Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Ze willen zich in elke linie versterken en dan willen ze, Huntelaar én Saviola? Dat zijn 2 spitsen dacht ik..
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Frisian4life schreef:Ze willen zich in elke linie versterken en dan willen ze, Huntelaar én Saviola? Dat zijn 2 spitsen dacht ik..
Hahaha Adje, da's normaal bij hun; bij ons betekent in elke linie versterken 1 speler, bij Juventus betekent dat meestal op alle plekken in één linie, hahaha

Ben bang dat de linie voor Huntelaar daar zo'n beetje door de dugout loopt.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Huntelaar betrokken bij aanrijding

AMSTERDAM - Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar is vrijdagmiddag betrokken geraakt bij een aanrijding op de A2. Bij de botsing waren twee andere automobilisten betrokken. Tijdens filevorming werd de auto van Huntelaar van achteren geraakt. Huntelaar zelf schoot daarna met zijn voertuig door op zijn voorganger.

De 23-jarige aanvaller hield aan het ongeluk een bloeduitstorting op zijn voorhoofd en lichte nekklachten over. Naar het zich laat aanzien kan Huntelaar zondag gewoon meespelen in de competitiewedstrijd tegen Sparta.

Goh, en zijn gebit nog intact. :D
Graaijax Hamsterdam!!
geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

Huntelaar rond met Juventus
Klaas-Jan Huntelaar stapt in de zomer over van Ajax naar Juventus. Dit meldt Tuttosport donderdag levensgroot op de voorpagina van haar krant. Ajax zou achttien miljoen euro voor de international ontvangen.

Volgens het Italiaanse boulevardmedium zou de 23-jarige Huntelaar voor vier jaar tekenen in Turijn. Tijdens die vier jaar zal hij 3,3 miljoen euro per jaar gaan verdienen. Als we Tuttosport moeten geloven ronden de club en de zaakwaarnemer van Huntelaar de transfer binnenkort af.

Als dit bericht waar blijkt te zijn krijgt Ajax het dubbele van wat de Amsterdammers anderhalf jaar geleden voor de spits neertelden. Destijds werd hij voor een recordbedrag van negen miljoen euro verpatst door SC Heerenveen.

In anderhalf seizoen bij Ajax groeide de goaltjesdief uit tot international en scoorde hij 37 maal in 48 duels. Juventus hoopt met de aanwinst van enekele talentvolle spelers de stap naar de top van Italië weer te kunnen maken, nu promotie naar de Serie A haast niet meer te missen is. Eerder werd onder andere Ajacied Zdenek Grygera al gecontracteerd.

ik denk daat hun al een paar miljoen hadden dus mischien hebbenn ze nu 20 miljoen en kunnen alves kopen alleen ik denk dat alves liever naar barca gaat!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

geert23 schreef:ik denk daat hun al een paar miljoen hadden dus mischien hebbenn ze nu 20 miljoen en kunnen alves kopen alleen ik denk dat alves liever naar barca gaat!
Ajax gaat, ook al is het finacieel mogelijk, geen 20 miljoen neertellen voor één speler. Mocht Alves niet slagen in Amsterdam, en daar zijn ze daar heel goed in, is het kapitaalvernietiging van de bovenste plank. Daarnaast blijft Ajax een opleidingshuis voor de Europese topclubs en ze zullen dat bedrag nooit terug kunnen verdienen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Mocht het waar zijn, verdient Heerenveen er ook zo'n 2 miljoen aan. Van het bedrag boven de 9.5 miljoen krijgt Heerenveen 25%. In dit geval dus 25% van zo'n 8 miljoen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Kwam er ook niet een miljoen bij op omdat die toen niet betaald kon worden?
Ook lucratief voor Agovv, de Graafschap en PSV omdat hij daar nog gespeeld heeft toen hij jong was :wink:
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Lipton schreef:Kwam er ook niet een miljoen bij op omdat die toen niet betaald kon worden?
Zoiets staat mij ook nog wel bij, inderdaad.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Dit kom ik net tegen:

,,Het tegenovergestelde van deze twee is onze voormalige spits Klaas Jan Huntelaar. Op goed moment komt hij bij me en zegt: ‘Voorzitter, ik ben hier nu een aantal seizoenen en wil graag hoger op.’ Die ambitie kon ik billijken. Hij speelde gewoon open kaart. Ik heb Klaas Jan wel verteld dat we een goeie prijs voor hem zouden vragen. ‘Da’s prima’, zei hij. Op goed moment meldde AJAX zich bij ons voor Huntelaar en bood 2 miljoen. Daar konden wij hard om lachen en gaven hen te kennen dat we toch écht 10 miljoen wilden hebben, voor onze goalgetter. Klaas Jan vatte het sportief op: ‘Volgend seizoen loop ik hier toch gratis de deur uit, dus hebben jullie groot gelijk…’ Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood 4 miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de 10 miljoen niet viel te onderhandelen. Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op 9 miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog 1 miljoen overgemaakt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."

Zeker een leuke deal voor Heerenveen dus 8)
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ja wat een verschrikkelijk irritant mannetje is het. Bij Heerenveen was hij ook al niet de liefste, maar dit zijn wel hele vervelende trekjes. Ik zou zeggen een paar wedstrijdjes schorsen. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Garcia-Garcia schreef:Ja wat een verschrikkelijk irritant mannetje is het. Bij Heerenveen was hij ook al niet de liefste, maar dit zijn wel hele vervelende trekjes. Ik zou zeggen een paar wedstrijdjes schorsen. :wink:
Wat doet Klaas Jan hier? (sorry voor de one-liner)
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Euhm ogen open zou ik zeggen? Provoceren tot en met. (Het is jammer dat ze hem daar niet voor kunnen schorsen) Verder sloeg hij ook meerdere malen Donk in zijn gezicht als hij een duel aanging. Maar goed dat zal de KNVB allemaal wel weer door de vingers zien.
Op naar het volgende seizoen....
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Garcia-Garcia schreef:Euhm ogen open zou ik zeggen? Provoceren tot en met. (Het is jammer dat ze hem daar niet voor kunnen schorsen) Verder sloeg hij ook meerdere malen Donk in zijn gezicht als hij een duel aanging. Maar goed dat zal de KNVB allemaal wel weer door de vingers zien.
Gast reageer even gewoon, ik vraag het normaal, ik zie alleen dat hij voor Donk op de grond valt. Verder wordt het mij niet duidelijk wat daar aan de hand is.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Ane Lenstra schreef:Donk ligt daar op de grond en Huntelaar gaat er met een big smile voor liggen.

Weg met die godenzoon, laat hem maar net zo eindigen als Lurling. Bah, hier heb ik echt een hekel aan zeg.
Huntelaar en Luiring....'t komt uiteindelijk wel goed met deze twee eikels in het Nederlands voetbal.

Twee hele aardige collega's, deze 2 matennaaiers...kots,kots..

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Poenkt op 27-05-2007 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Graaijax Hamsterdam!!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Poenkt schreef: Huntelaar en Luiring....'t komt uiteindelijk wel goed met deze twee eikels in het Nederlands voetbal.

Twee hele aardige collega's, deze 2 matennaaiers...kots,kots...
Begint aardig op Buijs te lijken :)
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Frisian4life schreef:
Begint aardig op Buijs te lijken :)
Lacht ie ook zijn tegentanders uit, speelt op het randje zoals bv Gregoor van Dijk dat doet. Soms gaan ze over de streep, maar dat soort spelers heb je nodig in je team. Maar tegenstanders uitlachen...nee!!

Trouwens ben ik persoonlijk blij dat Buijs weg is bij mijn club. :D Vond hem een grote eikel.
Graaijax Hamsterdam!!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Als je goed kijkt doe Perez het ook, echt zwaar belachelijk jammer dat Donk dan niet even 5x scoort of zo, oehoehoe ik had het dan wel geweten: Op zoek naar Klaske..
Spelers die tot het randje gaan hebben we misschien wel te weinig bij heerenveen, maar hopelijk zien we nooit weer een type Huntelaar in het ALS met zulk gedrag!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Had Dingsdag niet harder door kunnen trappen. Wat een walgelijke actie van Huntelaar! :twisted:
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Walgelijke actie van KJH, toen ik het zag op tv haalde hij het bloed onder mn nagels vandaan.
KJH heeft vlak na zijn vertrek bij H'veen gezegt ooit terug te keren bij H'veen.
Nou Klaas-Jan, bij deze: blijf maar lekker weg!
Misselijk ventje!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Huntelaar viel dit seizoen al eerder op door wangedrag, en nu heeft ie zich ook niet bepaald van zijn sterkste kant laten zien. Het zegt ook wel wat dat een prima gast zoals Huntelaar was, nu een smerig ventje is geworden met Sneijder trekjes. Bij Ajax wordt dergelijk gedrag zeker aangeleerd?
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Het was inderdaad dit seizoen al een paar keer eerder raak, en dat hoort niet. Maar deze keer vond ik het niet zo apart dat hij even "verhaal ging halen". Ik heb de wedstrijd live gezien, en de corner ervoor ging Donk na wat getrek heen en weer op Huntelaar staan, waarna heel Ajax woest werd. Stekelenburg geel wegens protesten, en verder niks aan de hand. Huntelaar zat hier blijkbaar zo mee, dat hij dit nog even moest vieren met die Donk.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Die Stekelenburg moet ook niet zo raar reageren hor, hij gaat er als een wilde aap met een IQ van 40 naar die Donk toe. Ook weer verschrikkelijk pro ajax verslag van Tien. Waarom vragen ze nou het de scheidsrechter niet even, als AZ of iedere andere club dit was overkomen met die goal van Heitinga, was de scheidsrechter platgelopen door de ajaxmedia.
Een onderschrift: wat is dat?
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Chique is anders, maar ik kan het me wel een beetje indenken gezien de actie van Donk eerder tegen Huntelaar. Net als van Nistelrooij die in een wedstrijd van oranje (ik meende tegen andorra) ook even moest juichen naar een tegenstander die hem de hele wedstrijd dwars had gezeten.

Als Huntelaar bij Roda had gevoetbald waren veel van de reacties waarschijnlijk ook anders geweest.
Het is maar een spelletje
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Gearard schreef:Huntelaar viel dit seizoen al eerder op door wangedrag, en nu heeft ie zich ook niet bepaald van zijn sterkste kant laten zien. Het zegt ook wel wat dat een prima gast zoals Huntelaar was, nu een smerig ventje is geworden met Sneijder trekjes. Bij Ajax wordt dergelijk gedrag zeker aangeleerd?
Ik heb dit soort gedrag niet gezien bij Emanuelson, Maduro, Stekelenburg, Vermaelen en ik kan nog wel even doorgaan.
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

vlqrt schreef:Chique is anders, maar ik kan het me wel een beetje indenken gezien de actie van Donk eerder tegen Huntelaar. Net als van Nistelrooij die in een wedstrijd van oranje (ik meende tegen andorra) ook even moest juichen naar een tegenstander die hem de hele wedstrijd dwars had gezeten.

Als Huntelaar bij Roda had gevoetbald waren veel van de reacties waarschijnlijk ook anders geweest.
Als het allemaal een beetje eerlijk verloopt in het Nederlandse voetbal hoort Donk dus ook 4 wedstrijden geschorst te worden(net zoals Heerenveen collega Dingsdag) naar aanleiding van deze aktie. De aktie was namelijk identiek aan die van Dingsdag op simulant Huntelaar. Of zou een AZ speler bij de KNVB dan toch ook weer een streepje voor hebben op een Heerenveen speler om maar eens in van Gaal taal te spreken. Zij zijn groot en ik is klein.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Misschien moet de KNVB dan ook eens gaan nadenken waarom dat Klaas Jan er vaak bij betrokken is. Ik heb het hier al eens eerder aangegeven, maar elke keer als Klaas Jan een duel aangaat slaat hij eerst met zijn handen in het gezicht van de tegenstander. Ik heb gister de wedstrijd gezien en hij heeft dit minstens een keer of 5, 6 ongestraft kunnen doen. Ik begrijp dan ook de verdedigers Donk en Dingsdag wel dat ze even verhaal halen. (goed is dit natuurlijk niet, maar begrijpelijk wel)
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Poenkt schreef: Huntelaar en Luiring....'t komt uiteindelijk wel goed met deze twee eikels in het Nederlands voetbal
Mag ik dan Arjen Robben ook even toevoegen Poenkt? :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Garcia-Garcia schreef: Mag ik dan Arjen Robben ook even toevoegen Poenkt? :wink:
Met van Nistelroode...die lacht zijn tegenstander ook uit. :wink: :lol:
Graaijax Hamsterdam!!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Dan voeg ik Soa(rez) er nog even bij..
SCH
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Voetbal is emotie...
Plaats reactie