Lasse Nilsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Dat is gewoon het liedje van pipi langkous :wink: is gewoon op kazaa te vinden.
Als je het niet kunt vinden PB me dan maar ff.
Een onderschrift: wat is dat?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ja en laat nou de nummers die te downloaden zijn toevallig met tekst zijn.. :shock:
SCH
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Ik heb hem ook met muziek, maar Heerenveen heeft volgens mij in dat liedje geknipt. Dat begin stuk+middenstuk, dat is instrumentaal.
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Er in het gewone lied idd een groot stuk instrumentaal.
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Hier staan allerlei geweldige programma tunes.

Ik vind het btw erg jammer dat ze na een doelpunt dat liedje draaien.
De hele spontaniteit wordt er zo totaal uit gehaald, heel erg jammer.
Je moet bijna een minuut wachten voor het "mee zing" gedeelte begint en als het eindelijk begint staan de spelers alweer klaar om af te trappen en komt het veel te gemaakt over.
Waarom moet alles zo voor geprogrameerd worden in het ALS?
Laat de supporters toch lekker zelf zingen.
Anti anti. :)
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Laat de supporters toch lekker zelf zingen.
Ben het niet vaak met je eens, maar hier sla de spijker op de kop!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
dolfijnenmeid
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-02-2006 23:56
Locatie: kollum

Bericht door dolfijnenmeid »

Is idd een erg leuk liedje van pippi langkous, alleen idd erg kort, heel jammer.
Maar zo heeft ieder lied van elke speler wel iets special vind ik.
Brengt er altijd meteen veel sfeer in na een doelpunt.

Weet iemand toevallig ook of er ergers een site is met alle muziek van sc-heerenveen?

ook wat er altijd in noord wordt gezongen, helemaal toppoie en mijn zoontje zou graag een paar van die liedjes op cd willen hebben.dus als iemand weet waar ik ze kan vinden, dan hoor ik het graag.

alvast bedankt.


Hv-fan
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Ik heb die van Nilsson en Yildirim. Samaras en Huntelaar heb ik, maar die zijn al weg. Van de overige spelers weet ik de liedjes niet.
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
dolfijnenmeid
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-02-2006 23:56
Locatie: kollum

Bericht door dolfijnenmeid »

jammer , mijn zoontje had ze graag gehad.
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Je kunt ze wel downloaden :lol: Had laatst ook een e-mail naar Heerenveen gestuurd. Wat de namen van de liedjes waren. Kreeg als antwoord: Dat is geheim :lol:
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
dolfijnenmeid
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-02-2006 23:56
Locatie: kollum

Bericht door dolfijnenmeid »

zal ik er ook es heen schrijven, hahahahahah hoezo geheim,

waar kun je ze downloaden weet iemand dit>??


feanfan
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Bearshare of kaazaa, zolang je de naam van het liedje maar weet!
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
dolfijnenmeid
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-02-2006 23:56
Locatie: kollum

Bericht door dolfijnenmeid »

oke ty, zal proberen :D
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Meen mij te herinneren dat bij de goal van Bosvelt 'Born to be wild' van Steppenwolf werd gedraaid, afgelopen zaterdag.
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Ik zal het 'hopelijk' even terug luisteren op langs de lin! (kunnen we hier geen apart topic voor openen)
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
heleen
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 19-02-2006 18:23
Locatie: Heerenveen

Bericht door heleen »

je kan dat liedje van pipi langkous zonder tekst ook vinden bij ringtones (http://www.allesvoorjegsm.nl) ..en andere liedjes natuurlijk..dan heb je alleen t melodietje en geen tekst :wink:
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Net een interview gelezen met Nilsson in de VI. Daarin wordt ( niet door hem persoonlijk )al gerept van " cultstatus " en " hype. " En dat na ( voornamelijk ) 3 goals tegen ADO. Leuk gedaan, maar het moet niet gekker worden. Een cultstatus na een paar goede wedstrijden? Wat een opportunistisch wereldje toch. Wat ben je daar snel een held.
En nu maar kijken hoelang het duurt.
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

[quote="sc heerenveen 4 ever"]Dat is gewoon het liedje van pipi langkous :wink: is gewoon op kazaa te vinden. quote]

Mijn dochter van 7 was gisteren mee naar NAC en het viel me op dat ze Lasse Nilsson steevast benoemde als "mijnheer Nilsson". Ging automatisch, liedje heeft effect, vind ik wel grappig dat ze hem zo noemt. :P
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

oldtimer schreef:Net een interview gelezen met Nilsson in de VI. Daarin wordt ( niet door hem persoonlijk )al gerept van " cultstatus " en " hype. " En dat na ( voornamelijk ) 3 goals tegen ADO. Leuk gedaan, maar het moet niet gekker worden. Een cultstatus na een paar goede wedstrijden? Wat een opportunistisch wereldje toch. Wat ben je daar snel een held.
En nu maar kijken hoelang het duurt.
Na mijn bezoek aan Boekarest is Nilsson voor mij wel een held geworden :upto:
Feanfan united
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-02-2006 21:06

Bericht door Feanfan united »

Leg uit.....
Feanfan ben je niet even, maar voor je hele leven!!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Mijn dochter van 7 was gisteren mee naar NAC en het viel me op dat ze Lasse Nilsson
steevast benoemde als "mijnheer Nilsson".
Sterker nog, ik las dat interview met Lasse in VI en daar staat doodleuk vermeld dat het
deuntje van pippi langkous voortkomt uit Lasse's bijnaam "Mhr. Nilson". Ik heb dat tot nu toe nooit gehoord en mijn meelezers trokken ook scheve gezichten.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Dat is toch dat aapje, die daar ook woont? Die heette meende ik "Meneer Nilsson" 8)

ik moet bekennen dat ik het nog dagelijks bekijk :lol:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

In alle media wordt hij steevast meneer Nilsson genoemd, dus als je dat nu voor het eerst leest, lees je blijkbaar verder weinig.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

[cynisch]Jah kerel ik lees inderdaad veel te weinig[/cynisch], maar misschien dat je er iets
meer aan kunt toevoegen? Bijvoorbeeld wie of wat schrijft dat dan? (En als je het over HC/
De Koerier hebt haak ik inderdaad af en is je uitspraak alle media ook van alle kracht
ontdaan)
Evenals je opmerking steevast.... of bedoel je misschien sinds kort?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

michel schreef: Sterker nog, ik las dat interview met Lasse in VI en daar staat doodleuk vermeld dat het
deuntje van pippi langkous voortkomt uit Lasse's bijnaam "Mhr. Nilson". Ik heb dat tot nu toe nooit gehoord en mijn meelezers trokken ook scheve gezichten.
Link Mijnheer Nilsson, Pipi Langkous, Zweuds en de achternaam van Lasse is toch niet zo moeilijk te leggen, tenzij jullie niet ouder zijn dan 25 en nog nooit één van de tig herhalingen op foxkids hebben gezien van mijn jeugheldin. :D
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Het liedje van pippi wordt gewoon gezongen omdat Nilsson ook Zweeds is en we dat nummer eerder ook voor Allback zongen, gewoon luiheid van de supporter. Niks meer niks minder.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Het heeft inderdaad helemaal niks met mr. Nilsson van doen. Die link is pas later 'ontdekt'.

Dat het nu voor Nilsson gezongen wordt is ook nog eens toeval, want vorig seizoen begon het voorzichtigjes als een nummer voor Hansson. Tijdens de huldiging voor het behalen van Europees voetbal bedacht speaker Jouke de Vries (zucht...) dat we het Allbäck-liedje ook wel voor hem konden zingen. En later is Nilsson ook dit nummer toebedeeld, ook omdat die natuurlijk wat vaker het net weet te vinden.
wouterD
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 27-12-2005 11:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door wouterD »

az schijnt belangstelling te hebben in nilson.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bek ... 27203&sc=1

ik hoop dat hij nog paar seizoenen bij hveen blijft hij zal zkr nog wel wat gaan oplever.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

De nieuwe aankopen van de Erdedivisieclubs zijn na de winterstop inmiddels op waarde geschat en het in geruchten circuit begint al weer op volle toeren ter draaien. Heerlijk.

Wie speelt waar volgend seizoen?

Het bericht dat AZ belangstelling heeft voor spelers als Nilsson doet me deugd. De kans is groot dat AZ volgend seizoen met een behoorlijk afgeroomd elftal zal spelen. Landzaat zal na dit seizoen toch wel vertrekken, Van Galen zet er een punt achter, Perez heeft reeds getekend bij Ajax, etc.

AZ gaat er achter komen dat het vanuit hun status lastig zal worden om spelers van kwaliteit te vinden waarvan het contract is afgelopen. Met het aantrekken van Gudjohnsson hebben ze een eerste goede zet gedaan, maar dat zal de problemen voor volgend jaar niet oplossen.

Nee, AZ zal, wil het op niveau blijven voetballen, ook hier en daar een transfersom moeten gaan betalen. De meeste spelers die AZ op een hoger niveau kunnen houden zijn doorgaans de betere spelers van de concurrenten in de subtop, incluis de potentiele subtoppers, die het niet al te best doen dit seizoen, zoals momenteel FC Twente en Vitesse.

Deze concurrenten zint het sowieso al niet dat AZ reeds een tijdje lijkt aan te kloppen bij de Top 3. Ik voorspel dat wanneer AZ zich meldt voor deze betere spelers de hoofdprijs gevraagd zal worden. Hoge bomen vangen veel wind en AZ zal dat gaan merken!

SC Heerenveen laat Nilsson derhalve niet naar AZ vertrekken voor een appel en een ei. Ook voor deze speler zal een belachelijk bedrag moeten worden neergelegd. Schiet hij er nog een vijftal in dit seizoen dan vraagt Heerenveen rustig 6 a 7 miljoen euro voor hem.

AZ zal dit nooit willen en kunnen betalen, dus zal het op zoek moeten naar spelers die wel betaalbaar zijn (buitenland, wat toch een beetje tegen het AZ beleid is) of van een ander kaliber zijn, waardoor de concurrenten in de subtop zich wer kunnen meten met AZ.

Nee, laat AZ maar mooi spelers van het kaliber Hersi aantrekken (ook interesse in), dan komt het vanzelf wel weer goed met de oorspronkelijke verhoudingen in de eredivisie!
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Crash schreef:De nieuwe aankopen van de Erdedivisieclubs zijn na de winterstop inmiddels op waarde geschat en het in geruchten circuit begint al weer op volle toeren ter draaien. Heerlijk.

Wie speelt waar volgend seizoen?

Het bericht dat AZ belangstelling heeft voor spelers als Nilsson doet me deugd. De kans is groot dat AZ volgend seizoen met een behoorlijk afgeroomd elftal zal spelen. Landzaat zal na dit seizoen toch wel vertrekken, Van Galen zet er een punt achter, Perez heeft reeds getekend bij Ajax, etc.

AZ gaat er achter komen dat het vanuit hun status lastig zal worden om spelers van kwaliteit te vinden waarvan het contract is afgelopen. Met het aantrekken van Gudjohnsson hebben ze een eerste goede zet gedaan, maar dat zal de problemen voor volgend jaar niet oplossen.

Nee, AZ zal, wil het op niveau blijven voetballen, ook hier en daar een transfersom moeten gaan betalen. De meeste spelers die AZ op een hoger niveau kunnen houden zijn doorgaans de betere spelers van de concurrenten in de subtop, incluis de potentiele subtoppers, die het niet al te best doen dit seizoen, zoals momenteel FC Twente en Vitesse.

Deze concurrenten zint het sowieso al niet dat AZ reeds een tijdje lijkt aan te kloppen bij de Top 3. Ik voorspel dat wanneer AZ zich meldt voor deze betere spelers de hoofdprijs gevraagd zal worden. Hoge bomen vangen veel wind en AZ zal dat gaan merken!

SC Heerenveen laat Nilsson derhalve niet naar AZ vertrekken voor een appel en een ei. Ook voor deze speler zal een belachelijk bedrag moeten worden neergelegd. Schiet hij er nog een vijftal in dit seizoen dan vraagt Heerenveen rustig 6 a 7 miljoen euro voor hem.

AZ zal dit nooit willen en kunnen betalen, dus zal het op zoek moeten naar spelers die wel betaalbaar zijn (buitenland, wat toch een beetje tegen het AZ beleid is) of van een ander kaliber zijn, waardoor de concurrenten in de subtop zich wer kunnen meten met AZ.

Nee, laat AZ maar mooi spelers van het kaliber Hersi aantrekken (ook interesse in), dan komt het vanzelf wel weer goed met de oorspronkelijke verhoudingen in de eredivisie!
Inhoudelijk best een goed stuk dit. Ik kan me er wel in vinden voor wat dat waard is (waarschijnlijk helemaal niks maar toch). Laat Nilson nog maar even lekker bij scH blijven kunnen we volgens mij nog veel plezier aan beleven. En als hij dan toch moet gaan, inderdaad dan maar (weer) voor de hoofdprijs zeker als het naar een naaste concurrent is. Ik moet overigens nog zien of AZ dat langdurig volhoud want ze hebben (onder de Molenaartjes) ook een dereglijke periode gekend waarin ze zelfs kampioen van NL zijn geworden. Afwachten dus maar
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Plaats reactie