Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor nr1 » 11-06-2007 21:19

drika746 schreef:
nr1 schreef:Janneman geeft antwoord maar ook weer niet, hij trekt de calimerobroek aan en gebruikt indirecte-breezertaal.

Het feit dat hij ongenuanceerd zijn mening geeft over een onderwerp hier, betekend niet dat je hem dan persoonlijk moet gaan afzeiken, en helemaal niet met dit soort zinloze opmerkingen. de opmerking hierboven door jouw geplaatst bevat alleen maar holle "populaire" argumenten die je leuk vind klinken maar kant nog wal raken, en dan anderen daar van beschuldigen, probeer dan toch even bij de discussie te blijven over KJH, want ik constateer hier een erg groot verval :wink:

Dit vind ik mooi gezegd, dit waren de woorden die ik zocht voor janneman (Y)
nr1
Nieuw talent

Berichtdoor André » 12-06-2007 09:05

en ook CL speelt

:lol:
Laat hem maar lekker naar het buitenland gaan.
André
Wereldspeler

Berichtdoor Ebiede » 16-08-2007 09:02

Even dit topic omhoog halen..

Ik heb Huntelaar nu een goed jaar aan het werk gezien bij Ajax en heb niet het idee dat hij daar beter wordt..

Hij is slodrig in de passing en zijn afronding is niet meer van het niveau dat hij bij ons had..

Ik durf dan ook te stellen dat Huntelaar een prima spits voor een subtopper is maar dat de top voor hem te hoog gegrepen is..

Of eigenlijk PSV had gelijk.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-08-2007 09:05

Ebiede schreef: afronding is niet meer van het niveau dat hij bij ons had..

Het valt mij op dat hij heel weinig kansen krijgt. Hij wordt gewoon heel slecht bediend door zijn teamgenoten en hij komt weinig in de zestien, de plaats waar zijn kwaliteiten liggen. Hij heeft niet gescoord tegen A. Madrid, Arsenal, PSV en S. Praag. Dat is niet goed nee, maar hij krijgt ook weinig kansen (behalve de pingel).
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Superfries88' » 16-08-2007 09:08

Huntelaar scoorde in z’n eerste maanden aan de lopende band bij Ajax. Dat hij scoorde tegen clubs als Internazionale, Feyenoord en PSV is voor mij het bewijs dat het kwalitatief wel goed zit.

Wat mij betreft is Huntelaar nog altijd een spits met de potentie om een topspits te worden. Alleen heb ik het gevoel dat hij opeens zoveel extra moet doen. Echt meevoetballen, fysiek sterker worden en dat soort zaken. Ik heb het gevoel dat zoiets ten koste gaat van de scherpte voorin.

Ten Cate zou eigenlijk het spel moeten aanpassen aan Huntelaar. Zorgen voor de juiste aanvoer en Huntelaar die de beslissende pogingen lost. Alleen zal HtC dan ongetwijfeld niet doen. Het is immers toch Ajax en dan is een bepaald systeem belangrijker dan de spelers die het systeem moeten invullen. Wat dat betreft zou een transfer volgens mij de beste oplossing zijn.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Gekko » 16-08-2007 09:13

Dat hangt ook Alves boven het hoofd. Sterker nog: dat zag je bij zijn optreden in de Selecao. Hij is daar een van de velen en geen speler waarop het spel wordt afgestemd. Dan is hij ook niets bijzonders meer. Hij mag geen vrije trap meer nemen want dsaar is een ander voor. Dus scoort hij minder, valt minder op en likt dan een minder goede voetballer. Wat de bijdrage voor het team is kan weer een ander verhaal zijn.
Gekko
Superster

Berichtdoor Poenkt » 16-08-2007 09:30

Dus Alves moet Heerenveen maar als eindstation zien....Echt niet dus. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Poenkt
Superster

Berichtdoor BS » 16-08-2007 09:34

Het heeft gewoon met aanvoer te maken, daar schort het aan. Hoeveel kansen heeft hij gisteren nou eigenlijk gehad? Hij kan het niveau van Ajax echt wel aan hoor en hij past ook prima in het systeem. Maar als hij geen bruikbare ballen krijgt, dan houdt het op.
BS
Superster

Berichtdoor Gekko » 16-08-2007 10:17

Poenkt schreef:Dus Alves moet Heerenveen maar als eindstation zien....Echt niet dus. :wink:

Dat zeg ik niet. Wel is het weinigen gelukt na de stap omhoog net zo bepalend te zijn. Heerenveen is echt niet het eindstation maar of hij de absolute top haalt betwijfel ik sterk.
Gekko
Superster

Berichtdoor foppe het kipje » 16-08-2007 14:38

hij stond vandaag ook op marktplaats en even ater stond ook de hele selectie op markplaats
foppe het kipje
Bankzitter

Berichtdoor BS » 16-08-2007 15:48

foppe het kipje schreef:hij stond vandaag ook op marktplaats en even ater stond ook de hele selectie op markplaats

Dat vind ik dan vrij treurig. Eerst was hij daar nog (terecht) de held en nu mag hij oprotten? Dan kunnen ze zich in Amsterdam beter afvragen of het misschien door Ten Cate komt dat Huntelaar het laatste jaar een stuk minder presteert dan daarvoor.
BS
Superster

Berichtdoor ItFean82 » 16-08-2007 17:07

Ach dat is het werk van een of andere kleuter die denkt dat het orgineel is.
Op naar het volgende seizoen....
ItFean82
Superster

Berichtdoor Poenkt » 23-08-2007 14:10

'Huntelaar in beeld bij Real Madrid'
Klaas-Jan Huntelaar wordt komend seizoen wellicht opnieuw in stelling gebracht door Wesley Sneijder. Volgens de Spaanse krant AS is de Achterhoeker in beeld bij Real Madrid. Trainer Bernd Schuster zou maandag sportief directeur Predrag Mijatovic aan z’n jasje hebben getrokken over het uitblijven van een nieuwe ‘nummer 9.’

Schuster acht Roberto Soldado nog niet klaar voor het grote werk en dan blijven met Raul en Ruud van Nistelrooy opeens weinig opties over. Er zou al een lijstje circuleren met drie namen: Huntelaar, Zaragoza’s Diego Milito en Zlatan Ibrahimovic van Internazionale.

In een profiel wordt hoog opgegeven van de Ajax-spits, die met z’n vier treffers tegen De Graafschap opnieuw is opgevallen. Nadeel voor Madrid is dat Huntelaar niet meer inzetbaar zou zijn in de Champions League (hij speelde al de voorronde tegen Slavia Praag). AS weet ook te melden dat Juventus weer in de markt is voor The Hunter.

Bij jullie ook KASSA :?:
Graaijax Hamsterdam!!
Poenkt
Superster

Berichtdoor BS » 23-08-2007 14:26

Poenkt schreef:Bij jullie ook KASSA :?:

Inderdaad Afbeelding. Sowieso nog een miljoen + een percentage van de transfersom (volgens mij boven de 10 miljoen).
BS
Superster

Berichtdoor Lipton » 23-08-2007 14:50

Heerenveen kan sowiesow spekken bij deze verkoop, er komt bij elke transfer 1 miljoen, een percentage bij doorverkoop, en nog omdat wij hem voor anderhalf jaar hebben opgeleid.
Ook voor Agovvv is het te hopen dat Klaas een transfer maakt, hebben die lui ook weer een paar centen. Dat systeem redde Go Ahead Eagles destijds, dankzij transfers van Krompkamp.
Lipton
Superster

Berichtdoor Poenkt » 23-08-2007 15:53

Maar ja....het transfer zie ik nog even niet zitten. Waarschijnlijk waren de 4 goals tgen de Graafschap een incident. Maar je weet het nooit met Real Madrid.
Graaijax Hamsterdam!!
Poenkt
Superster

Berichtdoor drika746 » 23-08-2007 15:57

Poenkt schreef:Maar ja....het transfer zie ik nog even niet zitten. Waarschijnlijk waren de 4 goals tgen de Graafschap een incident. Maar je weet het nooit met Real Madrid.

Drenthe was ook op basis van een paar wed. jeugdvoetbal :lol:
drika746
Superster

Berichtdoor pieterpieter » 23-08-2007 15:57

Poenkt schreef:Maar ja....het transfer zie ik nog even niet zitten. Waarschijnlijk waren de 4 goals tgen de Graafschap een incident. Maar je weet het nooit met Real Madrid.

Tja zo kortzichtig kunnen ze inderdaad wel zijn. Maarja aan de andere kant, Huntelaar loopt in nu ruim 3 seizoen eredivise wel gewoon 3 goals op 4 wedstrijden. Ben benieuwd hoeveel Ajax voor hem vraagt. Zal ook wel een bedrag rond de 25 a 30 miljoen zijn.
pieterpieter
Basisspeler

Berichtdoor Lipton » 23-08-2007 18:28

drika746 schreef:Drenthe was ook op basis van een paar wed. jeugdvoetbal :lol:

Tsja, maar hij doet het wel gelijk behoorlijk om bij zijn debuut te scoren. Maar Huntelaar is zo al goed op weg, als hij 3 wedstrijden niet scoort heeft hij nog een geweldig goed gemiddelde. Maar hij mag tegen Heerenveen lekker droog blijven staan en dat zal uiteraard ook gebeuren.
Lipton
Superster

Berichtdoor makkingacity » 24-09-2007 17:17

HUNTELAAR BEVESTIGT BEZIG TE ZIJN AAN LAATSTE SEIZOEN BIJ AJAX
24-09-07
Klaas Jan Huntelaar is bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax. Dit meldt de spits van Ajax vanavond in de uitzending van het AT5-programma FC Godenzonen. Huntelaar speelt vanaf januari 2006 bij Ajax en zegt toe te zijn aan stapje hogerop, hetgeen volgens hem goed is voor zijn ontwikkeling. Volgens ' The Hunter' , die momenteel de topscorerslijst aanvoert met 7 doelpunten, zal hij vertrekken mocht er zich een topclub melden deze zomer.

vraagje, hoeveel % krijgt hveen bij eventuele verkoop?
makkingacity
Selectiespeler

Berichtdoor pieterpieter » 24-09-2007 17:31

makkingacity schreef:HUNTELAAR BEVESTIGT BEZIG TE ZIJN AAN LAATSTE SEIZOEN BIJ AJAX
24-09-07
Klaas Jan Huntelaar is bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax. Dit meldt de spits van Ajax vanavond in de uitzending van het AT5-programma FC Godenzonen. Huntelaar speelt vanaf januari 2006 bij Ajax en zegt toe te zijn aan stapje hogerop, hetgeen volgens hem goed is voor zijn ontwikkeling. Volgens ' The Hunter' , die momenteel de topscorerslijst aanvoert met 7 doelpunten, zal hij vertrekken mocht er zich een topclub melden deze zomer.

vraagje, hoeveel % krijgt hveen bij eventuele verkoop?

1 miljoen + 20% van elke euro boven de 9 miljoen.
pieterpieter
Basisspeler

Berichtdoor Skopperij » 24-09-2007 17:35

Hij heeft een contract tot medio 2010 bij Ajax meende ik. Een contract van 2 seizoenen moet dus worden afgekocht voor een speler als Huntelaar. Moet toch wel 16mln opleveren lijkt me. 1mln + 20% van 7mln is 2,4mln totaal. Niet raar, kunnen we wel weer een mooie speler voor halen.
Skopperij
Superster

Berichtdoor Lipton » 24-09-2007 17:36

Het is ook te hopen voor PSV, de Graafschap en vooral Agovvv dat Huntelaar een klapper van een transfer gaat maken, dat is alleen maar goed voor het nederlandse voetbal.
Lipton
Superster

Berichtdoor Xtiano » 24-09-2007 19:15

Lipton schreef:Het is ook te hopen voor PSV, de Graafschap en vooral Agovvv dat Huntelaar een klapper van een transfer gaat maken, dat is alleen maar goed voor het nederlandse voetbal.
De Graafschap was een huur periode, die zullen niets krijgen.
Wat moet gebeuren, Zal gebeuren
Xtiano
Bankzitter

Berichtdoor Superfries88' » 24-09-2007 19:31

Huntelaar heeft ook in de jeugdopleiding van De Graafschap gezeten. Nog voor zijn PSV-periode, dus ze krijgen wel degelijk een bedrag.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Lipton » 24-09-2007 19:50

Voor huur krijg je ook een opleidings bedrag, anders had Agovvv ook niks gekregen voor Klaas.
Lipton
Superster

Berichtdoor elp » 25-09-2007 06:21

Ik verwacht dat Huntelaar wel zo'n 25 miljoen op gaat leveren. Zou Heerenveen dus zomaar 4 miljoen op kunnen leveren!
Eala Frisia!
elp
Basisspeler

Re: Klaas Jan Huntelaar

Berichtdoor Lipton » 13-06-2009 09:23

Huntelaar zou in de belangstelling staan van Tottenham, wat zou het mooi zijn als hij alweer een transfer maakt, want dan krijgen: De Graafschap, PSV, AGOVV, sc Heerenveen en Ajax weer wat centen er bij, en dat is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal.
Lipton
Superster

Berichtdoor forca hveen » 26-06-2009 08:40

MILAAN - Klaas-Jan Huntelaar is in beeld bij AC Milan. Vice-voorzitter Adriano Galliano heeft donderdag op de website van de Italiaanse club gezegd dat de Nederlandse aanvaller van Real Madrid op een lijstje van favorieten staat.

Galliano gaat eerst proberen de Bosniër Edin Dzeko van het Duitse VfL Wolfsburg over te nemen. Als dat niet lukt, wil hij Braziliaan Luis Fabiano van Sevilla. Daarna komt Huntelaar in beeld.

AC Milan heeft volgens Galliano de eerste keuze bij Real Madrid. ''Het is het resultaat van mijn vriendschap met Real-voorzitter Florentino Perez. We kijken dan niet naar Ruud van Nistelrooij maar naar Huntelaar. Maar Dzeko staat bij ons bovenaan'', aldus Galliano.

Huntelaar speelt sinds vorig seizoen bij Real Madrid. Maar voor hem lijkt geen plaats meer na de miljoenenaankopen van de Braziliaan Kaká en de Portugees Cristiano Ronaldo.
© ANP

Zou wel een mooie stap zijn voor huntelaar wanneer hij bij real madrid toch overbodig is. Hij staat alleen wel op de derde plaats op de verlanglijst dus dat is dan wel weer jammer
forca hveen
Superster

Berichtdoor Flying Tilster » 14-07-2009 21:49

En hij is inmiddels overbodig bij Real. Hij heeft zelf verzocht om in Madrid te mogen blijven i.p.v. om trainingskamp mee te gaan. Tijdens de komende trainingen mag hij meedoen aan de loopsessies. Echter.. zodra de bal in beeld komt moet hij ruimte maken voor Kaka, C. Ronaldo en Benzema. Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat je in januari een kleine 20 miljoen euro uitgeeft voor The Hunter en een half jaar later mag hij in principe vertrekken. Voor de nieuwe (nou ja.. nieuw) president maakt het geen zak uit, als hij maar wereldsterren op het veld heeft staan.

Madrid zou in verregaande onderhandelingen zijn met VfB Stuttgart, maar daar had Huntelaar toch zelf geen trek in??
Dan zou ik liever naar De Spurs gaan en die schijnen ook weer belangstelling voor hem te hebben.

Lees hier het stukje op nu.nl/sport
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Flying Tilster
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers