeld :mrgreen:
Wil wel geloven dat jullie het daar leuk hebben gehad. Ik zie uit naar het reisverslag, maar dan zal ik eerst NN lid moeten worden "vrees" ik? :stan: :mrgreen:
Gebruikersavatar
g3r4rd
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 15-03-2005 21:08
Locatie: akkrum

Bericht door g3r4rd »

chrissie schreef: Als je dat vergelijkt met andere spelers, die spreken hun woordje binnen 1 jaar

hansson kan ook nog niet echt goed nederlands. en die is hier al 4 jaar.. nilsson doet zijn interviews meestal in het engels.. en soms is het nederlands & engels :roll:
net stinne, mar winne!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hansson spreekt prima Nederlands. Je hoort dat hij een Zweed is van origine en hij praat nu eenmaal bedachtzaam, maar die opmerking slaat echt nergens op.

En dan nog: hoe goed zou jouw Zweeds zijn na een jaartje daar te hebben gewoond? Vloeiend? Ik denk het niet. Je zult je ongetwijfeld kunnen redden, met behulp ook van wat handgebaren e.d., maar als jij niet meer dan een paar uur per week les krijgt, duurt het verdomde lang voor je de taal onder de knie hebt.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Ik vind het knap dat sommige spelers de nederlandse taal snel oppikken.Nederlands is een van de moeilijkste talen om te leren als buitenlander.(ook voor veel nederlanders :wink: )Dat sommige spelers zich in het engels uitdrukken heeft ook te maken dat men in nederland het engels goed beheerst.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Haalt Heerenveen Samaras terug?

http://www.voetbalonline.nl, 23 juni 2007 18:48 - Volgens berichten in de Engelse media is Heerenveen erop uit om Georgios Samaras terug te kopen van Manchester City. De Friezen zouden 3 miljoen op tafel willen leggen voor hun voormalige topscorer. Het ziet er echter niet naar uit dat Thaksin, de nieuwe eigenaar van de Premier League-club gecharmeerd is van het aanbod. Samaras wordt ook in verband gebracht met een eventuele transfer naar het Griekse Panathinaikos.
Ik geloof er helemaaal niks van!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Voormalige topscorer? Voetbalonline.nl is dé meest onbetrouwbare voetbalsite van Nederland en ik geloof er werkelijk helemaal niets van. Al zou ik het overigens wel mooi vinden.

edit: desondanks kon ik het niet laten om een City-forum te bezoeken. Lees ik dit:

i see the redtops are saying SWP is on his w ay plus Kevin Nolan and Samaras is going back to Holland for 2 mil.
Geen idee wat de exacte bron is en of het betrouwbaar is (veel geruchten kloppen niet), maar toch.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Volgens een ander City-forum is het bericht afkomstig van Tribalfootball.com. Dat was een paar jaar geleden typisch zo'n roddelsite, maar sommige City-fans nemen het bericht blijkbaar nogal serieus.

Het bericht:
Heerenveen want to re-sign former striker Georgios Samaras from Manchester City.
The Dutch club would like their fan favourite back - but are only prepared to pay £2m.

The current Blues regime will not take such a massive loss but the Dutch think City's new owner, Thaksin Samaras, will do business. Samaras has also been linked with Greeks Panathinaikos.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ondanks dat ik dit bericht niet echt serieus durf te nemen doet het mij wel even wegdromen... Alves en Samaras in de spits...8) Ik had het er laatst met iemand over maar die twee zouden écht dodelijk kunnen zijn..

Maar goed, ik neem aan dat ze Samaras niet met 6 miljoen verlies gaan terugverkopen naar Heerenveen, daarnaast moet Samaras zelf nog willen en lijkt het me waarschijnlijker dat hij naar een andere club vertrekt.. En dan wel het liefst naar een competitie die 'te volgen is', niet een Griekse dus a.u.b...
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

waarom zou heerenveen dit doen als we alves hebben dan krijgt samaras echt geen basisplaats ja misschien i p v lasse maar ik geloof niet dus.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Halen man!!!

Georgios Samaras :stan:

Vet goede speler mooi naast alves!
FORZA SC HEERENVEEN
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Heerenveen want to re-sign former striker Georgios Samaras from Manchester City.
The Dutch club would like their fan favourite back - but are only prepared to pay £2m.

The current Blues regime will not take such a massive loss but the Dutch think City's new owner, Thaksin Samaras, will do business. Samaras has also been linked with Greeks Panathinaikos.
:roll:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Samaras is echt wel beter dan Nilsson. Samaras Alves voorin, dat is echt een super voorhoede. Ik denk dat Samaras alleen maar gegroeid is afgelopen jaar. Maar of het reeël is dat hij weer terug komt...
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

OP hoe hij weggegaan is na altijd een geweldige speler gevonden, als je dat samen met alves voorin zou kunnen krijgen zou dat formidabel zijn, denk alleen, ondanks het stukje in feanfan waarin hij zo aardig over t fean deed dat hij terug wil, alleen dus voor het carriere afsluiten
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Afonso Alves moet een aangever naast zich hebben, niet iemand die de ballen er voor zijn neus inschiet. Samaras lijkt me niet een speler die een stap terug doet om zijn aanvalspartner in scoringspositie te brengen. Een wisselwerking tussen die twee zie ik ook niet, omdat Alves ook niet iemand is die gemakkelijk een bal afgeeft.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Dat kun je nog aanvallender gaan spelen, Pranjic en Poulsen(of de ridder :D ) verder vooruit spelend en samaras achter de spits. Sammie is natuurlijk fysiek ontzettend sterk en hij heeft in Engeland echt wel geleerd een assist te geven. Ik zie iig 100x liever bij Sammie waar het een paar keer misgaat dan Nilsson die de duels vaak ontloopt.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

. Ik zie iig 100x liever bij Sammie waar het een paar keer misgaat dan Nilsson die de duels vaak ontloopt.
Gaan we weer, Lasse onderuit halen.
Met Lasse is Alves een stuk beter dan je denkt. Met samaras is het afwachten, al denk ik wel dat hij in M********* een stuk volwassener geworden is.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Finally, the Sunday People claim another of our strikers could be heading back where he came from...

'HEER WE GO FOR SAMARAS'

MANCHESTER CITY flop Georgios Samaras is wanted by his old Dutch club Heerenveen in a knockdown deal which would end his misery.

Greek striker Samaras's poor form was one of the main reasons Stuart Pearce lost his job - and now he is ready to answer the call from his former team.

City paid a reported £6million for Samaras when they bought him from Heerenveen but are likely to just get a fraction of that back, possibly as little as £1.5m. However, there seem little alternatives - although he could be farmed out on loan.
Bron: website Manchester City (geruchtenpagina)
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Zou leuk zijn als Samaras terug zou komen, dan kan Nilsson zeker verkocht worden. Ik zie het alleen niet zo snel gebeuren.
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

Ik weet het niet hoor. Samaras heeft hier natuurlijk een topprestatie geleverd en je kon erop wachten dat ie naar het buitenland zou gaan, maar zoals ook al in dat stukkie van Superfries, staat dat Samaras een rotseizoen heeft gedraaid, niet veel heeft gespeeld, laat staan gescoord, en de fans van City zijn pissed off, dat er een speler is gehaald van zoveel geld (allergrootste uitgave) en 'niks brengt'.
Bij H'veen kan ie misschien de draad weer oppakken, maar ik moet zeggen dat we al een aardige voorhoede hebben, al is een mogelijke vervanger voor Lasse nooit weg (juist als ie weggaat)....
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Destijds te vroeg vertrokken, dacht hier uitgeleerd te zijn, maar presteerde veel te wisselvallig om de sprong al te kunnen maken. Is verder niet iemand die extreem veel scoort.

Een briljante speler, dat wel. Kom je voor naar het stadion. Samen met Alves natuurlijk een voorhoede die er staat, ook al rendeert het duo Nilsson-Alves nu ook meer dan uitstekend.

Verwacht eigenlijk eerder dat Man City em verhuurt, verkopen voor een 2/3 miljoen euro is natuurlijk je reinste kapitaalvernietinging...
Laatst gewijzigd door Voorstopper op 24-06-2007 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

JayT schreef: maar ik moet zeggen dat we al een aardige voorhoede hebben, al is een mogelijke vervanger voor Lasse nooit weg (juist als ie weggaat)....
Samaras voor NIlsson is wel een grote vooruitgang in mijn ogen. Dan mag Nilsson mooi op zoek gaan naar een serie C club. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Voorstopper schreef: Verwacht eigenlijk eerder dat Man City em verhuurt, verkopen voor een 2/3 miljoen euro is natuurlijk je reinste kapitaalvernietinging...
Maar hij zal daar vast wel een bovenmodaal salaris hebben en daar zal City wel vanaf willen. En waarom een speler verhuren als je hem toch niet meer moet...

Het zou inderdaad geweldig zijn als Samaras weer terugkomt en dat hij met Alves een goed duo kan vormen is natuurlijk gissen. Hij is wel onvoorspelbaarder dan Nilsson maar Nilsson heeft het in grote mate mede mogelijk gemaakt dat Alves zo vaak kan en kon scoren!!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Plaats reactie