Erik Edman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Squerrel » 31-08-2005 11:17

Wat kan je in godsnaam tegen hebben op de voetballer Lee? Vind het een prima voetballer, verder weet ik weinig van de meneer Lee, treedt nooit op de voorgrond. Ik gun hem deze stap en denk dat hij zich daar prima weet te redden.

Ik hoop wel dat die kut zweed op zijn muil gaat in Rennes...die mag ik echt niet :evil:
Laatst bijgewerkt door Squerrel op 31-08-2005 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Kaka » 31-08-2005 14:59

Squerrel schreef: Ik hoop wel dat die kut zweed op zijn muil gaan in Rennes...die mag ik echt niet :evil:


Whaha..is hij nu ook al 'kut'?? :lol:

Ik heb echt niks op hem tegen, heeft altijd prima gespeeld voor SCH....
Avatar gebruiker
Kaka
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 03-08-2005 16:06

Berichtdoor Freeze » 31-08-2005 15:22

Hij heeft de club ook flink wat €uro's gekost :grmbl: :blbl:
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Avatar gebruiker
Freeze
Basisspeler
 
Berichten: 626
Geregistreerd op: 15-05-2005 14:57
Woonplaats: Leiden

Berichtdoor Kaka » 31-08-2005 15:31

ja maar blijkbaar had hij daar wel recht op, dus dan is het opzich logisch dat hij dat eist...
Avatar gebruiker
Kaka
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 03-08-2005 16:06

Berichtdoor Dieder » 31-08-2005 16:56

Ach wat, Edman had niet moeten zeuren, dankzij Heerenveen mocht hij weer bij Zweden spelen en omdat Heerenveen zich weer coulant opstelde mocht hij voor een zacht prijsje verkassen...
Dieder
 

Berichtdoor HaEmTeDe » 31-08-2005 17:42

Dieder schreef:Ach wat, Edman had niet moeten zeuren, dankzij Heerenveen mocht hij weer bij Zweden spelen en omdat Heerenveen zich weer coulant opstelde mocht hij voor een zacht prijsje verkassen...


Niks geen coulante opstelling. Als Hveen de kans krijgt zijn ze gewoon bikkelhard (Rzasa). Bij Edman hebben ze de zaak gewoon niet goed voor elkaar gehad.
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

Berichtdoor michel » 31-08-2005 22:13

Fotze schreef:
Het is maar net hoe je het leest Michel. Ik vind het persoonlijk een belediging voor koreanen in het algemeen. Maar als ik zie dat hij/zij het woord Koreaan nog niet eens goed kan spellen, zal ik het met een korreltje zout nemen.


Heb je ook helemaal gelijk in, was mij ook al opgevallen. Speelde een beetje advocaat van de
duivel. (Iiemand rascistisch noemen die het niet is of zo bedoeld heeft is ook de plank
misslaan)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Makkum8 » 31-08-2005 23:02

Ik denk dat Jol spijt krijgt van deze beslissing. Lee is een leuke speler in mijn ogen maar zeker niet beter als €dman. Lee zal de Spurs niet naar een hoger plan tillen. Ik geef hem 1 seizoen. €dman zal ook niet tot topprestaties komen bij Stade Rennes. Beide spelers horen tot de grijze middenmoot op internationaal niveau.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor Heerenveen rules » 01-09-2005 09:23

Ik denk dat je Lee nu wat onderschat. Hij heeft de halve finale gehaald op een WK, de halve finale van de CL en behoorde daarbij tot de uitblinkers en bleef dus overeind op dat niveau. Hij bestrijkt de hele linkerkant en geeft aardig wat assists. Daar kan Edman bij lange na niet aan tippen. Lee is van een hoger niveau dan hem.
Laatst bijgewerkt door Heerenveen rules op 01-09-2005 09:33, in het totaal 2 keer bewerkt
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Romano for president » 01-09-2005 09:28

Lee is een betere speler dan Edman en verder is het commercieel ook erg aantrekkelijk voor de Spurs om een Koreaan erbij te hebben.
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor De Tike Utd » 02-09-2005 11:42

HaEmTeDe schreef:
Niks geen coulante opstelling. Als Hveen de kans krijgt zijn ze gewoon bikkelhard (Rzasa). Bij Edman hebben ze de zaak gewoon niet goed voor elkaar gehad.

Goh, bij de transfergesprekken aanwezig geweest?
Onthul dan nu de waarheid!
Gezien de felheid waarmee Riemer van der Velde nog steeds reageert op het boek Erik Edman, zou ik niet zo zeker zijn Erik gelijk te geven. Maar ik ken de waarheid niet, dus van mij hoor je geen oordeel.
Wist je trouwens dat 2 tussenpersonen Heerenveen een deel van de vergoeding die Heerenveen aan Edman c.s. moest betalen, terugbetaald heeft?? Dat zegt ook wel wat.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Avatar gebruiker
De Tike Utd
Selectiespeler
 
Berichten: 325
Geregistreerd op: 22-01-2005 14:50
Woonplaats: Heerenveen-Oost

Berichtdoor Glick » 02-09-2005 14:34

Gezien de felheid waarmee Riemer van der Velde nog steeds reageert op het boek Erik Edman, zou ik niet zo zeker zijn Erik gelijk te geven.


Dit kan dus ook wel juist betekenen dat Riemer het verkeerd heeft aangepakt en dat hij op zijn blauw witte teentjes is getrapt. Ik weet er ook niks vanaf, maar als Edman recht heeft/had op dat geld moet hij dat gewoon krijgen.
Avatar gebruiker
Glick
Basisspeler
 
Berichten: 502
Geregistreerd op: 14-01-2003 15:43
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor De Tike Utd » 02-09-2005 14:49

Hé Glick, denk je dat jouw antwoord overtuigender overkomt als je het 3x op het forum plaatst?
Om op het issue terug te komen: Riemer is een man van zijn woord. En als je hem naait wordt hij verdomde kwaad. Heb je gelijk, dan zal hij dat ruiterlijk toegeven. Dat hij hard is (zakenman), is ook juist, maar daar is Heerenveen niet minder van geworden. In het geval Rzasa heeft de Leeuwarder Courant nogal wat stemming gemaakt. Rzasa zelf brengt het conflict terug tot een misverstand en stelt dat Heerenveen niks valt te verwijten.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Avatar gebruiker
De Tike Utd
Selectiespeler
 
Berichten: 325
Geregistreerd op: 22-01-2005 14:50
Woonplaats: Heerenveen-Oost

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-09-2005 18:04

Edman heeft een behoorlijk bedrag gekregen, dus hij zal er wel recht op gehad hebben.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor De Tike Utd » 02-09-2005 19:43

Die redenatie is wat al te kort door de bocht.
Je kan er ook vanuit gaan dat de zaak door Heerenveen niet geheel zwart op wit is vastgelegd. En dat Edman c.s. daar gebruik van hebben gemaakt.
Het feit dat je een rechtzaak wint wil niet per definitie zeggen dat je gelijk hebt.
Dat is het zelfde als: het is waar want het staat in de krant.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Avatar gebruiker
De Tike Utd
Selectiespeler
 
Berichten: 325
Geregistreerd op: 22-01-2005 14:50
Woonplaats: Heerenveen-Oost

Berichtdoor HaEmTeDe » 02-09-2005 20:02

De Tike Utd schreef:Het feit dat je een rechtzaak wint wil niet per definitie zeggen dat je gelijk hebt.


Wat dan?
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

Berichtdoor De Tike Utd » 02-09-2005 20:56

Dat je gelijk krijgt.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Avatar gebruiker
De Tike Utd
Selectiespeler
 
Berichten: 325
Geregistreerd op: 22-01-2005 14:50
Woonplaats: Heerenveen-Oost

Re: Edman eist 1.5 miljoen

Berichtdoor Gekko » 29-12-2009 09:22

Edman wil niets weten van vertrek bij Wigan
Erik Edman, oud-speler van sc Heerenveen, sluit een transfer uit. De verdediger is bij Wigan Athletic op het tweede plan geraakt maar wil zich terugknokken in het elftal. Tegenover het Zweedse Fotbollskanalen zegt de linksback te willen strijden voor zijn plaats. "Er is weinig uitzicht op speelkansen maar ik wil mijn contract uitdienen."

Edman belandde na het verloren competitieduel met Tottenham Hotspur (9-1) op de bank en dat terwijl hij net terugkwam van een langdurige blessure. "We hebben alles fout gedaan en ik persoonlijk ook", blikt hij terug. "Het was niet het ultieme moment om terug te keren in het elftal. Ik moet fysiek voor de volle honderd procent in orde zijn om de strijd met Tottenham Hotspur aan te kunnen."

In de Zweedse media werd Edman in verband gebracht met een terugkeer naar Helsingborgs. "Maar dat wordt niets. Ik heb geen contact met Helsingborgs op dit moment. Mijn situatie bij Wigan is op dit moment niet rooskleurig maar ik zal alles geven om terug te keren in het team."
voetbalprimeur.nl
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Edman eist 1.5 miljoen

Berichtdoor Squerrel » 29-12-2009 09:35

Hij zal daar vast heel lekker verdienen!
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Edman eist 1.5 miljoen

Berichtdoor Gekko » 29-12-2009 09:54

Hij is vaak besproken bij de Transfergeruchten. Hij mag van mij via Heerenveen naar Helsingborg gaan. Inzetbaar op links en in het centrum, balvast, goede opbouwer nog even los van zijn duelkracht. Ervaren, gevoel voor positie.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Erik Edman

Berichtdoor Jurjenv » 05-02-2010 19:40

Edman keert na achtenhalf jaar terug naar Zweden
05/02/2010 16:43

Helsingborgs IF haalt Erik Edman terug naar Zweden. De 31-jarige linksback, die in de periode 2001-04 uitkwam voor SC Heerenveen, heeft zijn contract met Wigan Athletic laten ontbinden.

Edman kwam bij The Latics weinig aan spelen toe. Sinds zijn komst begin 2008 kwam de verdediger tot slechts elf competitiewedstrijden. Dit seizoen speelde hij slechts drie duels.

Eerder in zijn loopbaan kwam Edman al drie seizoenen uit voor Helsingborgs. Daarna speelde de linksback voor onder meer Heerenveen, Tottenham Hotspur en Stade Rennes.


vi.nl
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Erik Edman

Berichtdoor Gekko » 06-02-2010 15:12

Jammer voor ons. Had hem hier graag gehad als alternatief op links of cenbtraal. Hij is beter dan Popov en beter dan de andere mannen die we centraal hebben. Ervaren international en die juridische uitglijder is vergeten en vergeven.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Erik Edman

Berichtdoor xander » 19-11-2010 01:25

Reportage Erik Edman in Zweden (seizoen 2010/2011)
http://www.youtube.com/user/scHeerenvee ... Brdn58t74I

Helsingborg, rare herrineringen aan...
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Erik Edman

Berichtdoor Jalba » 03-10-2013 15:53

Bouaouzan woest: "Geschokt, dit is onmenselijk"

Helsingborgs IF neemt met per direct afscheid van Rachid Bouaouzan. De club ziet het ontbinden van het contract van de aanvaller als 'noodzakelijke oplossing'. De 29-jarige Bouaouzan denkt daar zelf anders over. Een incident tijdens een training zou het besluit van de club hebben beïnvloed.

"We vinden het heel jammer om afscheid te nemen van een zeer goede voetballer, maar zien dit als de beste oplossing voor ons en Rachid op de lange termijn. We moeten ons concentreren op de vier resterende wedstrijden om ons doel, het spelen van Europees voetbal, te behalen en bouwen aan de toekomst", zegt sportief directeur Jesper Jansson.

Bouaouzan speelt sinds 2010 in Zweden, eerder dit jaar werd hij geopereerd aan zijn heup. De aanvaller is momenteel weer speelklaar. Het nieuws dat zijn contract, dat nog drie maanden doorliep, verbroken is kwam hard aan bij de voetballer. "Het is onmenselijk om me zo te behandelen. Ik ben geschokt en vraag me af of er iets anders achter zit", reageert Bouaouzan.

"Rachid komt niet voor in onze toekomstplannen. Hij is een zeer goede voetballer die veel heeft betekend voor Helsingborg, maar hij is geblesseerd geraakt en heeft een aflopend contract. We hebben de club op één gezet", aldus Jansson. Bouaouzan is gebroken. "Ik voel me ongelukkig en zit in de put. Ik ben geschokt. Dit is niet menselijk. Ik kan het niet geloven."

In de Zweedse media wordt een incident tijdens een training aangedragen als reden voor het 'ontslag' van Bouaouzan. Hij kwam tijdens de sessie hard in aanraking met Erik Edman. Tussen de twee zou een opstootje zijn ontstaan, waarbij teamgenoten de spelers uit elkaar moesten halen. "Ik weet het niet", reageert Bouaouzan op de vraag op dat de reden voor zijn vertrek is.


Bron: Voetbalprimeur
Jalba
Nieuw talent
 
Berichten: 65
Geregistreerd op: 24-09-2003 23:22

Re: Erik Edman

Berichtdoor Boffy » 06-10-2013 07:29

Jalba schreef: Bouaouzan is gebroken. "Ik voel me ongelukkig en zit in de put. Ik ben geschokt. Dit is niet menselijk. Ik kan het niet geloven."


Wat een drama om een contract voor een paar maandjes. Misschien moet hij Niels Kokmeijer eens bellen om te vragen hoe het gaat. Over geschokt en onmenselijk gesproken.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten