Niels Kokmeijer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Lipton » 19-12-2004 22:30

Freezeman schreef:Zeg kar met hout, iets minder mag ook wel hoor. :(


Ach als je iemand anders een gebroken been gund dan zit er echt iets los in je kop hoor..
Het is ook niet zoals bij el houmdoui dat het perongeluk op een rare manier zijn been breekt...
Dit was gewoon de bedoeling om zijn poot te breken :urgs:
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Robert » 20-12-2004 10:43

Carwood Lipton schreef:
Freezeman schreef:Zeg kar met hout, iets minder mag ook wel hoor. :(


Ach als je iemand anders een gebroken been gund dan zit er echt iets los in je kop hoor..
Het is ook niet zoals bij el houmdoui dat het perongeluk op een rare manier zijn been breekt...
Dit was gewoon de bedoeling om zijn poot te breken :urgs:

Wat trek je weer rare conclusies... Een smerige overtreding maken wil nog niet direct zeggen dat hij Kokmeijer een gebroken been gunt. Denk voortaan even na voordat je wat te melden hebt :huh:
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor Lipton » 20-12-2004 11:33

Robert H. schreef:
Carwood Lipton schreef:
Freezeman schreef:Zeg kar met hout, iets minder mag ook wel hoor. :(


Ach als je iemand anders een gebroken been gund dan zit er echt iets los in je kop hoor..
Het is ook niet zoals bij el houmdoui dat het perongeluk op een rare manier zijn been breekt...
Dit was gewoon de bedoeling om zijn poot te breken :urgs:

Wat trek je weer rare conclusies... Een smerige overtreding maken wil nog niet direct zeggen dat hij Kokmeijer een gebroken been gunt. Denk voortaan even na voordat je wat te melden hebt :huh:


nou je weet gewoon als je iemand met volle snelheid op de scheen gaat schoppen dat je iemand een gebroken been kan/gaat schoppen.
Het het zelfde als je door rood zou rijden, en dan zielig bij een ongluk zou roepen dat je dat niet wist....
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor KingBee » 20-12-2004 11:42

Diep triest... als ik dit soort dingen zie heb ik zelf ineens helemaal geen trek meer om te voetballen....

Ik zag het gisteren bij Studio Voetbal en ook Sparta-Fan Hugo Borst schaamde zich ervoor om Spartaan te zijn.
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Lipton » 20-12-2004 11:46

KingBee schreef:Ik zag het gisteren bij Studio Voetbal en ook Sparta-Fan Hugo Borst schaamde zich ervoor om Spartaan te zijn.


Het idee dat je al voor sparta bent zegt toch al genoeg? :wink:
Maar ik denk dat veel sparta fans niet blij zullen zijn...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor vlqrt » 20-12-2004 12:30

Ach, die jongen wordt nu in alle media aan de schandpaal genageld. Dus dat is in ieder geval al een straf die hij te pakken heeft. Een nieuwe club vinden zal redelijk moeilijk worden, hij is niet bijzonder getalenteerd (anders was het geen bankzitter bij sparta geweest) en alle clubs zullen zeker naar zijn (inmiddels) bedoezelde imago kijken. Als Sparta zijn contract inlevert dan hoeft de KNVB geen signaal meer af te geven, dan is dat al geregeld.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor camataru » 20-12-2004 15:30

Wil je Niels online beterschap wensen klik dan op de volgende link. http://nielsterugophetveld.mygb.nl/
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor Jeroen » 20-12-2004 15:54

Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Forza S C H » 20-12-2004 16:49

ASSOCIAAL wat die vent deed.
hij moet zet zolang geschorst worden tot niels weer beter is.
hij ging duiderlijk niet voor de bal gewoon expres :evil: :evil:
Forza S C H
 

Berichtdoor camataru » 20-12-2004 17:06

Allemaal leuk en aardig dat verhaal (link staat hier ook) van Rachid Bouaouzan, maar het is en blijft een groot stuk onbenul vind dat hij zijn contact in moet leveren zomaar iemand moedwillig een doodschop verkopen. http://www.sparta-rotterdam.nl/default.aspx?tabid=25&ID=2875&area=nieuws

een citaat uit het bericht
Vandaag is er telefonisch contact geweest met Go Ahead Eagles. De woordvoerder van deze ploeg heeft ook Rachid sterkte gewenst, omdat men ervan overtuigd is dat ook hij moeilijk met deze situatie zal kunnen omgaan.


Is hij nu in eens het slachtoffer vind dit diep triest en begrijp helemaal de bovenstaande reactie van GAE niet.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor Superfries88' » 20-12-2004 21:19

Niels Kokmeijer overweegt aangifte te doen bij de politie vanwege de zware overtreding die Rachid Bouazouan afgelopen vrijdag op hem maakte. De 26-jarige aanvaller brak zijn been.
De breuk bleek een forse, want zowel zijn kuitbeen als scheenbeen was gebroken. 'Ik wist meteen dat het mis was, want ik voelde mijn been bungelen', vertelde Kokmeijer aan NOS Sportjournaal. 'Ik weet dat het nog vroeg is, maar ik vraag me wel af of ik ooit nog zou kunnen voetballen.'

De speler, die nog tot de zomer van 2005 onder contract staat bij Go Ahead Eagles, overweegt aangifte te doen tegen Bouazouan. 'Op dit moment is het nog zó vers, maar ik denk er wel aan.'

Sparta liet weten dat Bouazouan 'zeer ontdaan' is. 'Rachid Bouazouan is geweldig geschrokken, zeer ontdaan en onder de indruk van de beelden van zijn zware charge op Niels Kokmeijer', verklaarde Sparta-directeur Peter Bonthuis op de website van zijn club.

De dader wil zijn spijt betuigen, waartoe hij van Kokmeijer de gelegenheid krijgt, liet het slachtoffer weten vanaf zijn ziekbed. 'Als hij zijn spijt wil betuigen is hij welkom. Stel dat hij morgen of overmogen langskomt, dan is dat geen probleem.'



Vi.nl
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

spijt...

Berichtdoor J Stam » 21-12-2004 01:19

Tja, als 'tie nou ook geen spijt had... Niet gemakkelijk, om op zo'n moment naar iemand toe te gaan, maar hij had het toch van te voren donders goed kunnen zien aankomen!!

Een VIES GROVE overtreding... daar mag heel wat tegenover staan; ook na excuses zou een aangifte niet te 'zwaar' zijn (los van wat er voor uitspraak zou komen in de zaak is het natuurlijk een forse maatregel, tegen een 'collega')

Sterkte Niels!!
Bier op z'n Grolsch...
Avatar gebruiker
J Stam
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 05-02-2004 12:23
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor KingBee » 21-12-2004 11:27

Tegen Bouzuoan is 12 duels schorsing geist waarvan twee voorwaardelijk

http://teletekst.nos.nl/gif/662-01.html

Het is een zware straf maar eigenlijk nog te licht, de knvb moet eens naar de NBA kijken waar een speler voor 75 duels (rest van het seizoen) is geschorst. Ook betekent dat daar dat er geen salaris wordt uit gekeerd!
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Booijstra » 21-12-2004 13:24

Vind het een milde straf. Altijd het zelfde gelazer met die Nederlandse strafmaten. Verbaas me er steeds weer over. Vorige week die Awa die 1,5 jaar met TBS hoort eisen en nu slechts 12 wedstrijden voor iemand die een voetballer letterlijk door midden schopt. Meneer Bouazahaboun ofzo, gaat er dus lekker even maandje tussen uit om zijn ouders op te zoeken in zijn thuisland...
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 21-12-2004 16:30

Ik hoorde dat de dader langs is geweest bij Kokmeijer.Kokmeijer zou overigens (en terecht) aangifte gedaan hebben !
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Forza S C H » 21-12-2004 16:49

vindt ik ook.
klopt hij heeft al aangivte gedaan en terecht het is gewoon belachelijk.
12 wedstrijden maar BELACHELIJK :urgs: .
voer dan de nieuwe regel maar in van co adriaanse namelijk:de speler die iemand neer schopt moet net zo lang wachten tot dat de speler die gebleseerd is weer hersteld is en dan mag hij weer voetballen.
een goeie regel vindt ik dat bij zulkse overtredeingen
Forza S C H
 

Berichtdoor Angerfist » 21-12-2004 17:53

Niet normaal, 12 wedstrijden, durven de eisers nog wel thuis te komen?

Ik vind dat je minimaal een seizoen geschorst hoort te worden en maximaal op kan rotten van de Nederlandse velden.
Angerfist
Selectiespeler
 
Berichten: 160
Geregistreerd op: 20-04-2004 15:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Lipton » 21-12-2004 18:17

Angerfist schreef:Niet normaal, 12 wedstrijden, durven de eisers nog wel thuis te komen?

Ik vind dat je minimaal een seizoen geschorst hoort te worden en maximaal op kan rotten van de Nederlandse velden.


Mag ik u er aan herinneren dat 12 wedstrijden wel bijna de helft van een seizoen is?
En dat de totaal niet vriendelijke man waarschijnlijk ook nog ontslagen word en het de vraag is of hij ergens anders nog wel aan de bak komt!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor camataru » 21-12-2004 19:05

dit lees ik net op een site;

In een interview met Radio Rijnmond heeft Niels aangegeven dat het volgens de medici van het Erasmus MC zeker een jaar zal gaan duren voordat hij zijn normale functies van het been weer zal kunnen uitoefenen.
Daarna zal het 'echte' revalideren pas gaan beginnen.

Dus ik denk dan dat hij niet eerder dan juni 2006 weer begint met voetballen.
Mijn menig is dan ook schors die bouazouan of zoiets ook maar tot dan (als sparta zijn contract dan al niet heeft ontbonden).
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor H-J » 21-12-2004 19:09

Carwood Lipton schreef:Mag ik u er aan herinneren dat 12 wedstrijden wel bijna de helft van een seizoen is?
En dat de totaal niet vriendelijke man waarschijnlijk ook nog ontslagen word en het de vraag is of hij ergens anders nog wel aan de bak komt!

Ja, bijna de helft! 8)

Wellicht dat het slachtoffer de komende 2 jaar of helemaal niet meer aan de bak komt. Maar goed, in Nederland lijdt het slachtoffer altijd langer dan de dader.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Strukeduker » 21-12-2004 19:36

camataru schreef:Mijn menig is dan ook schors die bouazouan of zoiets ook maar tot dan (als sparta zijn contract dan al niet heeft ontbonden).


Als het aan de voorzitter van Sparta ligt zal het contract niet worden ontbonden geloof k... Hij hoopt dat de mensen hem een eerlijk kans zullen geven op het moment dat hij weer mag spelen... :roll:
Wij zijn Fries, Wij zijn één, wij zijn Sc Heerenveen!!! :stan:
Strukeduker
Selectiespeler
 
Berichten: 227
Geregistreerd op: 18-11-2004 21:00
Woonplaats: Drylts!

Berichtdoor Lipton » 21-12-2004 21:05

H-J schreef:
Carwood Lipton schreef:Mag ik u er aan herinneren dat 12 wedstrijden wel bijna de helft van een seizoen is?
En dat de totaal niet vriendelijke man waarschijnlijk ook nog ontslagen word en het de vraag is of hij ergens anders nog wel aan de bak komt!

Ja, bijna de helft! 8)

Wellicht dat het slachtoffer de komende 2 jaar of helemaal niet meer aan de bak komt. Maar goed, in Nederland lijdt het slachtoffer altijd langer dan de dader.


Misschien maar goed ook..
Ik weet nog van vorig jaar dat El hamdoui door een tackel zijn been brak, de speler die het deed kreeg volgens mij wel rood, maar dit was meer een ongeluk, in die situatie zou het belachelijk zijn om hem langer te laten zitten dan die jongen blesseerd is..
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor vlqrt » 21-12-2004 21:06

Waarom zou men hem een eerlijke kans moeten geven?
Kansen verdien je ... en ik vind eerlijk gezegd niet dat hij een kans heeft verdiend. Hij heeft de carriere van Kokmijer in een seconde bijna (zo niet zeker) om zeep geholpen.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor master_willem » 22-12-2004 09:46

Kokmeijer doet aangifte na tackle Bouazouan

22/12/2004 8 :45

Niels Kokmeijer heeft aangifte gedaan bij de poltie wegens het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel door Rachid Bouazouan. De aanvaller van Go Ahead Eagles liep vrijdag een zware dubbele beenbreuk op na een drieste tackle van de Rotterdamse Spartaan.
'Mijn toekomst is onzeker, dus daarom lijkt het me niet meer dan logisch dat er gerechtelijke stappen kunnen komen', verklaarde Kokmeijer in het AD. Tevens liet Peter Baars, de zaakwaarnemer van Kokmeijer weten dat de speler van plan is de schade te verhalen bij Sparta en Bouazouan. 'Mochten zij niet akkoord gaan, dan beginnen we een civiele procedure. Volgens Niels voelt Sparta zich schuldplichtig', aldus Baars.

Kokmeijer sprak dinsdag met Bouazouan die met Sparta-directeur Peter Bonthuis op ziekenbezoek was gekomen in het ziekenhuis waar de 26-jarige aanvaller verblijft. 'Je zal me wel haten, vroeg hij', vertelde Kokmeijer over de ontmoeting met Bouazouan.

'Ik antwoordde dat dat niet zo is. Maar ik heb hem ook verteld dat wat hij gedaan heeft, niet goed te praten is. Aan de andere kant is het goed dat hij is langsgeweest.'

Over de straf voor de Spartaan (tien duels schorsing) heeft hij geen mening: 'Of hij nu voor 3 of 30 wedstrijden wordt geschorst: ik heb er toch niets aan. Maar een hoge straf lijkt mij gepast.'
Ja, of niet.
Avatar gebruiker
master_willem
Nieuw talent
 
Berichten: 68
Geregistreerd op: 23-10-2004 14:24
Woonplaats: Hallum

Berichtdoor KingBee » 22-12-2004 09:50

Carwood Lipton schreef:
H-J schreef:
Carwood Lipton schreef:Mag ik u er aan herinneren dat 12 wedstrijden wel bijna de helft van een seizoen is?
En dat de totaal niet vriendelijke man waarschijnlijk ook nog ontslagen word en het de vraag is of hij ergens anders nog wel aan de bak komt!

Ja, bijna de helft! 8)

Wellicht dat het slachtoffer de komende 2 jaar of helemaal niet meer aan de bak komt. Maar goed, in Nederland lijdt het slachtoffer altijd langer dan de dader.


Misschien maar goed ook..
Ik weet nog van vorig jaar dat El hamdoui door een tackel zijn been brak, de speler die het deed kreeg volgens mij wel rood, maar dit was meer een ongeluk, in die situatie zou het belachelijk zijn om hem langer te laten zitten dan die jongen blesseerd is..



Als het een ongeluk is spreek je ook niet van een dader!
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Angerfist » 22-12-2004 11:29

was gewoon frustratie, geen ongeluk, hij waszwaar frustie vanwegen de strafschop die ze niet kregen.
Carwood kan lullen als brugman, maarals je ditin het Amateurvoetbal doet krijg je minimaal 2 jaar schorsing.
Angerfist
Selectiespeler
 
Berichten: 160
Geregistreerd op: 20-04-2004 15:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Lipton » 22-12-2004 12:01

Angerfist schreef:was gewoon frustratie, geen ongeluk, hij waszwaar frustie vanwegen de strafschop die ze niet kregen.
Carwood kan lullen als brugman, maarals je ditin het Amateurvoetbal doet krijg je minimaal 2 jaar schorsing.


Waarschijnlijk 25 wedstrijden... (ongeveer 2 seizoenen ja..)
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor vlqrt » 22-12-2004 20:07

Wel een lage straf, wanneer die Kokmeijer bij de top 3 had gespeeld was het heel anders gelopen ... althans dat is mijn mening.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Lipton » 22-12-2004 21:28

vlqrt schreef:Wel een lage straf, wanneer die Kokmeijer bij de top 3 had gespeeld was het heel anders gelopen ... althans dat is mijn mening.


Misschien moet dat eens getest worden? vrijwilligers? :wink:
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Scoobix » 31-12-2004 10:07

bij het jeugdvoetbal vallen de straffen wel mee ... kopstoot was maar 6 wedstrijden ... en een massale knokpartij waarbij 22 mensen + toeschouwers aan het knokken waren voor de starter 10 en voor degene die HEM sloeg 6 .... de rest kreeg niks (alleen onze club kreeg een boete ofzo)
Scoobix
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 15-12-2004 17:09
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten