#4 Ster speler bij Sc Heerenveen, In de bloei van mijn carriere en zit vol ambities. Volg mij op mijn weg daarheen.
Breuer lijkt me al geen type voor Twitter, maar hij zou zoiets ook echt niet plaatsen. Zelfs niet als grap.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
#4 Ster speler bij Sc Heerenveen, In de bloei van mijn carriere en zit vol ambities. Volg mij op mijn weg daarheen.
Breuer was mat afstand de beste man van het veld gisteravond! (en dat is hij de afgelopen weken al). Ik heb hem ook meerdere malen vervloekt. Maar deze Breuer lijkt in de verste verte niet op de Breuer met de aanvoerdersband om.
Sumzor schreef:Breuer mag terug naar excelsior.
Beetle schreef:Ik was onaangenaam verrast dat hij zo'n schilderij ontving. WTF is dit??! Warom moest dit gebeuren terwijl er nog onderhandelingen gaande waren zoals Veenstra dit zelf zei? Als hij dan weg zou gaan, dan zou hij in het volgende seizoen wel zijn eerbetoon krijgen. Dit was totaal ongepast. Hij is de langst spelende speler, samen met VDB, in de huidige selectie. Van mij mag hij de tien volmaken.
Joepie schreef:Breuer MOET blijven!!!
RobertDeVries schreef:In de close-up van breuer zijn gezicht, zag je een heel verbaasde blik bij de opmerking over de contractbespreking.
RobertDeVries schreef:Jij geeft er ook een mooie draai aan. Er staat contract bespreking en hiermee bedoel ik de woorden. Wij blijven de komende weken in gesprek over de toekomst. Lijkt mij niet dat ze heet gaan hebben over koetjes en kalfjes. Toch?
RobertDeVries schreef:Aangezien vanb vast opkomende backs wil hebben, zal hij ook niet erg happig zijn op. Maar zeg dat gewoon tegen die jongen. Weet je beide waar je aan toe bent.
heerenveenown schreef:Waarom staat hij bij Oud-Spelers er is nog niks officieel?
Hoop nog steeds dat hij blijft..
in principe niet voor de basis.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten