Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heerenveen rules schreef: Doe niet zo arrogant man! In het begin liep het helemaal niet met Huntelaar en er werd in de voorbereiding zelfs aan getwijfeld of hij het wel aankon. Dus kom jij nu niet zeggen dat jij dat vanaf wedstrijd 1 al kon zien. Maar goed, jij ziet ze volgens mij wel vaker vliegen........
Ehm, de eerste periode van Huntelaar, tot aan de winterstop was ijzersterk. Daarna zakte hij behoorlijk terug, samen met Yildirim, waarna beiden weer opklommen. Huntelaar is nooit weer uit die vorm van toen gekomen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Dan maar arrogant, maar ik vond hem wel goed! Volgens mij scoorde hij in de eerste wedstrijd tegen AZ al 2 keer....
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Het werd 1-1, dus wat denk je zelf?
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Forza schreef:Het werd 1-1, dus wat denk je zelf?
Eigen doelpunt ;) .
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Over arrogant gesproken.. de post waarmee ik dit topic opende blijkt toch redelijk uit te komen... :P
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Frisian Viking schreef:Ehm, de eerste periode van Huntelaar, tot aan de winterstop was ijzersterk. Daarna zakte hij behoorlijk terug, samen met Yildirim, waarna beiden weer opklommen. Huntelaar is nooit weer uit die vorm van toen gekomen.
Das waar Frisian Viking, alleen ik bedoelde de wedstrijden in de voorbereiding. Ikzelf kan me nog een wedstrijd herrineren in Dedemsvaart tegen Dunfernline waarin Huntelaar geen bal raakte en in de rust werd gewisseld en er toen openlijk aan zijn kwaliteiten werd getwijfeld. Dus om te verkondigen dat de 'kenners' al vanaf de eerste wedstrijd overtuigd werden is onzin en nergens op gebaseerd!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heerenveen rules schreef:Das waar Frisian Viking, alleen ik bedoelde de wedstrijden in de voorbereiding. Ikzelf kan me nog een wedstrijd herrineren in Dedemsvaart tegen Dunfernline waarin Huntelaar geen bal raakte en in de rust werd gewisseld en er toen openlijk aan zijn kwaliteiten werd getwijfeld. Dus om te verkondigen dat de 'kenners' al vanaf de eerste wedstrijd overtuigd werden is onzin en nergens op gebaseerd!
Ach ja, wat zegt een voorbereiding nou... Ikzelf heb nooit getwijfeld aan zijn kwaliteiten en vond het ook erg vreemd dat PSV geen serieuze plannen met hem had. Hij gold al jaren als hèt grote talent voor in de spits. De toekomstige spits van Oranje was hij toen al. Dat word niet voor niets gezegd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Verkoop Huntelaar lucratief voor H'veen
27 september 2006, 13:41
Door: Jelmer Geerds
Heerenveen kan zich opmaken voor opnieuw een flinke financiële klapper. Mocht Klaas-Jan Huntelaar namelijk verkocht worden door Ajax, dan profiteren de Friezen mee.
Wanneer Huntelaar namelijk wordt verkocht, dan strijkt Heerenveen sowieso één miljoen euro op. Bovendien bedong Riemer van der Velde, scheidend voorzitter van Heerenveen, een percentage van de transfersom van de volgende verkoop.

De Friese preses deed die onthulling in één van zijn vele afscheidsinterviews. Tegenover ELF lichtte Van der Velde de transfer van Huntelaar naar Ajax toe. "Op een goed moment komt hij bij me en zegt: voorzitter, ik ben hier nu een aantal seizoenen en wil graag hogerop. Die ambitie kon ik billijken. Hij speelde gewoon open kaart. Ik heb Klaas-Jan wel verteld dat we een goede prijs voor hem zouden vragen. Da's prima, zei hij."

"Op een goed moment meldde Ajax zich bij ons voor Huntelaar en bood twee miljoen. Daar konden wij hard om lachen en gaven hen te kennen dat we toch écht tien miljoen wilden hebben voor onze goalgetter. Klaas-Jan vatte het sportief op. Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood vier miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de tien miljoen niet viel te onderhandelen."

"Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op negen miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog één miljoen overgemaakt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."
Dus sowieso nog 1 mln wanneer ie verkocht wordt plus nog een percentage....
Kassa! :mrgreen: Wordt het niet tijd dat je hogerop gaat Klaas Jan, daar bij ajax ben je wel uitgeleerd, want progressie vertoon je niet echt :wink: dus hup; hogerop maar weer...
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Las onderstaand op de site van Ajax. Persoonlijk blij dat herstel zich goed laat aanzien. Wil hem graag weer zien spelen.

"Klaas-Jan Huntelaar lijkt sneller dan verwacht zijn rentree in het eerste elftal van Ajax te kunnen maken. De international liep vorige week een enkelblessure op, maar kan mogelijk volgend weekend alweer spelen.
"Het lichaam van Klaas-Jan zit goed in elkaar. Voor zijn enkelblessure staat normaal een herstelperiode van twee tot vier weken, maar zoals het nu gaat verwacht ik dat hij tegen Groningen alweer inzetbaar is", sprak trainer Henk ten Cate vol verwachting in VI uit.

Huntelaar liep de blessure op tijdens de training en moest daardoor afzeggen voor de interlands met Bulgarije en Albanië."
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Ik vond KJH een hele slechte wedstrijd spelen gisteren.
'Man Utd wil Huntelaar in januari'
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 15 oktober om 12:18

Klaas Jan Huntelaar staat wederom in de belangstelling van een Europese topclub. Volgens The Sunday Express zou Manchester United-manager Sir Alex Ferguson bijzonder gecharmeerd zijn van de spits en zou hij hem in januari naar Old Trafford willen halen.

Huntelaar moet bij Man Utd de opvolger worden van Ruud van Nistelrooy. De aanvaller stapte aflopen zomer over naar Real Madrid. Voor de opvolging van Van Nistelrooy zou ook Sporting Lissabon-spits Nani een belangrijke kandidaat zijn.

Of Huntelaar daadwerkelijk de overstap gaat maken naar Manchester United lijkt zeer twijfelachtig. De spits heeft nog een meerjarig contract bij Ajax en de Amsterdammers willen hem niet verkopen. Afgelopen zomer liep interesse van FC Bayern Munchen en Fiorentina al op niets uit
Graaijax Hamsterdam!!
Dieder

Bericht door Dieder »

Van mij mag Man U hem hebben, voor flink wat geld. Verdienen wij er ook weer wat aan, en hebben we ook geen 'last' meer van... Maar hoeveel zouden ze voor hem moeten betalen? 20 miljoen?
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Hoeveel pakken we eigenlijk bij een transfer van KJH?

Laat hem maar snel vertrekken bij die club uit Amsterdam. Dat shirt staat lelijk bij hem.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Een transfer van Huntelaar naar welke club dan ook is lucratief voor heerenveen.

Als Huntelaar over stapt naar een andere club, krijgt heerenveen sowiesow 1 miljoen euro van Ajax.

Heerenveen krijg ook nog eens een percentage van het transfer bedrag dat betaalt wordt voor Huntelaar.

In de toekomst zal heerenveen nog profiteren omdat klaas bij heerenveen gespeeld heeft voor zijn 23ste.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

De eerste clubs komen er al aan :D
Laat de kassa maar weer rinkelen voor Heerenveen :D
Engelse en Spaanse clubs azen op Huntelaar

Uitgegeven: 27 oktober 2006 14:14
AMSTERDAM - Engelse en Spaanse clubs hebben contact opgenomen met de zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar. Donderdag kwamen er geruchten vanuit Italië dat zowel AC Milan als Internazionale geïnteresseerd zijn in de 23-jarige spits van Ajax. De zaakwaarnemer van Huntelaar liet daarop, in een reactie aan calciomercato.com, weten dat er alleen vanuit Spanje en Engeland interesse is voor de Ajacied.


Volgens Arnold Oosterveer is er enkel sprake van "oppervlakkig" contact en zal Huntelaar het seizoen bij Ajax afmaken. Of de drievoudig international ook de jaren daarna nog bij Ajax zal spelen kon de zaakwaarnemer niet bevestigen.


Huntelaar staat al langer in de belangstelling van internationale topclubs. Vorig jaar scoorde 'The Hunter' voor Ajax twintig keer in 22 optredens. Met een totaal van 33 doelpunten was Huntelaar de meest productieve spits van Europa. Ajax betaalde voor de spits negen miljoen euro aan Heerenveen. Volgens zijn contract mag Huntelaar voor niet minder dan twintig miljoen euro vertrekken.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Respect voor Huntelaar die wederom niet al te uitbundig zal juichen als hij scoort. Geweldig, wat een gozer. Zijn hart ligt nog altijd bij Heerenveen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Idd, had het bericht hier gepost maar die was alweer verwijderd

Maar ik vind het idd een mooi gebaar, getuigt ook van respect voor Heerenveen, toch moooi :) Als ajax dan toch scoort vnvd, laat het dan maar KJH zijn :)
!
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Grote klasse van KJH.
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Huntelaar zet deur op een kier
31 oktober 2006, 13:32
Door: Roy van den Berghe (Voetbal Prim.)

Klaas-Jan Huntelaar sluit een vertrek in de winterstop niet langer uit. De spits van Ajax gaf eerder nog aan het seizoen sowieso in Amsterdam te willen afmaken en zelfs ook volgend seizoen nog te blijven, maar dit lijkt nu veranderd.
Tegenover RTV Noord-Holland liet Huntelaar weten het uitstekend naar zijn zin te hebben bij Ajax en absoluut niet te azen op een vertrek. Desondanks durft hij niet te beloven dat hij blijft. "Je weet het natuurlijk nooit", aldus de voorzichtige woorden van de international.

Huntelaar werd de laatste jaren al met diverse clubs in verband gebracht. Onder andere Fiorentina, FC Barcelona, Manchester United, Liverpool, Newcastle United, AC Milan, Internazionale en Juventus zagen de komst van goaltjesgetter wel zitten.
Zo snel kan het dus gaan, werd er eerder vorige week nog gezegt dat ie absoluut niet in de winter gaat, zegt ie dit dus doodleuk op tv... Zullen de ajax supporters blij mee zijn, na 1 jaar zit er een kans in dat "hun topper" alweer gaat.
Mocht ie gaan dan brengt ie zowel ajax als ons behoorlijk wat pegels op :mrgreen: da's dan wel weer mooi..
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Frisian Viking schreef:Respect voor Huntelaar die wederom niet al te uitbundig zal juichen als hij scoort. Geweldig, wat een gozer. Zijn hart ligt nog altijd bij Heerenveen.
Misschien ben ik de enige die het is opgevallen, maar hij staat tegenwoordig nogal eens droog. Zo nu en dan een " tweeling ", maar voor de rest niet zo indrukwekkend.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Heerenfan schreef:Zullen de ajax supporters blij mee zijn, na 1 jaar zit er een kans in dat "hun topper" alweer gaat.
Mocht ie gaan dan brengt ie zowel ajax als ons behoorlijk wat pegels op :mrgreen: da's dan wel weer mooi..
Het zou me verbazen als hij geen Oosterveer als zaakwaarnemer had.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Volgens de La Gazzetta dello Sport, is Juventus manager Roberto Bettega in Amsterdam om te onderhandelen over Grygera. Hij wil ook over Huntelaar praten. Juventus heeft 14 mlj. geboden, maar Ajax wil 20 mlj. Huntelaar is zelf niet gelukkig in zijn huidige rol, zegt hij in interview in het AD. Henk ten Cate heeft zelfs gezegd dat hij niet zo zeker meer is om hem bij de beste 11 op te stellen. (Een bankzitter? "Onze Hunter"???)

In een reactie op de vele geruchten in Italiaanse media rondom een eventuele transfer van Huntelaar naar Juventus heeft de Italiaanse zaakwaarnemer van 'The Hunter'; Vincenzo Morabito, tegenover Goal.com laten weten dat het waarschijnlijker is dat hij in Engeland komt te spelen:
"Het ligt meer voor de hand dat mijn speler naar Engeland gaat. De manier waarop Huntelaar speelt en de vraagprijs van Ajax voor de spits maken een transfer voor de meeste Italiaanse clubs onmogelijk." Er worden verschillende transferbedragen genoemd tussen de 20 en 30 miljoen euro.
Uit Engeland worden Chelsea, Tottenham and Newcastle genoemd als gegadigde clubs voor een transfer komende zomer. Ook Barcelona wordt genoemd. Zeker door de aanwezigheid van Henk ten Cate bij Ajax behoort een transferconstructie met uitwisseling van spelers wellicht tot de mogelijkheden.

Het is wel mooi dat al deze clubs genoemd worden, maar toch heb ik het idee dat het voor Klaas Jan wat te vroeg komt. Hij heeft eerst zijn draai moeten vinden bij Ajax, toen ging het een tijdje goed, maar momenteel zit hij in een dipje. Laat hem eerst maar weer zelfvertrouwen krijgen voor hij naar een "topclub" verhuist. Gaat het niet te snel?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik denk dat een vertrek voor Huntelaar bij Ajax de beste oplossing is. Ten Cate hanteert een bepaalde speelstijl en dat blijkt hem niet lekker te liggen. Hij moet nu dusdanig veel extra werk verrichten en ik denk dat dit ten koste gaat van zijn scherpte. De kansen die hij nu mist had hij vorig seizoen absoluut de bovenhoek ingeschoten. Ook krijgt hij niet de juiste aanvoer van de zijkanten.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Superfries88' schreef:Ik denk dat een vertrek voor Huntelaar bij Ajax de beste oplossing is. Ten Cate hanteert een bepaalde speelstijl en dat blijkt hem niet lekker te liggen. Hij moet nu dusdanig veel extra werk verrichten en ik denk dat dit ten koste gaat van zijn scherpte. De kansen die hij nu mist had hij vorig seizoen absoluut de bovenhoek ingeschoten. Ook krijgt hij niet de juiste aanvoer van de zijkanten.
Dat denk ik ook. Ten Cate maakt niet optimaal gebruik van Huntelaar, sterker nog, ik vind dat hij onder Ten Cate wegkwijnt. Hij kan beter een transfer vragen nu er nog interesse is in hem. Na een half jaar bankzitten of invalbeurtjes zal de interesse en bereidheid tot het betalen van een grote transfersom wel behoorlijk zijn afgenomen.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Tsja ... ik denk dat huntelaar zijn manko wel eens kan zijn dat hij zo goed in een 4-3-3 systeem rendeert en minder in een 4-4-2 systeem. De meeste europese topclubs spelen 4-4-2 en héél weinig teams spelen 4-3-3, ik denk dan ook dat hij bij meerdere europese topclubs niet goed uit de verf zal komen ... tenzij hij leert goed gebruik te maken van de ruimte die je in een 4-4-2 systeem krijgt.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Als je Huntelaar in je ploeg hebt moet je voetballen op een manier waarbij hij het beste tot zijn recht komt. Of dat nu 4-4-2 of 4-3-3 is, je moet hem in stelling brengen en hem kansen bieden. Bruikbare voorzetten geven zijn daar een voorbeeld van en die krijgt hij nu zelden naar mijn mening.

En dan kan Ten Cate wel roepen dat je met Leonardo en Babel meer kanten op kunt, die gasten halen nevernooitniet het moyenne van The Hunter.

Anderzijds zie ik hem graag in een ander shirt dan dat van Ajax. Want dat staat hem simpelweg gewoon niet. En het zou het zoveelste bewijs zijn dat Ajax in de laatste jaren gewoon niet met talentvolle en/of goede spitsen om kan gaan.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Als je het argument gebruikt dat je een ploeg op Huntelaar af moet stellen dan word je vaak weggehoond. Dat kan niet, er zijn andere goede spelers, blablabla. Het is helemaal niet moeilijk. Zet mensen aan de zijkanten die een bal voor de pot kunnen slingeren, laat Huntelaar zijn eigen ding doen en hij maakt je met veertig doelpunten (dat moet hij kunnen halen bij Ajax), kampioen. Zo simpel is het.

En dan kun je allemaal balgoochelaars in je team hebben. Dat soort lui maken je echt geen kampen. Huntelaar kan dat wel.

En ja, Huntelaar is dan weer geen echte Ajax-spits, zoals die arrogante lui dat noemen. Hij moet immers meevoetballen, scoren is niet zijn voornaamste taak. Waarom haal je Huntelaar dan aan?

Die jongen moet daar weg. Voor vijf miljoen mag hij hier weer komen ballen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

Spreekverbod voor Huntelaar
Foto: Orangepictures29 januari 2007, 10:45
Door: Edzard van Eeckhout
Ajax heeft Klaas-Jan Huntelaar een spreekverbod opgelegd, zo meldt het Algemeen Dagblad. Aanleiding van de maatregel is een interview dat de spits twee weken geleden had met het AD.
In dat vraaggesprek liet Huntelaar duidelijk merken dat hij het op dit moment niet erg naar zijn zin heeft bij de Amsterdammers.De aanvaller begon het seizoen goed, maar lijkt nu enigszins de weg kwijt te zijn. De laatste keer dat Huntelaar het net vond voor Ajax was op 17 december 2006

mischien kunnen we hem terug halenn als alves vertrekt!! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Moewhahaha. Voor twintig miljoen Alves verkopen, en dan Huntelaar voor een habbekrats weer terughalen. Vervolgens word Huntelaar weer doodgewoon topscorer van Nederland en gaan we weer vele miljoen verdienen. Ik zie het al helemaal voor me.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Ongelooflijk, wat een spitsenkerkhof daar in A'dam. Ben benieuwd of die Luque komt, wat Hunter dan gaat doen. Als ik hem was ging ik naar Juve, dat wordt volgend jaar weer een topteam in Italie. Hij heeft er trouwens wel gewoon 10 inliggen dus dat is zo slecht nog niet.
Eala Frisia!
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

Klaas Jan Huntelaar gewild door Juventus

Tuttosport weet te melden dat Juventus zeer gecharmeerd is van Klaas Jan Huntelaar. Juventus wil zich graag op elke linie versterken, in de aanval zou dat Klaas Jan Huntelaar moeten worden.

Naast Klaas Jan Huntelaar wil Juventus zich ook versterken met Saviola, Grygera en Álvaro Mejí.

Juventus zou zo een 18 miljoen Euro bieden op de aanvaller van Ajax.
Cross-Side on tour
Plaats reactie