Marcel Seip

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

master24
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 18-01-2006 14:04

Bericht door master24 »

hier nog een aardig stukje over Seip hoe ze over hem denken in Engeland


OLLIE: NOBODY IS BETTER THAN SEIP
Be the first reader to comment on this story

11:50 - 21 March 2007



Ian Holloway has argued there is not a better defender in the Championship than Plymouth Argyle centre-back Marcel Seip.

Seip put in the latest of a series of excellent performances for the Pilgrims in the 1-0 victory over Crystal Palace at Home Park on Saturday

Hij doet het blijkbaar dus wel goed daar.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Peter schreef:Seip een slechtere voetballer als Zuiverloon of Venema kun je niet menen. Hij was stukken beter zelfs als rechtsback. Zuiverloon kan misschien beter worden, maar die is er nog lang niet. Venema was een bijter maar voetbaltechnisch lang zo goed niet als Seip.

De plek voor Seip is centraal in de defensie en dat deed hij toen hij daar speelde lang niet verkeerd.
Seip en Venema zijn de 2 beroerste rechtsbacks die we bij Heerenveen ooit hebben gehad. Beide hebben/hadden het actieradus van een olifant in een porseleinenkasje. De meestte hier hebben hoog op met de "kwaliteiten" van Seip maar ik heb ze nog nooit echt kunnen ontdekken, ja 1, zn inzet. :upto:

Over Venema kunnen we helemaal kort zijn, een echt voorbeeld van net niet, rouw er niet om dat beide weg zijn. :mrgreen:

Maar wens Marcel daarom wel succes in zijn beloofde land. :urgs:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Geen wonder dat je je heil hebt gezocht in de scheidrechtelarij Janneman, verstand van voetbal heb je bepaald niet. :wink:
Kom niet aan Seip. :evil:
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Freezeman schreef:Geen wonder dat je je heil hebt gezocht in de scheidrechtelarij Janneman, verstand van voetbal heb je bepaald niet. :wink:
Kom niet aan Seip. :evil:
Ooops, :oops: sorry hoor hahahaha, maar ben echt wel van mening dat je of heel bijziend bent of heel errug veel biertjes op hebt (voor de wedstrijd) om deze 2 spelers goed te vinden!! :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik heb beide al sinds het stadion er staat zien voetballen :huh: , maar vond ze beide errug slecht en niet het juiste niveau hebben. Daarom voetballen ze ook niet meer bij Heerenveen want als ze goed genoeg waren hadden ze hier nog gevoetbald of wel bij een betere club gezeten!! :huh:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

janneman schreef:Ik heb beide al sinds het stadion er staat zien voetballen :huh: , maar vond ze beide errug slecht en niet het juiste niveau hebben. Daarom voetballen ze ook niet meer bij Heerenveen want als ze goed genoeg waren hadden ze hier nog gevoetbald of wel bij een betere club gezeten!! :huh:
In het veteranen team wellicht ja. :lol:
Ach, ronnie Venema was toch niet zo`n onaardige voetballer?
Seip haalt inderdaad het niveau van fc- Omniworld nog niet eens! :wink:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

paparazzi schreef: Seip haalt inderdaad het niveau van fc- Omniworld nog niet eens! :wink:
Spoel je mond, rel Belg. :D
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Freezeman schreef: Spoel je mond, rel Belg. :D
Ik rellen?? Hoe kom je erbij ! :lol:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

janneman schreef:Seip en Venema zijn de 2 beroerste rechtsbacks die we bij Heerenveen ooit hebben gehad. Beide hebben/hadden het actieradus van een olifant in een porseleinenkasje. De meestte hier hebben hoog op met de "kwaliteiten" van Seip maar ik heb ze nog nooit echt kunnen ontdekken, ja 1, zn inzet. :upto:

Over Venema kunnen we helemaal kort zijn, een echt voorbeeld van net niet, rouw er niet om dat beide weg zijn. :mrgreen:

Maar wens Marcel daarom wel succes in zijn beloofde land. :urgs:
Whahahahaha. Seipinho is geen eens een rechtsback. Seip is een centrale verdediger. Een ausputscher.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Frisian Viking schreef: Whahahahaha. Seipinho is geen eens een rechtsback. Seip is een centrale verdediger. Een ausputscher.
Janneman bedoeld dat hij veelal als rechtsback werd gebruikt en doelt daar dus op.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Garcia-Garcia schreef: Janneman bedoeld dat hij veelal als rechtsback werd gebruikt en doelt daar dus op.
Kijk, eindelijk iemand die me begrijpt :wink: , als centum verdediger vond ik hem toch sterker als rechtsback. Al waren er of course betere maar aan zn inzet lag het nooit!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
klasbak
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 07-11-2005 15:38
Locatie: Groningen

Bericht door klasbak »

Sorry hoor, maar laten meneer Seip nu niet ineens gaan ophemelen. Hij spelde z'n laatste wedstrijden nog redelijk ook, maar echt geen voetballer voor Heerenveen. Laten we eerlijk blijven.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

janneman schreef:Seip en Venema zijn de 2 beroerste rechtsbacks die we bij Heerenveen ooit hebben gehad. Beide hebben/hadden het actieradus van een olifant in een porseleinenkasje. De meestte hier hebben hoog op met de "kwaliteiten" van Seip maar ik heb ze nog nooit echt kunnen ontdekken, ja 1, zn inzet. :upto:

Over Venema kunnen we helemaal kort zijn, een echt voorbeeld van net niet, rouw er niet om dat beide weg zijn. :mrgreen:

Maar wens Marcel daarom wel succes in zijn beloofde land. :urgs:
We hebben anders met Venema wel de CL gehaald en Seip was niet een geweldige voetballer maar om nu te zeggen dat dit de minsten waren..

Houttuin, Damman.. :?
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Doesburg, Straal...

Was helemaal niet zo ontevreden over Venema, een voetballer die altijd een zesje haalde, nooit een 8, nooit een 4. Beperkt qua techniek, maar heel bewust van zijn kwaliteiten en gebreken. Deed dus geen gekke dingen. Bakkati daarentegen was juist altijd een 8 of een 4. Dan heb ik op de back liever iemand die stabiel is.

Seip was beter als centrale verdediger dan als back, maar als back was ie niet slecht (ook niet echt goed, bekende 6-je). Zijn probleem was gewoon z'n grote bek. Als je in de VI uitspreekt dat je best in Oranje kunt omdat de spelers van dat moment niet beter zijn, maar je bij Heerenveen een van de mindere goden bent, tsja. Daar maak je bij veel mensen geen vrienden mee.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Bakkati was minder dan Seip en Venema.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Dat is in grote lijnen wel waar, maar toch had ik wel een zwak voor Bakkati. Hij had wel iets spectaculairs in zijn spel met zijn snelle rushes ( op zijn korte benen ) naar voren.
Wat je van Seip en Venema weer niet kon zeggen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Maar Bakkati was echt veelste licht voor Heerenveen, vooral in zijn debuut jaar was hij verschrikkelijk slecht, hoewel hij ook wel eens geweldige wedstrijden kon spelen.

Hij is nu een wisselspeler bij Ado Den Haag, zegt toch wel wat over hem vind ik.

Venema vond ik altijd een prima speler, hij scoorde zo nu en dan en maakte een prachtige goal tegen Valencia!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Lipton schreef:maakte een prachtige goal tegen Valencia!
Ja die was inderdaad van uitzonderlijke schoonheid.. :D

Terug on topic.. Seip doet het goed in Engeland en het zou me niet verbazen dat hij nog wel eens in de onderkant van de CL terecht komt.. denk aan Sheffield oid.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ebiede schreef: Terug on topic.. Seip doet het goed in Engeland en het zou me niet verbazen dat hij nog wel eens in de onderkant van de CL terecht komt.. denk aan Sheffield oid.
CL? Champions League? Volgens mij bedoel je Premier League? :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Seip goed? Nee man, hij raakte geen pepernoot, had altijd handen en oeten nodig en mag niet eens de veters strikken van Hansson en Dingsdag :!: :!: :huh:

Venema had helemaal niks, een goede tegenstander kon zich de gehele middag vermaken met hem als bewaker. Ik vind en vond Bakkatie, Tobiasen en Zuiverloon vele malen beter.... :mrgreen:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ja, Bakkati beter dan Seip, droom lekker verder Janneman! :urgs:
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Ach komop man Seip mag blij wezen dat hij bij ons in de basis stond. Die kerel heeft hier niets gepresteerd.

Neemt niet weg dat ik het mooi vind hoe ze daar over hem denken, en gun hem verder alle succes.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Erik Edman en Gerard de Nooijer, dat zijn de beste backs die we ooit gehad hebben!
Miereneukert!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Kom op zeg paparazzi. Ik heb Edman nooit een goede back gevonden. Ik bepaal mijn mening niet op dat akkefietje die hij toen met de club heeft gehad.
Edman was altijd de 1e de kop liet hangen als het eventjes niet liep.
SCH
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Súrhusterfeanfans schreef:Kom op zeg paparazzi. Ik heb Edman nooit een goede back gevonden. Ik bepaal mijn mening niet op dat akkefietje die hij toen met de club heeft gehad.
Edman was altijd de 1e de kop liet hangen als het eventjes niet liep.
Edman is 1 van de beste linksbacks die Heerenveen had, ook de enige linksback die international was en is dus snap niet waar je dan over klaagt...... :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

janneman schreef: Edman is 1 van de beste linksbacks die Heerenveen had, ook de enige linksback die international was en is dus snap niet waar je dan over klaagt...... :wink:
Fout, Rhaza ( spel ik dit overigens wel goed? ) was ook ( Pools ) international.
Ook nog toen hij voor Heerenveen speelde.
En m.i was Mitrita ook enkele keren Roemeens international.
Maar Edman was ook volgens mij met afstand de beste.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Erik Edman was een topspeler voor Heerenveen. Verdedigend prima, voetballend ook en met aanvallende impulsen én een prima voorzet. Dat hebben we daarna zelden tot nooit meer gehad. En hij had trouwens ook nog een heel aardige vrije trap.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Garcia-Garcia schreef: Janneman bedoeld dat hij veelal als rechtsback werd gebruikt en doelt daar dus op.
Ja, maar je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij op rechtsback speelt. Als het geen rechtsback is dan dien je hem niet zo te beoordelen. Dat is irreëel.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
master24
Jeugdspeler
Berichten: 25
Lid geworden op: 18-01-2006 14:04

Bericht door master24 »

volgens mij doet seip het wel aardig in Engeland als ik dit zo lees:

Seip 9 – Simply faultless, he is pure class. Never put a foot wrong and coped with everything in second half.
Seip just has to be worth several millions right now.

As someone else said, Seip and Timar were again very good at the back.
How on earth Heerenveen didn't keep him on is beyond me. The man is absolute class.

zijn dus zeer positief daar over hem.
Plaats reactie