Victor Sikora

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Gaat Viktor het wél redden bij Heerenveen?

Peiling eindigde op 24-08-2004 07:57

ja
40
91%
nee
4
9%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Victor Sikora

Bericht door Mackan68 »

Victor Sikora speelt de rest van het seizoen voor SC Heerenveen, zo maakte de NOS maandagavond bekend. Trainer Gertjan Verbeek wilde dezelfde avond bij het programma Voetbal Insite nog niets bevestigen, maar de eerste genoemde omroep weet zeker dat de Ajacied komt.

De vleugelspits is dit seizoen uit beeld verdwenen in Amsterdam. Nooit maakte hij zijn dure transfersom echt waar, maar kansen bleef hij altijd krijgen. In de voorbereiding van dit seizoen kreeg hij echter te horen van trainer Ronald Koeman dat er geen toekomst meer voor hem is bij Ajax.

De oud-speler van Vitesse komt op huurbasis naar Friesland.

Dit staat er op Voetbalzone.
:lol: Gjin bestean sûnder ús Hearrenfean :lol:
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

ook op VI staat het.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij is wel van nut bij heerenveen, en zal sella met 2 vingers in de neus uit de basis spelen, daarom denk ik dat het nuttig is dat hij bij heerenveen komt spelen!
We gaan nog vast en zeker genieten van hem, hij is vast heel gretig om goed te spelen om bij ajaks weer in de schijnwerpers te komen..
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Volgens Riemer v/d Velde is de komst van Sikora nog lang niet zeker.
Heerenveen is momenteel in onderhandeling met Ajax en pas daarna gaan ze met Sikora zelf om de tafel.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Waar rook is is vuur. Kijk maar op Ajax Online. Bericht lijkt me vrij definitief. Een jaar huren met optie tot koop. Maar ach we zullen het wel zien :wink:
:lol: Gjin bestean sûnder ús Hearrenfean!! :lol:
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Dit zou een erg goede versterking zijn! Als VI en NOS teletekst het melden dan kan het niet anders dan waar zijn volgens mij, Riemer is altijd een beetje terug houdend als het om mededelingen in in de media gaat.
Dan is onze laatste zwakke plek nu ook opgevuld, Calincov=nog te licht, Sella=helaas, gewogen en te licht bevonden.
Als de rest nu gewoon blijft gaan we weer voor de vierde plek!
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ik hoop dat het nog niet rond is.
Sikora is namelijk rechtsbenig en dan krijg je hetzelfde als met Selakovic, die zal namelijk (op links) zelden een keer de acherlijn halen en een goede voorzet afleveren. Dan krijg je elke keer dat gekap en gedraai en wordt de bal uiteindelijk maar weer naar het middenveld gepasst.
Daarom zie ik liever een linksbenige (of tweebenige) vleugelaanvaller komen.
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

mechielz schreef:Ik hoop dat het nog niet rond is.
Sikora is namelijk rechtsbenig en dan krijg je hetzelfde als met Selakovic, die zal namelijk (op links) zelden een keer de acherlijn halen en een goede voorzet afleveren. Dan krijg je elke keer dat gekap en gedraai en wordt de bal uiteindelijk maar weer naar het middenveld gepasst.
Daarom zie ik liever een linksbenige (of tweebenige) vleugelaanvaller komen.
Marc Overmars en Anthony Lurling zijn ook rechtsbenig.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Johnny de Jong schreef: Marc Overmars en Anthony Lurling zijn ook rechtsbenig.
Overmars is dacht ik wel even wat beter dan Sikora die altijd op rechts gespeeld heeft (overmars op links) en Lurling is een hele andere soort speler.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Ik lees hier op http://www.eerstedivisie.nl dat Sikora al naar Heerenveen is, als jullie dat zochten
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

de officiele site van Heerenveen meldt het nu ook, dus het is helemaal rond:
Victor Sikora komend seizoen in pompeblêdenshirt
Victor Sikora speelt het komend seizoen voor sc Heerenveen. De 26-jarige linker aanvaller van Ajax wordt voor één jaar verhuurd aan de Friese club. Sikora begon zijn loopbaan in het betaald voetbal bij Go Ahead Eagles in zijn geboortestad Deventer. Hij speelde daar vijf seizoenen.In 1999 verhuisde Sikora voor drie seizoenen naar Vitesse, waarna hij de overstap maakte naar Ajax. De afgelopen twee seizoenen speelde hij vierenveertig voor de Amsterdammers, waarin hij zeven keer scoorde. Victor Sikora droeg zes keer het oranjeshirt.

Victor is dinsdagmiddag medisch goedgekeurd. Dat betekent dat hij zich woensdagmorgen, 18 augustus, bij de selectie van sc Heerenveen zal voegen voor de eerste training onder leiding van trainer/coach Gertjan Verbeek.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

ik ben dr blij mee, maar had liever Boukhari.
Doe die ook maar!
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

mechielz schreef: Overmars is dacht ik wel even wat beter dan Sikora die altijd op rechts gespeeld heeft (overmars op links) en Lurling is een hele andere soort speler.
Wat ik wil aangeven met het voorbeeld Overmars is dat een rechtsbenige speler prima op links kan spelen. Volgens mij is Sikora zelfs redelijk tweebenig. Natuurlijk was Overmars wat beter, maar de ploegen waar hij voor speelde waren ook weer van een wat hoger niveau als Heerenveen. Ik vind Sikora de ideale linksbuiten voor dit team. Ervaren, gebrand door alles wat er bij Ajax is gebeurd, en het belangrijkste: hij is een prima speler! Dat heeft hij bij Vitesse toch wel laten zien. En daar speelde hij ook op links!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Net als lurling heft sikora ook wel een redelijke linker been dat moet wel, anders is het heel lastig spelen..
Reken maar dat wij meer fun aan sikora kunnen beleven als aan sella dit word volgens mij een zeer grappig seizoen!
Sjoerd
Bankzitter
Berichten: 184
Lid geworden op: 18-08-2003 19:25
Locatie: Wommels
Contacteer:

Bericht door Sjoerd »

Goeie zaak dat er nu eindelijk een linksbuiten bij is gekomen. Heb wel vertrouwen in Sikora, heeft in het verleden toch goed gepresteerd en is gretig!
Wat Calincov betreft, jammer dat hij nog steeds geen werkvergunning heeft.
Petter Hansson, rots in de branding.
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

precies de speler die we nodig hebben. Agressie, wilskracht, snelheid. Super!!!
Voor zaterdag:

Selakovic eruit en Sikora erin. Laat hem direct maar bewijzen. Dit kan een echte publieksspeler worden.
Tink om de beam!!!!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Heb het volste vertrouwen in Sikora! Op papier hebben we nu denk ik een beter elftal dan vorig jaar.

Detailtje: bij de poll 88% om 11%, ra ra waar is het andere procent. :wink:
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

De officiele site meldt:
De komst van Victor Sikora lijkt ten koste te gaan van Stefan Selakovic.
Weliswaar ligt dat voor de hand, maar toch merkwaardig dat de club zelf dat op deze manier publiceert. :shock:
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2864
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Zoals het er staat klopt het toch?
Hoe moeten ze dat dan anders formuleren, Selakovic is beter maar wordt niet opgesteld?
Dan zou de club liegen, ik snap je probleem niet.
Anti anti. :)
Sjors
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 31-01-2004 15:42
Locatie: Blija

Bericht door Sjors »

Ik ben het wel met Freezeman eens ja. Sikora is een linksbuiten, net als Sella nu. Omdat Sella al een poos niet bepaald daverend speelt maar bij gebrek aan een echte vervanger toch maar in de basis stond, lijkt het er nu wel op dat hij zijn basisplaats moet afstaan. Er is immers een vervanger die (hopelijk) beter is. :)
Plaats reactie