Youssouf Hersi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Ik snap niet helemaal waarom iedereen Vayrynen al weg denkt. Nog niks is rond en zolang van Bommel een blessure heeft zullen de clubs niet of minder geintresseerd zijn en dit betekent dat Mika blijft. Een transfer zit er natuurlijk wel in, maar PSV zegt al 3 jaar dat van Bommel weg gaat... Gewoon een beetje hints geven aan clubs dat ze er nu bij moeten zijn voordat het te laat is????
Legendarysk
The Pride
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 17-05-2004 21:33

Bericht door The Pride »

Dortmund is nu de grootste kandidaat om Van Bommel te kopen, maar las in de VI dat Feher de opvolger moet worden?! Laat Mika dan maar naar het buitenland gaan, zodat de Top 3 niet van zijn kwaliteiten kan profiteren!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Vitesse wil Féher ook. Mocht dat het geval zijn, dan heeft PSV nog steeds een vervanger nodig. Al kan ik me maar moeilijk voorstellen dat je naar Vitesse gaat als je naar PSV kan.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Haha, Vitesse kan wel meer willen. Die moeten eerst 3 keer toestemming vragen voor ze een speler mogen kopen. En inderdaad, wie wil er nu nog naar Vitesse.
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Olaf schreef: Hoeveel van de spelers die je nu opnoemt, voldoen daadwerkelijk aan ons niveau? We gaan Europa in!

Er zitten maar weinig spelers tussen die constant voetballen en waar je echt op kan bouwen. Ik vind alleen Radomski en, in iets mindere mate, Vayrynen en Hakansson daaraan voldoen.


.
Zit wat in, maar dan snap ik niet waarom jongens als De Lange, Hestad, Rose en Hansen worden aangetrokken.
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Zit wat in, maar dan snap ik niet waarom jongens als De Lange, Hestad, Rose en Hansen worden aangetrokken.
Ik vind de Lange een potentiele basisplaats kandidaat, hij is nog jong en heeft naar mijn mening de juiste instelling om het bij Heerenveen te maken. En over Hanssen kunnen we nog niet echt oordelen vind ik, hij heeft nog geen minuut bij Heerenveen gespeeld! Laat staan dat we hem ooit hebben zien spelen.
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

kreeg Hersi dit seizoen geen rode kaart in de returnwedstrijd van NEC tegen hun poolse tegenstander en betekent dat dus dat Hersi de 1e ronde geschorst is?
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

effe gekeken op de site van NEC Nijmegen en klopt Hersi kreeg in die wedstrijd 2x geel dus rood en zal dus 1 wedstrijd geschorst zijn.
Lijkt mij dat Hersi voor de linksbuiten positie gehaald is. Knopper kwam daar niet uit de verf en inmiddels hebben we al zat middenvelders
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Zover ik weet heeft Hersi 2 wedstrijden gekregen en zal dus de heen en terug wedstrijd van de Uefa niet meespelen.
Vroeger hadden we, Maarten verbeek en Regtop en mischien Echteld als irritante spelers en nu Hersi, Ik mag hem niet maar hij heeft wel mentaliteit zoals we al jaren vragen.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Als mensen nou eerst eens de vorige opmerkingen gaan lezen voordat ze een vraag stellen;
Geplaatst: 11-06-2004 09:50 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

camataru schreef:

Was Youssouf Hersi niet geschorts voor UEFA cup wedstrijden of zat hij niet bij die 3 of 4 NEC'ers die rood kregen tegen Wisla?(of welke club dan ook).


Hier het antwoord:

Quote:
Ax, Hersi en Zonneveld twee duels geschorst

13/11/2003 11:27

De UEFA heeft het NEC-trio Patrick Ax, Youssouf Hersi en Mike Zonneveld bestraft met een schorsing van twee wedstrijden elk. Het Nijmeegse drietal kreeg in het Europese treffen met Wisla Kraków de rode kaart.
De ploeg van Johan Neeskens verloor de thuiswedstrijd tegen de Polen met 2-1. Youssouf Hersi incasseerde twee gele kaarten, terwijl Patrick Ax en Mike Zonneveld zich vlak voor tijd als gevolg van frustratie schuldig maakten aan onbesuisde tackles.

Ook NEC zelf werd slachtoffer van het 'onsportieve gedrag' van Ax, Hersi en Zonneveld. Het wangedrag van het drietal leverde de club een boete op van 16.000 euro.




_________________
Europa Here We Come Again !! Maak je borst maar nat..
Wij zijn Heerenveen.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Misschien dat we dit seizoen dan een keer kunnen winnen van NEC. Volgens mij was Hersi de speler die bijna elke wedstrijd scoorde tegen Heerenveen, o.a. de bekerwedstrijd!
Wereldaankoop, nu nog een echte spits en een centrale verdediger, en we wurre kampioen!!!!!!!!

Maar dan wel met een andere trainer.....................
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Jammer dat Hersi geschorst is voor de 1ste 2 uefacup duels.. Najah we hebben een brede selectie nu, dus dat komt wel goed!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Hmmm had ik het toch ergens goed gelezen.
2 duels, erg jammer.
Lang leve het censuur
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

toen die bij nec zat had ik echt een hekel aan die speler maar als die bij heerenveen maar net zoveel belangrijke doelpunten maakt als bij nec dan is het wel goed
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

The Pride schreef:Dortmund is nu de grootste kandidaat om Van Bommel te kopen, maar las in de VI dat Feher de opvolger moet worden?! Laat Mika dan maar naar het buitenland gaan, zodat de Top 3 niet van zijn kwaliteiten kan profiteren!
Mika moet gewoon blijven.. hij zou 2 weken terug ofzo al een besluit nemen.. ik heb er niks over gehoord, dus dan mag je bijna aannemen dat hij in Friesland blijft... en daarnaast begint de grens tussen de klassieke top 3 en de rest (zoals SCH) te vervagen...

MIKA moet BLIJVEN
Let's Go Blue White Army!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

ik lees net op http://www.abelenstra.com dat Hersi niks gekost heeft! Als ze hem doorverkopen zal er wel een percentage aan Ajax moeten worden overgemaakt (ik gok 50%).
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Vayrynen mag nu wel verkocht worden van mij met de komst van Hersi.. anders gaat ie volgend jaar voor niks weg! Ik denk dat Hersi een waardige opvolger is van Vayrynen!!!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Vayrynen heeft nog 2 jaar contract dus het is onzin dat ie volgend jaar gratis weggaat.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Ojah zie het nu ook contract tot Juni 2006.. dan hebben we wel veel middenvelders.. najah mooie brede selectie!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hersi word waarschijnlijk ook meer gehaald voor de links voor, omdat daar niet echt een inzetbare speler is op het moment.. maar kan nartuurlijk ook op de 10..
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Mika moet gewoon blijven.. hij zou 2 weken terug ofzo al een besluit nemen.. ik heb er niks over gehoord, dus dan mag je bijna aannemen dat hij in Friesland blijft...
Lijkt mij juist dat hij een teken dat hij vertrekt. Als hij wil blijven, had hij het allang dat besluit kunnen nemen. Het lijkt er meer op dat hij wacht op een geschikte club dan wel een club die eerst een andere speler kwijt moet (zoals van Bommel) voor ze hem contracteren.
Nee, Mika blijft alleen als het niet anders kan :cry:
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1596
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Jalalalalalaaaa Youssouf Hersi!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heb nu al zin in de volgende editie van SC Heerenveen - Twente. Massaal toezingen die tuinkabouter.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1596
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Iemand trouwens nog een poster van Hersi thuis liggen? dan richt ik hier op m'n kamer in Groningen even een altaartje in voor deze jongeman.
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik een aantal jaar geleden een Heerenveenshirtje met Hersi achterop gekocht. Heb hem vandaag de hele dag aan gehad :lol:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Nieuws over deze held :wink::
Youssouf Hersi lijkt FC Twente na twee seizoenen de rug toe te keren. Volgens het Algemeen Dagblad wil de middenvelder niet opnieuw een seizoen op de bank zitten en heeft hij de club verzocht medewerking te verlenen aan een transfer. Het contract van de 26-jarige in Enschede loopt door tot volgend jaar zomer.

Hersi moest vorig seizoen Kenneth Perez in de pikorde van Steve McClaren voorrang verlenen, en lijkt door de komst van Nashat Akram definitief overbodig in de Grolsch Veste. In twee seizoenen tijd kwam de geboren Ethiopiër tot 46 competitieduels en maakte hij acht doelpunten. Hij kwam echter voornamelijk als invaller het veld in.

Twente nam Hersi twee zomers geleden over van Vitesse, waar hij wel veelal aan spelen toekwam. Drie seizoenen Gelredome leverden de middenvelder een totaal van 69 competitieduels en vijftien doelpunten op. Hersi begon zijn carrière bij Ajax en kwam daarna ook uit voor NAC Breda (op huurbasis) en SC Heerenveen. (Voetbalzone.nl)
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Ik hoop wel dat hij in Nederland blijft voetballen. Jalalalalalalala Youssouf Hersi
Alderaarst!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Inderdaad anders kunnen we hem niet even lekker toezingen dit jaar. :(
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 715
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Als hij tenminste tegen SC Heerenveen wil spelen ivm angsten ofzo :lol: :mrgreen:
.-
Plaats reactie