Marcel Seip

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Hmmm ik word niet zo blij van dit soort berichten, wetende dat wij problemen achterin hebben (gehad) op de backs ... :(
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

TWR22 schreef:Hmmm ik word niet zo blij van dit soort berichten, wetende dat wij problemen achterin hebben (gehad) op de backs ... :(
Ik denk niet dat Seip op de back speelt in Engeland. Daar zullen ze zijn kwaliteiten waarschijnlijk wel goed inschatten en hem gewoon in de mandekking zetten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ach, Seip was vooral een centrale verdediger, hij wou weg en hoe vaak gebeurt het dat spelers bij heerenveen niet presteren en bij een andere club wel, juist, bijna nooit.

Bovendien blijft het championship, niet dat dat een slechte leaque is, maar het is altijd afvragen of hij het vol zou houden in de premiereship.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik vond dat hij bij Heerenveen WEL presteerde, maar dat is een oude discussie.
En waarom meteen weer in twijfel trekken of hij de hoogste divisie in Engeland wel aan kan?
Kennelijk vinden ze daar van wel.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Omdat ie daar nog nooit gespeeld heeft?

Bovendien, waar lees jij van mij dat Seip niet presteerde bij Heerenveen?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Lipton schreef:Ach, Seip was vooral een centrale verdediger, hij wou weg en hoe vaak gebeurt het dat spelers bij heerenveen niet presteren en bij een andere club wel, juist, bijna nooit.
Daar.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ja, Seip was echt de MR Alves van de achterhoede. Wat ik bedoel is dat Seip niet slecht was, maar ook niet direct de Petter Hansson was. Dat hij het goed doet bij een 2e divisie club in Engeland is alleen maar mooi, maar ook niet meer dan dat.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Enkele berichten verwijderd. Maak aub gebruik van de PB functie!
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Goed om te horen voor Seip dat het hem goed gaat daar in Engeland. Mijn speler zou het (nooit) geworden zijn. Maar toch knap!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Lipton schreef:Ja, Seip was echt de MR Alves van de achterhoede. Wat ik bedoel is dat Seip niet slecht was, maar ook niet direct de Petter Hansson was. Dat hij het goed doet bij een 2e divisie club in Engeland is alleen maar mooi, maar ook niet meer dan dat.
Seip heeft in zijn beginperiode uitermate goed gepresteerd toen hij nog in de mandekking stond, centraal achterin. Later is hij op rechtsback gekomen en dat is gewoon niet zijn positie.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Dat klopt ook ja. In de playoff wedstrijden heeft hij op de rechtsback ook heel erg goeie wedstrijden gespeeld, onderandere tegen Twente was hij heel erg goed bezig. Maar hij wou sowiesow weg uit Nederland en het liefste ook bij Heerenveen, dus is het wat slap gelul dat wij hem hadden moeten houden want dat was toen gewoon niet mogelijk.

Hier wat aanvullende informatie over Seip:

http://www.pafc.premiumtv.co.uk/page/Pr ... 57,00.html

En de standen in de Championship.

http://www.football-league.premiumtv.co ... 77,00.html
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ik ben het met sommige schrijvers eens dat Seip nou niet echt een wereldspeler was/is.
Maar ik kon enorm genieten van zo iemand.

Passie, beleving, inzet, je zag hem altijd werken, nooit verzaken, raakte hij niet de bal dan wel de man.
Niet dat dat laatste nou echt de bedoeling was, maar nuttig was het soms wel.
Soms kwam hij niet verder dan de bal de tribune in rammen en soms had hij een beweging in huis waar hij zelf waarschijnlijk nu nog over nadenkt hoe hij die gemaakt heeft. Niet voor niets ging er soms het "seipinho ooo oh" over de tribune. :mrgreen:
Hij is misschien meer een soort cult held van mij, net zoiets als Lubbe van Dijk.
Het was alles of het was niets, je moet gewoon wel van dergelijke spelers houden.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Lipton schreef:Hier wat aanvullende informatie over Seip:

http://www.pafc.premiumtv.co.uk/page/Pr ... 57,00.html
Hij heeft daar aardig wat aan spiermassa gewonnen geloof ik als ik dat zo zie.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Het getuigt in ieder geval van mentaliteit om je van een 3-maands contractje op te werken naar de steunpilaar van Plymouth. Klasse!
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Ik kan ook niet anders zeggen dan dat ik het Seip gun. Harde werker die nooit verzaakt. Het is een type Breuer, het plafond ligt bij Heerenveen qua voetbal maar ik durf te wedden dat Seip het in Engeland beter naar zijn zin heeft en waarschijnlijk ook nog meer verdient dan hier. Zo zie je maar, het kan raar lopen. 8)
Eala Frisia!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Freezeman schreef:Ik ben het met sommige schrijvers eens dat Seip nou niet echt een wereldspeler was/is.
Maar ik kon enorm genieten van zo iemand.

Passie, beleving, inzet, je zag hem altijd werken, nooit verzaken, raakte hij niet de bal dan wel de man.
Niet dat dat laatste nou echt de bedoeling was, maar nuttig was het soms wel.
Soms kwam hij niet verder dan de bal de tribune in rammen en soms had hij een beweging in huis waar hij zelf waarschijnlijk nu nog over nadenkt hoe hij die gemaakt heeft. Niet voor niets ging er soms het "seipinho ooo oh" over de tribune. :mrgreen:
Hij is misschien meer een soort cult held van mij, net zoiets als Lubbe van Dijk.
Het was alles of het was niets, je moet gewoon wel van dergelijke spelers houden.
Lubbe van Dijk was inderdaad een alles of niets - speler.
Soms had hij de meest fantastische acties en soms raakte hij geen bal.
Dat is typerend voor grillige aanvallers.
Maar ik vind niet dat Seip aan die kwalificatie voldoet, dan zou hij namelijk geregeld " niets " zijn geweest.
En dat klopt gewoon niet, ik heb Seip als verdediger zelden echt zien falen.

