Fernando Derveld

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

zou het zelf jammer vinden maar ik kan hem wel begrijpen omdat ie niet veel aan spelen toe komt...
als het zo door gaat hou je geen nederlands speler meer over bij scheerenveen...
derveld wil weg....seip,bruggink,steur al weg
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Zijn vertrek is wel weer een mogelijkheid de ploeg te versterken. Iemand met meer opbouwende kwaliteiten, rust en overzicht.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Zou het niet erg vinden als derveld vertrekt, hij kon me niet overtuigen als hij speelde en vond dat hij zenuwachtig was aan de bal.
En als hij het niet meer wist de bal blindelings naar voren ramde, nogmaals op zijn plaats kunnen we beter een speler hebben emt opbouwende kwaliteiten, iemand waar het team ook rustig van word.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Over Derveld gesproken, ik heb hem vanavond tijdens de oefenpot in Makkinga niet gezien. Vermoed dat hij bij een club op gesprek is..
SCH
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Súrhusterfeanfans schreef:Over Derveld gesproken, ik heb hem vanavond tijdens de oefenpot in Makkinga niet gezien. Vermoed dat hij bij een club op gesprek is..
Dat zegt niet zoveel hè... het zou idd kunnen ja. Wel waren Tarvajärvi en Nillson en Jeroen Drost er wel.

Ik denk dat Derveld opzich wel goed kan spelen.. maar misschien ook wat meer kans moet krijgen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Derveld nei Esbjerg, 12/06/2006

Fernando Derveld ferlit SC Hearrenfean.
De ferdigener hat in kontrakt tekene by
it Deenske Esbjerg. Derveld begjint op
1 july by syn nije klub en sil dêr de
kommende trije jier aktyf wêze.

Derveld woe by Hearrenfean wei, omdat
er it ôfrûne jier te min oan spyljen
takaam is. Derveld spile ek al earder
yn Denemarken by Odense. Hy is noch
altiten tige populêr yn Denemarken
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Nou ja zat er aan te komen. Ik had verwacht dat hij eerder weg ging. Nu is het afwachten of Hansson nog weg gaat, als dat het geval is zal er nog wat bij moeten komen lijkt mij. Op dit moment zou je Breuer achter de hand hebben als centrale verdediger.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
steven_9
Nieuw talent
Berichten: 70
Lid geworden op: 10-05-2006 20:53

Bericht door steven_9 »

Jammer. Vond het een mooie speler om naar te zien. Maar bij Verbeek was hij toch altijd 2e keus.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Mooi om naar te kijken maar wel een beetje met maar 'één stand': vol gas recht vooruit. Niet goed genoeg om onze ambities waar te maken.
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Gekko schreef:Mooi om naar te kijken maar wel een beetje met maar 'één stand': vol gas recht vooruit. Niet goed genoeg om onze ambities waar te maken.
Welke ambities? Dat roepen we nu elk jaar weer voorafgaand aan een nieuw seizoen en halverwege hoor je alleen de suporters nog maar over ambities praten. Derveld was vorig seizoen ook gehaald om de ambities die de club had gesteld (europees meedoen & halen) een impuls te geven, dat ie dan door verbeek op een 2e plan wordt gezet en in het begin zo nu en dan eens een paar minuten mee mag doen. En daarbij; die ambitie gesteld door de club is achteraf wel gehaald....met Derveld!

Je gaat mij niet vertellen dat hij niet kan verdedigen, die keren dat ie meedeed deed ie zijn werk goed, vond hem meestal (lees ook meestal) wel een sterke indruk achterlaten en dat ie dan een keertje de fout inging :? tsja dat gingen er wel meer spelers, spelers die elke wedstrijd weer in de basis mochten, wat ze ook fout deden.. Ik zag hem liever op links dan drost, die komt duidelijk nog te kort.
Elke keer als Derveld mee naar voren kwam kon het toch gevaarlijk worden (goede trap uit de 2e lijn & kopsterk), dat kun je bij Drost (nog) niet zeggen.
Vind dus dat Derveld wel snel wordt afgeschreven door sommige suporters en door de club, zou me ook weer niks verbazen dat hier weer een ego kwestie van Verbeek verantwoordelijk voor is.
En Derveld, die kiest gewoon eieren voor zijn geld, verstandige keuze om weer te gaan, het gaat je goed!
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Hoe is het met Fernando Derveld?
Alle ballen op Henkie!
Plaats reactie