Youssouf Hersi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 715
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Als hij tenminste tegen SC Heerenveen wil spelen ivm angsten ofzo :lol: :mrgreen:
.-
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

De Graafschap heeft zich zo goed als zeker versterkt met Youssef Hersi van AEK Athene. De in Ethiopië geboren middenvelder wordt volgens de Gelderlander dinsdagochtend gekeurd en als de medische test met goed gevolg wordt doorlopen, is hij speler van de promovendus uit Doetinchem.

Vorige week werd al bekend dat De Graafschap interesse had in Hersi. Omdat de ploeg toen nog zonder hoofdsponsor zat, waren de financiën om de spelmaker vast te leggen echter niet voorhanden. Dankzij de komst van geldschieter Centric kan de transfer nu toch beklonken worden.

Mogelijk kan de 27-jarige Hersi, als hij de medische tests doorkomt, zaterdag al meespelen in de uitwedstrijd tegen PSV. Hersi gold in zijn jeugd als een van de grootste talenten van Nederland en speelde in de tenues van onder meer Ajax, Vitesse, NEC en FC Twente.
(Voetbalzone.nl)
Held! :mrgreen:
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Hersi de superfries..

Mooi combi Purrel Frankel en Youssef Hersi!
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

De zoveelste club waar hij het voor de zoveelste keer niet gaat reddden. Wel jammer voor de Graafschap , die denken hiermee een versterking binnen te halen, maar die komen straks bedrogen uit helaas.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Kan ie toch wéér tegen ons scoren wat ie altijd doet...
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Wat moet hij bij de Graafschap? Bij degradatiekandidaten gebruiken ze vaak alleen krachtmensen. Wordt weer bankzitten voor Hersi...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Een creatieve 'niet-werker' kun je prima gebruiken. Een paar jaar geleden hadden ze Schöne, ook niet het toonbeeld van een werker en toch behoorlijk succesvol. Alleen daar gaat het mis: die jongen had zijn waarde en Hersi speelt hooguit een aantal wedstrijden per jaar goed. In dat opzicht heb je dan weer helemaal gelijk, want na verloop van tijd zal hij inderdaad wel weer bankzitter worden.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik kijk nu al uit naar SCH - Graafschap, als Hersi het veld betreed. Ik verwacht toch wel een massaal 'jalalalalalala, Youssouf Hersi' :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Pas maar op, hij scoort bijna altijd tegen ons...
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Inderdaad, beter een ludieke actie verzinnen in de vorm van een spandoek oid.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Youssouf Hersi, een man om nooit te vergeten.
Corruption is everywhere, fight it!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Fanatic 4-ever schreef:Ik kijk nu al uit naar SCH - Graafschap, als Hersi het veld betreed. Ik verwacht toch wel een massaal 'jalalalalalala, Youssouf Hersi' :mrgreen:
Ik hoop het toch niet zeg. De enige bekerheld is Sibon. Straks denkt hij nog dat we hem toezingen vanwege zijn heerenveenperiode... Als de capo het inzet trek ik persoonlijk de stekker eruit...
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Jeroen schreef:Straks denkt hij nog dat we hem toezingen vanwege zijn heerenveenperiode... Als de capo het inzet trek ik persoonlijk de stekker eruit...
Hersi weet zelf echt wel beter ....
Plaats reactie