Seip en Lubbe van Dijk als een soort culthelden, ja, daar kan ik me wel weer wat bij voorstellen.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Newcastle United wil Marcel Seip
Newcastle United wil zich versterken met Marcel Seip. Seip mag op huurbasis bij zijn club Plymouth Argyle vertrekken.

Newcastle United zou zich volgens The Daily Mirror hebben gemeld voor Seip. De voorstopper kwam in 2006 transfervrij van sc Heerenveen naar Plymouth en kon zijn contract telkens verlengen. In november 2008 tekende hij nog een nieuwe verbintenis tot medio 2011.
Alle ballen op Henkie!
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Niets meer van over dat Newcastle. Jammer
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Voor de supporters jammer ja, maar ik ben blij dat dat wanbeleid van die club eens afgestraft is.

Overigens wel een leuke kans voor Seip.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Seip zou hier overigens ook niet misstaan in de huidige verdediging.
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Blackpool are set to sign Plymouth defender Marcel Seip.
Bron
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

Blackpool heeft zich voor de maand oktober verzekerd van Marcel Seip. De verdediger wordt gehuurd van Plymouth Argyle, waar hij zijn basisplaats was kwijtgeraakt.

Seip speelde de eerste vijf wedstrijden van dit seizoen volledig mee, maar daarna belandde hij op de bank. In de laatste vier duels van Plymouth kwam de verdediger niet meer in actie.

Ian Holloway, manager van The Seasiders, is geen onbekende van Seip. Hij haalde de voormalig SC Heerenveen-speler in augustus 2006 naar Plymouth.

Overigens kan de verhuur gezien worden als een tijdelijk promotie. Plymouth bezet in de Championship de laatste plaats, terwijl Blackpool vijfde staat op zes punten van koploper Newcastle United.
Bron VI.nl
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Seip na productief maandje langer aan Bloomfield Road

03/11/2009 13:13

Blackpool heeft de huur van Marcel Seip verlengd tot het einde van het jaar. De 27-jarige verdediger dankt zijn langere verblijf mede aan zijn trefzekerheid.

Seip maakte een maand geleden de overstap naar Blackpool, nadat hij bij Plymouth Argyle op het tweede plan was geraakt. Op Bloomfield Road maakte de verdediger een positieve indruk. Dat heeft geleid tot een nieuwe huurovereenkomst tot 29 december.

'Ik ben opgetogen', reageerde manager Ian Holloway op de website van Blackpool. 'Marcel is hier gekomen en heeft het direct erg goed gedaan. Hij past goed in onze kleedkamer.' Holloway is geen onbekende van Seip. Hij haalde de voormalig SC Heerenveen-speler in augustus 2006 naar Plymouth.

Seip maakte een bijzondere entree bij The Seasiders. In zijn eerste twee wedstrijden leverde de verdediger met twee goals direct een bijdrage aan het succes van zijn nieuwe ploeg. Blackpool staat zesde in het Championship.
Seipinho doet het toch maar netjes de laatste jaren. Zou natuurlijk voor hem helemaal een topprestatie zijn wanneer hij ooit nog de Premier League haalt :D
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

diepFries schreef:Seipinho doet het toch maar netjes de laatste jaren. Zou natuurlijk voor hem helemaal een topprestatie zijn wanneer hij ooit nog de Premier League haalt :D
Ja en nee, het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij bij Plymouth niet meer aan de bak komt. Verder natuurlijk leuk voor hem dat hij het daar in het Championship aardig naar zijn zin heeft. Gun hem 't allerbeste! En het zou inderdaad wel geniaal zijn als hij ooit nog eens Premier League gaat spelen :D .
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Seip is inderdaad gedegradeerd tot reservespeler bij Plymouth, maar niet vanwege zijn kwaliteiten. Jarenlang was hij gewoon basisspeler bij de club, zo ook aan het begin van dit seizoen. Vanwege een aanvaring met de manager (de coach dus) is hij uit de basis gezet en zelfs op de transferlijst geplaatst. Daar heeft Blackpool van geprofiteerd.

Overigens staat Blackpool 7e en boven Middlesbrough. Plymouth is 22e van de 24 clubs, dit zou degradatie betekenen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Leestip: in de nieuwe VI een openhartig interview met Seip! Onder meer over problemen met de drank tijdens de Heerenveen-periode.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Een nacht doorhalen en niet slapen en vervolgens scoren tegen Ajax. Dan vraag ik me af, zou dat tegenwoordig nog steeds gebeuren? :lol:
Op naar het volgende seizoen....
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

ItFean82 schreef:Een nacht doorhalen en niet slapen en vervolgens scoren tegen Ajax. Dan vraag ik me af, zou dat tegenwoordig nog steeds gebeuren? :lol:
Natuurlijk. Degenen die denken van niet zijn naief.
Overigens was dit helemaal geen nieuws. Dit was allang bekent.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

'Ik stond tegen Ajax half dronken op het veld'
13/04/2010 11:20

Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp spreken over de opmerkelijke belevenissen van de voetballer Marcel Seip
aldus de vi

http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-RTL/178910 ... t-veld.htm
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Waarom zijn er twee topics over Marcel Seip? Zomaar een vraagje.
Miereneukert!
Plaats reactie