Wat versta je daaronder?the rockII schreef:We zullen Bouaouzan maar een warm welkom heten zou ik zeggen
Moderators: Fanmasters, Beheerders

En iedereen die zelf op het voetbalveld loopt weet ook dat zo'n overtreding nooit met voorbedachte rade is. Hij denkt echt niet van: 'oh, zal ik die kokmeijer eens lekker een gebroken been schoppen'. Iedereen verdient een tweede kans
Kaka schreef:Die Bouaouzan is gewoon een misselijk ventje vind ik, hij kon het gewoon tegen GAE niet hebben dat ie verloor en gedold werd en als je je dan zo afreageerd...en ook nog eens geen spijt betuigd...dan is het terecht als ie een mooi fluitconcertje krijgt in het ALS !!!!
Elwin schreef:En hij blijft nog steeds ontkennen dat het met geen opzet was.. volgensmij maakt hij het dan alleen nog maar erger!
ja maar omdat deze zaak nu voorgekomen is zullen in e toekomst veel meer aanklachten bij het OM komen. bv. een amateur die z'n been gebroken heeft, inkomsten loopt ie mis(dit stond in de krant) en gaat nu naar OM voor schadevergoedin das niet voetbal, das misbruik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast