Michel Breuer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Feanatieke schreef:
Had iedereen zijn mentaliteit maar, dan werden er wat minder duels verloren. De meest stabiele verdediger van vandaag.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Goede pot inderdaad. Volgens mij een keer echt voorbijgespeeld, en daar kwam de 3-3 uit.
Corruption is everywhere, fight it!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gewoon een dikke voldoende inderdaad, deed niets raars en Beerens had het knap lastig met Breuer als tegenstander. Maar dat heeft Beerens niet alleen met Breuer uiteraard.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Ik zou hem gewoon nog eens een jaartje verlengen denk ik. Hij kan verdedigend nog prima mee en als back up ideaal.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En weer 1 van de beteren! Respect voor de manier waarop hij zich terugknokt dit seizoen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

En de verslaggever op EL maar praten over zijn beperkte snelheid. Hij won ieder sprintduel!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Gekko schreef:En de verslaggever op EL maar praten over zijn beperkte snelheid. Hij won ieder sprintduel!
Zijn startsnelheid is laag en het ziet er onbeholpen uit, dat is voor commentatoren voldoende om te concluderen dat Breuer traag is.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Gekko schreef:En de verslaggever op EL maar praten over zijn beperkte snelheid. Hij won ieder sprintduel!
dat is niet iets wat op EL vaak over wordt gesproken. Ook hier op het forum of op de tribunes zijn er zat mensen die Breuer traag vinden. Ondanks dat hij toch (redelijk) snel is. Het ziet er alleen niet uit haha
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Het was volgens mij ergens tussen de 70e en 80e minuut. Ingooi voor de dugout van PSV. Breuer loopt op zijn dooie akkertje naar een bal, niet wetend dat Kums allang snel een andere bal heeft gepakt om in te gooien. Breuer pakt uiteindelijk een bal,loopt naar de zijlijn, legt de bal in zijn nek om in te gooien en kijkt nog eens goed....HUH!? zie je hem denken..zijn we allang weer bezig? Hilarisch!

Zo typisch Breuer, ons sloompie! :lol:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Maar hij had zijn zaakjes veel beter voor elkaar dan Kruiswijk zondag. We gaan Breuer missen!
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Zola schreef:Het was volgens mij ergens tussen de 70e en 80e minuut. Ingooi voor de dugout van PSV. Breuer loopt op zijn dooie akkertje naar een bal, niet wetend dat Kums allang snel een andere bal heeft gepakt om in te gooien. Breuer pakt uiteindelijk een bal,loopt naar de zijlijn, legt de bal in zijn nek om in te gooien en kijkt nog eens goed....HUH!? zie je hem denken..zijn we allang weer bezig? Hilarisch!

Zo typisch Breuer, ons sloompie! :lol:
Flauw. Hij ging helemaal niet op zijn dooie akkertje. Hij ging gewoon voor de bal die uitgeschoten was. Op dat moment staat hij met zijn rug naar het veld. Vervolgens krijgt Kums een bal in zijn klauwen gedrukt, en die gooit dan maar in. Kan Michel niks aan doen, heeft niks met sloom zijn, of op zijn dooie akkertje gaan, te maken.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Er is maar één die het zo mooi kan uitvoeren, zo lekker onverstoorbaar.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

De enige die gisteren wist waar het om ging en waar het er van af straalde dat hij koste wat koste de finale wilde halen.
Spijt heb je morgen maar!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ebiede schreef:De enige die gisteren wist waar het om ging en waar het er van af straalde dat hij koste wat koste de finale wilde halen.
Mee eens, hij wilde zelfs nog een bal extra in het spel brengen zodat we meer kans hadden. Haha, het is gewoon een haat-liefdeverhouding, we kunnen niet met hem, maar eigenlijk ook niet zonder. :lol:
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Lardy schreef: Mee eens, hij wilde zelfs nog een bal extra in het spel brengen zodat we meer kans hadden. Haha, het is gewoon een haat-liefdeverhouding, we kunnen niet met hem, maar eigenlijk ook niet zonder. :lol:
Op zich wel aardig verwoord. Gister in de 2e helft deed hij je woorden soms in 5 seconden tijd heel levendig tot uiting komen.
Op de zijlijn na hard werken de bal onderscheppen, om hem vervolgens met een waardeloze trap in de voeten van een middenvelder van PSV te schieten. Pieken en dalen binnen 5 seconden. :lol:

Ik blijf respect voor hem houden, ondanks zijn (grote) minpunten.
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

A.s. dinsdag contractoverleg met o.a. Breuer. Hij zal wrs. geen contractverlenging krijgen, aangezien hij onlangs een gesprek heeft gehad met een andere Eredivisieclub. bron: goed geinformeerde sponsor.

PM met verdere info naar beheerder gestuurd met de betreffende club.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Zou jammer zijn, hij is zeker nog van waarde. Nu krijgen we waarschijnlijk Kruiswijk als vervanger volgend jaar wanneer de vaste linksback geblesseerd is :cry:.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Breuer zal zelf ook wel eens toe zijn aan wat anders. Nu kan het ook nog, later werkt de leeftijd tegen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Muck schreef:A.s. dinsdag contractoverleg met o.a. Breuer. Hij zal wrs. geen contractverlenging krijgen, aangezien hij onlangs een gesprek heeft gehad met een andere Eredivisieclub. bron: goed geinformeerde sponsor.
.
Zou hij gaan afsluiten op Kralingen?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Excelsior? Als Breuer naar een eredivisieclub gaat denk ik meer aan clubs als NEC of NAC.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gearard schreef:Excelsior? .
Hij is daar begonnen. Kan hij over een paar jaar mooi met van Persie spelen.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Wat mij betreft blijft hij nog 3 seizoenen :lol:

De man die de eerste prijs in de club geschiedenis omhoog mocht houden. Wat zou het mooi zijn een memorial te hebben met hem. Het huidige sc Heerenveen tegen Breuer zijn dream team, hij heeft toch wel met wat toppers gespeeld in zijn carrière.
Alle ballen op Henkie!
Joepie
Nieuw talent
Berichten: 78
Lid geworden op: 17-01-2012 08:55

Bericht door Joepie »

Breuer moet gewoon nog 2 jaar blijven.
en toch mis ik Breuer
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik zou hem op basis van zijn routine op zich nog wel bruikbaar vinden als backup voor +/-15 wedstrijden in een seizoen maar ik zou eerlijk gezegd ook niet rouwig zijn om een eventueel vertrek. Dan hoef ik me ook niet meer aan zijn spel te ergeren. Voorwaarde is natuurlijk wel dat er eindelijk weer eens een volwaardige linksback (en rechtsback) wordt aangetrokken.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Met Breuer aan de bal is er paniek wanneer er op hem doorgejaagd wordt. Breuer in de verdrukking geeft altijd een slechte pass, wat inleveren betekent. Een goede back-up en een trouwe SCH speler; over zijn instelling kan je alleen maar positief zijn. Voor de basis komt hij toch echt te kort.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Wizard schreef:.. Voor de basis komt hij toch echt te kort.
Toch vreemd dat zo'n speler hier al 8 jaar speelt.
Anti anti. :)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Sommige mensen vergeten dat je naast je smaakmakers en paradepaardjes ook mensen nodig hebt die voor die mensen willen werken. Breuer is zo'n speler die zich wegcijfert voor mensen als Assaidi, Djuricic, Narsingh etc.
Als wij op elke positie als Heerenveen zijnde een topper konden hebben werden we ieder jaar kampioen. Dat is niet realistisch.

Daarbij; Derksen kraamt een hoop onzin uit, maar zegt ook wel eens nuttige dingen. Iemand als Engelaar moet altijd twee keer zo goed voetballen om anderen te overtuigen. Door zijn trage motoriek lijkt het allemaal maar heel matig, maar die jongen kan echt wel een beetje ballen hoor. Hij heeft een goede functionele techniek, een goed overzicht en een behoorlijk schot. Een prima clubvoetballer in Nederland. Voor Oranje vond ik hem ook te licht, maar bij ons zou hij zeker niet misstaan.

Wij hebben maar liefst 4 spelers die dit 'motorische probleem' hebben; Elm, Breuer, Kruiswijk en Roorda. Toch spelen 2 van deze mannen vrijwel altijd en de andere 2 regelmatig. Ze kunnen dus toch wel iets ondanks dat het niet oogt. Daar moeten we met zijn allen toch wat meer doorheen kijken.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Toch vreemd dat zo'n speler hier al 8 jaar speelt.
Dat ligt meer aan de club dan aan de speler zelf. De club slaagt er structureel niet in om volwaardige backs aan te trekken. Sinds Edman kun je eigenlijk alleen Janmaat een succesnummer noemen. Daardoor mag een voetballer als Breuer steeds blijven staan terwijl er normaal gesproken allang doorgeselecteerd zou zijn.
Sommige mensen vergeten dat je naast je smaakmakers en paradepaardjes ook mensen nodig hebt die voor die mensen willen werken. Breuer is zo'n speler die zich wegcijfert voor mensen als Assaidi, Djuricic, Narsingh etc.
Natuurlijk heb je spelers nodig die anderen beter laten functioneren. Toch denk ik dat een Assaidi liever een speler à la Janmaat achter zich heeft die hem kan voeden met goede passjes, die de combinatie met hem zoekt en die er af en toe overheen gaat waardoor hij nog beter de actie binnendoor kan maken. Daar heeft hij meer aan dan aan iemand die achterin blijft hangen en het spel alleen maar vertraagd met balletjes breed en terug.

Ik geloof niet zo in spelers die op dit niveau alleen maar op basis van inzet enigzins overeind kunnen blijven. Natuurlijk heb je werkers in een elftal nodig maar ik vind dat iedereen ook aan de bal iets moet kunnen.

Overigens vind ik Breuer verdedigend ook niet zo geweldig. Veel mensen roepen dat altijd maar ik zie hem toch erg vaak gepasseerd worden, te laat komen of positioneel verkeerd staan.
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Breuer speelde goed, goeie voorzetten..

Ik zeg verlengen :stan:
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

Is het zo lastig om een Janmaat typo speler op links te scouten? Breuer is gewoon onze zwakste schakel tijdens het opzetten van een aanval, traag en speelt teveel op save, daarbij is het uitverdedigen ook niet zijn sterke kwaliteit. Ook heeft hij moeite met het bijbenen van snelle vleugelspitsen. Breuer komt op leeftijd en heeft crusiale te kortkomingen. Ik zeg alleen verlengen uit nood.
Plaats reactie