Michel Breuer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

Breuer richt zich op middenveld
27 juli 2006, 15:05
Door: Klaas Jan van der Veen
Michel Breuer richt zich voorlopig op een positie op het middenveld bij SC Heerenveen. De verdediger vormde vorig seizoen met Petter Hansson het centrale duo, maar dreigt zijn plek te verliezen aan Michael Dingsdag.
“We hebben Dingsdag er bij gekregen omdat hij linksbenig is”, aldus Breuer in de Leeuwarder Courant. “De trainer heeft mij verteld dat ik me moet richten op een plek op het middenveld. Als ik daar in een controlerende rol kan spelen, vind ik het goed. Maar er is nog niets beslist.”

Ook Danijel Pranjic heeft een nieuwe rol. “Ik speel meer naar voren en ben eigenlijk iets tussen een middenvelder en linkeraanvaller in.”


bron:voetbalprimeur.nl
GeorGios Samaras 20
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 04-03-2005 17:57
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door GeorGios Samaras 20 »

Middenveld is mischien nog wel het sterkst bezette momenteel.. Denk ook niet dat die daar veel speeltijd zal krijgen , omdat we in Bosvelt en Prager 2 prima controleurs hebben..
* Viva Garcia !
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Met de vele wedstrijden die we dit jaar weer gaan krijgen, zie ik Breuer als een prima stand-in voor Hansson/Dingsdag of Bosvelt/Prager.
Bosvelt wordt ook ouder, en hij en Prager willen nog wel regelmatig een kaartje meepakken. Heb veel vertrouwen in komend seizoen!
Ken-nie Steppe, wel keepen
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Breuer is eerste reserve voor 4 van de 11 beschikbare posities, ik denk dat hij genoeg speeltijd gaat krijgen.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Kaz_SCH schreef:Breuer is eerste reserve voor 4 van de 11 beschikbare posities, ik denk dat hij genoeg speeltijd gaat krijgen.
4?! Verdediging 2 plaatsen, en als verdedigende middenvelder. Ik zie hem niet succesvol worden op de back, waar hij vorig jaar volgens mij ook al even had gespeeld.
Stinger_
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 02-12-2002 12:31
Locatie: Drachten

Bericht door Stinger_ »

Hansson/Dingsdag of Bosvelt/Prager.
Zo zijn het 4 ;)

Quote van Breuer: "Als ik daar in een controlerende rol kan spelen (middenveld), vind ik het goed."
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Force schreef: 4?! Verdediging 2 plaatsen, en als verdedigende middenvelder. Ik zie hem niet succesvol worden op de back, waar hij vorig jaar volgens mij ook al even had gespeeld.
De 2 centrale posities in de verdediging, en de 2 centrale positities op het middenveld, aangezien er 4-4-2 gespeeld gaat worden (met 2 aanvallende middenvelders Alves en Pranjic)
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Dit zal de opstelling wel ongeveer worden:

.............................................Vandebussche.........................................

........................Hansson........................Dingsdag.....................Drost.......

....Zuiverloon......................................................................................
..............................Prager.................Bosvelt......................................

...............................................Alves.................................................
.....................................................................................Pranjic.........
..............................Nilsson...............................................................
..............................................Friend................................................
Ken-nie Steppe, wel keepen
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Waarom, weet ik niet. Maar ik verwacht Breuer op het middenveld ipv Prager. Hij speelt de laatste wedstrijden goed (heb ik gehoord). Morgen zal ik het allemaal zelf aanschouwen.

Verder klopt je opstelling wel denk ik. Verbeek heeft een 'vaste kern', die zeker zijn van een basisplaats, en nog een paar posities waar om 'gevochten' wordt. Waaronder (denk ik) de positie van verdedigende middenvelder die dan samen gaat spelen met Bosvelt
sf-NN
Selectiespeler
Berichten: 519
Lid geworden op: 11-03-2006 14:58

Bericht door sf-NN »

Volgens mij hebben we Breuer niet nodig, als middenvelder en als verdediger niet.

Zou Garcia Garcia niet ipv Nilsson spelen?
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Hopen dat het een beetje een mooie wedstrijd wordt !
Stinger_
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 02-12-2002 12:31
Locatie: Drachten

Bericht door Stinger_ »

sf-NN schreef: Zou Garcia Garcia niet ipv Nilsson spelen?
Garcia Garcia heeft in de voorbereiding nog niet (of weinig) gespeeld, dus die zal niet meteen een basisplaats krijgen. Of hij moet echt héél veel beter dan Nillson zijn, maar dat zal (nog) wel niet ;)
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

4?! Verdediging 2 plaatsen, en als verdedigende middenvelder. Ik zie hem niet succesvol worden op de back, waar hij vorig jaar volgens mij ook al even had gespeeld.
Als ik Verbeek goed begrepen heb wil hij met 2 controlerende middenvelders spelen
aangezien onze Afonso nog niet de neiging heeft om wat werk te verzetten in verdedigend
opzicht (wat op zich prima is als ie spelmaker is en veel stimuli brengt bij de aanvallen).
Hopen dat het een beetje een mooie wedstrijd wordt !
Nou, dat vind ik ook :?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

sf-NN schreef: Zou Garcia Garcia niet ipv Nilsson spelen?
In de nieuwste vi staat dat de onderstaande kern de basis vormt.

Vandebussche
Hansson
Dingsdag
Pranjic
Alves
Nilsson
Friend
Ken-nie Steppe, wel keepen
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

even een ps-je nog van mij, houden we er aub wel even rekening mee dat dit een topic over
Breuer is. Laten we de opstellingen en dergelijke even in de topics houden die daarvoor
bedoeld zijn, dat zijn er genoeg namelijk.
(ik heb geen zin om met dit weer de hele mikmak te gaan verwijderen, dus als iedereen nu
even het spelleteje meespeelt scheelt dat mij/ ons weer werk. Bij voorbaat dank.)
Heerenveen: superbia ex septentrio
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Vandebussche
Hansson
Dingsdag
Pranjic
Alves
Nilsson
Friend

Als basis van het team lijkt me vrij logisch, hoewel ik de naam Bosvelt ook had verwacht. Aan de andere kant, laat Bosvelt, Breuer en Prager het maar uitvechten voor 2 plaatsen.
vandenbusschefan
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 26-10-2005 23:05
Locatie: Haskerdijken

Bericht door vandenbusschefan »

sf-NN schreef:Volgens mij hebben we Breuer niet nodig, als middenvelder en als verdediger niet.

Zou Garcia Garcia niet ipv Nilsson spelen?

Hmmm en als Hansson of Dingsdag geblesseerd raken? wie dan?
Of Bosvelt krijgt een rode kaart of Prager wie wil jij dan als CONTROLEERENDE middenvelder er neer zetten?
Heerenveen on-tour!
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

vandenbusschefan schreef:
Hmmm en als Hansson of Dingsdag geblesseerd raken? wie dan?
Of Bosvelt krijgt een rode kaart of Prager wie wil jij dan als CONTROLEERENDE middenvelder er neer zetten?
Dan heb je Hanssen, Kissi, H. Drost, Bradley ook nog..

Maargoed, wat Michel al zei: Terug on-topic!
vandenbusschefan
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 26-10-2005 23:05
Locatie: Haskerdijken

Bericht door vandenbusschefan »

Smitte schreef: Dan heb je Hanssen, Kissi, H. Drost, Bradley ook nog..

Maargoed, wat Michel al zei: Terug on-topic!

Even vraagje wil jij nu sireus Kissi of Hanssen of Bradley in de verdediging zetten?
Heerenveen on-tour!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Hij (Smitte) reageert SIREUS op jou vraag wie er dan als controlEErende middenvelder kan spelen vandebusschefan!!
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Vandenbusschefan, ik denk dat het antwoord van Smitte een logisch antwoord is op de door jou gestelde vraag:
Hmmm en als Hansson of Dingsdag geblesseerd raken? wie dan?
Of Bosvelt krijgt een rode kaart of Prager wie wil jij dan als CONTROLEERENDE middenvelder er neer zetten?
Hanssen, Kissi, H. Drost, Bradley lijken mij dan geen rare suggesties.
vandenbusschefan
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 26-10-2005 23:05
Locatie: Haskerdijken

Bericht door vandenbusschefan »

IL Fenomeno schreef:Vandenbusschefan, ik denk dat het antwoord van Smitte een logisch antwoord is op de door jou gestelde vraag:
Hanssen, Kissi, H. Drost, Bradley lijken mij dan geen rare suggesties.
Okeej mijn fout sorry :oops: zal er de volgende keer even omdenken!
Heerenveen on-tour!
SUPER FRIES 23
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-06-2006 13:39

Bericht door SUPER FRIES 23 »

we hebben aankomend jaar een beste bank !
breuerforever
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 30-06-2004 14:17
Locatie: Gemeente Vlist (Haastrecht)

Bericht door breuerforever »

Ik zie hier al een tijdje mensen zuchten en steunen als de naam Breuer valt, waarom valt hij zo tegen volgens jullie ?? Zo'n slechte voetballer is hij absoluut niet, genomineerd voor voetballer v/h jaar van de eerste divisie, 2 jaar geleden, en ruim 2 jaar aanvoerder geweest bij Excelsior, en vond hem het afgelopen seizoen, toen hij in ieder geval de kans kreeg, op een paar mindere wedstrijden toch een redelijk tot goed seizoen spelen...
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

breuerforever schreef:Ik zie hier al een tijdje mensen zuchten en steunen als de naam Breuer valt, waarom valt hij zo tegen volgens jullie ?? Zo'n slechte voetballer is hij absoluut niet, genomineerd voor voetballer v/h jaar van de eerste divisie, 2 jaar geleden, en ruim 2 jaar aanvoerder geweest bij Excelsior, en vond hem het afgelopen seizoen, toen hij in ieder geval de kans kreeg, op een paar mindere wedstrijden toch een redelijk tot goed seizoen spelen...
Hij was inderdaad redelijk goed vorig jaar. Zijn probleem is alleen, denk ik, dat hij nooit beter wordt dan redelijk goed. Hij zal op dit niveau wat blijven hangen en af en toe eens een prima wedstrijd spelen en voor de rest weer gewoon middelmaat. Heerenveen wil omhoog en daar past Breuer als basisspeler gewoon niet bij vind ik. Zijn snelheid en vooral handelingssnelheid liggen gewoon veel te laag.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

pes5 schreef: Zijn snelheid en vooral handelingssnelheid liggen gewoon veel te laag.
Dat is nu precies de reden waarom ik blij ben dat Breuer geen basisspeler meer is. Ik vind Dingsdag een verademing ten opzichte van Breuer.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Mhoa, ik vond Breuer vorig jaar bij vlagen de beste van het veld, hij kan heel goed een mannetje uitschakelen en hoewel wat houterig is hij sneller dan je zou denken. In een 1 op 1 sprint met Hansson denk ik dat Breuer wint.
Het is maar een spelletje
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Voor de verdediging is Breuer een prima, bruikbare speler. Uitstekend alternatief wanneer Hansson of Dingsdag niet mee kan doen, dat alternatief hadden we vorig seizoen niet.

Heb ook gehoord dat Breuer zich op het middenveld moet richten, maar juist daar komt hij schromelijk tekort.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

vlqrt schreef:Mhoa, ik vond Breuer vorig jaar bij vlagen de beste van het veld, hij kan heel goed een mannetje uitschakelen en hoewel wat houterig is hij sneller dan je zou denken. In een 1 op 1 sprint met Hansson denk ik dat Breuer wint.
Tja, jammer dan dat Breuer er niet stond ( in pl. van Hansson ) toen Slory doorbrak bij die eerste penalty. Het leek net een vertraagde film.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ook ik begrijp het pessimisme ten opzichte van Breuer niet helemaal. Vorig jaar heeft hij aangetoond een zeer sterke centrale verdediger te zijn. Waarom mensen dan termen als 'redelijk' in de mond nemen snap ik niet. Een Breuer in vorm is een meerwaarde en hij heeft zeer zeker wel de mogelijkheden om verder te komen. Zie niet in waarom niet.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie