Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor HUNTELAAR » 02-03-2005 17:01

Mijn derder bericht dan maar :wink:
Ik had de vraag of iemand mij een link kon geven naar het remix nummer dat over (mijn) HUTELAAR is gemaakt ??!!?

B.V.D
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Berichtdoor Fotze » 02-03-2005 17:26

in de feanshop is het volgens mij te verkrijgen voor Eur 5,00. Ik denk niet dat er een link is met dat liedje.
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor Forza S C H » 02-03-2005 18:10

Je kunt hem niet downloaden. alleen maar kopen. Ik heb hem wel al :upto:
Forza S C H
 

Berichtdoor AIK » 06-03-2005 08:50

Ik vind Huntelaar beter dan Sibon,
- Jonger
- Niet vaak geblesseert
- Heeft een zeldzame klasse, door sommige prachtige goals te maken.
AIK
Nieuw talent
 
Berichten: 140
Geregistreerd op: 21-12-2004 20:16

Berichtdoor hendrika » 17-03-2005 19:27

...
Laatst bijgewerkt door hendrika op 06-09-2013 11:52, in het totaal 2 keer bewerkt
hendrika
Bankzitter
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: 17-03-2005 18:27

Berichtdoor (pl)euro » 17-03-2005 19:58

hendrika schreef:http://www.klaasjan-huntelaar.tk
De eerste fansite over deze "grote" spits van Heerenveen!!


"Boordevol informatie!" :huh:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor hendrika » 17-03-2005 20:29

..
Laatst bijgewerkt door hendrika op 06-09-2013 11:52, in het totaal 2 keer bewerkt
hendrika
Bankzitter
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: 17-03-2005 18:27

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-03-2005 20:46

Jij denk dat ze dat serieus bedoelt? :lol: :lol:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Boegyman (NL) » 17-03-2005 23:33

Het brengt me vast gigantisch in de problemen, want:
En nog even iets: Er mag niks van onze site worden gekopieërd, zonder toestemming van de webmasters...


Een prachtige sfeerreportage:
Een tijdje geleden had ik Thomas P. gemaild of die aan Klaas wou vragen of het interview op woensdag 9 maart kon. Helaas hoorde ik niets van hem en op msn wassie maar 1sec online ofzo.. foei! Haha
Naja toen kwam opeens de melding dat de training niet door zou gaan. Later bleek dat hij wel door ging. Balen dus!
Annemarie en ik besloten om dan maar op zondag te gaan. Ik had dit liever niet maar had geen andere keus ivm drukte met school.
Duz om 9.00 de bus genomen en rond 10.15 kwamen we bij het stadion aan. Daar zagen we de auto van de trainer staan maar niet de auto’s van o.a. Klaas en Mika. Duz wij maar naar het trainingsveld gelopen waar we wel een groep zagen trainen. Het hele stuk gelopen en toen we er aankwamen zagen we dat het jong Heerenveen was. Ook leuk maar niet waar we voor kwamen ;)
Wij weer dat hele stuk teruggelopen en gewacht voor het stadion omdat het vet begon te hagelen. Na een paar minuten kwam Bruggink voorbij lopen en daarna Bakkati. Die helemaal happy hoi zeggen en vragen hoe het met ons ging. Duz wij zo van ja goed! En met jou? Hij helemaal ja goed! Maar tis koud! Tsjah wie gaat er dan ook in een t-shirt buiten lopen he! Haha
Toen vroeg ik hoe het met zn kleine ging en hij helemaal omdraaien naar ons zodat ie achteruit moest lopen en vet vrolijk ja goed! Mooi man! Haha. Nou doeii!
En daarna nog ff flink toeteren! Haha
Toen zag ik opeens Tomaz (Rzasa) er aan komen en ik zo tegen annemarie: shitt! Tomasz! Duz zij helemaal tomasz?? En ik jaa tomasz!
We hadden een kaart gekocht voor zn verjaardag maar we hadden nog geen tijd gehad om hem te schrijven en naja kaart geven met niets erin is ook lullig. Duz maar besloten om niet te doen en duz mocht ie doorlopen! Toen waren alle “bekende” auto’s weg en we hadden geen idee of er nog mensen binnen zouden zijn.
Opeens zei annemarie: Klaas komt eraan! Duz ik zo naar binnen kijken en idd hij kwam eraan!
Hij liep naar buiten en had ons vast al gezien! Haha.. ons oude vertrouwde plaatsje zoals altijd! ;)
Ik duz uitleggen over het interview. Dat ik het woensdag wou doen en dat ik thomas had gemaild of die het aan Klaas wou vragen maar dat Thomas nie terug mailde en nie lang online kwam. Eerst snapte klaas het nie helemaal.. komende woensdag hadden ze wedstrijd (ik bedoelde duz vorige week woensdag) en welke thomas? (thomas prager duz!) haha maar ja we kwamen eruit!
Duz ik vroeg zo offie het interview nu ook wou doen. Dat kon wel duz hij zo van ik moet toch op michel wachten (daar reed ie mee) alleen was er 1 probleem.. de deur zat dicht en die kon je van buiten nie open maken. Duz Klaas naar de fanshop lopen maar die zat op slot duz weer naar voren en toen zei annemarie zo van moet je ff iemand bellen. Duz Klaas telefoon pakken en iemand bellen maar die nam nie op. Duz zijn we maar buiten begonnen aan het interview…
Gelukkig kwam al snel de fysio en michel en duz konden we toch naar binnen. Hun vonden het wel lachen dat we daar een interview hielden.. ja was gezellig hoor! Haha
Naja wij naar binnen en daar het interview afgemaakt. Soms waren het volgens mij best lastige vragen! Of nie Klaas ;) haha
Annemarie heeft ff duidelijk gemaakt dat Gill de lastigste verdediger is en dat Mika de beste speler van Heerenveen is (buiten klaas ;)) en ik heb ff gezegd dattie absoluut nie naar PSV mag gaan! Haha dan is de site foetsiejjj ;) Klaas ff foto gesigneerd voor de winnaar met de beste vraag en toen nog ff wat gevraagd! Duz klaas als je meer weet zeg het dan maar ff tegen thomas of anders mail het me zelf maar! Haha want of thomas ook echt wat door geeft?? ;) hahah
Annemarie en ik weer naar buiten waar we rond 12u opt station aankwamen. We hadden geen zin om snel te lopen waardoor we 1 minuut te laat voor de trein waren wat ons nie veel kon schelen! FF winkeltje ingeweest en toen de trein van half 1 genomen zodat ik half 2 thuis was en druk bezig kon om alle antwoorden te typen!

Maar nogmaals... Klaas heeeeeel erg bedankt dat je de tijd nam om alle vragen te beantwoorden! Echt super!!!!


Ik heb me bescheurd van het lachen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Frisian » 17-03-2005 23:40

Nou, anders ik wel.
Waar gaat dit over? :|
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Boegyman (NL) » 17-03-2005 23:51

Dat is de toekomstige journalistiek. :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Niels » 18-03-2005 08:28

Dan heb ik dat diploma dus helemaal niet nodig... :mrgreen:
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Caspar » 18-03-2005 12:30

holy....

hoezo 'ik schrijf een samenhangend goed leesbaar verhaal' :shock:
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Jeroen » 18-03-2005 12:37

Ja jongens, jullie schreven op jullie 12e vast allemaal literair verantwoorde verhandelingen?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Noukske » 18-03-2005 12:52

Ik quote even een mail van een vriendin van me:

er was afgelopen zaterdag een voetballer van heerenveen op stap in meppel.. huntelaar.. samen met victor sikora. allemaal leuk en aardig, ik zag ze in de shoarma tent.. ze kregen ruzie met vriend van me (hilco) en hebben hem even lekker met z'n tweeen in elkaar staan slaan :? beetje triest. sloeg echt helemaal nergens op, maargoed.. vinden ze vast stoer ofzo, een beetje de bekende voetballer uit gaan hangen in een klein stadje.
sikora is opgepakt en heeft nacht op het buro gezeten, huntelaar is hem hardlopen gepeerd. en hilco moest zich even laten hechten in het ziekenhuis.. vriendelijke types.


:urgs:

Een Twente supporter uit Meppel (ook actief op dit forum) sprak me er al over aan, maar ik geloofde hem niet. Blijkbaar schijnt het toch waar te zijn.
Avatar gebruiker
Noukske
Selectiespeler
 
Berichten: 293
Geregistreerd op: 08-09-2003 20:18
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jesper » 18-03-2005 13:14

Er gingen ook de geruchten dar Yildirim hier in Steenwijk heeft rond gelopen.
Maar dat geloof ik net zo min als dat verhaal van Sikora en Huntelaar.

Het zou dan vast wel op een officiele site hebben gestaan als Sikora vast heeft gezeten
Wat?
Jesper
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 02-03-2005 09:49
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Heerenveen rules » 18-03-2005 13:28

Tuurlijk joh, zulk nieuws zetten ze op de officiele site........

Hoog prive en story gehalte!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Satyr » 18-03-2005 13:30

Ze hebben hem toch niet 'zomaar' geslagen, als het al waar is?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Jeroen » 18-03-2005 13:34

Maar als het wel waar is, kunnen ze het in principe vergeten bij de club (zie Roberto Straal)...

Maar ik vermoed dat die 'Hilco' de voetballers vast heel vriendelijk heeft aangesproken.. NOT.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Fladian » 18-03-2005 14:17

Als ze zoiets hebben gedaan, dan hadden ze althans vast wel een goede reden ervoor, en niet alleen het verlies van RKC dan.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor Joho » 18-03-2005 14:23

Ach vaag verhaal. Je zult er nooit helemaal achter komen wat er is gebeurd en daarom kun je geen oordeel geven. Het enige wat je kunt zeggen is dat het niet handig is dat je in zo'n situatie terecht komt als bekende voetballer.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Noukske » 18-03-2005 15:27

en ja.. hoe dat ging met die ruzie.. waarom het begon weet ik niet precies, ik was namelijk naar de wc. maar ik geloof dat hilco een servetje wilde pakken, iemand aan stootte en dat hij daarom een grote mond kreeg. nouja dan zal hij wel een grote mond terug hebben gegeven. maar toen kwam ik dus weer van de wc, en zat ik bij hilco aan een tafeltje.. het was op zich vrij rustig, beetje over en weer gezeur, over dat iedereen zn grote mond moest houden bladiebla je kent het. en toen kwam die huntelaar dus opeens naar hilco toe, en geeft hem zo een slag voor zn hoofd! dus hilco knalde met zn hoofd heel hard tegen de muur aan, maar verder nog niks aan de hand want hilco ging er niet op in, en bleef op mijn aandringen rustig zitten. huntelaar en die andere vent waren inmiddels al naar buiten gegaan, dus wij rustig verder eten.
toen wou hilco dus naar buiten gaan, ik zei tegen hem wacht nou nog maar even, krijg je ook geen gezeik buiten. maar toen kwam er zo'n aap die daar werkt en die zei dat hilco dan maar naar buiten moest gaan als hij de boel wou verzieken!! dikke onzin, maar hilco moest er dus uit.

wat er verder buiten is gebeurd weet ik niet, ik ben binnen gebleven want had geen zin in gezeik. bovendien was henry nog aan het eten ..

toen kreeg ik even later de jas van hilco in mn handen gedrukt? erg vreemd, dus wij naar buiten. toen bleek dus dat hij door de twee kerels geslagen was, hilco helemaal over de rooie maar was al politie bij.. die hebben hilco naar ziekenhuis gebracht..

dus wat er buiten gebeurd is weet ik niet precies, maar als ik hilco moet geloven hebben ze hem met zn tweeen geslagen, ook toen hij al op de grond lag..

beetje laf. maar ach. hilco heeft altijd ruzie op zaterdag, vraag me niet waarom. trekt het vast aan ofzo haha. maar dit was wel erg extreem,. hoe die huntelaar en zikora reageerden zeg, echt belachelijk!

zo gebeurt er nog eens iets in meppel ach en ik kan vanavond hilco lekker de gek aan steken dat hij gat in zn kop heeft door een bekende nederlander! haha.. ja sorry maar vind dat je er de humor ook wel een beetje van in mag zien, want als hilco zelf zn mond had gehouden in de shoarmatent was er waarschijnlijk ook niks gebeurd.



Maar wat moeten ze in hemelsnaam in zo'n stadje als Meppel om 5 uur smorgens..
Avatar gebruiker
Noukske
Selectiespeler
 
Berichten: 293
Geregistreerd op: 08-09-2003 20:18
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Jesper » 18-03-2005 15:45

Als ik eerlijk mag zijn, vind ik dat het nu nog ongeloof waardiger is geworden.

Maar dat is mijn mening.
Wat?
Jesper
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 02-03-2005 09:49
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 18-03-2005 15:51

Noukske schreef:Maar wat moeten ze in hemelsnaam in zo'n stadje als Meppel om 5 uur smorgens..


Waar wonen deze Sallander en Achterhoeker dan? Als ze in de buurt wonen of Meppel ligt op de route, dan is het te verklaren?
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Joho » 18-03-2005 16:09

Noukske schreef:
beetje laf. maar ach. hilco heeft altijd ruzie op zaterdag, vraag me niet waarom. trekt het vast aan ofzo haha.


Aha zo'n zin hebben we wat aan. Als je elke zaterdag ruzie hebt ligt het echt en alleen maar aan jezelf. Het lijkt erop dat er in ieder geval een aanleiding is geweest om die Hilco een paar klappen te geven. Het blijft natuurlijk onverstandig, zeker als bekende voetballer.

En dat haha van jou lijkt me ook niet echt op zijn plaats, dat stimuleert zo'n jongen alleen maar in dat waardeloze gedrag.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Squerrel » 18-03-2005 16:18

Poenkt schreef:
Noukske schreef:Maar wat moeten ze in hemelsnaam in zo'n stadje als Meppel om 5 uur smorgens..


Waar wonen deze Sallander en Achterhoeker dan? Als ze in de buurt wonen of Meppel ligt op de route, dan is het te verklaren?


Volgens mij gewoon in Heerenveen.
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Poenkt » 18-03-2005 16:26

Squerrel schreef:Volgens mij gewoon in Heerenveen.


Dan is Meppel al gauw een aantrekkelijk oord!! :wink: In H'veen wonen en shoarma eten in Meppel om 5.00 's nachts. Jaja!!
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor rottevalle » 18-03-2005 16:28

Ik geloof het verhaal niet een paar maadnen terug waren de heren Huntelaar Yildirim en Breuer wel in Drachten aan het stappen maar het blijft een onwaarschijnlijk verhaal.
Avatar gebruiker
rottevalle
Wereldspeler
 
Berichten: 1157
Geregistreerd op: 01-09-2003 14:39
Woonplaats: Rottevalle

Berichtdoor Squerrel » 18-03-2005 16:28

Poenkt schreef:
Squerrel schreef:Volgens mij gewoon in Heerenveen.


Dan is Meppel al gauw een aantrekkelijk oord!! :wink: In H'veen wonen en shoarma eten in Meppel om 5.00 's nachts. Jaja!!


Heb er ook eens een broodje shoarma gegeten om 5uur snachts, was niet echt bijzonder :lol:
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron