Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Forza » 16-04-2005 23:33

Ik geloof dat zelfs Gertjan Verbeek begint te twijfelen. Op http://www.abelenstra.com staat dat-ie bij de NOS heeft gezegd dat hij er niet meer automatisch vanuit gaat dat KJ eerste spits is.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Jesper » 17-04-2005 00:00

Dat zei hij inderdaad ook op de radio, hij durfde er niet een direct antwoord op te geven.
maar van mij mag hij nog wel de laaste wedstrijden spelen en als het dat de eerste helft weer niet goed gaat dan maar weer Samaras erin.
Die is namelijk beter als invaller dan als basis speler.
Wat?
Jesper
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 02-03-2005 09:49
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Vrieskist » 17-04-2005 00:00

Jesper schreef:Dat zei hij inderdaad ook op de radio, hij durfde er niet een direct antwoord op te geven.
maar van mij mag hij nog wel de laaste wedstrijden spelen en als het dat de eerste helft weer niet goed gaat dan maar weer Samaras erin.
Die is namelijk beter als invaller dan als basis speler.

Zoveel kansen heeft Samaras ook niet gehad al basis speler hè. Misschien een paar wedstrijden.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Jesper » 17-04-2005 00:05

Nee maar de kansen die hij heeft gehad, heeft hij niet goed benut.

Je kan zeggen wat je wil maar hij is de beste invaller van nederland.
Wat?
Jesper
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 02-03-2005 09:49
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BasH » 17-04-2005 07:50

hij is nog jong maar hij komt er aan george onze held hup samaras wat een invaller zeg hij flikt het toch weer .
Avatar gebruiker
BasH
Selectiespeler
 
Berichten: 217
Geregistreerd op: 26-12-2004 19:36
Woonplaats: Aldskoat

Berichtdoor ALS 26.000 » 17-04-2005 09:41

Moeilijk! In principe is Samaras gewoon een perfecte invaller en die joker ben je dan wel kwijt. Kan Samaras in een hele wedstrijd ook brengen wat hij in die 25 minuten (gisteren wat langer) kan brengen? Tot nu toe niet, maar hij wordt alleen maar sterker en sterker. We hebben volgens mij goud in handen met die jongen, maar dat geldt ook voor KJ. KJ zit in een dip, maar die komt er echt wel weer en bij een spits kan dat soms het scoren van 1 goal zijn die het vertrouwen weer terug brengt, maar misschien moet Verbeek KJ wel even in de luwte zetten. Misschien zelfs een potje met het 2e meeballen om weer vertrouwen op te doen en dan vrijdag op de bank beginnen. En hoe fit is KJ eigenlijk? Heeft hij nog steeds liesklachten? Lijkt me niet dat dat nu allemaal voorbij is, want 2 maanden geleden gaf Verbeek aan dat KJ eigenlijk 3 maanden rust moest hebben!??!? We hebben bijna een luxe-probleem!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Folkert » 17-04-2005 10:51

Ik zou graag in 1 wedstrijd een keer Samaras vanaf de basis beginnen, 70ste minuut eruit en Huntelaar erin willen zien...
Kijken hoe dat uitpakt, dan kun je ook het beste beoordelen, vind ik...
Flean op!
Folkert
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 18-09-2004 10:49
Woonplaats: Valkenswaard

Berichtdoor Franssie » 17-04-2005 11:19

Bruggink in de basis (in de spits dan he), en Samaras dus blijvend als invaller, als Giorgos
het niet voor elkaar krijgt om vanaf het begin scherp te zijn.
Franssie
Nieuw talent
 
Berichten: 96
Geregistreerd op: 14-02-2004 11:06

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-04-2005 11:24

Tegen RBC moet Samaras maar eens beginnen. Da hij het in die wedstrijden dat hij in de basis begon het niet heeft laten zien gaat niet meer op ten opzichte van Huntelaar. Huntelaar heeft de laaste 2 maanden niets laten zien. Zijn krediet raakt ook wel eens op terwijl Samaras het heel goed doet en nu eens een basisplaats verdient.
Hij kan het meer zelf doen dan Huntelaar. Huntelaar is meer afhankelijk van de ballen die hij krijgt omdat hij geen actie en te weinig snelheid heeft. Samaras heeft dit beide wel.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Vrieskist » 17-04-2005 11:26

Heerenveen rules schreef:Tegen RBC moet Samaras maar eens beginnen. Da hij het in die wedstrijden dat hij in de basis begon het niet heeft laten zien gaat niet meer op ten opzichte van Huntelaar. Huntelaar heeft de laaste 2 maanden niets laten zien. Zijn krediet raakt ook wel eens op terwijl Samaras het heel goed doet en nu eens een basisplaats verdient.
Hij kan het meer zelf doen dan Huntelaar. Huntelaar is meer afhankelijk van de ballen die hij krijgt omdat hij geen actie en te weinig snelheid heeft. Samaras heeft dit beide wel.

Tegen de defensie van RBC maak je al spits wel een kans, dus misschien kan Huntelaar wel een goaltje meepikken en daardoor wat frustratie van hem af spelen?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Lipton » 17-04-2005 15:10

Heerenveen rules schreef: Zijn krediet raakt ook wel eens op terwijl Samaras het heel goed doet en nu eens een basisplaats verdient.


Dit hebben we wel eens vaker gehoordt, maar in de basis weet Samaras helemaal niks te presteren.
Bovendien was Huntelaar gister zo slecht nog niet eens, met een beetje mazzel had hij die ene goal nog mee kunnen pikken.(bal van lijn)
Het is natuurlijk ook een gewone fase van zijn ontwikkeling waar Huntelaar in zit, daar horen ups en downs nou eenmaal bij.
En dat hij de laaste 2 maand niks heeft laten zien is bullshit dat weet jij zelf ook wel..
Het feit dat hij na de prachtige goal tegen Newcastle droog staat zal hij zelf ook niet blij mee zijn.
Maar wees eens eerlijk wie is de afgelopen wedstrijd wel heel erg in vorm, juist niemand.
Als het team weer gaat draaien en iedereen vertrouwen houdt in Huntelaar krijgen we die mooie goals van zelf terug, en dat helpt niet als je hem op de bank gaat zetten.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-04-2005 16:06

Hoelang is het dan geleden Lipton dat Samaras in de basis begon?
En leg mij het verschil maar eens uit: waarom verdient iemand die al maanden niks laat zien wel een basisplaats en iemand die tot nog toe in de basis niet heeft weten te overtuigen maar in zijn invalbeurten wel zeer goed speelt geen basisplaats.
En dan kan het wel bij de ontwikkeling van Huntelaar horen dat hij een mindere periode heeft, maar het is een domme reden om iemand die momenteel veel beter is op de bank te houden. De beste hoort te spelen en dat is momenteel Samaras!

En je zegt het zelf, er zijn weinig basisspelers in vorm. Maar Samaras dus wel. En is het niet erg dom om een speler in vorm op de bank te houden?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Edmanian Devil » 17-04-2005 16:39

Heerenveen rules schreef:Tegen RBC moet Samaras maar eens beginnen.


Helaas is dat nou net een tegenstander die zo verdedigend speelt, dat je een spits hebt die met de rug naar de goal speelt. Samaras' grote kwaliteit is m.i. het controleren van de bal en vervolgens zijn snelheid gebruiken. Tegen RBC is het maar de vraag of hij die ruimte krijgt.
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Akkrum fan » 17-04-2005 17:11

Ik vond Huntelaar gister in Arnhem ook niet echt goed spelen. Hij heeft bijna geen een bal goed aangenomen. Je kunt beter niet beginnen met Samaras in de bassis. als hij invalt is hij heel gedreven om te scoren en als hij er van af het begin in staat is dat minder....
Avatar gebruiker
Akkrum fan
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 06-01-2005 11:59
Woonplaats: Akkrum

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-04-2005 17:29

Dat vind ik echt onzin! Hij heeft al maanden geen basisplaats gehad, dus wie zegt dat hij weinig laat zien vanaf het begin. Als je hem geen kans geeft, wordt het nooit wat Iedereen heeft het er maar over dat Samaras niets laat zien als hij vanaf het begin speelt. Huntelaar wel dan?
Daar komt bij dat Samaras het heel goed doet in invalbeurten en dus in vorm is.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 17-04-2005 20:15

Folkert schreef:Ik zou graag in 1 wedstrijd een keer Samaras vanaf de basis beginnen, 70ste minuut eruit en Huntelaar erin willen zien...
Kijken hoe dat uitpakt, dan kun je ook het beste beoordelen, vind ik...

helemaal mee eens. Niet geschoten is altijd mis. Ik vind het een beetje zwak om KJH er niet uit tehalen omdat er geen goede vervanger is. En als het dan niet wil met samaras kan KJH hem in de rust toch vervangen :roll:
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Folkert » 17-04-2005 20:26

Akkrum fan schreef:Ik vond Huntelaar gister in Arnhem ook niet echt goed spelen. Hij heeft bijna geen een bal goed aangenomen. Je kunt beter niet beginnen met Samaras in de bassis. als hij invalt is hij heel gedreven om te scoren en als hij er van af het begin in staat is dat minder....


Hij had een paar mindere aannames maar voor de rest nam ie de bal goed aan, liet de rest>nilsson, yildirim en rose komen en gaf toen de bal of ging op eigen avontuur...
Flean op!
Folkert
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 18-09-2004 10:49
Woonplaats: Valkenswaard

Berichtdoor sch-united » 17-04-2005 21:12

Wat mij betreft mag Samaras tegen RBC ook wel in de basis beginnen. Misschien is het voor Huntelaar niet eens zo slecht om even rust te hebben. Als ik me niet vergis heeft (Salomon) Kalou bij Feyenoord ook even een mindere fase gehad waardoor hij een tijdje op de bank terecht kwam. Als je hem dan nu weer ziet spelen kan je alleen maar concluderen dat die rust een positief effect op hem heeft gehad. Bovendien heb ik er wel vetrouwen in dat Samaras zich nu ook een hele wedstrijd lang kan bewijzen
sch-united
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 13-10-2003 19:33
Woonplaats: IJlst

Berichtdoor Makkum8 » 17-04-2005 21:32

Dit is toch een heerlijke discussie die we aan het voeren zijn. Soms denk ik weleens dat wij totaal niet beseffen dat we gewoon 2 hele goede, getalenteerde en vooral jonge centrumspitsen hebben waar veel ploegen jaloers op zijn!!!! En ze worden alleen maar sterker (en duurder AZ!!!).
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor Squerrel » 18-04-2005 07:23

Folkert schreef:
Akkrum fan schreef:Ik vond Huntelaar gister in Arnhem ook niet echt goed spelen. Hij heeft bijna geen een bal goed aangenomen. Je kunt beter niet beginnen met Samaras in de bassis. als hij invalt is hij heel gedreven om te scoren en als hij er van af het begin in staat is dat minder....


Hij had een paar mindere aannames maar voor de rest nam ie de bal goed aan, liet de rest>nilsson, yildirim en rose komen en gaf toen de bal of ging op eigen avontuur...


Over wie heb je het nu Folkert?
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Niels » 18-04-2005 08:11

Met alle respect voor Klaas Jan, maar zaterdag was echt niet best wat betreft zijn bijdrage aan het spel. Er wordt wel op die 'kans' - was het dat? - gewezen die hij kreeg, maar die van de lijn werd gehaald, maar ik heb dat niet echt als een kans ervaren. Verder was hij verantwoordelijk voor veel balverlies en dit keer lag dat niet aan het feit dat hij alleen lange en/of hoge ballen te verwerken kreeg. Ook de keurig straks ingespeelde ballen sprongen alle kanten te ver van zijn schoen af.

Maar net als hierboven gezegd is, vind ik ook dat we tegen verdedigend RBC een balvaste spits nodig hebben die met de rug naar de goal speelt om de aansluitende speler aan te spelen. En dat is natuurlijk niet Samaras zijn ding. Vorig jaar was deze discussie er ook al trouwens, en ook toen heb ik eens gezegd dat je wel twee goede spitsen in huis hebt, maar ook twee verschillende types. Samaras neemt de bal aan, of heeft hem het liefst in de loop, draait zich naar de tegenstander en/of goal om en gaat lopen. Dan speel je dus een heel ander spelletje dan met een Huntelaar (of Sibon dus).

Kortom: een dilemma! :huh:

Ik hoop trouwens dat Verbeek er vrijdag voor kiest om va banque te gaan spelen. Direct vanaf het begin er op knallen en die goal forceren. Niet zoeken, zoeken, breien, maar direct spelen. Daarom Rose maar eens een basisplaats gunnen i.p.v. Mika, die al weken dramatisch bezig is. Zaterdag dus ook weer. Maar dat bespreken we elders maar.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Romano for president » 18-04-2005 08:26

Elke keer weer dezelfde discussie over Georgios en Klaas Jan,

Steun Klaas Jan eens om hem door zo'n dalletje heen te helpen. Deze discussie is volgens mij het toonbeeld van het hele kritische heerenveen publiek. Dit had enkele jaren geleden denk ik niet gebeurd.

Support is wat Klaas nodig heeft.
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Gekko » 18-04-2005 08:35

Klaas Jan blijft een verademing vergeleken met Sibon. Als het niet liep had je niks aan die man. KJ blijft sleuren, verdedigers bezig houden en de opbouw verstoren (van de tegenstander uiteraard). In samenvatting van WII-PSV Sibon niet gezien. Werd niet betrokken in het spel en had ook verdedigend geen inbreng. Zelfs het opvangen van de scorende Robert lukt hem niet, die liep zo om hem heen.
Nee, misschien even een weekje rust voor KJ, een keer de kans voor Samaras en de handjes dicht knijpen met twee van zulke spitsen. Als je wat wilt als club heb je twee goede spitsen nodig. Zie AZ met Huysegems (eerste seizoenshelft sterk) en Nelisse (nu eerste keus). Toch wil ik die twee niet ruilen tegen onze twee.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor dekoning » 18-04-2005 08:55

Elke keer weer dezelfde discussie over Georgios en Klaas Jan,

Steun Klaas Jan eens om hem door zo'n dalletje heen te helpen. Deze discussie is volgens mij het toonbeeld van het hele kritische heerenveen publiek. Dit had enkele jaren geleden denk ik niet gebeurd.

Support is wat Klaas nodig heeft.


Volgens mij wordt Klaas Jan heel veel gesteund en wordt er met respect over hem gesproken. Maar het is toch logisch dat als hij een tijd minder speelt en je hebt iemand op de bank zitten die in vorm is er een discussie ontstaat over wie er een basisplaats moet krijgen?
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor Lipton » 18-04-2005 09:57

We hebben dat toch ook met Hestad gehad?
Die was ook in vorm, en Bruggink totaal niet, die heeft de eerste helft van het seizoen geen enkele wedstrijd kunnen uitblinken maar toch mocht hij week op week blijven staan.
Wat Klaas op dit moment nodig heeft is een goaltje, hopelijk pikt hij die tegen RBC mee, hopelijk kan hij dan een beetje de vorm terug pakken voor we beginnen aan de wedstrijd tegen Feyenoord.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Poenkt » 18-04-2005 10:03

Vorig jaar speelde Huntelaar nog in GG-divisie!! Hij speelt in iedergeval beter dan 'miskopen' Sikora en Bruggink. Samen goed voor 2 goals of zo. Hij heeft nu een mindere periode en verdedigers hebben hem nu ook een beetje door.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor LovingGroningen » 18-04-2005 15:54

Vind ik ook.
______________________________________________
LovingGroningen
Bankzitter
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: 13-04-2005 08:19

Berichtdoor Finuh » 18-04-2005 19:33

LovingGroningen schreef:Vind ik ook.


Wat een doelloze berichten steeds..... Zeg dan niets!
Avatar gebruiker
Finuh
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 17-12-2002 18:51
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Finuh » 18-04-2005 19:41

Derksen meld net op voetbalinsite dat Heerenveen bezig is om Koen v/d laak naar Heerenveen te halen, verder is er nog belangstelling voor een speler van dinamo zagreb. Ze houden er ernstig rekening dat K J Huntelaar vertrekt, zowel Glasgow Rangers als AZ hebben geinformeerd.
Avatar gebruiker
Finuh
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 17-12-2002 18:51
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Jeroen » 18-04-2005 19:42

Rangers wil wel betalen dus met het geld zit het wel goed.

En als Niko Kranjcar komt... fantastisch. :shock:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten