Arnold Bruggink

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Arnold Bruggink

Bericht door Knipecity »

Topaankoop!! Zie off. site!
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
hvb 5 rules
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 17-11-2003 16:02

Bericht door hvb 5 rules »

Zeker een topaankoop!!
Eindelijk een echte versterking voorin met ervaring op topniveau.
Assuh for scH
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 01-09-2004 12:59
Locatie: Assen

Bericht door Assuh for scH »

Is dit nu de "verrassende aankoop" waar Riemer het eerder al over had?

Als dat zo is, dan mag Riemer mij vaker verrassen!! :mrgreen:

Topaankoop!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Transfervrij ook nog, dat is wel een goede deal.

Hersi op de bank dus?
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Topaankoop!!!


Joepie daaaaaa.............
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Op zich een goede speler, alleen ten koste van wie zal hij gaan spelen, hij zal toch niet op de bank komen neem ik aan? Ik vind Huntelaar tot nu toe prima spelen en zou het zonde vinden als hij op de bank zou belanden.
Wellicht 4-4-2 met Huntelaar en Bruggink in de spits??
Gebruikersavatar
lollig
Bankzitter
Berichten: 211
Lid geworden op: 16-02-2004 19:45

Bericht door lollig »

Helemaal toppie! :lol:
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Prachtige speler! Ik had al gehoopt op zijn komst toen hij bij PSV op het tweede plan was geraakt.

Ik denk dat hij zich bij Heerenveen weer helemaal in de kijker weet te spelen en dat het niet lang zal duren voordat Marco van Basten op de tribunes van het ALS zal zitten.
Afbeelding
KingFoppe
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 14-05-2003 09:06
Locatie: Utrecht

Bericht door KingFoppe »

Dit is fantastisch nieuws. Een speler die er direct staat.
Wel is ons overschot aan aanvallende middenvelders / spitsen alleen maar toegenomen en is de kans om door te breken voor Paul de Lange, Hestad, Hersi, Rose etc. etc. wel heel klein.

Ik denk dat er wel een aantal spelers verhuurd gaan worden de komende tijd......
No retreat, No surrender!
MrB
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-12-2002 14:21
Locatie: Gorredijk

Bericht door MrB »

Ik vind het een topaankoop. Typisch een speler voor Heerenveen, misschien net te licht voor de top maar wij kunnen hem goed gebruiken. Als je een speler van dit kaliber kan aantrekken moet je ook niet twijfelen. Ik ben altijd wel onder de indruk geweest van zijn kwaliteiten. Met Huntelaar komt het ook wel goed maar ik vind het wel een geruststellend idee dat we nu iemand erbij hebben die er direct staat. Bovendien brengt hij ook een vracht aan ervaring mee. Heel goed voor deze jonge selectie.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hoe we nu gaan spelen is de zorg van Verbeek, maar volgens mij hebben wij nu toch zo'n beetje een spelersgroep met de meeste goals in het betaald voetbal op hun naam. En nu ook behoorlijk wat eredivisie-goals met Sikora en Hersi en Bruggink erbij en daarnaast Huntelaar, Rose en Yildirim, pffff Als we nu niet op 100 doelpunten VOOR komen ;-))
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
Lopster
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-12-2002 19:21

Bericht door Lopster »

Het lijkt mij logisch, dat Arnold Bruggink achter Huntelaar zal komen te spelen..Hersi brengt op die positie gewoon te weinig...

prima versterking voorons! En bovendien hebben we nu een speler erbij die ook een vrije trap kan nemen..hoeft Mika V. zich daarover al helemaal niet meer druk te maken..!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Laat hem eerst maar eens bij heerenveen bewijzen dat hij nog echt zo goed is als iedereen beweert, trouwens slim van Riemer v/d Velde weer een speler transfervrij aantrekken om vervolgens voor veel geld weer te verkopen. B.V. aan PSV als blijkt dat Sibon toch niet de man is die zij zoeken.

Maar inderdaad als Bruggink de vorm van PSV kan halen is het een zeer aangename versterking.

Hoe ziet hij er ook alweer uit:
Afbeelding
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

prima versterking voorons! En bovendien hebben we nu een speler erbij die ook een vrije trap kan nemen


:shock: Ben je Ugur Yildrim zeker vergeten, die kan pas vrije trappen nemen. :shock:
Wij zijn Heerenveen.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Ik barst in vreugdetranen uit - echt geweldig dit, heb altijd gehoopt dat ze hem zouden halen.

Maar toch: met Rsaza en Sikora en nu met Bruggink grossieren we wel in de "bij topclubs mislukte" spelers. Bruggink had bij Mallorca ook geen basisplaats. We zullen zien.

Gematigd optimistisch dus.
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Bruggink topaankoop! Persoonlijk denk ik, dat dit ten koste gaat van Vayrynen. Die maakt een ongemotiveerde indruk op mij. Fantastische voetballer, maar nu even niet, lijkt het wel. Huntelaar laat-ie echt wel staan, want die doet het gewoon goed.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dit seizoen niet nee, vorig seizoen heeft hij regelmatig gespeeld, en wedstrijden beslist voor Mallorca. De club zal wel een spanjaard voor zijn positie hebben gekocht.
Lopster
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-12-2002 19:21

Bericht door Lopster »

camataru schreef:

:shock: Ben je Ugur Yildrim zeker vergeten, die kan pas vrije trappen nemen. :shock:
Nee..die ben ik natuurlijk niet vergeten, zoals je kunt lezen schreef ik " speler die ook een vrije trap ken nemen" maar wellicht is het je ontgaan dat Mika V op zijn sodemieter van GJV heeft gehad omdat hij zo nodig ook de vrije trappen ging nemen...

vandaar Rodion!
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Wat een aankoop!!! Echt fantastisch. Nooit gedacht dat hij haalbaar zou zijn voor sch. Heb er weer helemaal vertrouwen in! :D 8)
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Jaap F. schreef:Ik barst in vreugdetranen uit - echt geweldig dit, heb altijd gehoopt dat ze hem zouden halen.

Maar toch: met Rsaza en Sikora en nu met Bruggink grossieren we wel in de "bij topclubs mislukte" spelers. Bruggink had bij Mallorca ook geen basisplaats. We zullen zien.

Gematigd optimistisch dus.
Als die spelers wel echt succesvol waren geweest bij de topclubs had H'veen ze nooit kunnen halen :!: Goede spelers,die goed genoeg zijn voor de subtop maar net te licht voor de top. Ben wel benieuwd wie er nu naast het potje piest,want ik neem aan dat Bruggink in de basis komt :stan:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

John de Jong en Sibon leken ook te licht voor de top, maar wat hebben wij er een plezier van gehad! En Bruggink had bij de PSV de pech dat daar altijd van die topspitsen rondliepen.
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ben zeer tevreden met de komst van Bruggink, kan een mooi koppel met Huntelaar worden.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Dit is natuurlijk een uitstekende versterking!!

Hopelijk brengt dit wat meer balans in het elftal, op papier hebben we nu toch echt wel een uitstekende selectie! Nu in het veld nog, maar daar heb ik alle vertrouwen in, geef GJ de tijd maar en het komt wel goed!! :D
Net fan dat benaude!
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Knipecity schreef:John de Jong en Sibon leken ook te licht voor de top, maar wat hebben wij er een plezier van gehad! En Bruggink had bij de PSV de pech dat daar altijd van die topspitsen rondliepen.
Precies, Van nistelrooy, Nilis, Kezman.. Concurrenten zoals John de jong en vennegoor!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Ik dacht dat ik het niet goed hoorde op de radio haha, maar het blijkt toch te kloppen en transfervrij ook nog!! Beterz.

Ik ben alleen bang dat het ten koste gaat van de ontwikkeling van bijv. Samaras, Hersi enz. Huntelaar laat hij hopelijk wel staan want dat is de talentvolste spits van Nederland.

Een topaankoop verder en ook wat ervaring voorin. Hopen dat de vleugels hem goed aanvoelen en dat Sikora er ook beter door gaat spelen!!
De enige echte trots van het noorden!!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

The North schreef: Precies, Van nistelrooy, Nilis, Kezman.. Concurrenten zoals John de jong en vennegoor!
En dan vergeet je gemakshalve Kezman en Robben nog volgens mij.

Maar ik ben er blij mee.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Ik dacht dat ze een grapje maakten toen ik het hoorde.
Maar het is dus toch echt waar. :D
Hier ben ik heel blij mee, nooit gedacht dat ze nog een speler zouden halen.
Ik denk dat Hersi er wel eens buiten kan gaan vallen, en dan Bruggink op 10, Huntelaar kan daar natuurlijk ook spelen.
supporter: in voor en tegenspoed
Gebruikersavatar
Okselfris
Nieuw talent
Berichten: 63
Lid geworden op: 11-06-2003 12:33
Locatie: Cuijk

Bericht door Okselfris »

Dit is nog een leuk thuiskomen en het nieuws checken!
Droom transfer vind ik dit. Die jongen past er prima bij.
Laat hem maar alla John Dahl Tomasson, vanachter de diepste spits spelen.
Huntelaar als aanspeelpunt en dan Bruggink opkomend van het middenveld.
Zeer sterke aankoop en scorend vermogen.

Maar ben inderdaad benieuwd ten koste van wie dit gaat.
Nouja zeg nou eerlijk hebben we nu niet een enorme luxe? Erg brede ploeg.
Geweldig.
Jeroenho
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-09-2004 18:14

Bericht door Jeroenho »

Deze PSV-supporter feliciteert jullie met deze mooie aankoop! En ik ben al lang blij dat Bruggink weer in Nederland te volgen is. Benieuwd hoe de voorhoede Huntelaar-Bruggink, door mijn club te licht bevonden, het bij jullie gaat doen. Ik vind het in elk geval jammer dat deze jongens nooit een echte kans hebben gehad in Eindhoven.
Plaats reactie