Klaas-Jan Huntelaar

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

hendrika schreef:Als Klaas en Victor echt uit zijn geweest en hebben gevochten.. mogen jullie mij uitleggen hoe hij die zondagochtend rond 9uur 's ochtends alweer op de club was en hij er erg fit en normaal uit zag!
2 redbull en een gebakken eitje?
hendrika
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-03-2005 18:27

Bericht door hendrika »

..
Laatst gewijzigd door hendrika op 26-08-2009 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Moet je voor de lol eens op vrijdagochtend in een collegezaal kijken, 80% van de mensen zijn ook wezen stappen en zien er verbazend wakker uit.

Je kunt best op stap gaan en er de volgende dag op je paasbest uitzien.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

De KJH girls hebben iig een goed gevoel voor humor :lol:
hendrika
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-03-2005 18:27

Bericht door hendrika »

..
Laatst gewijzigd door hendrika op 26-08-2009 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

hendrika schreef:Als Klaas en Victor echt uit zijn geweest en hebben gevochten.. mogen jullie mij uitleggen hoe hij die zondagochtend rond 9uur 's ochtends alweer op de club was en hij er erg fit en normaal uit zag!
Je moest eens weten hoeveel verschillende middeltjes daarvoor zijn 8)
En wat voor studie doe jij eigenlijk?
hendrika
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-03-2005 18:27

Bericht door hendrika »

..
Laatst gewijzigd door hendrika op 26-08-2009 12:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nee, Meppel-Heerenveen binnen 4 uur wordt lastig! :lol:
Het wordt zo nog een leuk topic met al dit soort onzin. :D
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Hij kan toch ook de hele avond Spa blauw of Cola drinken. Ik kan me niet voorstellen dat een voetballer zich helemaal klem gaat zuipen op een zaterdagavond, midden in het seizoen.
En trouwens je hoort vaak genoeg dat voetballers na een wedstrijd niet kunnen slapen. Dus hij zal vast niet de enige die met een moe hoofd op de training stond.

Ik zou er dus niet zo zeker van zijn, dat KJH niet op stap is geweest.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

mogen jullie mij uitleggen hoe hij die zondagochtend rond 9uur 's ochtends alweer op de club was en hij er erg fit en normaal uit zag!
Sorry, maar zoals jezelf ook al zei m.b.t studenten: dat is echt niet zo moeilijk. Ik heb ook wel eens met Gérard de Nooijer tot 06.00u in De Blauwe Kater gezeten en die had er aardig wat op, maar die stond de volgende dag gewoon netjes om 10u op het trainingsveld. Dat slaapgebrek halen ze na die tijd of op de vrije dag daarna wel in.

Ik heb trouwens wel eens vaker knokpartijtjes meegemaakt in Heerenveense kroegen en discotheken waar diverse spelers betrokken waren. Niks nieuws onder de zon.
wat gaat jou aan wat voor studie ik doe? toevallig wel HBO duz ik ben echt geen dom blondje ofzo!

Ennuh denk je nou echt dat als hij om 5u snachts uitgaat in Meppel.. en hij dan ruzie krijgt en daarna weer terug moet naar Heerenveen om daarna ook al voor 9uur op de club te zijn.. dat ie dat redt?
En middeltjes. tsjah geloof je ut zelf?? Je hebt zeker heel wat vertrouwen in de voetballers! NOT
Beetje rare reactie. Jij doet nu namelijk zelf net alsof jij ze allemaal wel heel goed kent...

Trouwens, kun je het typen zonder leestekens e.d. bewaren voor op je eigen site?! Als je de gedragsregels even doorleest zie je hoe we het hier graag zien. Maar met die HBO studie mag ik verwachten dat je in staat bent duidelijk leesbaar te typen. :!:
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Er werd eerder gezegd dat Victor Sikora een nachtje 'ergens anders' moest slapen? Als dat zo was, was hij dan wel op de training? Als dat wel het geval is, dan is dat genoeg bewijs dat 't verhaal niet klopt lijkt mij.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

HBO hét bewijs! Ik was al moe na 2 zinnen.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Misschien domme vraag. Maar wat betekend of is HBO eigenlijk?
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

Squerrel schreef:Misschien domme vraag. Maar wat betekend of is HBO eigenlijk?
Hoger Beroeps Onderwijs...
St James' Park!!!
Gebruikersavatar
Hannuzz
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 21-01-2005 21:54

Bericht door Hannuzz »

laat eens een foto van je zelf zien...bepalen wij wel of je een dom bliondje bent :wink: mensen mensen waar maakt iedereen zich druk om....iedereen heeft toch wel eens ruzie laat dat toch lekker...als ze morge maar winnen van utreg!!


resultaat van voetbal....daar gaat het om!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Lennart schreef: Hoger Beroeps Onderwijs...
En ik maar denken dat het Hoog Blond Onderwijs was!! :D
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

hendrika schreef:wat gaat jou aan wat voor studie ik doe? toevallig wel HBO duz ik ben echt geen dom blondje ofzo!

Ennuh denk je nou echt dat als hij om 5u snachts uitgaat in Meppel.. en hij dan ruzie krijgt en daarna weer terug moet naar Heerenveen om daarna ook al voor 9uur op de club te zijn.. dat ie dat redt?
En middeltjes. tsjah geloof je ut zelf?? Je hebt zeker heel wat vertrouwen in de voetballers! NOT
Duz ennuh tsjah ut.. :roll: Ik mag toch wel geinteresseerd zijn in wat voor opleiding je doet als je zo ''netjes'' typt?
Ik heb zeker wel vertrouwen in de heren voetballers, als ze op het veld staan. Want daar ken ik ze van, prive niet. Maar jij blijkbaar wel?
Verder niks toe te voegen aan Nielshh' post.
Luna
Bankzitter
Berichten: 183
Lid geworden op: 21-01-2004 22:32
Locatie: Rotterdam-Centrum

Bericht door Luna »

Noukske schreef: Je moest eens weten hoeveel verschillende middeltjes daarvoor zijn 8)
Noem er eens een paar?, ik ben wel benieuwd naar jouw tips.
(Voetballers mogen namelijk niet alle oppeppende middelen gebruiken), het ene huismiddel is het andere niet :P
tic.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ja, ben op dit moment aardig geinteresseerd in anti-kater middeltjes aangezien ik wederom uit het altijd gezellige centrum van Grunn kom... geen vechtende voetballers gezien overigens... Hoewel... die gasten van The Knickerbockers in de Tapperij... 8)
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Luna schreef: Noem er eens een paar?, ik ben wel benieuwd naar jouw tips.
(Voetballers mogen namelijk niet alle oppeppende middelen gebruiken), het ene huismiddel is het andere niet :P
Guarana mogen ze toch wel gebruiken? Gewoon te halen bij de Kruidvat.
En Jeroen, misschien helpt de zon tegen je kater!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Twee liter water wegtanken, werkt altijd prima. volgende dag een gebakken eitje, met een paar gebakken spekjes, en je bent weer helemaal het mannetje (of het vrouwtje).

(en ja, dit is veelvuldig getest de afgelopen tijd :wink: )

En Hendrika, je mag wel een klein beetje minder agressief reageren. Ik snap dat je fan van 'm bent, en hem in bescherming wil nemen, maar het komt redelijk geforceerd over!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Misschien hadden de heren alleen maar shandy gedronken tijdens het stappen? Dan is het niet zo meilijk om 's morgens weer monter op de training te zijn
Graaijax Hamsterdam!!
hendrika
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-03-2005 18:27

Bericht door hendrika »

..
Laatst gewijzigd door hendrika op 26-08-2009 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Mooi, tot ziens dan maar weer. Ga maar weer lekker op je roze wolk zitten waar alleen positief over je held wordt gesproken.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Idd een flinke lading water voor het slapen is een heel goed middel tegen een kater. Verder schijnt melk voor het stappen ook te helpen, maar dat heb ik zelf niet getest (lijkt me niet echt te helpen). Overgeven is het meest onsmakelijke middel om een kater te voorkomen.
Pompebledsje
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 17-03-2005 10:26

Bericht door Pompebledsje »

Mocht het waar zijn dan is er toch niet zo veel mis mee? een btje vechtlust kan geen kwaad :lol:
stranger
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 21-03-2005 14:58
Contacteer:

Bericht door stranger »

waarom zoveel kritiek op hendrika?
Ik vind dat haar site er leuk uitziet!
En over dat vechten.. zulke dingen blijven toch altijd een wellus nietus verhaal. En deze topic lijkt me niet bedoeld voor geruchten. Het ljkt mij dat dit topic bedoeld is voor klaas jan als voetballer niet wat hij daarbuiten doet.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

stranger schreef:waarom zoveel kritiek op hendrika?
Ik vind dat haar site er leuk uitziet!
En over dat vechten.. zulke dingen blijven toch altijd een wellus nietus verhaal. En deze topic lijkt me niet bedoeld voor geruchten. Het ljkt mij dat dit topic bedoeld is voor klaas jan als voetballer niet wat hij daarbuiten doet.
Misschien om dat ze niets negatiefs over haar idooltje wil horen!! Wie weet wat Gill allemaal in het nachtleven van Den Haag of Rotterdam uitvreet!! :)
Graaijax Hamsterdam!!
stranger
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 21-03-2005 14:58
Contacteer:

Bericht door stranger »

dat zal hij zelf het beste weten.. kan me weinig boeien
maar waarom meteen helemaal kritiek op hendrika omdat ze het opneemt voor klaas jan. Voor zover zij hem kent zal wat hier worden gezegd niet bij hem passen. Misschien is het wel waar.. maar ja dan nog. Wat is het nut ervan om kritiek op hendrika te geven.
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

stranger schreef: Wat is het nut ervan om kritiek op hendrika te geven.
Misschien haar felle reactie(s) :wink:
wat gaat jou aan wat voor studie ik doe? toevallig wel HBO duz ik ben echt geen dom blondje ofzo
Verder zal het mij aan mijn kont roesten waar pubermeisjes 's nachts over dromen.... :P
Graaijax Hamsterdam!!
Plaats reactie