Lasse Nilsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Ik begin nu ech te balen als een stekker.
Nu heb je een afonso die weg is, die nog terug moet komen.
En een Nilsson die er is maar die waarschijnlijk weggaat.
Nu moet je of 1 of 2 nieuwe spitsen kopen.
Maar die moeten eerst ook nog op elkaar ingespeelt raken.Pffff
Rare situatie hoor. Bestuur gaat er goed mee om.
Maar heb nog nooit zoveel negatiefe publiciteit uit het kamp Heerenveen gehad.


Jammer dat Nilsson weg is, het was een vriend van Alves bovendien was die bij veel goals betrokken.

De geruchten machine begint nu helemaal op volle toeren te draaien.
Wie komt er en wie gaat nog weg.

Samaras terug?
Petter Andersson?
Fiquerdo?
Koevermans zie ik ook als een optie.


De situatie nu geeft een kut gevoel met je mee en een hoop onzekerheid. Vaak komt dit allemaal wel goed en zijn we blij aan het eind van de transfermarkt.
Stel Heerenveen koopt Koevermans en Alves soap is over. Dan heb je gewoon weer een goeie aanval die beschikt over loopvermogen, doelgerichtheid, snelheid,kopkracht, Fysieke kracht met name veel doelpunten dus. Het middenveld vind ik nog niet zoals het horen moet maar dat komt ook wel goed. Het enige wat wel vaak als excuus naar voren zou worden geschoven als ze de 5de plaats niet halen: Onze aanval is nog niet op elkaar ingespeelt.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De kunst is om opvolgers klaar te hebben staan als de eerste keus vertrekt. Nilsson was eerst ook geen basisspeler, net als Samaras en noem ze maar op. Je moet continu doorselecteren. 'Probleem' is wel dat we door goede transferopbrengsten in een andere categorie scouten en dan haal je spelers die te duur zijn voor de bank. Stel we hadden Alves al gehaald en Huntelaar en Samaras waren er nog...
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Voor Nilsson verwacht ik op korte termijn toch wel een vervanger, anders zou het echt wanbeleid zijn. Nu mag het nieuwe (interim) bestuur laten zien wat ze waard zijn.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Gekko schreef:De kunst is om opvolgers klaar te hebben staan als de eerste keus vertrekt. Nilsson was eerst ook geen basisspeler, net als Samaras en noem ze maar op. Je moet continu doorselecteren. 'Probleem' is wel dat we door goede transferopbrengsten in een andere categorie scouten en dan haal je spelers die te duur zijn voor de bank. Stel we hadden Alves al gehaald en Huntelaar en Samaras waren er nog...
Dan hadden we wellicht voorronde CL gespeeld. Wat is er mis met een sterke bank? Het halve seizoen met Mark de Vries heeft ons bijna UEFA Cup gekost.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Het is een kip en ei verhaal waar ook AZ mee zit. Om succes te hebben heb je een sterke bank nodig. Maar de Koevermansen van deze wereld willen spelen en niet op de bank zitten tenzij ze Champions League spelen. Maar dat haal je niet omdat die mannen geen geduld hebben. Een vicieuze cirkel dus.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Maar we hebben toch ook nog die donkere jongen voorin?? Weet zo even niet hoe hij heet, is ook nog niet zo oud.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Jeroen schreef:Dan hadden we wellicht voorronde CL gespeeld. Wat is er mis met een sterke bank? Het halve seizoen met Mark de Vries heeft ons bijna UEFA Cup gekost.
Er moet wel geld voor zijn en dat was waarschijnlijk toen we Huntelaar en Samaras nog hadden niet het geval. Daarbij zullen er ook veel goede spelers niet naar Heerenveen willen komen voor de bank.
Gebruikersavatar
Mika- Bo
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 11-07-2006 20:52
Locatie: Eerbeek

Bericht door Mika- Bo »

AMSTERDAM - Lasse Nilsson speelt komend seizoen naar alle waarschijnlijkheid bij Betis Sevilla. De Spaanse club heeft met sc Heerenveen afgesproken 3,1 miljoen euro te betalen om het nog twee jaar lopende contract van de Zweedse aanvaller af te kopen
dit staat op nu.nl

ik was gister in het stadion en toen hoorde ik al dat dit deze week bekend zou worden gemaakt dan nilsson weg zou gaan.

we moeten niet vergeten dat we sulejami, beerens en pranjic achter de hand hebben voor die positie.

zijn ook niet de minste!!!!!!!!!!!
ook in Eerbeek woont een groot fean fan!!!!!!!!
Keurig
Invaller
Berichten: 253
Lid geworden op: 15-02-2005 15:32

Bericht door Keurig »

Mika- Bo schreef: we moeten niet vergeten dat we sulejami, beerens en pranjic achter de hand hebben voor die positie.
Afgezien van de anderen... Pranjic? Die hebben we toch echt nodig op het middenveld waar al zo bar weinig ervaring rondloopt. Komt nog eens bij dat ik daar toch liever een aanvaller heb lopen in plaats van een middenvelder.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Klopt. Pranjic kan voorlopig ook in een aanvallender rol spelen. Dan heb je Sibon als diepste spits, Beerens, Pranjic en Garcia er omheen en Bradley en Prager als meer verdedigende middenvelders. En dan heb ik Sulejmani nog vergeten. De meeste twijfel heb ik dan nog over Sibon. De rest redt zich wel.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ja armenteros hebben we ook nog, maar ik bedoel Donnavan ofzo? Misschien die maar de kans geven.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Deekman. Die is er nog niet klaar voor. Armenteros vond ik beter in de wedstrijden die ik heb gezien.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Gekko schreef:Klopt. Pranjic kan voorlopig ook in een aanvallender rol spelen. Dan heb je Sibon als diepste spits, Beerens, Pranjic en Garcia er omheen en Bradley en Prager als meer verdedigende middenvelders. En dan heb ik Sulejmani nog vergeten. De meeste twijfel heb ik dan nog over Sibon. De rest redt zich wel.
Sibon hoort niet thuis in de basis, ik heb zelfs al mijn twijfels over hem als pinchhitter. De rest ziet er inderdaad niet slecht uit, zeker niet vergeleken bij het materiaal van de concurrenten om plaats 5.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als die andere spelers zijn 'komende' spelers. We missen dan een aanspeelpunt die ook tijd geeft om bij te sluiten. Anders wordt het van dat snelwegvoetbal met veel ruimte tussen de linies.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

3,1 miljoen....
welke speler kunnen we daar voor kopen?

K vind het wel k*t dat ie weg is!
Af en toe speelde hij slecht, maar hij heeft
zeker veel punten voor ons gehaald!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Lasse4evah schreef:3,1 miljoen....
welke speler kunnen we daar voor kopen?

K vind het wel k*t dat ie weg is!
Af en toe speelde hij slecht, maar hij heeft
zeker veel punten voor ons gehaald!
Er was ook nog geld, want ze wilden eerder al Ari en Sterchele halen. Misschien kunnen ze, nu er meer geld beschikbaar is, een echt goede spits halen.
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Voor Rob Friend zullen we ook nog wel wat centen gekregen hebben. Met de 3,1 van Nilson valt er zeker wat leuks te halen.

Ik betreur het wel dat hij vertrokken is. Er was veel ONNODIGE kritiek op hem, en dat terwijl hij toch echt belangrijk is geweest voor het team. Maargoed zo denken eenmaal Nederlanders over voetbal.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

3,1 miljoen euro is wel een bedrag waar we een paar jaar geleden van scheumbekten. Het is wel jammer dat Nilsson weggaat, hij doet het goed in de voorbereiding en hij is gewoon een goeie speler. Nu moet je ook voor de start van de competitie weer een nieuwe aanvaller aantrekken en dat neemt ook weer tijd in beslag. En bovendien is zal Alves waarschijnlijk lang niet eens wedstrijdfit zijn voor de aanvang van de competitie. Maar dat is natuurlijk ook weer een uitdaging, ik durf te wedden dat Heerenveen al een in gesprek is met een hele goeie spits.
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Geweigerde Vogel klaagt Real Betis Sevilla aan

7/8/2007 12:01

Real Betis Sevilla krijgt het druk met rechtzaken. Na PSV, dat geld eist voor de transfer van Robert, gaat ook Johann Vogel stappen ondernemen.

De Zwitserse middenvelder is niet langer welkom op de training. De nieuwe coach Héctor Cúper ziet het zitten niet in de ex-PSV'er, die pas één jaar in Andalusië speelt en op weg leek te gaan tekenen bij Everton.

Vogel eist toegelaten te worden tot de training omdat Betis anders contractbreuk pleegt. Bovendien zegt de voormalige international nog geld tegoed te hebben, aldus zijn advocaat Juan de Dios Crespo.
vi.nl

Dit kan nog leuk worden. Heerenveen schijnt nog op de bankgarantie te wachten voordat ze het verhaal gaan bevestigen. Maar als deze grappen Betis veel geld gaan kosten zou dat wel een gevolgen kunnen hebben voor Nilson.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Of ze laten deze Vogel vliegen om onze fladderaar te kunnen halen. Het belooft wel weinig goeds als daar zulke cowboys de hut besturen.
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

kunnen we nilsson niet ruilen met vogel ?

vogel is net een radomski achtige speler , stille motor op het middenveld , stofzuigertje :)

@ Nillsson : jammer dat ie weggaat , mocht hem eigenlijk niet met zun slappe "ik trek mun voet liever terug dan dat ik er inkleun" instelling maar toch heeft ie veel gescoord en veel assist op zijn naam staan .
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Nilsson gaat naar een ploeg die qua speelstijl wel bij hem past vind ik. Betis is een counterploeg met een countertrainer, Hector Cuper. Verder wordt er beweerd (op VI.nl) dat Nilsson ongeveer 3,1 miljoen euri's moet kostten zodat we eventueel weer een leuke speler terug kunnen halen.

Verder wens ik Lasse, bij een eventueel vertrek, veel sterkte daar en hoop dat tie niet te snel is uitgeleerd. :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Speciaal voor BS en vele honderden Friese meisjes nog een mooie foto van Lasse bij een verhaal over zijn transfer op Omrop FRL.nl:

http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_41287.aspx

Klik op de foto om te vergroten en vraag je af wat hij wel heeft wat wij niet hebben
hummelinho
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 30-01-2006 22:04

Bericht door hummelinho »

Gekko schreef:Klik op de foto om te vergroten en vraag je af wat hij wel heeft wat wij niet hebben
Een pokerface, geld en binnenkort een lange vakantie in Zuid-Spanje :D
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Hij gaat echt wel naar Betis, heb hem net gesproken, ik vroeg of hij aanstaande vrijdag ook nog mee doet, waarschijnlijk niet antwoorde hij met een lach.
Is nu op weg naar Schiphol, naar...............................

Vind het wel een mooie club voor hem, hij verdient het wel.
Heb genoten van Nilsson, vond het een goeie speler en een aardige gast.

Gun hem ook het allerbeste toe in Spanje, en hopelijk zien we hem snel een keertje in het Zweedse elftal
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Dus hij doet vanavond niet mee in Sneek.
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

We zullen zien. helaas kan ik der niet bij zijn in sneek (profronde shv). En Tarvajaarvi staat vast wel in de spits, alleen voorlopig niet bij ons....

En natuurlijk:

Lasse jongen...bedankt. we hebben in deze jaren van je genoten. Veel succes in je carriere verder en veel plezier in spanje!!
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Hij is er echt niet bij, je helpt nog wel eens wat mensen als je bij een autoverhuurbedrijf werkt......................;)
En die auto's achter kunnen laten op Schiphol.

Lasse heeft echt zijn laatste wedstrijd gespeeld in het Heerenveen shirt
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Hoewel ik geen fan ben van Nilsson, vind ik het toch een slechte zaak dat hij alsnog vertrekt. Het duo Alves/Nilsson was toch wel een zekerheidje en dat had zeker in deze rumoerige tijden voor wat rust gezorgd in de tent. Nu moet Heerenveen weer in allerijl op zoek naar een opvolger, en zoals we wel weten, valt dat niet altijd mee.

Had Heerenveen hem niet in juni kunnen verkopen?
Laatst gewijzigd door Riverside op 07-08-2007 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie