Moderators: Beheerders, Fanmasters
Heerenveen rules schreef:Als je een clubman als Breuer zo behandelt, dan vraag ik me af of je een clubhart hebt.......
rust schreef:Heerenveen rules schreef:Als je een clubman als Breuer zo behandelt, dan vraag ik me af of je een clubhart hebt.......
Dat zou je inderdaad zeggen. Alleen kan het bij Hansma ook met verlegenheid/zenuwen te maken hebben. Misschien vind hij het lastig om slecht nieuws over te brengen...
pes5 schreef:Man wat een bult onzin zeg. Geloof je het zelf? En als het zo zou zijn, pleit het hem dan vrij?
pes5 schreef:rust schreef:Heerenveen rules schreef:Als je een clubman als Breuer zo behandelt, dan vraag ik me af of je een clubhart hebt.......
Dat zou je inderdaad zeggen. Alleen kan het bij Hansma ook met verlegenheid/zenuwen te maken hebben. Misschien vind hij het lastig om slecht nieuws over te brengen...
Man wat een bult onzin zeg. Geloof je het zelf? En als het zo zou zijn, pleit het hem dan vrij?
Zou wel de ultieme revanche zijn op de club die hem in januari niet meer nodig had.Superfries88' schreef:Mogelijke ontmoeting in de play-offs om promotie/degradatie: NEC - Sparta (en andersom). Zal Breuer dan opnieuw een cruciale strafschop durven te nemen?
Erwin4ever schreef:Zorgde er met zijn goal vandaag eigenhandig voor dat we op 4e plaats zijn blijven staan.......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten