Niels Kokmeijer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

the rockII schreef:We zullen Bouaouzan maar een warm welkom heten zou ik zeggen 8)
Wat versta je daaronder?
Atom
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 12:40
Locatie: Grunn

Bericht door Atom »

Robert schreef:Wat versta je daaronder?
Dat merk je vanzelf... :upto:
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

een leuke actie bedenken, zoals een spandoek waarop staat 'als 1 man één man achter KOKMEIJER" en bij elk balbezit Bouazouan (of hoe de IMBECIEL) heet uitfluiten.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Waarom uitfluiten?Hij word toch al gestraft voor zijn daden.
Maak dan een spandoek voor kokmeijer.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Atom
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 12:40
Locatie: Grunn

Bericht door Atom »

Kokmeijer tussen hoop en vrees

Uitgegeven: 27 juli 2005 20:18
Laatst gewijzigd: 27 juli 2005 20:47

ROTTERDAM - Ex-profvoetballer Niels Kokmeijer wilde zich woensdag in Rotterdam niet uitspreken over de eis van het Openbaar Ministerie tegen Rachid Bouaouzan. "Ik ben geen rechter en evenmin een advocaat", zei de voormalige aanvaller van Go Ahead Eagles. "Ik zeg er daarom niets over."

Officier van Justitie Van de Kragt eiste tegen de 21-jarige Spartaan, die Kokmeijer in december vorig jaar halfinvalide trapte, een voorwaardelijke celstraf van zes maanden, met een proeftijd van twee jaar, en dienstverlening voor de maximale duur van 240 uur. "Van een eventuele straf kan een preventieve werking uitgaan", vond Kokmeijer (27). "Misschien dat andere voetballers dan gaan nadenken. Of er opzet van Bouaouzan in het spel was? Dat lijkt mij wel."

Grens overschreden

Kokmeijer benadrukte dat hij vorig jaar december geen aangifte bij de Rotterdamse politie had gedaan uit wraak. "Ik wil Bouaouzan niet opzadelen met een zware straf. Ik vind wel dat hij een grens heeft overschreven. Ik ben blij dat het Openbaar Ministerie er hetzelfde over denkt. Nu de rechtbank nog. Het gaat erom dat iedereen beseft dat dergelijke acties gewoon niet kunnen, niet op straat, niet thuis en ook niet op een voetbalveld."

Revalidatie

Met hemzelf gaat het ruim zeven maanden na het incident op het Kasteel iets beter. Hij ondergaat dagelijks in een revalidatiecentrum, waar hij tijdelijk ook woont, een speciale behandeling. "Ik kan in huis kleine stukjes lopen zonder krukken. De laatste zes weken gaat het ook redelijk met de botaangroei.

Alleen de zenuw waarmee ik mijn voet kan heffen, werkt nog steeds niet. Het is een kwestie van afwachten en hopen. Goed komt het sowieso niet meer. Maar beter kan het nog wel worden, slechter niet meer."

bron: http://www.nu.nl
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Ondanks dat hij eerder deze week (toen de uitspraak gedaan werd) nog 'ziek' was, pakte Bouaouzan gisteravond zijn minuutjes mee en werd hij behoorlijk uitgekaffert door de AZ aanhang.. Hij krijgt dit seizoen nog flink wat te verduren...

Ik vind het niet verstandig van Sparta om hem (nu alweer) te laten spelen.. maarja ze zullen hem wel nodig hebben (ondanks dat 'ie niet kan scoren... wát een kans!)
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

K vond het zeker wel terecht al die fluitconcerten, zou zelf ook meegedaan hebben!!! :blbl:
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

Ja het is belachelijk dat hij uitgefloten wordt want dat betekent dat hij weer speelt! Ik vind dat Sparta hem al te vroeg het veld weer heeft ingestuurd (vorig seizoen al!) Die gast moet in iedergeval minimaal tot bijvoorbeeld de winterstop niet in actie komen :angry:
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik ben een beetje in dubio, enerzijds vind ik het wel terecht dat die jongen wordt uitgefloten .. anderzijds zal het ook niet zijn bedoeling zijn geweest om Kokmijer dit aan de doen. Plus hij heeft vorig jaar al een hele hoop te verduren gekregen, dat de knvb een VEEL TE LAGE STRAF GEEFT betekend niet dat de supporters nu het heft in eigen hand moeten nemen.
Het is maar een spelletje
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Ik sta absoluut niet in dubio...wanneer je met zo'n grote smile de rechtbank kan inlopen
en leuk lopen doen met je "brother", dan begrijp je niet wat je te weeg hebt gebracht.

Nooit meer spelen....lekker gaan voetballen in de Argentijnse competitie ofzo, kan ie
die trappen ook van z'n tegenstander verwachten. :upto:
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Royce
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 31-05-2005 22:34

Bericht door Royce »

Misschien kunnen we een leuk liedje gaan bedenken over hem. En natuurlijk de hele wedstrijd uitfluiten!!
Heerenveen Heerenveen Zo als jij is er geen 1!
Yeti
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 21-03-2005 10:37
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door Yeti »

Ik vind het niet kunnen dat hij de hele tijd wordt uitgefloten. Ok, hij is over de schreef gegaan met die overtreding, maar daar is hij voor gestraft. De hoogte (of laagte) van deze straf is niet aan ons om te bepalen. De officier van Justitie heeft vast een hele goede reden om het hier bij te laten.

En iedereen die zelf op het voetbalveld loopt weet ook dat zo'n overtreding nooit met voorbedachte rade is. Hij denkt echt niet van: 'oh, zal ik die kokmeijer eens lekker een gebroken been schoppen'. Iedereen verdient een tweede kans.

Niemand fluit nu bv majstorovic uit vanwege die 2(!) ellebogen tegen drent? Dat was eerder met voorbedachte rade, alleen drent had er geen blijvende letsel aan. Waarom bouaouzan dan wel?
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

voor bouaouzan was zeeeend het woord met de meeste klinkers achter elkaar dat ik kende :wink:
Het is maar een spelletje
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

En iedereen die zelf op het voetbalveld loopt weet ook dat zo'n overtreding nooit met voorbedachte rade is. Hij denkt echt niet van: 'oh, zal ik die kokmeijer eens lekker een gebroken been schoppen'. Iedereen verdient een tweede kans
Kokmeijer was goed bezig en de topscorer van GA Eagles. Hij was de gevaarlijkste man, je gaat mij niet wijs maken dat deze meneer niet de gedachte had bij die overtreding....dit was je laatste actie van deze avond... En dan nog...als het niet zo bedoeld was, dan had je je laten zien bij Kokmeijer, dan had je niet lachend naar die rechtzaal gegaan. Dan had je de ernst van de situatie beseft.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Die Bouaouzan is gewoon een misselijk ventje vind ik, hij kon het gewoon tegen GAE niet hebben dat ie niet in de wedstrijd voorkwam en gedold werd en als je je dan zo afreageerd... :angry: en ook nog eens geen spijt betuigd..Tenminste, natuurlijk wel ff dat ie er spijt van had tegenover de pers e.d., maar of ie dat meende betwijfel ik ten zeerste!! .dan is het terecht als ie een mooi fluitconcertje krijgt in het ALS !!!!
Laatst gewijzigd door Kaka op 17-08-2005 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Jesper
Invaller
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-03-2005 09:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Jesper »

Kaka schreef:Die Bouaouzan is gewoon een misselijk ventje vind ik, hij kon het gewoon tegen GAE niet hebben dat ie verloor en gedold werd en als je je dan zo afreageerd... :angry: en ook nog eens geen spijt betuigd...dan is het terecht als ie een mooi fluitconcertje krijgt in het ALS !!!!
Bouazouan heeft wel zijn spijt betuigd, en die wedstrijd werd gelijk en het stond al gelijk toen hij die overtreding maakt dus dat hij het niet zou kunnen hebben dat ie verloor is onzin.

Maar het blijft wel een smerige overtreding waar hij terecht voor gestraft is, maar mischien wel te licht gestraft.
Wat?
Elwin
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 03-02-2005 13:46
Locatie: Katlijk
Contacteer:

Bericht door Elwin »

En hij blijft nog steeds ontkennen dat het met geen opzet was.. volgensmij maakt hij het dan alleen nog maar erger!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Elwin schreef:En hij blijft nog steeds ontkennen dat het met geen opzet was.. volgensmij maakt hij het dan alleen nog maar erger!
Het is geen opzet geweest denk ik om zijn been te breken, maar hij kwam wel met opzet zo in. Bovendien wist hij wel degelijk dat hij een vuile overtreding ging maken. Als je zo in komt, dan weet je dat.
Hij zal niet letterlijk gedacht hebebn: "Ik ga zijn been breken."
Hij moet ongetwijfeld wel gedacht hebben: "Ik ga hem best raken."

En als dat allemaal niet zo is, als hij gewoon per ongeluk dit deed en niet door had dat ie gevaarlijk bezig was, dan moet ie helemaal van het veld, want dan is ie gewoon te dom! En te gevaarlijk!


Maar ja, ik vind ook dat Sparta hem te vroeg laat spelen, want dan is er gewoon kans op fluitconcerten en weet ik het al meer. Moet je hem uitfluiten als publiek?? nee dat geloof ik niet...hij heeft z'n straf gehad. Ook al was die (ook in mijn ogen) veels te kort...maar ja er is over beslist en hij heeft hem uitgezeten, kan je er toch moeilijk meer aan doen?
Persoonlijk zou ik hem verkocht hebben aan het buitenland.....of weggegeven... :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Persoonlijk denk ik dat die gast best wel mag weten dat Kokmeijer ook bij ons heeft gespeeld en dat we (en dan spreek ik misschien niet voor iedereen, maar denk wel voor de meeste) achter Kokmeijer staan :upto:
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Precies :blbl:
Gebruikersavatar
jc_feanfan
Nieuw talent
Berichten: 75
Lid geworden op: 18-08-2005 11:00

Bericht door jc_feanfan »

ja maar omdat deze zaak nu voorgekomen is zullen in e toekomst veel meer aanklachten bij het OM komen. bv. een amateur die z'n been gebroken heeft, inkomsten loopt ie mis(dit stond in de krant) en gaat nu naar OM voor schadevergoedin das niet voetbal, das misbruik :stan:
VDB is nummero 1
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

ja maar omdat deze zaak nu voorgekomen is zullen in e toekomst veel meer aanklachten bij het OM komen. bv. een amateur die z'n been gebroken heeft, inkomsten loopt ie mis(dit stond in de krant) en gaat nu naar OM voor schadevergoedin das niet voetbal, das misbruik
Als de situatie hetzelfde is, dan heeft de amateur gewoon helemaal gelijk.
De verzekeraar doet niet anders, daarom moeten spelers lid zijn van de KNVB, omdat de KNVB verzekerd is en de kosten dan via de verzekeraar loopt.
Rechtspraak houdt niet op bij de ingang van een sportvereniging...
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Overigens is de schadevergoeding inkomsten niet een zaak van het openbaar ministerie, dat is een civiele zaak, geen strafzaak.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Plaats reactie